home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:45:58 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
I går kl. 20:30:07 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  2 Brugere, 724 Gæster Online.

Indlæg: 1132906 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 576 577 [578] 579 580 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1546220 gange)
fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8655: 17 Dec 2008, 23:22 »

Vi har før været en messias fra at slå HSV, men selv om de bl.a. har mistet VDV mfl virker de altså noget stærkere end dengang. Især de 2 kroatere i front netter ofte. Jeg vil self. håbe på at Twente tager 1.pladsen og vi trækker dem, men ellers har Man City absolut heller ikke overbevist.

Edit:
Man får ikke point for scorede mål. Kun for resultater og i få tilfælde selve det at avancere en runde
Ej jeg ville meget nødigt have Man City.

Mon ikke de pengestærke englændre handler godt ind til forårssæsonen, og når de kører for dem er de de stærkeste hold vi, i mine øjne, kan møde Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8656: 17 Dec 2008, 23:25 »

Ej jeg ville meget nødigt have Man City.

Mon ikke de pengestærke englændre handler godt ind til forårssæsonen, og når de kører for dem er de de stærkeste hold vi, i mine øjne, kan møde Smiley

Det er self. rigtigt nok. Tænkte bare på at de ikke har været for skarpe indtil videre, men hvis de kan købe et helt nyt stjernehold og spille dem sammen bliver de self. giftige.
Logged

It's gonna be legendary

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8657: 17 Dec 2008, 23:27 »

Så mange nye kan de jo ikke registrere og de skal også have et vist antal egen avl og af egen nationalitet. Giv os bare City!
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8658: 17 Dec 2008, 23:30 »

Så mange nye kan de jo ikke registrere og de skal også have et vist antal egen avl og af egen nationalitet. Giv os bare City!
Nej, men en enkelt rigtig giftig angriber, og hvis de så spiller deres potentiale ud, er de altså meget, meget stærke.
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8659: 17 Dec 2008, 23:30 »

Jeg er heller ikke 100% sikker, men mener jeg hørte noget om, at det var vigtigt at score i Europæiske kampe, fordi det påvirkede koefficienterne. Synes også det lyder mærkeligt, men hørte noget om det i forbindelse med en kamp for et par år siden.

Men uanset hvad, så giver det sindsygt godt, at gå videre fra nu af. For hvert avancement i en runde får vi gode point! Og til næste år fjernes pointene fra Gorica-katastrofen! Vi er på den grønne gren inden længe   Peace
Vi har også Gorica-katastrofen (tænkt jeg siger det) med i 2009 regnskabet! I år har vi kørt med en samlet koefficientern på 23.748 http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/data/method3/trank2008.html (til den doven: vi ligger nr. 99) Ser vi på hvad vi har næste år ligger vi på samlet 25.610 lige pt. http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/data/method4/trank2009.html (til den doven: vi ligger pt. numer 76)
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8660: 17 Dec 2008, 23:41 »

Godt arbejde, Don AA!

Jeg tror FCK kunne ligge omkring de 40 bedste (måske 30 bedste) i Europa indenfor de næste 5-8 år. På sigt (langt sigt) håber jeg at FCK kan blive en stor klub i Europa. Det ville også hjælpe det danske landshold, da vores talenter ville blive matchet af endnu bedre spillere, og på den måde blive bedre, så landsholdet får glæde af dem.

Måske er jeg en drømmer, men helt ærligt, så tror jeg på det!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8661: 17 Dec 2008, 23:58 »

Godt arbejde, Don AA!

Jeg tror FCK kunne ligge omkring de 40 bedste (måske 30 bedste) i Europa indenfor de næste 5-8 år. På sigt (langt sigt) håber jeg at FCK kan blive en stor klub i Europa. Det ville også hjælpe det danske landshold, da vores talenter ville blive matchet af endnu bedre spillere, og på den måde blive bedre, så landsholdet får glæde af dem.

