home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:39:15 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I dag kl. 15:45:58 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
I går kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  3 Brugere, 760 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 583 584 [585] 586 587 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1546359 gange)
AFC
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8760: 22 Dec 2008, 11:39 »

Hmm. Vingaard er vel en fin ivestering. det må tyde på et Hutchinson farvel?
Logged

Webber-XX
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8761: 22 Dec 2008, 11:42 »

Tror ikke a Hutchinson smutter før til sommer - måske er det bare en sikring for både Sionko & ihvertfald Grønkjær ...
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8762: 22 Dec 2008, 11:42 »

Det er sandt, at vi ikke bør spille med mange høje indlæg, men nu kan man også lægge flade indlæg og stikninger. Det synes jeg ikke Hutch er særlig god til  Wink

Han er dårlig til at lægge den HELT rigtige aflevering. Ofte har han bolden, og dribbler lidt rundt med den. Nogle kampe har han succes med det han laver, og så er han fantastisk! Men i de fleste kampe holder han bolden for længe og standser et godt angreb. Han er ikke direkte nok i sit spil. Derfor synes jeg ikke han er værd at have i klubben. Jeg kan mærke at jeg er i undertal, når det kommer til vurderingen af Hutchinson. Sådan har det også altid været med spillere som Ronaldinho. Jeg kan ikke se hvad det er folk går sådan amok over. Bevares, han er en god spiller, men jeg synes ikke han er den gud alle gjorde ham til. Det samme med Hutch. Der er rigtig mange der roser ham til skyerne, men jeg synes ikke han er så god som alle gør ham. Hans topniveau er godt, ja, men hans bundniveau er skræmmende lavt i forhold, synes jeg.

Men det er fint, at folk er uenige med mig! Det skaber debat, og det er det der gør fodbold så sjovt! Man kan diskutere det!

Men som sagt mener jeg ikke at Hutchinson skal blive i klubben. Han vil gerne videre, og FCK kan få gode penge for ham. Jeg siger klart at de skal sælge.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Webber-XX
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8763: 22 Dec 2008, 11:45 »

Synes efterhånden også a vi har mange til den venstre kant!
Vingaard
Grønkjær
Santin
Laudrup
Hutchinson
Wendt

Ja, der er sikkert flere som kan spille der ude ...
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8764: 22 Dec 2008, 11:50 »

Synes efterhånden også a vi har mange til den venstre kant!
Vingaard
Grønkjær
Santin
Laudrup
Hutchinson
Wendt

Ja, der er sikkert flere som kan spille der ude ...

Men dem du nævner holder ikke hele vejen.
Vingaard - Ja, men vi har altså ikke købt han endnu!
Grønkjær - Bliver med rimelig stor sandsynlighed ikke klar til så meget mere bold
Santin - Ham har vi brug for i hans flakkende rolle som angriber i vores system
Laudrup - Ikke god nok
Hutchinson - Nok snart væk
Wendt - Backspiller...

Synes Vingaard er en god signing, jeg tror han kan blive en 'ny Silberbauer', som går ind og gør det godt i en god årrække for F.C. København. Ville heller ikke gøre mig noget hvis Hutch blev solgt for en god penge, for synes ikke han funker. Han fedter simpelthen for meget med bolden!
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8765: 22 Dec 2008, 11:58 »

Synes efterhånden også a vi har mange til den venstre kant!
Vingaard
Grønkjær
Santin
Laudrup
Hutchinson
Wendt

Ja, der er sikkert flere som kan spille der ude ...

Jeg henviser til min gennemgang nogle sider tilbage, hvor jeg selv synes det står klart, at vi ikke har nogen decideret venstre kant, pånær Grønkjær. Vi har mange der KAN spille på rollen, men det er ikke deres fødte plads.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Webber-XX
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8766: 22 Dec 2008, 12:01 »

Men dem du nævner holder ikke hele vejen.
Vingaard - Ja, men vi har altså ikke købt han endnu!
Grønkjær - Bliver med rimelig stor sandsynlighed ikke klar til så meget mere bold
Santin - Ham har vi brug for i hans flakkende rolle som angriber i vores system
Laudrup - Ikke god nok
Hutchinson - Nok snart væk
Wendt - Backspiller...

Synes Vingaard er en god signing, jeg tror han kan blive en 'ny Silberbauer', som går ind og gør det godt i en god årrække for F.C. København. Ville heller ikke gøre mig noget hvis Hutch blev solgt for en god penge, for synes ikke han funker. Han fedter simpelthen for meget med bolden!

Er sikker på a Vingaard kommer med de rygter der går Wink
Grønkjær skal nok blive klar og komme op i gear igen, er bare ikke sikker på a han kommer helt op i 6 gear - da han efterhånden er en gammel mand..
Santin er en "nød" læsning i angrebet fordi vi pt ikke har angribere som scorer mål, han bliver hurtigt fjernet som angriber hvis vi får en topscore på den plads.
Laudrup, lad ham nu lige vise sit værd før man nedgøre ham! Synes han har gjort det godt på FCK2 i 2DØ ... Venstrebenet er hans gode ben, skal vi lige huske ..
Hutchinson bliver nok først solgt fra sommer af
Wendt kan godt spille den venstre kant, men ja han er bedst som back ...
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8767: 22 Dec 2008, 12:05 »

Er sikker på a Vingaard kommer med de rygter der går Wink
Grønkjær skal nok blive klar og komme op i gear igen, er bare ikke sikker på a han kommer helt op i 6 gear - da han efterhånden er en gammel mand..
Santin er en "nød" læsning i angrebet fordi vi pt ikke har angribere som scorer mål, han bliver hurtigt fjernet som angriber hvis vi får en topscore på den plads.
Laudrup, lad ham nu lige vise sit værd før man nedgøre ham! Synes han har gjort det godt på FCK2 i 2DØ ... Venstrebenet er hans gode ben, skal vi lige huske ..
Hutchinson bliver nok først solgt fra sommer af
Wendt kan godt spille den venstre kant, men ja han er bedst som back ...


