home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  2 Brugere, 913 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 546 547 [548] 549 550 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1545431 gange)
Webber-XX
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8205: 16 Nov 2008, 20:14 »

Jeg vil egentlig være ked af at miste Coe, da han er meget god reservemålmand, og så er der risikoen for, at JC ryger til sommer, grundet interesse fra udland og hans egen trang til at prøve noget nyt.

Vil hellere af med Junior, da jeg ikke rigtig bryder mig om hans spillestil. Og får vi Prica til vinter (som jeg stadig håber på), så ville vi ikke lide nød af at han gled ud af klubben.

Junior ud & Prica ind er helt sikkert en mulighed, men tror desværre ikke a klubben sælger Junior eller kan sælge ham ...
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8206: 16 Nov 2008, 22:20 »

Junior ud & Prica ind er helt sikkert en mulighed, men tror desværre ikke a klubben sælger Junior eller kan sælge ham ...
hmmm............. Aab var jo ude med snøren i sidste vindue, og de mangler vel egentlig en mand der scorer mål, og jeg tror iøvrigt, at er de ikke ineresseret, vil han ikke være svær at komme af med, for han er en mand der altid vil scorer mål, og når han er på toppen, vil mage sas klubber kunne bruge ham Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8207: 16 Nov 2008, 22:31 »

Det var jo en god kamp vi fik os idag, i hvert fald målmæssigt! Smiley
Utrolig lækkert med en sejr, på SAS Arena.
Jeg var inde og se kampen, men jeg stod nok ikke helt det foretrukne sted. Jeg stod nemlig blandt FCM-fansene! Hovsa! De larmer godt nok ikke alt for meget og deres sange er kedelige!
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8208: 16 Nov 2008, 22:44 »

FCM's fans var meget trofaste i dag, men gab nogle kedelige sange, som du selv påpeger. Nogle af dem lyder som om de bliver pisket til at synge det, for de lydder ikke SÅ engagerede Peace
Logged

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8209: 16 Nov 2008, 22:53 »

FCM's fans var meget trofaste i dag, men gab nogle kedelige sange, som du selv påpeger. Nogle af dem lyder som om de bliver pisket til at synge det, for de lydder ikke SÅ engagerede Peace

Det har du fuldstændig ret i.
De var nærmest også ligeglade med at jeg råbte osv. De var ligeglade med at jublede over målene.. funny
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8210: 17 Nov 2008, 10:35 »

Jeg vil egentlig være ked af at miste Coe, da han er meget god reservemålmand, og så er der risikoen for, at JC ryger til sommer, grundet interesse fra udland og hans egen trang til at prøve noget nyt.

Vil hellere af med Junior, da jeg ikke rigtig bryder mig om hans spillestil. Og får vi Prica til vinter (som jeg stadig håber på), så ville vi ikke lide nød af at han gled ud af klubben.

En af grundene til at Junior nok ikke får særlig meget spille tid, er jo også netop, at han er ikke-eu-spiller. Atiba SKAL spille, og det samme skal vel enten Ailton eller Santin. Og nu hvor JC er skadet skal Coe også spille.

Jeg tror ikke Solbakken tør at have Junior siddende på bænken, hvis vi fx spiller med JC, da en skade derfor vil gøre at vi kun har 2 udskiftninger! Hvilket jo er katastrofalt, at man skal låse sig selv og spillerne på den måde. Så sælg Coe og Junior.

Og skulle JC blive solgt tror jeg at Wiland er en næsten lige så god løsning. Og så burde det ikke være svært at finde en habil 2. keeper til få penge.
Logged


Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8211: 17 Nov 2008, 16:10 »

http://www.bold.dk/nyt/Jesper-C-kan-vaere-ude-i-14-dage  Skuffet ja så er vores 3 ikke eu spillere, som må være i startopstillingen nok mod AGF nok fundet, Coe, Atiba og Santin
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8212: 17 Nov 2008, 16:15 »

http://www.bold.dk/nyt/Jesper-C-kan-vaere-ude-i-14-dage  Skuffet ja så er vores 3 ikke eu spillere, som må være i startopstillingen nok mod AGF nok fundet, Coe, Atiba og Santin
Ikke godt. Men jeg håber nu på Ailton starter inde for tiden i nogle kampe nu. Istedet for Santin. Og med hensyn til Coe. Selvfølgelig er han et super talent, men jeg frygter bare han løber ind i noget sjusk. Altså nu har vi AGF næste kamp, og igår lavede han jo næsten intet. Det er det jeg frygter med, at han ikke skal tage for let på det. Også selvom det er AGF. AGF har jo nok været den største overraskelse i dette års Superliga.
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8213: 17 Nov 2008, 16:22 »