Måske er jeg en drømmer, men helt ærligt, så tror jeg på det!
rent økonomisk er der ingen tvivl om at vi har et fundament, som gør det muligt, men der hvor jeg frygter at dette ikke bliver realiseret, er ligaen.

jeg er simpelthen bange for at den danske liga ikke er attraktiv nok for de spillere, som man jo behøver for at være med på sådant et plan, men lad os nu se. ingen tvivl om ligaen har udviklet sig Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8662: 18 Dec 2008, 00:03 »

Først: fed signatur, FC Hansen!  Peace

Derudover, så synes jeg den danske liga har rykket sig en del i det seneste år. Den udvikling kunne jo fortsætte! Den danske liga har mange klubber med stort solidt økonomisk grundlag (potentielt. Det kræver jo at det bliver udnyttet i klubberne med en god organisation)

Så jeg kunne godt se Danmark som et interessant land på sigt. Det eneste der rigtig taler imod i mine øjne er vores skattesystem i DK og vores ry som halvdårlig liga. Det tager mange, mange år at komme af med sådan et ry! Selv hvis vores hold udvikler sig i den rigtige retning i fremtiden!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8663: 18 Dec 2008, 00:05 »

Først: fed signatur, FC Hansen!  Peace

Derudover, så synes jeg den danske liga har rykket sig en del i det seneste år. Den udvikling kunne jo fortsætte! Den danske liga har mange klubber med stort solidt økonomisk grundlag (potentielt. Det kræver jo at det bliver udnyttet i klubberne med en god organisation)

Så jeg kunne godt se Danmark som et interessant land på sigt. Det eneste der rigtig taler imod i mine øjne er vores skattesystem i DK og vores ry som halvdårlig liga. Det tager mange, mange år at komme af med sådan et ry! Selv hvis vores hold udvikler sig i den rigtige retning i fremtiden!
tak skal du have, så den på hjemmesiden og tænkte at den lige skulle på, godt nok ikke grafisk et vidunder, men budskabet er ganske klart Smiley

Ja, men det ry vil også blive bedre med præstatoner, som vi og Aab har lavet i år, uden for landets grænser Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8664: 18 Dec 2008, 00:18 »

Helt ærligt, FC Hansen, så kan jeg rigtig godt lide sådan noget meget enkel grafik. Jeg er ikke meget for de der meget 'kreative' grafikker, som ellers er meget populærer generelt.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8665: 18 Dec 2008, 01:23 »

Jaa som alle andre allerede har skrevet .: Opstemt
Hvilken lille gave der bliver leveret fra FCK til alle os hehe
Det er fandme sindssygt godt klaret - Dansk fodbold på vej frem i hvert fald på klubplan ! Peace
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8666: 18 Dec 2008, 07:41 »

Og som jeg skriver, så betyder europæisk succes større prestige i ligaen, hvilket betyder vores talenter bliver matchet bedre i den daglige træning så de bliver bedre, hvilket i sidste ende gavner landsholdet.

Sådan tror/håber jeg det vil ende ud.

Nu håber jeg bare, at både Aab og FCK får overkommelige modstandere, så vi kan komme endnu videre. DKs koefficienter skal bare boostes i år, så vi er 100% sikre på to hold i CL!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8667: 18 Dec 2008, 10:17 »

Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8668: 18 Dec 2008, 10:53 »

Jeg ville sige, at det er et godt bytte. Vingaard er langt mere stabil end Hutch. Hutch har et højere topniveau, men omvendt også et lavere bundniveau.

Så jeg siger helt klart ja, til at få Vingaard og score gode penge på Hutchinson. Desuden er Vingaard en spiller, der godt kan afslutte selv, hvor Hutchinson ofte holder på bolden i alt for lang tid, og på den måde sætter angrebet i stå. Omvendt kan Hutchinson nogen gange lave en fantastisk dribletur, der ender i en scoring.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

JKJ
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8669: 18 Dec 2008, 10:55 »

Stærkt af FCK... Alt andet lige har dansk klubfodbold da haft en fantastidk efterår må man sige og vi har fået en masse point skrabet sammen...

Men flot af FCK, så må vi jo se hvem der kommer længst i UEFA cuppen Wink
Logged

Sider: 1 ... 576 577 [578] 579 580 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010