home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:45:58 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
I går kl. 20:30:07 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  3 Brugere, 841 Gæster Online.

Indlæg: 1132906 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 27 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 581 582 [583] 584 585 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1546340 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8730: 20 Dec 2008, 11:01 »

Jeg mener ikke at vi har et spillemæssigt problem. Overhovedet ikke. Men jeg synes det er surt, at der er så mange udfald hos Hutch i løbet af en sæson. Han spiller sjældent godt i 3 kampe i træk. Så en mere stabil venstre kant ville jeg gerne have.

Men jeg synes derimod vi har haft et mentalt problem. Kampe hvor drengene er HELT væk. Et kollektivt sammenbrud (Etienne, Aberdeen). Gennemsnitligt spiller drengene jo helt fantastisk i år, med højt tempo og masser af chancer. Men de der sammenbrud gør altså ondt i et fan-hjerte. Så til tider tror jeg faktisk, at vi mangler en mental-træner, der kan sikre, at spillerne ikke ALLE sammen har en off-day, men blot en eller to af dem. Jeg ved ikke om det kan løses med en metal-træner, men udenlandske klubber mener jeg har haft succes med det. (kan ikke komme med eksempler, da det er noget jeg har hørt andet steds, og ikke har bidt mærke i de konkrete eksempler)
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8731: 20 Dec 2008, 14:42 »

Er FCK/Parken ved og gå konkurs!? Skuffet
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8732: 20 Dec 2008, 14:45 »

Ja, der går nok ikke mere end en uge så har FCK solgt alle de bedste spillere pga pengemangel
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8733: 20 Dec 2008, 14:48 »

Haha xD!
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8734: 20 Dec 2008, 14:51 »

I følge meget troværdige aviser, som BT og Ekstra Bladet, så ja. FCK er på vej mod en uundgåelig konkurs... Ej, stole mere på Don Ø... De skal nok klare den Smiley
Logged


enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8735: 20 Dec 2008, 15:00 »

Jeg vil Berendt trop og sige at jeg ikke tror det står så slemt til som aviserne skriver, for det første overdrivelse fremmer forståelsen, desuden er der jo ikke nogen som har det let i øjeblikket pga. finanskrisen.

Men jeg tror at Don Ø er en god nok forretningsmand til at holde styr på det hele!
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8736: 20 Dec 2008, 15:03 »

Nu ville man heller ikke forvente, at Don Ø ville gøre andet end at forsvare det og afvise samtlige historier..
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8737: 20 Dec 2008, 15:05 »

Det her siger jo det hele http://www.onside.dk/node/23227
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Phrepsak
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8738: 20 Dec 2008, 15:14 »

Mon ikke, vi skal give en lille smule credit til den kære Don Ø?
Han har trods alt vist sig som et aktiv for FCK/Parken Sport og Entertainment, i stedet for at være en klods om benet for samme.
Jeg tror simpelthen ikke på, at han er villig til at tage kæmpestore chancer i den position, han sidder i. Hvis FCK går konkurs, er der jo trods alt ikke så god omtale i vente. I trust in the man!
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8739: 20 Dec 2008, 15:31 »

Altså: Don Ø foretager sig ikke noget, uden at medregne de værst tænkelige situationer. Han er så dygtig forretningsmand, at det tager han højde for. Det er de færreste der kunne forudsige en finanskrise, men Don Ø gambler ikke SÅ meget med pengene. Det er jeg 100% sikker på.

Desuden forsvarer Don Ø sig umådelig godt i medierne, og alle påstande om, at PSE er ved at gå konkurs skyder Don Ø ned med gode argumenter.

En udefrakommende har ikke den samme fornemmelse for Parkens økonomi som Parkens egen bestyrelse.

Jeg er 100% sikker, og ser aktie-faldet som en gave til mig, for så kan jeg få flere aktier i klubben. De skal nok komme op igen, vær stensikker på det!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8740: 20 Dec 2008, 15:45 »

Ja, der går nok ikke mere end en uge så har FCK solgt alle de bedste spillere pga pengemangel

Parken og FCK er to vidt forsk. ting på penge markedet, så at fc sælger spillere hjælper ikke  Kys

Selvom det kun skulle være et rygte, så har børsen smidt dem i bund, de står meget dårligt deres aktier.
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8741: 20 Dec 2008, 16:10 »

Tror nu heller på at vi er ved at gå konkurs, som plutonium siger så forsvarer Don Ø sig med gode argumenter.
I går var Don Ø i løvetimen, til en snak om året der er gået, og i starten snakker han den historie som var i EB og BT. Hvis man vil høre det så går ind her http://www.fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=8724 tryk på her som er markere med fed og valg så fredag. Selvfølgelig spærre man øjne op, når man vågner op til sådan en overskrift, men efter de meldninger, som der blandet andet er kommet på hjemmesiden, og efter at have hørt Don Ø i løvetimen er jeg ganske rolig og stoler fuldt ud på Don Ø.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Webber-XX
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8742: 20 Dec 2008, 16:49 »

Godt råd, køb aktier i PARKEN før nytår ...
De vil stige i foråret når finaskrisen er ovre ..
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

madsfr
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8743: 22 Dec 2008, 04:11 »

Vingaard til København. et kanon køb!!!
Logged

Hader de fucking Nordjyder

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8744: 22 Dec 2008, 08:00 »

Vingaard til København. et kanon køb!!!
Are you drunk? Hvad skal FCK bruge ham til? De er vidst godt besat på midtbanen og især kanten...
Logged

Sider: 1 ... 581 582 [583] 584 585 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010