home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  2 Brugere, 733 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 547 548 [549] 550 551 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1545409 gange)
GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8220: 17 Nov 2008, 22:18 »

Mener du i denne sæson eller tidligere?
For så tager du fejl. Alvaro Santos og Marcus Allbäck scorede hver 15 mål i SAS Ligaen i sæsonen 2005/2006, hvor jeg mener at Steffen Højer fra Viborg kun førte med 1 mål, og vandt prisen?


Han siger at det er sjældent at de scorter mange mål, og det har han i den grad ret i, en god sæson ændrer jo ikke på helhedsindtrykket.
Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8221: 18 Nov 2008, 15:43 »

Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8222: 19 Nov 2008, 07:17 »

Ja, glæder mig til at se vores midtbane i hopla  crazy

Tror Nordstrand vil vise et endnu bedre niveau på den offensive midtbane, som jeg mener han passer rigtig godt på! Lidt i stil med Tomasson der faktisk i mine øjne er bedst på en lidt tilbagetrukket rolle som hængede angriber frem for spydsspids.
Hjalte er god at teste i stedet for Andreasen og Poulsen på den defensive midtbane, og Kristensen som kreatør frem for D. Jensen (ikke Danni  Opstemt). Sjovt at se, om de er på niveau med dem de afløser i denne her testkamp. Selvfølgelig er de ikke lige så gode som Poulsen og Daniel Jensen, men sjovt at se om de har niveauet til at være sikre 2. valg

Thumbs Up
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8223: 19 Nov 2008, 13:33 »

Logged

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8224: 19 Nov 2008, 13:41 »

Jeg bed egentlig mest mærke i at FM kostede 35 skismisser om året Huh
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8225: 19 Nov 2008, 19:58 »


Det er måske derfor FCK's talentarbejde er så elendigt Smiley
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8226: 20 Nov 2008, 07:18 »

Om vi så fandt alle verdens talenter, så tror jeg stadig ikke de ville få spilletid. Når vi ikke engang kan teste de spillere der har været igennem ungdomsrækkerne, så tror jeg slet ikke, at udefrakommende talenter får chancen. Zanka er den eneste spiller under 20 år der bare uden videre har fået meget spilletid i nyere tid (vi taler ca. 5 år). (Og så er han, ironisk nok for min forrige påstand, udefrakommende talent  Rullende Øjne)

Ved heller ikke om man kan bruge FM. Det er jo mennesker der har programmeret data, og der sker fejl. Desuden lærer du jo ikke meget om personlighed, som er noget FCK's ledelse går meget op i, når der købes nye spillere. De skal kunne gå ind på holdet og føle sig tilpas i det selskab der er der.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8227: 20 Nov 2008, 08:46 »

Ved heller ikke om man kan bruge FM. Det er jo mennesker der har programmeret data, og der sker fejl. Desuden lærer du jo ikke meget om personlighed, som er noget FCK's ledelse går meget op i, når der købes nye spillere. De skal kunne gå ind på holdet og føle sig tilpas i det selskab der er der.

Chelsea's gamle headscout indrømmede vist for et par år siden, at han tjekkede SI's database igennem, og sendte sine scouts ud. Det koster nok ikke alverden for en klub som Chelsea at sende scouts ud.
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8228: 20 Nov 2008, 09:13 »

Nej, men jeg tror ikke FCK sender scouts ud efter en spiller, fordi han er god i FM. Det kan godt være, at de bliver opmærksomme hvis de hører navnet i en anden sammenhæng, men ellers tangerer vi jo næsten en Brøndby, hvis man køber en spiller på baggrund af FM (de gjorde det som bekendt med dvd'ere)

Man kan få et hint om gode spillere, ja, men jeg tror ikke det er nok til at CV tager det som stor nok garant for en spillers potentiale, til at han sender en scout ud.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8229: 20 Nov 2008, 17:24 »

Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8230: 20 Nov 2008, 20:59 »

Nej, men jeg tror ikke FCK sender scouts ud efter en spiller, fordi han er god i FM. Det kan godt være, at de bliver opmærksomme hvis de hører navnet i en anden sammenhæng, men ellers tangerer vi jo næsten en Brøndby, hvis man køber en spiller på baggrund af FM (de gjorde det som bekendt med dvd'ere)

Man kan få et hint om gode spillere, ja, men jeg tror ikke det er nok til at CV tager det som stor nok garant for en spillers potentiale, til at han sender en scout ud.

