home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:16:55 Lars Pedersen Skadestuen Spil uden Steam
I går kl. 20:30:07 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 727 Gæster Online.

Indlæg: 1132905 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 573 574 [575] 576 577 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1546117 gange)
Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8610: 17 Dec 2008, 16:28 »

Jeg synes ikke kvist skal starte inde i stedet for sionko, sionko kan jo virkelig sparke til læderet! Jeg synes han er en vigtig del af holdet (: Desuden mener jeg at kvist er bedst centralt på banen
Synes nu ikke vi har set meget til i denne sæson. Synes vi skal starte med Kvist inde han er bedre defensiv end Sionko, ser helst at Sionko så kommer ind efter en lille time men ok hvis han starter inde.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8611: 17 Dec 2008, 17:45 »

Startopstillingen mod Brügge:

             Christiansen
Pospech - Antonsson - Laursen - Wendt
Kvist - Nørregaard - Kristensen - Hutchinson
         Nordstrand - Santin
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8612: 17 Dec 2008, 18:18 »

Hmm... så skulle jeg have oddset anderledes, men hva pokker. Man burde vel have forudset at Ståle ville fedte den så lang tid som muligt før noget skulle afgøres, i stedet for at prøve at lukke den fra start.
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8613: 17 Dec 2008, 18:24 »

Hmm... så skulle jeg have oddset anderledes, men hva pokker. Man burde vel have forudset at Ståle ville fedte den så lang tid som muligt før noget skulle afgøres, i stedet for at prøve at lukke den fra start.
Huh Ok så du mener altså er vi med Sionko på banen, har bedre mulighed for at lave et mål? Mig bekendt har vi lavet en del mål, med Kvist på den plads fra start
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8614: 17 Dec 2008, 18:31 »

Sionko skal starte fordi vi skal vinde. Kvist skaber en bedre balance på holdet, men Sionko er klart den mest aggressive både i afleveringer, afslutninger og løb. Håber han rammer topform i aften og eliminerer Brügge Smiley

Det her skrev jeg tidligere og det mener jeg skam Smiley

Og ja, når Kvist har startet der størstedelen af gangene, så burde vi nok også ha' scoret i en af de kampe. Ellers ville det jo gå af h.. til Wink
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8615: 17 Dec 2008, 18:47 »

Det her skrev jeg tidligere og det mener jeg skam Smiley

Og ja, når Kvist har startet der størstedelen af gangene, så burde vi nok også ha' scoret i en af de kampe. Ellers ville det jo gå af h.. til Wink
Synes nu også Kvist har lidt af det samme, afslutninger og sætte en modstander af fordel Sionko, men så må vi se om vi ikke evt. kunne udnytte en af Kvist lange indkast, ville jo bestemt ikke være tosset  Smiley
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8616: 17 Dec 2008, 18:48 »

Vi satser på endnu et Ajax mål med kvist - lidt a la den hvor han lægger op til selvmål ude fra højrekanten.
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8617: 17 Dec 2008, 18:50 »

Synes nu også Kvist har lidt af det samme, afslutninger og sætte en modstander af fordel Sionko, men så må vi se om vi ikke evt. kunne udnytte en af Kvist lange indkast, ville jo bestemt ikke være tosset  Smiley

Det med indkastene tænkte jeg også over, som en af fordelene ved Kvist, problemet er jo bare at vi ikke har nogen med Gravgaard eller Hangelands luftspil mere, hvilket reducerer værdien af de lange indkast Skuffet
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8618: 17 Dec 2008, 18:51 »

...og så syntes jeg det er syndt at vi skal løbe rundt og ligne en omgang vejarbejdere i de orange trøjer. Vi må da have noget pænere end neon orange?!
Logged

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8619: 17 Dec 2008, 18:52 »

Det med indkastene tænkte jeg også over, som en af fordelene ved Kvist, problemet er jo bare at vi ikke har nogen med Gravgaard eller Hangelands luftspil mere, hvilket reducerer værdien af de lange indkast Skuffet

Antonsson, Zanka og Laursen er nu også udmærket på den disciplin, så det er vel næppe en undskyldning Smiley
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8620: 17 Dec 2008, 18:57 »

Antonsson, Zanka og Laursen er nu også udmærket på den disciplin, så det er vel næppe en undskyldning Smiley
Lige mine ord at vi så i denne sæson, har været dårlige til at udnytte vores dødbolde er en anden sag
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8621: 17 Dec 2008, 19:00 »

...og så syntes jeg det er syndt at vi skal løbe rundt og ligne en omgang vejarbejdere i de orange trøjer. Vi må da have noget pænere end neon orange?!

Helt enig, vi kan ikke andet end tabe i den forbanede l*rtetrikot! Hvorfor skal FCK spille i orange? Synes helt klart bed burde være en danmarks rød som vi plejer, og som vi har i vort logo. Og så vil jeg sige at vi til næste sæson skal have en Inter- eller Brüggeagtig trøje, som ville være voldfed med carlsberg og FCK logo, samt at den ville repræsentere striberne i KB og 03'ernes trøjer. Hjemmetrøjen respræsenterer jo de hvide striber i begge holds trøjer.
Logged

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8622: 17 Dec 2008, 19:02 »

Helt enig, vi kan ikke andet end tabe i den forbanede l*rtetrikot! Hvorfor skal FCK spille i orange? Synes helt klart bed burde være en danmarks rød som vi plejer, og som vi har i vort logo. Og så vil jeg sige at vi til næste sæson skal have en Inter- eller Brüggeagtig trøje, som ville være voldfed med carlsberg og FCK logo, samt at den ville repræsentere striberne i KB og 03'ernes trøjer. Hjemmetrøjen respræsenterer jo de hvide striber i begge holds trøjer.

Tjoh, det er nu slet ikke designet jeg har problemer med, bare de latterlige farver når vi skal spille internationalt. Hjemme banen er ok, men den blå og så den orange - hold kæft hvor er de grimme! Baby blå og neon orange er en no-go, specielt ved det nuværende design.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8623: 17 Dec 2008, 19:10 »

Tjoh, det er nu slet ikke designet jeg har problemer med, bare de latterlige farver når vi skal spille internationalt. Hjemme banen er ok, men den blå og så den orange - hold kæft hvor er de grimme! Baby blå og neon orange er en no-go, specielt ved det nuværende design.

Det er nu også farverne jeg har problemer med, foreslog bare en trøje som en hel del fans gerne vil have Wink Ønske dragtsamlingen må være noget i den stil her:
SAS Hjemme: Hvid
SAS Ude: Sort eller Inter-style
EURO Hjemme: Hvid
EURO Ude: FCK blå eller Inter-style
EURO Ude: FCK rød
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8624: 17 Dec 2008, 19:14 »

Hva pokker vi har vundet i pink så kan vi også vinde i disse  Smiley
Mens ellers synes jeg at Ghertesteas forslag med udebanetrøjer med Inter-style lyder spændene
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Sider: 1 ... 573 574 [575] 576 577 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010