home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:39:15 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 15:45:58 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 764 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 598 599 [600] 601 602 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1546819 gange)
fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8985: 12 Jan 2009, 20:37 »

han sparker jo som en hest.

men han er eftersigende en rigtig Allbäcktype, som er utrolig stærk i boksen, både i kroppen og med hovedet. Samtidig sparker han fremragende, og har en god teknik, og en speed der heller ikke er til at kimse af, dog er han langt fra jordens hurtigste, men en brugbar speed. og så kan han falde for langt væk fra boksen til tder, da han jo er tidligere midtbanespiller, og egentlig kun har ligget på toppen i 2 år. men kun 23, og et kæmpestort talent, som jeg virkelig glæder mig meget til at følge Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8986: 12 Jan 2009, 20:45 »

og så kiggede jeg lige en side tilbage, og vil godt understrege at jeg syntes Allbäck har været den bedste angriber der har været i klubben. uhyggeligt stærk i kroppen, selvom han kun målte 1.80 havde han også et særdeles velfunderet hovedspil. teknisk set, er der ikke mange i Superligaen der kunne måle sig med svenskeren. godt nok var han måske ikke manden der lavede3 tuneller og et spark bag støttebenet, men hans grundlæggende teknik (førsteberøring osv.) er i mine øjne sjældent set bedre på dansk jord. og han havde jo en målnæse og en effektivitet, som var verdensklasse. Altså manden stod jo på det rigtige sted HVER GANG, og sådanne spillere hænger bare ikke på træerne. der hvor Allbäck var nede og runde 1. divisonsniveau var hans speed, men hans unikke spilforståelse kompencerede 100% for det.

Jeg regner ikke med at N'Doye er bedre end Allbäck nu, mewn måske på sigt kan ramme hans standarder Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8987: 13 Jan 2009, 07:39 »

Her til morgen melder BT, at  Ståle Solbakken forsikrer om, at han ikke skal være norsk landstræner. Jeg citerer fra avisen:

'Jeg skal hverken være norsk landstræner til sommer, til efteråret eller til næste vinter. Jeg har slet ikke tænkt mig at forlade FCK. Jeg er i gang med at opbygge hold nr. 2 i min tid her, og det er det eneste jeg beskæftiger mig med'

Det er jo betryggende. Vil nu ikke sige jeg var i tvivl om at han ville blive i klubben, men det er rart at han selv laver en udmelding. Når han så også understreger at han er ved at opbygge et hold, så tyder det heller ikke på exit, da projekter som regel gør at folk bliver motiverede til at gøre deres arbejde og mindre tilbøjelige til at søge nye græsgange. Så jeg er meget tryg efter den melding.


EDIT
Derudover skriver avisen, at vores nye angriber har lavet nogle lidt uheldige episoder i sit blot 23 år lange liv. Eftersigende var han blevet skubbet af en anden spiller i en kamp, og havde så været faldet som var han blevet skudt (lidt dramatisk vil nogen mene), hvilket gjorde at en modspiller fik rødt. Nede ved omklædningsrummene kom de to så i håndgemæng, hvilket har stjålet overskrifterne i Grækenland. Desuden beskyldes han for at være doven til træning og være udisciplineret. Så der bliver muligvis noget at arbejde med i klubben, hvis det de skriver er sandt. Men jeg er nu fortrøstningsfuld.
« Seneste Redigering: 13 Jan 2009, 07:44 af plutonium » Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8988: 13 Jan 2009, 08:31 »

Derudover skriver avisen, at vores nye angriber har lavet nogle lidt uheldige episoder i sit blot 23 år lange liv. Eftersigende var han blevet skubbet af en anden spiller i en kamp, og havde så været faldet som var han blevet skudt (lidt dramatisk vil nogen mene), hvilket gjorde at en modspiller fik rødt. Nede ved omklædningsrummene kom de to så i håndgemæng, hvilket har stjålet overskrifterne i Grækenland. Desuden beskyldes han for at være doven til træning og være udisciplineret. Så der bliver muligvis noget at arbejde med i klubben, hvis det de skriver er sandt. Men jeg er nu fortrøstningsfuld.

