home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:45:58 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
I går kl. 20:30:07 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  1 Bruger, 789 Gæster Online.

Indlæg: 1132906 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 578 579 [580] 581 582 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1546279 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8685: 18 Dec 2008, 23:29 »

Helt iorden. Kan ske for selv den værste  Peace

På den ene side håber jeg at møde HSV, så vi kan få hævn, men på den anden side ser jeg dem som et af de stærkeste hold vi kan møde.

Jeg håber bare at vi går videre, så vi kan nå ottende-dels finalen. Mit store håb er faktisk, at vi kan nå lige så langt som Brøndby i sin tid, med lidt held. (meget held. Men heldet følger den der tør!)
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Andreas93
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8686: 18 Dec 2008, 23:31 »

city tror jeg engeligt at vi har en udemærket chance mod. De vandt heldigt mod fcm tidligere på året, og har ikke imponeret særligt meget i år. Ønskemodstanderen må dog være metalist.
Logged

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8687: 18 Dec 2008, 23:41 »

Kender ikke det store til Metalist, men kan de vinde i Benfica er de ikke dårlige. Men de ville være fine at trække i mine øjne. Ellers Et af de tyske hold, som jeg mener vi godt kan spille op mod på en god dag.

Liege er svære, men også en fin mulighed. Og Midtjylland slog City tidligere i år, så der er også muligheder, men det er ikke til at sige hvad der sker omkring City i vinterpausen.

Men CSKA og Udinese vil jeg for alt i verden undgå.
Logged

Isolation

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8688: 18 Dec 2008, 23:58 »

Håber at FCK tager Metalist og at AaB tager Twente.. Kunne være så lækkert!
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

absalonsen
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8689: 19 Dec 2008, 10:56 »

Jeg ligger inde med papirudgaven af dagens BT, der har en meget negativ artikel om Parkens økonomi. Gælden er på et år steget fra 699 mio. til 1,3 mia. (september 07 -> september 08). I alt er gælden til bankerne på 1,5 mia.

Andre der har læst artiklen? Meget tankevækkende og et tegn på, at det nok ikke bare er guld og grønne skove bag kuliserne i Parken, selvom det går godt på banen.

Edit: Kan fortælle, at Parken aktie i dag er faldet knap 14% til kurs 405. I det seneste halve år er aktien faldet 60-70%.
« Seneste Redigering: 19 Dec 2008, 11:00 af Absalonsen » Logged

Frankovich
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8690: 19 Dec 2008, 11:02 »

Håber at FCK tager Metalist og at AaB tager Twente.. Kunne være så lækkert!

Det kunne nemlig være super lækkert hvis det kunne ende sådan, så ville begge klubber have gode chancer for avancement, kunne være genialt for dansk fodbold!
Logged

TOD UND HASS DIE S04 - BvB09 vi kommer snart tilbage til toppen!

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8691: 19 Dec 2008, 11:04 »

Jeg har læst om det på tekst-tv, jeg ved ikke helt hvad det betyder, men så vidt jeg ved er det aktieselskabet bag fck, så det ikke direkte påvirker fck, fordi vi har vores egen økonomi, men det kan da bestemt ikke være positivt, lige meget hvad Skuffet
Logged

Frankovich
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8692: 19 Dec 2008, 11:05 »

FCK kan ikke træke Kharkive. Der er delt sådan op at, de kun kan trække gruppevinderne, som er: Manchester City, Metalist, Standard Liege, Udinese, Wolfsburg, Hamburger SV, CSKA Moskva.


Ville nu hellere have City eller Wolfsburg en jeg ville have standard Liege.. de spiller sgu virkelig en god gang bold for tiden..

Metalist Kharkive ville være det optimale tror jeg! Men uanset hvad tror jeg desværre det bliver meget svært!
Logged

TOD UND HASS DIE S04 - BvB09 vi kommer snart tilbage til toppen!

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8693: 19 Dec 2008, 11:30 »

Jeg ligger inde med papirudgaven af dagens BT, der har en meget negativ artikel om Parkens økonomi. Gælden er på et år steget fra 699 mio. til 1,3 mia. (september 07 -> september 08). I alt er gælden til bankerne på 1,5 mia.

Andre der har læst artiklen? Meget tankevækkende og et tegn på, at det nok ikke bare er guld og grønne skove bag kuliserne i Parken, selvom det går godt på banen.

Edit: Kan fortælle, at Parken aktie i dag er faldet knap 14% til kurs 405. I det seneste halve år er aktien faldet 60-70%.