Angående Laudrup, så ville jeg elske at se ham lidt i aktion. Men FCK er ikke just kendt for at give unge spillere chancen (Zanka er undtagelsen, i mangel af bedre). Derfor tror jeg ikke vi skal regne med ham, selvom jeg synes han har et godt niveau, bedømt ud fra venskabskampe.

Angående Wendt, så kan han sagtens spille venstre kant, men så skal vi bare ud at have en ny venstre back, og det efterlader os igen med et problem. Niclas Jensen spillede godt i årets SAS-liga, men jeg er meget i tvivl, om han kan opretholde niveauet i mere end et par måneder endnu. Kan han, så er det jo bare skønt!

Rent bortset fra det, så udløber Laudrup og Jensens kontrakter begge til sommer. (Forlæng med Laudrup, så lang tid som muligt, og 1 år med Jensen)
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8768: 22 Dec 2008, 12:15 »

Er sikker på a Vingaard kommer med de rygter der går Wink
Grønkjær skal nok blive klar og komme op i gear igen, er bare ikke sikker på a han kommer helt op i 6 gear - da han efterhånden er en gammel mand..
Santin er en "nød" læsning i angrebet fordi vi pt ikke har angribere som scorer mål, han bliver hurtigt fjernet som angriber hvis vi får en topscore på den plads.
Laudrup, lad ham nu lige vise sit værd før man nedgøre ham! Synes han har gjort det godt på FCK2 i 2DØ ... Venstrebenet er hans gode ben, skal vi lige huske ..
Hutchinson bliver nok først solgt fra sommer af
Wendt kan godt spille den venstre kant, men ja han er bedst som back ...


Wink
Tror ikke vi får en særlig god Gronk at se igen - tror han har mistet sin speed, og det gør at han ikke er SÅ speciel mere
Nej sikker noget sludder med Santin, han er den vigtigste spille i systemet på den angrebsplads, fordi han og nordstrand begge er røv vigtige for vores pasningsspil, og de hurtige komboer. Santin er jo ikke ligefrem en målmaskine selv heller, og vi har jo Nordstrand der har lavet 8 suppebasser, det er rimelig godt, og who cares HVEM der scorer målene, så længe de bliver scoret?
Der er en grund til han ikke får chancen. Han har, i modsætning til Saban Øzdogan, været ringe de gange jeg har set ham, mens Saban har grebet chancen. Jeg synes heller vi skulle give Saban chancen, og glemme Laudrups navn...
Ja, men det kan du bare ikke være sikker på heller (til det med Hutch) Opstemt
Wendt kommer ikke til at spille den kant, han er vigtig som offensiv back.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8769: 22 Dec 2008, 12:17 »

Jeg så også RIGTIG gerne Saban Özdogan i førsteholdstruppen. Har indtryk af at han er et førsteklasses talent i klubben!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Webber-XX
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8770: 22 Dec 2008, 12:20 »

Angående Laudrup, så ville jeg elske at se ham lidt i aktion. Men FCK er ikke just kendt for at give unge spillere chancen (Zanka er undtagelsen, i mangel af bedre). Derfor tror jeg ikke vi skal regne med ham, selvom jeg synes han har et godt niveau, bedømt ud fra venskabskampe.

Angående Wendt, så kan han sagtens spille venstre kant, men så skal vi bare ud at have en ny venstre back, og det efterlader os igen med et problem. Niclas Jensen spillede godt i årets SAS-liga, men jeg er meget i tvivl, om han kan opretholde niveauet i mere end et par måneder endnu. Kan han, så er det jo bare skønt!

Rent bortset fra det, så udløber Laudrup og Jensens kontrakter begge til sommer. (Forlæng med Laudrup, så lang tid som muligt, og 1 år med Jensen)

Tror på forlængelse med Laudrup, med mindre han ikke vil og tager til Rusland til sommer ..
N. Jensen tror jeg ikke vi skal regne saa meget med - han spillker nok foråret færdig og saa stopper han ..
Venstre back, ja det er et problem hvis Wendt skal være fløj spiller, men vi har længe haft et problem på den plads - saa tror a CV henter en back-up til den plads her i pausen eller til sommer ..
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8771: 22 Dec 2008, 12:21 »

Jeg så også RIGTIG gerne Saban Özdogan i førsteholdstruppen. Har indtryk af at han er et førsteklasses talent i klubben!

Jep, og jeg tror at han ville være et klasse forbillede for mange invandrere der gerne vil spille fodbold i en stor klub... så kan de se det er lykkedes for Saban.
Logged

Webber-XX
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8772: 22 Dec 2008, 12:21 »

Jeg så også RIGTIG gerne Saban Özdogan i førsteholdstruppen. Har indtryk af at han er et førsteklasses talent i klubben!
enig
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8773: 22 Dec 2008, 12:22 »

Synes det ville være dejligt med Vingaard i truppen. For det første har han et kanont skud og så er han dansker. Jeg håber virkelig at han kommer til klubben og 7-8 millioner synes jeg bestemt ikke er for meget
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Webber-XX
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8774: 22 Dec 2008, 12:25 »

Synes det ville være dejligt med Vingaard i truppen. For det første har han et kanont skud og så er han dansker. Jeg håber virkelig at han kommer til klubben og 7-8 millioner synes jeg bestemt ikke er for meget

Nej, faktisk noget a et røverkøb  funny
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Sider: 1 ... 583 584 [585] 586 587 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010