Synes ofte man hører netop disse ting om afrikanske spillere... Zuma var måske undtagelsen, men en Dladla i AGF fik hellere ikke altid prositiv omtale, og de afrikanere der var i Lyngby i sin tid, havde Poul Hansen også lidt problemer med, i forhold til deres manglende disciplin.

EDIT:
Omvendt, hvis jeg kender Don Ø og Carsten V. ret, så er det ting de er udemærket klar over. De har selv, ved flere lejligheder, sagt at de tjekker alt om en spiller før de henter ham, så det ikke bare er en spiller der bliver hentet en gang, men så det er en spiller der også passer ind i truppen... Tror de lærte lidt da de hentede ham den georigiske angriber Wink
« Seneste Redigering: 13 Jan 2009, 08:33 af Berendt » Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8989: 13 Jan 2009, 08:47 »

Synes ofte man hører netop disse ting om afrikanske spillere... Zuma var måske undtagelsen, men en Dladla i AGF fik hellere ikke altid prositiv omtale, og de afrikanere der var i Lyngby i sin tid, havde Poul Hansen også lidt problemer med, i forhold til deres manglende disciplin.

EDIT:
Omvendt, hvis jeg kender Don Ø og Carsten V. ret, så er det ting de er udemærket klar over. De har selv, ved flere lejligheder, sagt at de tjekker alt om en spiller før de henter ham, så det ikke bare er en spiller der bliver hentet en gang, men så det er en spiller der også passer ind i truppen... Tror de lærte lidt da de hentede ham den georigiske angriber Wink

Det er jeg enig med dig i. Afrikanske spillere er ofte lidt skandale-ramte spillere. De kommer jo fra ingenting og bliver pludselig velhavende (mange af dem), og det er klart det gør dem lidt fucked i pæreren. Men som du siger, så er der jo altså også nogen der klarer sig fint (Zuma, som du nævner)

Og ja, duoen Don og CV gør sjældent noget uden at tænke det igennem. Selvom deres Laursen og Junior køb sidste år var lidt paniske.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8990: 13 Jan 2009, 08:57 »

Synes ofte man hører netop disse ting om afrikanske spillere... Zuma var måske undtagelsen, men en Dladla i AGF fik hellere ikke altid prositiv omtale, og de afrikanere der var i Lyngby i sin tid, havde Poul Hansen også lidt problemer med, i forhold til deres manglende disciplin.

Selvom der var små problemer, er jeg ret sikker på at Poul Hansen synes at John Bradley August var en succes. Han var jo bl.a. på tale til flere superligaklubber efter at Lyngby gik konkurs.

Jeg synes heldigvis ikke man ser disse "afrikaner-sympomer" hvor diciplinen mangler mere. En mand som Dladla tror jeg egentlig bare manglede niveauet.
Logged


fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8991: 13 Jan 2009, 12:59 »

jeg tror ikke på det bliver et problem. Hvis det var på kreta, ville jeg også være sådan. Manden skulle jo skifte til Kreta fra Panathinaikos, fordi det var to smaarbejdsklubber. han ville til en større liga, men næ nej, du bliver bare her. ville jeg da også være umotiveret.

med hensyn til FC's håntering af disse er mine erfaringer gode. Da Junior kom var han jo heller ikke den mest disiplinerede, men der har da ikke været noget bøvl med ham? Opstemt

tror han bliver god for os Dame Opstemt
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Cristiano-Ronaldo
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8992: 13 Jan 2009, 20:02 »

nogen der har en god taktik til FCK ?
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8993: 13 Jan 2009, 20:05 »

http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=18338.0

Her kan du diskutere sådan noget  Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

pickleemil
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8994: 13 Jan 2009, 20:16 »

glæder mig til at se n´doye i aktion, især efter de youtube vidioer. Shockeret
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8995: 14 Jan 2009, 08:48 »

http://www.bold.dk/nyt/Jesper-Christiansen-maa-blive-i-FCK - Danmit så tog jeg sgu fejl alligevel. Det er trist for JC, men måske giver er det positivt nok, da vi så undgår misforståelser mellem keeper og forsvar.
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8996: 14 Jan 2009, 09:00 »

Og for under en uge siden sagde han at han ville kæmpe for chancen, nu siger han at han gerne ville ud i dette vindue...

