home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:30:07 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I dag kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23432
  0 Brugere, 864 Gæster Online.

Indlæg: 1132904 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: miacara306
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 28 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 559 560 [561] 562 563 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1545765 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8400: 04 Dec 2008, 22:41 »

Det var da efter et massivt pres, så det er da ikke så latterligt.
Og nej det kan jeg ikke.

Okay, men det er fordi jeg er Brøndby fan, og altid finder det latterligt når fck scorer ( christ )

Har desuden ikke set kampen, men man må sige at i får det svært nu.. Kender intet til Brügge men at SKULLE vinde på udebane i europa cup sammenhæng er altid vanskeligt...

Men nu må vi se Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

wirenfeldt
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8401: 04 Dec 2008, 23:00 »

Hold nu kæft det var ringe FCK. Ja, de kommer bagud på en offside, hvilket jeg forresten ikke er enig i, men kom nu lige? I er på hjemmebane mod et ringespillende hold, der ikke har haft voldsom mange seriøse kampe den sidste måned? Det er virkelig for ringe...
Logged

blåsmølf
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8402: 04 Dec 2008, 23:13 »

Det var ringe af FCK det er der ingen tvivl om, og det gør ondt som FCK fan at sige det jeg mener personligt at det er tid at få skippet nordbakkeren til norge igen, og jeg har aldrig kunnet forstå hans store popularitet for jeg synes ikke han har præsteret nok med de midler og talent han har haft til rådighed, næ lad os få Hans Backe tilbage.
Logged

Arsenal FOREVER

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8403: 04 Dec 2008, 23:22 »

Det var ringe af FCK det er der ingen tvivl om, og det gør ondt som FCK fan at sige det jeg mener personligt at det er tid at få skippet nordbakkeren til norge igen, og jeg har aldrig kunnet forstå hans store popularitet for jeg synes ikke han har præsteret nok med de midler og talent han har haft til rådighed, næ lad os få Hans Backe tilbage.
Synes nu bestemt Ståle har været en succes i FCK. Vi er kommet i europæisk gruppespil 3 år i træk, hvad mere kan man forlænge? Vi har vundet 2 gange guld, har haft en lorte sæson hvor vi fik bronze og vi har i denne sæson spillede det flotteste fodbold i FCK historie (overdriver måske) hvad jeg kan huske.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8404: 04 Dec 2008, 23:47 »

Okay, men det er fordi jeg er Brøndby fan, og altid finder det latterligt når fck scorer ( christ )

Har desuden ikke set kampen, men man må sige at i får det svært nu.. Kender intet til Brügge men at SKULLE vinde på udebane i europa cup sammenhæng er altid vanskeligt...

Men nu må vi se Smiley

Hvorfor skriver du et indlæg så?
En klubtråd er ikke oprettet, så rivalernes fans kan skrive latterligt hver gang klubben score.

Men det bliver svært for FCK, Brügge vil kæmpe godt for det, vi må håbe spillerne kan levere dernede.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8405: 04 Dec 2008, 23:49 »

Stop nu det tuderi ffs, jeg skriver et indlæg, som jeg kunne have undladt, og mange gange undskyld for det, men er det virkeligt så slemt, at det går jer så meget på Huh...

Okay fair nok, jeg sletter da bare det ord.. Jeg er også meget ond og spiser børn normalt jo Smiley

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8406: 04 Dec 2008, 23:56 »

Stop nu det tuderi ffs, jeg skriver et indlæg, som jeg kunne have undladt, og mange gange undskyld for det, men er det virkeligt så slemt, at det går jer så meget på Huh...

Okay fair nok, jeg sletter da bare det ord.. Jeg er også meget ond og spiser børn normalt jo Smiley



Da jeg ikke er FCK fan er jeg som sådan ligeglad, men sådan nogle indlæg ødelægger bare et godt forum, hold da sådan noget til chat skakten!
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8407: 04 Dec 2008, 23:58 »

Jeg kan bare ikke se det slemme.. Kunne forstå det hvis jeg gjorde det hver og hver anden gang at fck scorede... Nu har jeg gjort det en gang, og straks kommer 3-4 brugere og er på nakken af en... Calm down mand Peace...

