home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
I går kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23432
  0 Brugere, 902 Gæster Online.

Indlæg: 1132903 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: miacara306
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 25 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 555 556 [557] 558 559 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1545666 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8340: 04 Dec 2008, 12:29 »

verdenskrig har allerede gjort det klart i flere diskussioner at han aldrig holder med FCK, heller ikke selvom det kommer andre danske hold til gode. Jeg tror ikke vi har lyst til at tage den diskussion igen...
Logged



Niicklas12
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8341: 04 Dec 2008, 12:33 »

verdenskrig har allerede gjort det klart i flere diskussioner at han aldrig holder med FCK, heller ikke selvom det kommer andre danske hold til gode. Jeg tror ikke vi har lyst til at tage den diskussion igen...

Det var skam ikke for at starte en diskussion, ville bare gøre ham opmærksom på at det jo kommer ham selv til gode hvis FCK vinder  Rullende Øjne
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8342: 04 Dec 2008, 12:35 »

Det er vi en del der har forsøgt at forklare ham, men det er han skam ligeglad med og sådan er det bare - så lad os bare lade det ligge Wink
Logged



Niicklas12
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8343: 04 Dec 2008, 12:42 »

jo lad os det. ;em man kunne jo altid håbe på lidt jule magi Wink
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8344: 04 Dec 2008, 13:08 »

Taget fra retningslinierne:

Citat
(...)da vi ikke vil tillade unødig provokation af modstanderfans.

Det er selvfølgelig en subjektiv afgørelse af moderatorerne, men jeg synes bare noget lignende er sket gentagende gange og det skaber jo ikke andet end dårlig stemning.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8345: 04 Dec 2008, 13:18 »

Well, verdenskrig kommer jo egentlig med et udmærket indlæg om Clottey vs. TK/Hjalte, og at han så slutter af med at tilkendegive at han holder med Rosenborg i kampen - hvilket de fleste af os vel godt vidste i forvejen - opfattede jeg ikke som en decideret provokation.

Jeg har også tidligere snakket med verdenskrig om det, og jeg tror såmænd heller ikke det var hans intention.
Logged



enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8346: 04 Dec 2008, 13:45 »

Jeg glæder mig til at komme ind og se kampen! Jeg tror vi vinder den 2-1.

Jeg tror vi kommer foran 2-0 når der er spillet en times tod også skifter ståle den ene angriber ud og derefter  bliver spillet overladt til dem og mons tro de ikke får scoret en enkelt gang, vores forsvar vi jo ikke ligefrem stabilt forleden.

COME ON FC! Thumbs Up
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8347: 04 Dec 2008, 13:47 »

Jeg glæder mig meget til en duel iaften. Iversen vs. Laursen/Antonsson/Zanka

Begge spillere er faktisk lige gode i hovedspillet og jeg er spændt på at se om vi kan holde styr på store Steffen Wink.

Men hvis jeg skal komme med et bud på vores kamp iaften, tror jeg vi vinder snævert 1-0.

Er vi ikke videre hvis vi slår Rosenborg?
Logged

kfuglsang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8348: 04 Dec 2008, 13:58 »

Lige en lille lækker ting jeg vil dele med jer fck fans... har lige prøvet at bruge photoshop for første gang, og vil gerne dele mit første wallpaper med jer.
Logged


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8349: 04 Dec 2008, 14:07 »

Jeg glæder mig meget til en duel iaften. Iversen vs. Laursen/Antonsson/Zanka

Begge spillere er faktisk lige gode i hovedspillet og jeg er spændt på at se om vi kan holde styr på store Steffen Wink.

Men hvis jeg skal komme med et bud på vores kamp iaften, tror jeg vi vinder snævert 1-0.

Er vi ikke videre hvis vi slår Rosenborg?

Nej, hvor har du fået den skøre i idé fra? Opstemt

Vi har 1 point og har to kampe tilbage, og Brugge har 2 point og 2 kampe tilbage, ergo kan vi nøjes med uafgjort i dag, hvis vi så vinder i Brugge, selvfølgelig forudsat at Valencia tæver Brügge. Vinder både vi, og Valencia nakker Brügge, kan det hele være ligegyldigt hvis vi taber ude til Brügge.

Og så vil jeg henvise til mit indlæg fra før:
Nej, vi kan sagtens nøjes med uafgjort i dag, hvis Brugge taber til Valencia, så skal vi 'bare' vinder i Brugge. Og hvis Brugge endda taber med 2 overskydende til Valencia, så kan vi nøjes med både remis i Rosenborg kampen, og i Belgien. Brugge kampen er vigtigst, men på den anden side er vi ude, hvis vi taber i dag. Smiley

Btw, jeg skal også i Parken i dag, for første gang i denne sæson til en europa kamp (bortset fra Cliftonville, 7-0 Opstemt). Regner med det bliver på min sædvanlige plads på Nedre C hvor jeg har sæsonkort Smiley
« Seneste Redigering: 04 Dec 2008, 14:10 af Ghertesteas » Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8350: 04 Dec 2008, 17:33 »

Startopstillingen mod Rosenborg:

                Christiansen
Pospech - Antonsson - Laursen - Wendt
Sionko - Kristensen - Kvist - Hutchinson
             Nordstrand - Santin
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

AFC
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8351: 04 Dec 2008, 17:36 »

Som forventet. Så må vi håbe der kommer nogen mål! Dejligt Sionko starter inde, så Kvist skubber Hjalte ud på bænken.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8352: 04 Dec 2008, 17:38 »

Well, verdenskrig kommer jo egentlig med et udmærket indlæg om Clottey vs. TK/Hjalte, og at han så slutter af med at tilkendegive at han holder med Rosenborg i kampen - hvilket de fleste af os vel godt vidste i forvejen - opfattede jeg ikke som en decideret provokation.

Jeg har også tidligere snakket med verdenskrig om det, og jeg tror såmænd heller ikke det var hans intention.

Selvfølgelig var det ikke min intention, at provokere, jeg ville blot understrege at min sympati ligger 100 % hos Rosenborg i aften Smiley..

Men godt du har hørt efter g00n, så jeg selv slap for IGEN at skulle forklare noget jeg allerede har forklaret 28 gange Thumbs Up!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8353: 04 Dec 2008, 17:45 »

Som forventet. Så må vi håbe der kommer nogen mål! Dejligt Sionko starter inde, så Kvist skubber Hjalte ud på bænken.
Ja havde også håbet på at Sionko ville starte inde så  Thumbs Up der. Hjalte har været syg, og dermed ikke helt klar, så det er forklaringen på at han ikke starter inde.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

AFC
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8354: 04 Dec 2008, 17:48 »

Ja vi må håbe at Sionko leverer en flot præstation idag, så han kan starte inde og vi kan forlænge med ham Peace.
Logged

Sider: 1 ... 555 556 [557] 558 559 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010