|
AFC
Gæst
|
|
Er der nogle der ved om der stadig er billetter tilbage hos BilletNet til FCK - Manchester City?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KarelPoborský
|
|
Er der nogle der ved om der stadig er billetter tilbage hos BilletNet til FCK - Manchester City?
Igår var der jo solgt 20 af 34.000, så jeg vil stadig tro at du kan få billetter hos Billetnet til FCK - Manchester City.
|
|
|
|
|
|
Tidligere kendt under navnet "Vestjyde" Vinder af Champions Freak 2011!
|
|
|
|
|
enged
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
Gæst
|
|
Ok tak.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yessir
|
|
Jeg synes det er klogt valgt af Mads. Hos os ville han jo på ingen måder få kamptræning på et okay niveau. Så held og lykke til ham  Er der nogen som har bestilt eller vil bestille turen til Manchester? Jeg har i hvert fald bestilt den, så det skal nok blive super! Vi er 16 drenge her, der indtil videre har bestilt. Hvordan kan man andet når priserne ser således ud: Fly T/R . 514 kr. (inkl. skatter) Hotel begge dage i begge byer: 561 kr. Tog London/Manchester T/R: 244 kr. Billet til stadion: 190 kr. Pris ialt: 1509 kr....  Så må vi se om jeg kan få mig hustlet ind uden away kort...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
andersfa123
Gæst
|
|
Så må vi se om jeg kan få mig hustlet ind uden away kort...
Tror jeg ikke du skal regne med da patruljen nok vil være tilstede.. ANTI-PSE!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
|
|
|
|
|
|
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
|
|
|
|
|
KarelPoborský
|
|
Vi er 16 drenge her, der indtil videre har bestilt. Hvordan kan man andet når priserne ser således ud: Fly T/R . 514 kr. (inkl. skatter) Hotel begge dage i begge byer: 561 kr. Tog London/Manchester T/R: 244 kr. Billet til stadion: 190 kr. Pris ialt: 1509 kr....  Så må vi se om jeg kan få mig hustlet ind uden away kort... Det er sku lige godt billigt. Jeg havde selv fundet billetter fra Tirstrup(eller Billund) over Dublin til Manchester og hjem igen for omkring 650(750) kr + 500 kr for 2 hotelovernatninger. Men vi glemte lige at bestille og uden efter var billetterne tre gange så dyre mindst  Men FCKFC turen koster for os 1995 kr. + transporten til og fra København (er jo vestjyde)  Men du skal nok ikke regne med at komme ind...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yessir
|
|
Men FCKFC turen koster for os 1995 kr. + transporten til og fra København (er jo vestjyde)  Men du skal nok ikke regne med at komme ind... Det er langside billet, så der burde være muligheder... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KarelPoborský
|
|
Det er langside billet, så der burde være muligheder...  Nå okay  Troede det var på FCK siden og så var det jo ikke helt muligt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
|
|
|
|
|
|
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
Nice  bare pænt nedern at få fri 13:30 lige præcis den dag 
|
|
|
|
|
|
Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"
hay que joder?
|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
|
|
|
|
|
|
Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"
hay que joder?
|
|
|
|
|
AFC
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
plutonium
|
|
Som man ser det. Jeg tror at for hvert transfervindue der går frem ti lhans kontraktudløb om halvandet år, så vil vi ikke kunne få nær så meget for ham. Havde regnet med 35 mio nu, men til sommer vil det nok ikke være muligt at få meget mere end 25 mio. Jeg så helst et salg, især fordi jeg ikke synes han leverer varen stabilt nok. Han har for mange udfald.
Men ja, dejligt at FCK er i stand til at holde på eftertragtede spillere
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|