home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:39:15 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 15:45:58 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 830 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 601 602 [603] 604 605 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1546897 gange)
Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9030: 25 Jan 2009, 12:30 »

Så også gerne ligesom plutonium at Atiba røg i dette vindue til omkring de 30 mio. kr. da jeg også synes, at han har været for ustabil, men han heller ikke nnoget i mod at han bliver. Til sommer har han så kun 1 år tilbage af sin kontrakt, så tror vi skal være glade hvis vi kan få omkring de 20 mio for ham, til den tid.

Så er der rygter omkring Santin http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=95091,95090 Hoffenheim leder jo efter en angriber, og skulle havde fået øjnene op for Santin. Tror nu ikke han bliver solgt, vi har kun haft ham ½ år, og selv om der har været en del i pressen om vores økonomi, så tror jeg ikke der kommer et salg af den grund. Men alt kan jo ske så hvis Hoffenheim kommer med et "City" bud  Smiley så ved man jo aldrig, men tror nu ikke det sker.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

AFC
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9031: 25 Jan 2009, 12:34 »

Så også gerne ligesom plutonium at Atiba røg i dette vindue til omkring de 30 mio. kr. da jeg også synes, at han har været for ustabil, men han heller ikke nnoget i mod at han bliver. Til sommer har han så kun 1 år tilbage af sin kontrakt, så tror vi skal være glade hvis vi kan få omkring de 20 mio for ham, til den tid.

Så er der rygter omkring Santin http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=95091,95090 Hoffenheim leder jo efter en angriber, og skulle havde fået øjnene op for Santin. Tror nu ikke han bliver solgt, vi har kun haft ham ½ år, og selv om der har været en del i pressen om vores økonomi, så tror jeg ikke der kommer et salg af den grund. Men alt kan jo ske så hvis Hoffenheim kommer med et "City" bud  Smiley så ved man jo aldrig, men tror nu ikke det sker.
Linket du hentyder til er om Manchester Uniteds sejr over Tottenham igår Smiley
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9032: 25 Jan 2009, 12:38 »

Linket du hentyder til er om Manchester Uniteds sejr over Tottenham igår Smiley
Nej den om Santin kommer bagefter, men den om Man U sejr skulle selvfølgelig ikke havde været med undskyld, her er kun den om Santin http://www.bold.dk/nyt/Santin-paa-tale-hos-sensationshold tilfreds  Smiley
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

AFC
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9033: 25 Jan 2009, 12:42 »

Hehe. Det er iorden Don AA.

Syntes det ville være synd at miste Santin allerede. Vi har haft ham i godt et halvt år hvor han har gjort det ok i ligaen, men lidt bedre i europæisk fodbold. Han er en vigtig spiller for os. Nu når vi skal møde City tror jeg han er den rette til at stå over Richards og Dunne. Begge to er meget store stærke forsvarsspillere, men nu når N'Doye er kommet til, kan der jo som sagt være tvivl om, hvem der skal lægge i angrebet. Jeg syntes bare det ville være synd at sælge ham.
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9034: 26 Jan 2009, 15:21 »

Der har i Berlingske i sidste uge og senest i dag var mindre positive omtale af Parken og FCK. Don Ø var i Go' Morgen Danmark i morges, for at svare på nogle af de påstande som der har været http://programmer.tv2.dk/go/nyt/article.php/id-20044895.html?forside&ss synes han svare meget godt, og tror bestemt ikke vi FCK fans behøver frygte, at vi skulle gå konkurs.

Man kan også se indslaget på tv2 hjemmeside, kan ikke lige finde ud af, at smide linket op, så det må man selv gå ind og se, hvis det skulle have interesse.

Edit: og dog her er det http://programmer.tv2.dk/go/seneste/index.php/nodeId-20037432.html Smiley
« Seneste Redigering: 26 Jan 2009, 15:23 af Don AA » Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9035: 26 Jan 2009, 16:02 »

PARKEN går IKKE konkurs. Ja, der er nogle enorme kortsigtede lån, og finanskrisen gør ikke tingene nemmere. Men det betyder jo ikke at PARKENs andre store aktiver, Lalandia og Fitness.dk kører dårligt. Og tager man FC København som selvstændig forretning i PARKEN, så går den jo helt fantastisk! FCK er videre fra et gruppespil, og kan se frem til store indtægter fra Man C-kampen. Slå koldt vand i blodet. Desuden er PARKEN en super interessant forretning for bankerne, at jeg tvivler på at det vil være den første der bliver lukket. Så vil man hellere give PARKEN udskydelse på betalingerne. PARKEN er så sund en forretning normalt, og de ekspanderer løbende, at banken tjener store penge hjem på renter og overskud. De vil have mere ud af at PARKEN overlever krisen på den lange bane, end det de kan tjene ind ved at suge blodet ud af PARKEN på den korte bane.