Jeg kom enda med noget konstruktivt bagefter!.. HVis der virkelig ikke er plads til nogle små latterlige kommentare nogle gange, bliver det sku for trist, og ensformigt!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8408: 05 Dec 2008, 00:07 »

Jeg kan bare ikke se det slemme.. Kunne forstå det hvis jeg gjorde det hver og hver anden gang at fck scorede... Nu har jeg gjort det en gang, og straks kommer 3-4 brugere og er på nakken af en... Calm down mand Peace...

Jeg kom enda med noget konstruktivt bagefter!.. HVis der virkelig ikke er plads til nogle små latterlige kommentare nogle gange, bliver det sku for trist, og ensformigt!

Ja men så gør du det en gang, plus de 20 andre som gør det. Det bliver mange ubrugelige indlæg på sådan en aften, og det ødelægger forumet efter min mening.
Men den her snak er også offtopic, så lad os stoppe.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8409: 05 Dec 2008, 00:12 »

Hm det er bare FMF ..

Fuck nu det FCK fik 1-1 og faktum er bare det bliver svært, men ikke umuligt at gå videre..
Det var fuldt fortjent at FCK fik mindst et point med hjem.. Begge hold havde nogle store chancer og alt i alt var det en god kamp .. Det er ærgeligt FCK ik fik alle 3 point men sådan er det engang.. Vi ska bare være glade for Brügge kun spillede 1-1 mod valencia og ikke vandt som det egentligt så ud til længe.. Wink

Forstår ikke hvorfor folk har en tendens til at tage alt så skide personligt - og er fucking ligeglad, for har opgivet..! I'm over it..
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8410: 05 Dec 2008, 00:13 »

Ja men forskellen er dem, som kun skriver noget latterligt, uden at komme med noget bagefter, og som rent faktisk kommer med noget..

Sandt nok!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8411: 05 Dec 2008, 00:30 »

Helt ærligt verdenskrig, så forstår jeg egentlig ikke hvad du skriver herinde for, ikke at jeg synes det er noget pis du skriver, fordi jeg må indrømme jeg ikke gider læse det som brøndby-fans poster i dette forum.
Jeg forstår bare ikke hvad man overhovedet skriver i sin værste rivals forum, jeg kunne personligt aldrig finde på at skrive i jeres.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8412: 05 Dec 2008, 00:41 »

Helt ærligt verdenskrig, så forstår jeg egentlig ikke hvad du skriver herinde for, ikke at jeg synes det er noget pis du skriver, fordi jeg må indrømme jeg ikke gider læse det som brøndby-fans poster i dette forum.
Jeg forstår bare ikke hvad man overhovedet skriver i sin værste rivals forum, jeg kunne personligt aldrig finde på at skrive i jeres.

Sikke dog en åmdssvag og snævertsynet indgangsvinkel Huh...

Jeg bliver normalt kaldt snævertsynet, men det her overgår da alt.. Jeg syntes det er spændende at diskutere ting med folk, hvor man fra start ved at de har mange holdninger som strider i mod dem man selv har.. Man får altid den bedste disk op at køre når man fra start er uenig...

Tror vel jeg havde samme mening som dig da jeg var 12-13 år, men hvad har det at gøre med om det er vores værste rivaler.. Uha hvis man bare kan få en god disk op at køre, hvilket jeg altid er med på, så er det da irrelevant om den foregår i Brøndby, OB, eller FCK tråden crazy..
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8413: 05 Dec 2008, 00:53 »

Jamen så fortjener du da et lille klap på skulderen.

Jeg kan bare ikke se hvorfor du skal skrive herinde for at sige du holder med rosenborg i kampen.  Jeg kan da godt se det kan være fedt at få en god diskusion i gang, men det får man da ikke af at skrive sådan. De få ting jeg har set du har skrevet har været mere eller mindre provokerende, eller også har du forsvaret hvorfor du skrev det provokerende.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8414: 05 Dec 2008, 01:10 »

Jeg beklager meget!

Men du kan roligt regne med at få mig at se, ofte herinde for fremtiden Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 559 560 [561] 562 563 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010