Ikke godt. Men jeg håber nu på Ailton starter inde for tiden i nogle kampe nu. Istedet for Santin. Og med hensyn til Coe. Selvfølgelig er han et super talent, men jeg frygter bare han løber ind i noget sjusk. Altså nu har vi AGF næste kamp, og igår lavede han jo næsten intet. Det er det jeg frygter med, at han ikke skal tage for let på det. Også selvom det er AGF. AGF har jo nok været den største overraskelse i dette års Superliga.
Ja ser da også gerne at Ailton får chancen igen, det der taler for at det sker er, at Santin er begyndt at se noget træt ud på det sidste.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8214: 17 Nov 2008, 16:23 »

http://onside.dk/node/17313
Hvis vi skal vinde mesterskabet, skal vi sku være bedre på den plads der!
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8215: 17 Nov 2008, 16:34 »

http://onside.dk/node/17313
Hvis vi skal vinde mesterskabet, skal vi sku være bedre på den plads der!

FCK's frontløbere er sjældent blandt de allermest scorende. Men vores midtbanespillere scorer generelt mange mål, så jeg ved ikke hvor vigtigt det er. Det ville være rart, men så længe vi scorer 2-3 mål per kamp, så er jeg ligeglad om det så er keeperen der scorer!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8216: 17 Nov 2008, 16:37 »

http://onside.dk/node/17313
Hvis vi skal vinde mesterskabet, skal vi sku være bedre på den plads der!
Nu er vi det hold som har scoret næst flest mål i sas ligaen, så hvor målene kommer fra, betyder ikke det store for mig 
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8217: 17 Nov 2008, 17:34 »

Ikke godt. Men jeg håber nu på Ailton starter inde for tiden i nogle kampe nu. Istedet for Santin. Og med hensyn til Coe. Selvfølgelig er han et super talent, men jeg frygter bare han løber ind i noget sjusk. Altså nu har vi AGF næste kamp, og igår lavede han jo næsten intet. Det er det jeg frygter med, at han ikke skal tage for let på det. Også selvom det er AGF. AGF har jo nok været den største overraskelse i dette års Superliga.
De kampe Coe har fået, har han gjort det rigtig godt, og hvad jeg hører, er han en meget ambitiøs gut, så vil vel være meget motiverede for at vise at han vil stå fast, eller vise sig frem for interesserede klubber, så ham skal du ikke være nervøs for. Ailton får chancen, det er jeg overbevist om. Har ikke slået igennem endnu, men han kostede altså 22 mio. så hver gang han rører på sig, skal han have chancerne, for tvivler på de vil lade ham gå til spilde, og jeg ser faktisk et halvstort potentiale i den mand.

Fremragende teknisk, hurtig, og så så vi at han var forholdsvis kold i afslutningerne, ihvertfald den første han lavede, et glimrende blik for sine medspillere, og så viste han igår at han har et glimrende hovedspil, og en fin fysik, og de havde store problemer med ham i FCM forsvaret.
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8218: 17 Nov 2008, 19:43 »

FCK's frontløbere er sjældent blandt de allermest scorende. Men vores midtbanespillere scorer generelt mange mål, så jeg ved ikke hvor vigtigt det er. Det ville være rart, men så længe vi scorer 2-3 mål per kamp, så er jeg ligeglad om det så er keeperen der scorer!
Mener du i denne sæson eller tidligere?
For så tager du fejl. Alvaro Santos og Marcus Allbäck scorede hver 15 mål i SAS Ligaen i sæsonen 2005/2006, hvor jeg mener at Steffen Højer fra Viborg kun førte med 1 mål, og vandt prisen?
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8219: 17 Nov 2008, 22:16 »

Mener du i denne sæson eller tidligere?
For så tager du fejl. Alvaro Santos og Marcus Allbäck scorede hver 15 mål i SAS Ligaen i sæsonen 2005/2006, hvor jeg mener at Steffen Højer fra Viborg kun førte med 1 mål, og vandt prisen?

ja, men generelt så kommer vores mål fra alle kæderne.
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Sider: 1 ... 546 547 [548] 549 550 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010