Angående Santin, så sælger klubben ham ikke for under 50 millioner. Det er jeg 100 % sikker på. Han er så vigtig en spiller for os, og har kontrakt 4 år endnu (så vidt jeg husker), så han vil kunne tjene flere penge ind ved at føre klubben til CL-gruppespil 1-2 år i løbet af sin kontraktperiode. FCK er jo som bekendt en del PSE, og de har altså fokus på indtjening. Og de ved udmærket godt, at Santin kan give os flere penge på kontoen ved sin tilstedeværelse i klubben end et eventuelt salg kan.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9036: 26 Jan 2009, 19:22 »

Truppen mod Malmø:

1. Jesper Christiansen
2. Zdenek Pospech
3. Niclas Jensen
4. Hjalte Nørregaard
5. Ulrik Laursen
7. Ailton Almeida
8. William Kvist
9. Morten Nordstrand
10. Jesper Grønkjær
11. Cesar Santin
13. Atiba Hutchinson
15. Mikael Antonsson
16. Thomas Kristensen
17. Oscar Wendt
20. Martin Vingaard
21. Johan Wiland
24. Libor Sionko
25. Mathias Zanka
30. Jacob Albrechtsen

Bliver dejligt at se Grønkjær tilbage igen, derudover er 2 af vores nye spillere med nemlig Martin Vingaard og Johan Wiland. Dame N'Doye har endnu ikke fået sin arbejdstilladelse, og må derfor desværre sidde over.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9037: 26 Jan 2009, 19:25 »

Hvorfor er der så få talenter med!!! Sur

Ikke engang Danni Jensen er med. Kun Albrechtsen er med af de uprøvede drenge. Saban Özdogan ville jeg snart gerne se få lidt spilletid...
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9038: 26 Jan 2009, 19:28 »

Hvorfor er der så få talenter med!!! Sur

Ikke engang Danni Jensen er med. Kun Albrechtsen er med af de uprøvede drenge. Saban Özdogan ville jeg snart gerne se få lidt spilletid...
Godt spørgsmål spillere som Wurtz, Larsson og Junior mangler også, da det er en træningskamp burde man vel kunne udtage alle dem man vil.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9039: 26 Jan 2009, 19:36 »

Hvorfor er der så få talenter med!!! Sur

Ikke engang Danni Jensen er med. Kun Albrechtsen er med af de uprøvede drenge. Saban Özdogan ville jeg snart gerne se få lidt spilletid...

Med tanke på, der er mindre end en måned til vi skal møde Man City, er det imo fair nok der bliver valgt at satse på de spillere der rent faktisk er tættest på spilletid i den kamp  Wink
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9040: 26 Jan 2009, 19:38 »

Jo vist, men er stadig lidt småærgerlig over, at vi aldrig ser talenterne. Malmö kampen bliver jo vist på web-tv, så det ville være rart at se de unge.

Det er så vidt jeg ved heller ikke den eneste venskabskamp vi skal spille før City. (drengene skal jo til La Manga, hvor bedre hold venter)
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9041: 26 Jan 2009, 23:16 »

Jo vist, men er stadig lidt småærgerlig over, at vi aldrig ser talenterne. Malmö kampen bliver jo vist på web-tv, så det ville være rart at se de unge.

Det er så vidt jeg ved heller ikke den eneste venskabskamp vi skal spille før City. (drengene skal jo til La Manga, hvor bedre hold venter)

Det er vel bare at tage ud at se KB spille så  Wink
Jeg mener bare ikke der skal afprøves talenter af, når vi skal møde et Man City hold i kampform om mindre end en måned. Så hellere få vores 1 hold igang i denne og de kommende venskabskampe  Smiley
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9042: 26 Jan 2009, 23:40 »

Det har du da ret i, Yessir, men det kunne være rart at se talenterne testet på lidt højere niveau end 2. division Wink

Jeg ved godt, at vi skal være klar til City, men den kampform tror jeg kommer i hus på la manga, og ikke i en opvisningskamp som mod Malmö. Men der har vi bare et forskelligt syn på tingene, og fred være med det. Jeg forstår dit synspunkt, men holder stadig ved mit eget.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9043: 27 Jan 2009, 00:22 »

Det har du da ret i, Yessir, men det kunne være rart at se talenterne testet på lidt højere niveau end 2. division Wink

Jeg ved godt, at vi skal være klar til City, men den kampform tror jeg kommer i hus på la manga, og ikke i en opvisningskamp som mod Malmö. Men der har vi bare et forskelligt syn på tingene, og fred være med det. Jeg forstår dit synspunkt, men holder stadig ved mit eget.

Jeg forstår skam sagtens dit syn på tingene, og havde det ikke været for Man City kampene, var jeg all for det! Men La Manga byder "kun" på to kampe hvilket giver os 5 træningskampe til at få banket noget der ligner kampform ind i spillerne, og det skal imo bare udnyttes optimalt  Smiley
Logged


Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #9044: 27 Jan 2009, 13:49 »

Pause i dagens træningskamp mod Malmø og vi fører med 2-1 på mål af Nordstrand og Vingaard.

Startopstillingen:

                 Wiland
Pospech-Zanka-Laursen-N. Jensen
Sionko-Kristensen-Hutchinson-Vingaard
           Nordstrand-Ailton
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Sider: 1 ... 601 602 [603] 604 605 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010