home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:45:58 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
I går kl. 20:30:07 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  2 Brugere, 763 Gæster Online.

Indlæg: 1132906 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 577 578 [579] 580 581 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1546229 gange)
DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8670: 18 Dec 2008, 12:06 »

Allerførst, flot af FCK at gå videre. Brügges taktiske oplæg virkede helt håbløst, og det profiterede FCK af.

Når det så er sagt, så synes jeg vi skal vare os lidt med at gå alt for meget i selvsving over at Dansk klubfodbold er på vej op. Jojo, vi har to hold videre i UEFA Cuppen, det ene ved at få lige så mange point i Champions League gruppespillet, som f.eks. Cypriotiske Famagusta... Det andet ved at slå et Club Brügge hold, som i mine øjne så ud til at spille med et håbløst taktisk oplæg (da det gik op for dem, at de faktisk kunne tabe kampen, var FCK jo presset, men da var det for sent), og så ellers spille uafgjort med et Norsk hold der ikke var i kampform, og så en flot uafgjort mod Valencia. De blev så også på hjemmebane spillet baglæns ud af banen af et Fransk hold, som det ellers ikke har kørt for i denne sæson.

Det har ind til videre været en god sæson for Dansk klubfodbold, men jeg vil se de Danske hold præstere i Europa over en længere periode, før jeg vil sige at Dansk klubfodbold er på vej op. Jeg er stadig ikke overbevist om, at vi ikke til næste sæson, risikerer at se præstationer, som i f.eks. den berømte Gorica kamp...

Men, som sagt, flot at vi har to hold videre, forhåbentlig starten på en optur, men jeg vil se det, før jeg tror det. Det kunne jo også sagtens være starten på en spillerflugt, fordi udlandet igen får øjnene op for den Danske liga, og går på rov. Nu bliver der jo også rokeret trænere i mange klubber i SAS ligaen, det kunne også meget vel ødelægge noget stabilitet og rytme.
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8671: 18 Dec 2008, 13:05 »

Sikke en julegave at få. Rigtig rigtig dejlig sejr. Dejligt vi er med i 1/16 dels finalerne. Det er bare så vittigt. Vi har sluttet godt af her i år. Super FC, super duper FC!!

Santin og Jesper C var bare nogen spillere som viste deres værd igår. Det var nok dem vi kunne være mest imponeret over! Smiley
Logged

madsfr
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8672: 18 Dec 2008, 13:44 »

Vingaard er en super spiller og det ville være super at få ham, surt hvis Hutch smutter, men omvendt har han jo lige udtalt at han ikke har nogen grund til at smutte...
Logged

Hader de fucking Nordjyder

pickleemil
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8673: 18 Dec 2008, 14:02 »

hold kæft nogle langsomme midterforsvarer brugge har  Grin . Dejligt at fck er videre! Opstemt
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8674: 18 Dec 2008, 14:03 »

Syntes nu vi skal kigge på Simon Poulsen. Han har jo også været et emne.
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8675: 18 Dec 2008, 14:16 »

Allerførst, flot af FCK at gå videre. Brügges taktiske oplæg virkede helt håbløst, og det profiterede FCK af.

Når det så er sagt, så synes jeg vi skal vare os lidt med at gå alt for meget i selvsving over at Dansk klubfodbold er på vej op. Jojo, vi har to hold videre i UEFA Cuppen, det ene ved at få lige så mange point i Champions League gruppespillet, som f.eks. Cypriotiske Famagusta... Det andet ved at slå et Club Brügge hold, som i mine øjne så ud til at spille med et håbløst taktisk oplæg (da det gik op for dem, at de faktisk kunne tabe kampen, var FCK jo presset, men da var det for sent), og så ellers spille uafgjort med et Norsk hold der ikke var i kampform, og så en flot uafgjort mod Valencia. De blev så også på hjemmebane spillet baglæns ud af banen af et Fransk hold, som det ellers ikke har kørt for i denne sæson.

