home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:39:15 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I dag kl. 15:45:58 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
I går kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  1 Bruger, 837 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 28 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 582 583 [584] 585 586 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1546376 gange)
Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8745: 22 Dec 2008, 08:46 »

Are you drunk? Hvad skal FCK bruge ham til? De er vidst godt besat på midtbanen og især kanten...

Jeg ville nu også gerne sige ja tak, til Vingaard. I alle tilfælde så tror jeg (på trods af Atiba's udtalelser) at han ryger afsted til sommer. Og vi har faktisk kun Grønkjær som eneste "rigtige" venstrekant i klubben, hvor jeg gerne ser Vingaard som afløser (og fast mand, når Grønkjær er ude).

Mht. Grønkjær, så jeg er forvirret over, om han overhovedet kommer tilbage på samme niveau igen - nogensinde. Han har været ude i uhyggelig langt tid, og med hans alder taget i betræktning, så er det alt andet lige meget sværrere at komme tilbage efter sådanne skader.

Så for min skyld; Køb en venstrekant hurtigst!
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8746: 22 Dec 2008, 10:20 »

Hutchinson er ikke en ideel venstrekant. Han udfylder rollen, og det er det. Han meget bedre som offensiv midt/hængende angriber. Sionko kan spille på venstre fløj, fordi han kan bruge begge ben, men han er bedst på højre kanten (sjovt nok spiller han også der normalt  Rullende Øjne)
Laudrup siges at kunne spille på venstre kant, men jeg har kun set ham centralt, så jeg ved ikke hvor god han er der. Så har vi Grænkjær, som jeg er i tvivl om kommer tilbage til fordums styrke. Så kan vi bruge Wendt eller Jensen, men så skal vi have en ekstra venstre back.

Min konklussion: Vi kan sagtens bruge en venstre fløj mere!

Vingaard kan både spille offensiv midt og venstre kant med bravour, så han er da ideel for klubben. Han har også niveauet til at spille fast i klubben, så jeg kan ærlig talt ikke se, hvorfor vi ikke skulle hente ham. Og så for sølle 7-8 millioner!  Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8747: 22 Dec 2008, 10:30 »

Det er virkelig dejligt, at se Martin i FCK!

Noget andet, er så at det er så skide dejligt, at vi i FC kan finde danske spillere, som er gode nok! Godt Staale!
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8748: 22 Dec 2008, 10:35 »

Det jeg synes er RIGTIG dejligt er, at de gode danske spillere pludselig ser FCK som et alternativ til udlandet. De behøver ikke smutte, hvis FCK står klar, fordi vi kan matche lønnen et stykke hen ad vejen!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Phrepsak
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8749: 22 Dec 2008, 10:37 »

7-8 millioner er ikke meget for en klub som FCK. Så jeg mener bestemt også, han skal prøves af. Bevares, det kan ende som Würtz (som jeg egentlig ikke mener, har fået en overflod af chancer på førsteholdet), men så er det stadigvæk kun 8 millioner max. Eller det kan ende som TK. My respond: Thank you, FCK/CV.

Hvad siger folket egentlig til en spiller som Prica? Det er nok lidt urealistisk, men jeg har gået og tænkt på, at man kunne spille med en angrebskonstellatio n som hed Prica og Satin, og så med en som Nordstrand på den offensive. Men jeg kan ikke helt se, det skulle gå op med resten af FCKs midtbanemænd. Ellers en sjov tanke.

Ellers vil jeg mene, at Junior skal ud, og Prica skal ind.

