home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:45:58 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
I går kl. 20:30:07 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  4 Brugere, 764 Gæster Online.

Indlæg: 1132906 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 580 581 [582] 583 584 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1546321 gange)
MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8715: 19 Dec 2008, 13:30 »

Steeval, det bliver jo så AaB mod Manchester City i næste runde Wink
Logged

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8716: 19 Dec 2008, 13:31 »

Men Aab kan da vidst ikke være utilfreds med deres lodtrækning Wink (Depotivo)
Det bliver dog spændende at følge de to hold og især fck! Og mon ikke der bliver hentet nogle nye i pausen? Tror enten Rommedahl, Jakob Poulsen eller Vingaard kommer til FCK og tror også de alle 3 vil især nu hvor vi er videre i Uefaen
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8717: 19 Dec 2008, 13:32 »

Haha FCK mod AAB i næste runde Wink

Øv troede ellers vi skulle vente til finalen  Smiley
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8718: 19 Dec 2008, 13:33 »

Tror ikke Rommedahl kan spille i UEFA Cup, men han kan da give lidt luft til de andre.. Kan dog ikke se, hvordan Rommedahl skulle forstærke FCK
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8719: 19 Dec 2008, 13:34 »

Øv troede ellers vi skulle vente til finalen  Smiley

Nej der kommer Brøndby på magisk vis til at skulle spille..
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8720: 19 Dec 2008, 13:34 »

Men Aab kan da vidst ikke være utilfreds med deres lodtrækning Wink (Depotivo)
Det bliver dog spændende at følge de to hold og især fck! Og mon ikke der bliver hentet nogle nye i pausen? Tror enten Rommedahl, Jakob Poulsen eller Vingaard kommer til FCK og tror også de alle 3 vil især nu hvor vi er videre i Uefaen

Ud over den første du nævner, lyder det interessant. Vingaard synes jeg klart vi skal hente, men er mere i tvivl med Poulsen. Vi har mange gode spillere til hans plads. Vi skal bruge fløje og back-ups til back-pladserne i mine øjne. Så ville Junior for en klasseangriber heller ikke gøre noget. Men generelt synes jeg vores centrale midtbane er rigeligt stærk, og centerforsvaret har 4 spillere på nogenlunde samme niveau.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

AFC
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8721: 19 Dec 2008, 13:40 »

Ja, så blev det Manchester City som blev vores modstander i 1/16 dels finalerne. Vores første kamp skal spilles i PARKEN den 18. eller 19. februar.

Syntes det er en spændende modstander. Forhåbenligt kan vi spille lige op med City ligesom FCM faktisk gjorde.
Logged

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8722: 19 Dec 2008, 13:44 »

Lige nu tror jeg godt FCK ville kunne gøre det godt mod City, men City henter formentlig nogle store profiler i pausen, især når de har problemer i ligaen og så bliver de nok svære at hamle op med for FCK.
Logged

former zoesuckins

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8723: 19 Dec 2008, 13:45 »

Det er en lidt træls lodtrækning. Jeg ville gerne have haft Hamburger SV.
At Manchester City ligger på 17. pladsen i England kan vi ikke bruge til noget. For det første er der hele to måneder endnu til kampene og for det andet så ser Manchester City (hvis de stadig til den tid ligger i bunden) måske UEFA Cuppen som noget de kan bruge til at komme igen.
At vi så kan møde AaB efter kampene mod Manchester City (hvis vi er så heldige) tror jeg ikke på sker. Der går allerhøjest kun et af de to hold videre. Hvis både AaB og os går videre vil det være en kæmpe stor overraskelse.

Hvorfor snakker I om det at hente store profiler? For hvis de skal hente store profiler, som de kan bruge i UEFA Cuppen, må de jo hente spillere, som endnu ikke i denne sæson har deltaget i UEFA eller Champions League..
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8724: 19 Dec 2008, 13:47 »