Det har ind til videre været en god sæson for Dansk klubfodbold, men jeg vil se de Danske hold præstere i Europa over en længere periode, før jeg vil sige at Dansk klubfodbold er på vej op. Jeg er stadig ikke overbevist om, at vi ikke til næste sæson, risikerer at se præstationer, som i f.eks. den berømte Gorica kamp...

Men, som sagt, flot at vi har to hold videre, forhåbentlig starten på en optur, men jeg vil se det, før jeg tror det. Det kunne jo også sagtens være starten på en spillerflugt, fordi udlandet igen får øjnene op for den Danske liga, og går på rov. Nu bliver der jo også rokeret trænere i mange klubber i SAS ligaen, det kunne også meget vel ødelægge noget stabilitet og rytme.

Der skal jo altid være nogle negative hoveder efter sådan en præstation. Det er helt iorden du er skeptis over dansk fodbold. Men mange af de argumenter du har, vil jeg ikke give dig ret i. Fx. Du siger Fck blev presset efter scoringen. Det er da klart at man blive presset når man lige har scoret og en 1-0 føring er nok. Så er det klart du stiller dig ned på din egen bane og lader Brugge fører showet.

Du siger også at vores spiller vil begynde at søge ud af Danmark. Der mener jeg heller ikke du har ret? Hvem skulle det fx. være? Udover selvfølgelig Jesper C. Sionko har lige forlænget og Atiba H. Har lige sagt at han ikke ser nogen grund til at søge ud af Danmark.
http://www.bold.dk/nyt/Atiba-Ingen-grund-til-at-soege-vaek

Så jeg synes ikke helt dine argumenter holder særlig langt med at Danmark ikke kan præstere over længere perioden. Jeg mener der er lagt fuldstændig op til succes for Danmark og hvis det skal lykkes hjælper det ikke noget vi ser skeptiske og siger " Bare vent til de taber"
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8676: 18 Dec 2008, 14:18 »

Poulsen og Vingaard har begge to fordele.

Poulsen kan spille på begge kanter, og er rigtig dygtig fløj.

Vingaard kan spille centralt og på venstre kanten (såvidt jeg husker) og er en mere direkte spiller, der har målet for øje.

Henter vi én af dem, så er jeg fuldt ud tilfreds! Vingaard er nok nemmest at hente, skønner jeg. Ved ikke om Poulsen gerne vil hjem efter kun ét år i udlandet, hvorimod Vingaard skal videre i karrieren, og der kunne FCK være første skridt mod en succesfuld international karriere. Poulsen tog i mine øjne for hurtigt til udlandet, og skulle være blevet et år mere. Så tror jeg han havde haft bedre udsigt til spilletid, fordi han ville have fået et år erfaring med kampe regelmæssigt samt udlandske klubber ville have kunnet følge ham over en længere periode, og kun hente ham hvis han var nødvendig for klubben!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8677: 18 Dec 2008, 14:40 »

Der skal jo altid være nogle negative hoveder efter sådan en præstation. Det er helt iorden du er skeptis over dansk fodbold. Men mange af de argumenter du har, vil jeg ikke give dig ret i. Fx. Du siger Fck blev presset efter scoringen. Det er da klart at man blive presset når man lige har scoret og en 1-0 føring er nok. Så er det klart du stiller dig ned på din egen bane og lader Brugge fører showet.

Du siger også at vores spiller vil begynde at søge ud af Danmark. Der mener jeg heller ikke du har ret? Hvem skulle det fx. være? Udover selvfølgelig Jesper C. Sionko har lige forlænget og Atiba H. Har lige sagt at han ikke ser nogen grund til at søge ud af Danmark.
http://www.bold.dk/nyt/Atiba-Ingen-grund-til-at-soege-vaek

Så jeg synes ikke helt dine argumenter holder særlig langt med at Danmark ikke kan præstere over længere perioden. Jeg mener der er lagt fuldstændig op til succes for Danmark og hvis det skal lykkes hjælper det ikke noget vi ser skeptiske og siger " Bare vent til de taber"