En positiv ting ved, at man - ihvertfald ifølge avisen - går ud og henter Martin Vingaard er, at at man ikke venter til allersidste øjeblik med hensyn til køb af nye spillere. Et plus i min bog til FCK/CV.
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8750: 22 Dec 2008, 10:40 »

Har I et link? For som jeg ser det, er han ikke købt endnu. Vi husker vel alle de mange rygter, om at Peter Løvenkrans havde skrevet under i sommers: det var sku en and! Wink

Men hvis I køber ham, tror jeg, det vil blive et godt køb. Jeg tvivler stærkt på, at Jesper Grønkjær nogensinde kommer tilbage. Han var (desværre) en super spiller for jer, men hvor lang tid er det, han har været ude nu? Og han er efterhånden også pænt gammel. Så det er ret fornuftigt, I (måske) går ud og køber en erstatning. Dog ser jeg ham mere som centermidt.. Og I har da ikke rigtig plads på midtbanen, har I? Sionko, Nørregaard, Kvist og Hutchinson sidder da, så vidt jeg ved, ret solidt på de pladser? Men det får I nok, hvis Hutchinson smutter (det gør han forhåbentlig)..
« Seneste Redigering: 22 Dec 2008, 10:41 af BenMusalho » Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8751: 22 Dec 2008, 10:41 »

7-8 millioner er ikke meget for en klub som FCK. Så jeg mener bestemt også, han skal prøves af. Bevares, det kan ende som Würtz (som jeg egentlig ikke mener, har fået en overflod af chancer på førsteholdet), men så er det stadigvæk kun 8 millioner max. Eller det kan ende som TK. My respond: Thank you, FCK/CV.

Hvad siger folket egentlig til en spiller som Prica? Det er nok lidt urealistisk, men jeg har gået og tænkt på, at man kunne spille med en angrebskonstellatio n som hed Prica og Satin, og så med en som Nordstrand på den offensive. Men jeg kan ikke helt se, det skulle gå op med resten af FCKs midtbanemænd. Ellers en sjov tanke.

Ellers vil jeg mene, at Junior skal ud, og Prica skal ind.

En positiv ting ved, at man - ihvertfald ifølge avisen - går ud og henter Martin Vingaard er, at at man ikke venter til allersidste øjeblik med hensyn til køb af nye spillere. Et plus i min bog til FCK/CV.

Det er blevet diskuteret tyndt langt tilbage i tråden  Peace
Den generelle stemning er vist enig med dig (jeg er i hvert fald). Prica er yngre og større end Junior, og er dygtig på hovedet. Han kan til dels udfylde den rolle Allbäck efterlod.

Angående Würtz er jeg helt enig. Han har ikke fået mange chancer. Han har et stort talent, og har altså spillet på højt niveau i lang tid før han kom til FCK. Han blev bare brugt HELT forkert i klubben. Han blev brugt som Linderoth, men de er på ingen måde ens. Würtz er ikke en indpisker, og han er ikke nær så karismatisk som Linde var det på banen, men Würtz har til gengæld nogle offensive kvaliteter, som FCK ikke har udnyttet. Han er en balancespiller, ikke en oprydder!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8752: 22 Dec 2008, 10:42 »

Har I et link? For som jeg ser det, er han ikke købt endnu. Vi husker vel alle de mange rygter, om at Peter Løvenkrans havde skrevet under i sommers: det var sku en and! Wink

Men hvis I køber ham, tror jeg, det vil blive et godt køb. Jeg tvivler stærkt på, at Jesper Grønkjær nogensinde kommer tilbage. Han var (desværre) en super spiller for jer, men hvor lang tid er det, han har været ude nu? Og han er efterhånden også pænt gammel. Så det er ret fornuftigt, I (måske) går ud og køber en erstatning. Dog ser jeg ham mere som centermidt.. Og I har da ikke rigtig plads på midtbanen, har I? Sionko, Nørregaard, Kvist og Hutchinson sidder da, så vidt jeg ved, ret solidt på de pladser? Men det får I nok, hvis Hutchinson smutter (det gør han forhåbentlig)..


Det håber jeg også  Wink

Men ikke fordi jeg synes han er god, men fordi han er for svingende og har langt imellem de rigtig gode kampe.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

BenMusalho
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8753: 22 Dec 2008, 10:48 »

Det håber jeg også  Wink

Men ikke fordi jeg synes han er god, men fordi han er for svingende og har langt imellem de rigtig gode kampe.
Det ville også være underligt.. Wink

I de kampe, jeg har set Vingaard i, har han været på samme måde. Alt for ustabil, bundniveauet for lavet - og topniveauet pænt højt. Ergo har han det ligesom Hutchinson. Så grunden til, jeg gerne ser, han  smutter, er, at I dermed vil få en dårligere venstrekant (hvis det altså er Vingaard, der erstatter ham).. Det må meget gerne ske, haha.. Det kan dog også ske, at Flemming Østergaard går ud og køber en ny; det håber jeg sku ikke!


Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8754: 22 Dec 2008, 10:50 »

Det ville også være underligt.. Wink

I de kampe, jeg har set Vingaard i, har han været på samme måde. Alt for ustabil, bundniveauet for lavet - og topniveauet pænt højt. Ergo har han det ligesom Hutchinson. Så grunden til, jeg gerne ser, han  smutter, er, at I dermed vil få en dårligere venstrekant (hvis det altså er Vingaard, der erstatter ham).. Det må meget gerne ske, haha.. Det kan dog også ske, at Flemming Østergaard går ud og køber en ny; det håber jeg sku ikke!


Jeg synes Vingaard er en bedre decideret venstre kant end Hutchinson der hverken lægger gode indlæg eller det der ligner. Derfor ser jeg købet som en forstærkning i forhold til Hutch.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

BenMusalho
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8755: 22 Dec 2008, 10:59 »

Jeg synes Vingaard er en bedre decideret venstre kant end Hutchinson der hverken lægger gode indlæg eller det der ligner. Derfor ser jeg købet som en forstærkning i forhold til Hutch.
Jeg ser ikke nogen af dem som født venstrekant. Vingaard er mere en boks-til-boksspiller. Ligesom Holmén blot med bedre teknik! Han kan også være mere kreativ, dog er hans fødte position MM, som jeg ser, hvor han kan ligge og løbe solen sort.
Logged

Andreas93
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8756: 22 Dec 2008, 11:02 »

Hvis at vingaard bliver købt og vi sælger hutch. Kunne det jo tænkes at vingaard ville få den samme rolle som hutch på venstrekanten,  med at trække meget ind i banen og give plads til at wendt kan komme med frem. Alså så Vingaard både ville dække den centrale midt og venstrekanten.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8757: 22 Dec 2008, 11:03 »

Det var det man sagde om Hutch da han blev hentet til klubben  crazy

Jeg synes stadig at Vingaard er bedre på venstre kant end Hutch, selvom han måske er bedre centralt.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8758: 22 Dec 2008, 11:12 »

Det var det man sagde om Hutch da han blev hentet til klubben  crazy

Jeg synes stadig at Vingaard er bedre på venstre kant end Hutch, selvom han måske er bedre centralt.
vingaard er ihvetfald en større arbejdshest rent defensivt, og en bedre afslutter. er måske også lidt hurtigere, så kan godt blive et våben at han trækker ind i banen og afslutter selv Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Cesc
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8759: 22 Dec 2008, 11:34 »

Jeg kan ikke forstå at du plutonium vælger at nævne indlæg i den sammenhæng med Hutchinson. Hvis FCK spillede med mange mange indlæg, så vil de jo ikke score nogen mål, så det er vel lige meget om en kant i FCK kan sparke den ind over. Han skal kunne deltage aktivt i jeres flotte pasningsspil, hvilket jeg mener canadieren er bedre til end Vingaard. Martin er en habil fætter som jeg synes rigtig godt om, men Hutch, som i kalder ham, er en bedre fodboldspiller.

De har mange af de samme spidskompetancer, men jeg vil mene at Hutchinson er bedre til det hele. Hvis Vingaard var af samme kaliber, ville han vel allerede spille i Parken? Jeg håber ikke at canadieren bliver solgt, for han giver SAS Ligaen en ekstra dimension - lad os håbe FCK beholder begge, men det vil gøre dem rigtig skræmmende!

Jeg håber Vingaard får succes i FCK, især for ham, da han har muligheder for at blive en af landsholdets store spillere i fremtiden!
Logged

Sider: 1 ... 582 583 [584] 585 586 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010