Du skal tage det hele i henhold til aktiemarkedet generelt og den økonomiske situation.

Når det så er sagt, er BT og EBs håndtering tegneserieagtig.

PSE har været nødsaget til at udsende en pressemeddelelse og skyde det hele ned: http://www.fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=8726
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8694: 19 Dec 2008, 11:32 »

Jeg har læst om det på tekst-tv, jeg ved ikke helt hvad det betyder, men så vidt jeg ved er det aktieselskabet bag fck, så det ikke direkte påvirker fck, fordi vi har vores egen økonomi, men det kan da bestemt ikke være positivt, lige meget hvad Skuffet

Det påvirker os i den forstand, at ryger Parken SE bankerot, så er FCK som fodboldklub færdig, fordi den er en del af selvskabet. Så må vi ned og have en tur ligesom Lyngby havde i sin tid. MEN jeg tror nu ikke vi skal frygte, at FCK går bankerot.

Det er kun, hvis den bank FCK har i ryggen får så store problemer, at de er nødt til at opkræve pengene, at PSE går konkurs. PSE er så stærk en virksomhed med hensyn til omsætning (de tjener jo +60 mio om året), at det er i bankens interesse at få FCK på fode igen. Når FCK låner over en milliard til byggeprojekter, så tjener banken altså gode renter, hvis de holder FCK i live. Derfor tror jeg at store virksomheder som PSE er nogle af dem der ryger sidst. Kan være jeg tager fejl, har ikke den store viden indenfor sådan noget, men min fornuft siger mig, at FCK kunne indbringe banken flere penge, hvis de klarer den, end hvis de går neden om og hjem med et stort tab for banken, da FCK har brugt flere penge end de har.

Du kan jo ikke penge fra den, der ingen har! Hvis den der ingen penge har derimod får penge mellem hænderne en dag, så er det straks nemmere  Peace

Men Carsten V Jensen har udtalt, at PSE's krise ikke påvirker FCKs transferbudget.

Men med en så lav kurs, så tror jeg at jeg skal have investeret i nogle aktier! PSE's aktier går op igen. Det er jeg sikker på. Og hvis flere tænker som jeg, så stiger akternes værdi, fordi efterspørgslen vokser. Det kunne faktisk sagtens være en løsning på det problem, at alle fans investerede i nogle aktier i PSE. Det ville booste deres økonomi en lille smule.


EDIT

Så først dit indlæg nu, Hafiz. Det ville også undre mig meget, hvis PSE gik neden om og hjem. De er en supestærk organisation!
« Seneste Redigering: 19 Dec 2008, 11:34 af plutonium » Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8695: 19 Dec 2008, 12:56 »

Enig med Plutonium og Hafiz...
Generelt er du inde på noget af det rigtige Plutonium.. Altså tror PS&E aktierne (aktierne generalt) vil blive ved med at falde men det har intet med resultater på fodboldbanen at gøre.. Det har noget at gøre med den økonomiske krise + investorerne er meget påpasselige lige nu.. De er nervøse osv osv altsammen pga. økonomisk krise... Vi har ik engang set det værste af den økonomiske krise endnu .. men det er ikk hva denne tråd handler om..

Egentligt kom jeg herind for at snakke om UEFA CUP lodtrækningen .. Er meget spændt og vil for ALT i verdenen ikke møde Udinese eller CSKA Moskva.. De er fandme stærke - egentligt vil jeg heller ikke møde City da det er et meget utilregneligt hold.. Den ene dag slår de Portsmouth 6-0 den næste dag taber de.. Vinder mod Arsenal, taber til Bolton.. I vinterpausen henter de sikkert en masse gode spillere.. De er jo den klub i verdenen der har flest penge i de her stramme tider men med så rige ejere er økonomisk krise ikke et ord de kender ..
Vil gerne/helst møde Metalist .. Opstemt
Logged

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8696: 19 Dec 2008, 12:59 »

Så er der snart lodtrækning Opstemt

Nogen der ved hvor man kan se den live?
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8697: 19 Dec 2008, 13:02 »

Yes sir så gælder det så vil også gerne undgå  Udinese og CSKA samt City
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8698: 19 Dec 2008, 13:02 »

Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8699: 19 Dec 2008, 13:09 »

Håber vi trækker Matelist eller Wolfsburg!
Hvem kan Aab egentlig trække?
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Sider: 1 ... 578 579 [580] 581 582 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010