Det var nu ikke efter føringsmålet at FCK blev presset, det var de sidste 10 minutter af kampen jeg hentydede til, her var FCK under et enormt pres, og kan kun takke Jesper Christiansen for at Brügge ikke udlignede (og Brügge var så også heldige med at dommeren ikke så det straffespark de begik). Det er fair nok at forsvare en føring, det ville da være dumt andet, men der er forskel på at overlade showet til modstanderen eller om det modstanderen, der selv tager det, og det mener jeg bestemt Brügge gjorde i de sidste 10-15 minutter i går. Havde de startet med at presse så højt på banen, havde FCK ikke fået et ben til jorden i den kamp, det er derfor jeg mener at Brügges taktiske oplæg var håbløst. Det er ikke for at tage noget fra FCK's præstation, det er flot at de formår at udnytte sådan en taktisk blunder hos modstanderen, vi skal ikke langt tilbage for at de Danske hold alligevel ikke ville have vundet sådan en kamp. Men derfra og til at sætte lighedstegn mellem at Dansk fodbold er i en rivende udvikling, og virkelig er på vej opad i Europæisk sammenhæng, der synes jeg er langt. Så kan man jo også argumentere for at det samme er tilfældet med Cypriotisk fodbold...  Wink

Spillerflugten var nu ikke så meget møntet på at spillerne ville søge væk, men nærmere at de udenlandske klubbers interesse kunne være vakt, og sportsdirektørerne rundt omkring ville komme til at lide af et kollektivt tilfælde af dollartegn i øjnene. Spillernes loyalitet ligger idag i øvrigt ikke så meget hos klubberne, som hos deres tegnebog.

Jeg siger i øvrigt ikke, at det er umuligt, at Dansk fodbold er på vej opad, jeg synes bare vi skal passe på med ikke at putte det op på en piedestal hvor det ikke hører hjemme endnu, fordi et par klubber overpræsterer en enkelt sæson. Det kan sagtens resulterer i at vi bare ender med at stille for høje forventninger til klubberne (se bare på landsholdet, det overpræsterede et par år, og det lider de under, nu hvor de er kommet ned på deres reelle niveau).
Logged

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8678: 18 Dec 2008, 23:09 »

Her er de endelige mulige modstandere:

Man City, Metalist Kharkiv(som vandt i Benfica, og derfor rykkede på 1.pladsen), Standard Liege, Udinese, Wolfsburg, HSV og CSKA Moskva

AaB har disse mulige modstandere(hører nok ikkke helt til her):
Twente, Galatasaray, Stuttgartt, Tottenham, Milan, Ajax, Valencia og Deportivo
Logged

It's gonna be legendary

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8679: 18 Dec 2008, 23:12 »

Giv os Kharkive eller Liege.

Giv os IKKE Manchester City eller Wolfsburg

De resterende bliver vildt hårde kampe, men jeg tror de er overkommelige, hvis vi spiller op til vores bedste over to kampe.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8680: 18 Dec 2008, 23:19 »

Så længe vi ikke trækker Man City, Udinese eller CSKA, så tror jeg faktisk vi har ret gode muligheder! FCK har altid stået godt til tyske hold. Vi må bare håbe på at vi ikke har Messias som dommer igen Wink
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8681: 18 Dec 2008, 23:22 »

Nej, næste gang bliver det Satahn  crazy

(undskyld meningsløst indlæg, men kunne ikke lade være)
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Ben92
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8682: 18 Dec 2008, 23:24 »

Giv os Kharkive eller Liege.

Giv os IKKE Manchester City eller Wolfsburg

De resterende bliver vildt hårde kampe, men jeg tror de er overkommelige, hvis vi spiller op til vores bedste over to kampe.
FCK kan ikke træke Kharkive. Der er delt sådan op at, de kun kan trække gruppevinderne, som er: Manchester City, Metalist, Standard Liege, Udinese, Wolfsburg, Hamburger SV, CSKA Moskva.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8683: 18 Dec 2008, 23:25 »

Hed de ikke Metalist Kharkive? Så er det da muligt at møde dem  Huh
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Ben92
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8684: 18 Dec 2008, 23:25 »

Hed de ikke Metalist Kharkive? Så er det da muligt at møde dem  Huh
Sorry, forvekslede dem med det polske hold...
Logged

Sider: 1 ... 577 578 [579] 580 581 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010