Jeg kan rigtig godt lide Christiansen. Den bedste keeper vi har haft. Uden tvivl i mit sind. Men sådan noget pis irriterer mig virkelig. Sig hvad I mener, og vær tro mod det. Kan ikke have det andet der. Ved godt at alle fodboldspillere gør det, men det ændrer ikke på at jeg bliver skide sur over det Sur

Jeg er da bedøvende ligeglad med, om han siger at han gerne vil afsted. Derfor kan jeg da stadig godt synes han er en fantastisk spiller. No love lost der. Til gengæld kan jeg miste meget respekt for en person, når de siger et men faktisk mener noget andet..

Men positivt at vi beholder ham, for han er en klassespiller, og en levende legende i vores klub, sådan som jeg ser det. Den største keeper vi har haft, og klart den mest karismatiske.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8997: 14 Jan 2009, 09:11 »

Han sagde at han havde gået og drømt om det. Der er altså en forskel Peace

Han er jo også top-professionel og accepterer situationen. Så desperat var han jo heller ikke for at komme ud. Det er jo også en stor mulighed for ham i de kampe mod City. Kunne forstå du var sur, hvis han nu gik ud i protest og ikke ville træne pga han ville væk.

Var det ikke fordi der stod Uefa Cup på skemaet til februar, så havde timingen jo også været perfekt til at han blev solgt, så jeg forstår ikke din harme Smiley
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8998: 14 Jan 2009, 09:22 »

Harme er måske også for stærkt et udtryk, men det irriterer mig når spillere siger at de vil blive i en klub og kæmpe for både egen og klubbens skyld, men egentlig går rundt og drømmer om at komme til udlandet.
Så sig det dog som det er: Jeg vil gerne til udlandet, men indtil det rigtige dukker op vil jeg knokle for min nuværende klub.

Det gør da ikke at jeg bryder mig mindre om en spiller, at han indrømmer at han er ambitiøs og vil videre i karrieren, hvis bare han leverer varen på banen. Ambitiøse spillere arbejder også bare hårdere, fordi de vil op ad rangstigen. Så længe en spiller er loyal mod sin klub, i den forstand at han yder det bedste han kan og spreder godt humør til træning, så er jeg sådan set tilfreds. Vi må acceptere at der ikke render 100.000 Per Nielsen'er og Del Piero'er rundt, hvad angår klubhjerte. Jeg beder til at samtlige spillere på holdet er sådan, men det er jeg jo godt klar over er utopi og naivt at tro. Derfor vil jeg også hellere have at en spiller er ærlig omkring sine drømme. Man kan sagtens sige at man gerne vil videre en dag, uden at være illoyal mod sin klub.

Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8999: 14 Jan 2009, 10:05 »

Han siger jo også at han vil blive og kæmpe for klubbens skyld. Når han samtidig melder ud at han vil skifte til sommer, så bliver han da nødt til at have sin bedste halvsæson i klubben, for at kunne få den bedste kommende arbejdsgiver, samt den bedste løn.

Jeg vil mere sige at jeg er taknemmelig for at vi kunne holde på Jay-C så længe, som vi har været i stand til. Han kunne været røget for længe siden. Derudover med den topprofessionelle indstilling han altid har, så kan jeg ikke se at det betyder noget at han melder sådan ud. Det ville også være naivt at tro vi kunne holde ham til karrierens slutning. Det har han simpelthen for stort potentiale til.

Tror vi stort set er enige. Der virkede bare til at være en del vrede (nok kombineret med noget skuffelse) i dit første indlæg. Jeg mener dog at vi skylder Jesper en masse og det er virkelig flot af ham at han bliver og kæmper foråret ud. Havde vi ikke vundet i Brügge var han jo væk og havde sikkert også fået lovning på det af Løvernes Konge.
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Sider: 1 ... 598 599 [600] 601 602 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010