Men Aab kan da vidst ikke være utilfreds med deres lodtrækning Wink (Depotivo)
Det bliver dog spændende at følge de to hold og især fck! Og mon ikke der bliver hentet nogle nye i pausen? Tror enten Rommedahl, Jakob Poulsen eller Vingaard kommer til FCK og tror også de alle 3 vil især nu hvor vi er videre i Uefaen
Giver ikke meget for Rommedahl til FCK, Poulsen ved jeg heller ikke rigtigt med, Vingaard spændene spillere helt sikkert og tror der er gode muligheder i ham. Tror også det blive lidt nemmere at lokke spillere til FCK, her i januar pga. muligheden for at spille uefa cup fodbold.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8725: 19 Dec 2008, 13:50 »

Giver ikke meget for Rommedahl til FCK, Poulsen ved jeg heller ikke rigtigt med, Vingaard spændene spillere helt sikkert og tror der er gode muligheder i ham. Tror også det blive lidt nemmere at lokke spillere til FCK, her i januar pga. muligheden for at spille uefa cup fodbold.

Enig. Vi kan altså ikke bruge Rommedahl til noget. For det første har vi jo både Sionko og Kvist på højrekanten. På den anden side har vi jo Grønkjær og Hutchinson, hvis han bliver. Men en Martin Vingaard vil være yderst interessant. Han har jo et højt niveau. Vi kan heller ikke bruge Jakob Poulsen.. Han har altså også kun været i AGF i et halvt år.
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8726: 19 Dec 2008, 14:00 »

Enig. Vi kan altså ikke bruge Rommedahl til noget. For det første har vi jo både Sionko og Kvist på højrekanten. På den anden side har vi jo Grønkjær og Hutchinson, hvis han bliver. Men en Martin Vingaard vil være yderst interessant. Han har jo et højt niveau. Vi kan heller ikke bruge Jakob Poulsen.. Han har altså også kun været i AGF i et halvt år.

Synes klart Hutchinson for mest ud af sine evner når han spiller lidt offensivt på midten.. Synes problemet for FCK i denne sæson har været, at de har manglet rigtige fløjspillere
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8727: 19 Dec 2008, 15:04 »

Enig. Vi kan altså ikke bruge Rommedahl til noget. For det første har vi jo både Sionko og Kvist på højrekanten. På den anden side har vi jo Grønkjær og Hutchinson, hvis han bliver. Men en Martin Vingaard vil være yderst interessant. Han har jo et højt niveau. Vi kan heller ikke bruge Jakob Poulsen.. Han har altså også kun været i AGF i et halvt år.

Jeg håber at Grønkjær bliver klar, men jeg tror chancen for at han vender tilbage med topniveau er meget lav. Hans teknik er nok ikke væk, og heller ikke hans fighter-ånd, men hans hurtighed vil sandsynligvis være hæmmet gevaldigt! Det er ikke mange spillere i hans alder der kommer tilbage til samme tempo, når de har haft en lang skade i benet (i dette tilfælde knæet). En venstre fløj synes jeg er det der står højest på ønskelisten.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8728: 19 Dec 2008, 15:23 »

Jeg håber at Grønkjær bliver klar, men jeg tror chancen for at han vender tilbage med topniveau er meget lav. Hans teknik er nok ikke væk, og heller ikke hans fighter-ånd, men hans hurtighed vil sandsynligvis være hæmmet gevaldigt! Det er ikke mange spillere i hans alder der kommer tilbage til samme tempo, når de har haft en lang skade i benet (i dette tilfælde knæet). En venstre fløj synes jeg er det der står højest på ønskelisten.
Kan godt følge dig med det du siger om Grønkjær, tror især han her i starten vil have svær ved et tæt kampprogram. Nå det så er sagt så mener jeg vi har en meget komplet trup, og vi behøver ikke at hente spillere med mindre der bliver solgt en, men skuller der være mulighed for at hente et "stort" navn så skal vi heller ikke holde os tilbage
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8729: 19 Dec 2008, 23:00 »

Synes klart Hutchinson for mest ud af sine evner når han spiller lidt offensivt på midten.. Synes problemet for FCK i denne sæson har været, at de har manglet rigtige fløjspillere


Det kan du have ret i. Det kan godt være at vi i venstre siden har mangle rigtige fløjspillere, men vi har jo spillet rigtig god bold her i efteråret, så problemet er vel ikke så stort igen? (hvis det overhovedet er et problem?)
« Seneste Redigering: 19 Dec 2008, 23:04 af Vestjyde » Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Sider: 1 ... 580 581 [582] 583 584 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010