Jeg ved ikke hvor lang tid du har spillet FM, men FM (tidligere CM) har faktisk ramt rigtigt, mange, mange gange. Jeg husker specielt spillere som Pablo Aimar, Freddy Adu, Javier Saviola, Diego og Robinho, som i et par tidligere versioner (mest de spillede i Sydamerika - Adu i USA) var talenter, og ingen andre (udover CM/FM-spillere) havde hørt om dem.

Jeg siger ikke at FM rammer rigtig i alle tilfælde, men hvis man kan hente ét potentialt stjernefrø, så er det jo måske det hele værd.
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8231: 20 Nov 2008, 23:16 »

Altså jeg har spillet FM siden 2006-udgaven (lige op til 2007-udgaven, så reelt set spiller jeg på 3. år)

Jeg er enig i, at de rammer rigtigt i mange tilfælde, men at basere sit scouting-arbejde på FM synes jeg er usikkert. Som sagt, det kan bruges til at få hints om en god spiller, men jeg synes ikke man bør basere sine indkøb på FM. Købe talenter, fordi de har -10 i FM. Det er ikke holdbart. Men at bruge FM til at sige, at der er potentiale i en knægt, hvorefter man følger drengen i en periode, frem for at lave forhastede køb ala brøndby
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8232: 20 Nov 2008, 23:18 »

Hahah. Når man stiller et dumt spørgsmål får man et dumt svar  Grin
Logged


DimitarBerbatov
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8233: 20 Nov 2008, 23:44 »

Hahah. Når man stiller et dumt spørgsmål får man et dumt svar  Grin
Der findes jo osse dem der siger: "Der findes ikke dumme spørgsmål, kun dumme svar" ! Opstemt  Thumbs Up
Hahahaha
Tjaa de bruger FM's database til at finde nogle navne frem også sender de nogle scouts ud for at se på de pågældende spillere.. Gør man i samtlige storklubber i Europa.. Det er efterhånden ingen hemmelighed men at købe en spiller kun på baggrund af FM er hjernedødt..
I nogle tilfælde rammer man rigtigt men vi husker vel alle CM01/02 med Emil Debski, Julius Agahowa, og i nogle af de senere versioner Anatoli Todorov som alle blev fucking hjernedøde men de er nada i virkeligheden.. Agahowa i Wigan .. men alligevel.. En Mark Kerr i Falkirk der blev ligeså god som Zidane i spillet.. Der er ligeså mange tilfælde hvor FM's potentiale er ramt over som hvor de har ramt plet..

Derfor ville det være en lottokupon KUN at basere sine køb på FM Opstemt Men kan være en vejledning Peace
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8234: 21 Nov 2008, 01:23 »

Altså jeg har spillet FM siden 2006-udgaven (lige op til 2007-udgaven, så reelt set spiller jeg på 3. år)

Jeg er enig i, at de rammer rigtigt i mange tilfælde, men at basere sit scouting-arbejde på FM synes jeg er usikkert. Som sagt, det kan bruges til at få hints om en god spiller, men jeg synes ikke man bør basere sine indkøb på FM. Købe talenter, fordi de har -10 i FM. Det er ikke holdbart. Men at bruge FM til at sige, at der er potentiale i en knægt, hvorefter man følger drengen i en periode, frem for at lave forhastede køb ala brøndby

Altså jeg tror du misforstår mig. Jeg mener slet ikke man skal KØBE spillere pga. FM. Men jeg tror at man via FM, kan se nogle mulige talenter, som man derefter scouter, og derved bedømmer om spilleren har et potentiale.

Det jeg mener er fx at Chelsea nok ikke sender en mand til fjern-østen for at se på en tilfældig spiller, men det NETOP sender en mand dertil fordi at de bruger FM som et hint-værktøj
Logged


Sider: 1 ... 547 548 [549] 550 551 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010