home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 714 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 545 546 [547] 548 549 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1545369 gange)
Dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8190: 16 Nov 2008, 19:18 »

Tror nu alligevel Ailton skal imponere Ståle lidt mere, med et mål eller to, istedet for kun lige på denne éne kamp her. Hvornår udløber kontrakten egentlig?
Og skal vi ikke snart forlænge med Sionko?
Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8191: 16 Nov 2008, 19:20 »

Super godt med sådan en storsejr over FCM. Virkelig flot fight af gutterne, og ærgeligt med JC. Håber ikke det tager for lang tid med ham. Godt gået med Ailton! Smiley
Logged

Webber-XX
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8192: 16 Nov 2008, 19:21 »

Tror nu alligevel Ailton skal imponere Ståle lidt mere, med et mål eller to, istedet for kun lige på denne éne kamp her. Hvornår udløber kontrakten egentlig?
Og skal vi ikke snart forlænge med Sionko?

Den udløber 2011 ...
Ja ja, selvfølgelig skal han da det, men han skal jo også lige have chancen før han kan vise det ... :-)

FCK vil gerne førlænge med Sionko og også den modsatte vej, der er bare noget der ligger i vejen som løn osv ....
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

absalonsen
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8193: 16 Nov 2008, 19:23 »

Den udløber 2011 ...
Ja ja, selvfølgelig skal han da det, men han skal jo også lige have chancen før han kan vise det ... :-)

FCK vil gerne førlænge med Sionko og også den modsatte vej, der er bare noget der ligger i vejen som løn osv ....

Skal han have chancen for at vise det?

Hoho, han har været i klubben i knap to år - er det ikke nok til at vise sit værd?
Logged

Webber-XX
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8194: 16 Nov 2008, 19:24 »

Super godt med sådan en storsejr over FCM. Virkelig flot fight af gutterne, og ærgeligt med JC. Håber ikke det tager for lang tid med ham. Godt gået med Ailton! Smiley

Hvad er der sket med JC ??
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Webber-XX
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8195: 16 Nov 2008, 19:26 »

Skal han have chancen for at vise det?

Hoho, han har været i klubben i knap to år - er det ikke nok til at vise sit værd?

Jo han har haft sin mulighed, men alle fortjener en chance til ...
Men det har han aldrig fået sådan rigtigt ...
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

sells!
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8196: 16 Nov 2008, 19:31 »

Hvad er der sket med JC ??
han har fået en eller anden lyskeskadec  Ubeslutsom
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8197: 16 Nov 2008, 19:33 »

Sådan dejlig kamp fortjent sejr og rigtigt god kamp af Ailton, troede ellers det var ham som skulle ud da Jesper blev skadet og Coe skulle ind. Men synes også han var den man så mest i 1.halvleg af ham og Santin, så det var det rigtigt valg af Ståle, derudover har Santin også spillet en del kampe på det sidste, hvilket nok også han en indflydelse på, at det var ham som skulle ud.

Alt i alt en rigtigt god kamp af os sådan FORZA FCK  Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8198: 16 Nov 2008, 19:36 »

Jeg ved godt, at resultatet i dag, var mere en mange havde forventet. Men jeg vil gerne tilbage til noget af det jeg sagde før/i starten af sæsonen.

I dag var vi heldige. Ikke så meget pga. det spillemæssige og resultatet. Jeg tænker mere på reglen, at der kun at der max må optræde 3 ikke-eu-spillere på banen.

Da Jesper C. blev skadet skulle Coe ind, og derved var vi oppe på 4, hvilket tvang Ståle til at lave endnu en udskiftning. Jeg synes stadig et er vildt problematisk, at vi skal lide den risiko, at blive tvunget til at skifte en (måske) frisk mand ud, pga. noget så tåbeligt.

Så derfor håber jeg egentlig at vi til næste sæson skilder os af, en af ikke-eu-spillerne. Coe kunne være fin at komme af med, og i stedet satse på en eu-borger.

Er jeg den eneste der føler en vis bekymring over dette?
Logged


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8199: 16 Nov 2008, 19:38 »

Jeg ved godt, at resultatet i dag, var mere en mange havde forventet. Men jeg vil gerne tilbage til noget af det jeg sagde før/i starten af sæsonen.

I dag var vi heldige. Ikke så meget pga. det spillemæssige og resultatet. Jeg tænker mere på reglen, at der kun at der max må optræde 3 ikke-eu-spillere på banen.

Da Jesper C. blev skadet skulle Coe ind, og derved var vi oppe på 4, hvilket tvang Ståle til at lave endnu en udskiftning. Jeg synes stadig et er vildt problematisk, at vi skal lide den risiko, at blive tvunget til at skifte en (måske) frisk mand ud, pga. noget så tåbeligt.

Så derfor håber jeg egentlig at vi til næste sæson skilder os af, en af ikke-eu-spillerne. Coe kunne være fin at komme af med, og i stedet satse på en eu-borger.

Er jeg den eneste der føler en vis bekymring over dette?

Jeg blev skide bange over udsigten til at miste 2 udskiftningsmulighe der så tidligt, så ja, det er et problem. Coe til en anden klub må være læsningen.
Logged

gerre
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8200: 16 Nov 2008, 19:38 »

Den nye svenske målmand som jeg ikke kan huske navnet på, er vel løsningen på det problem? Hvis det ikke medfører at JC skifter klub vel at mærke.
Logged

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8201: 16 Nov 2008, 19:47 »

Jeg ved godt, at resultatet i dag, var mere en mange havde forventet. Men jeg vil gerne tilbage til noget af det jeg sagde før/i starten af sæsonen.

I dag var vi heldige. Ikke så meget pga. det spillemæssige og resultatet. Jeg tænker mere på reglen, at der kun at der max må optræde 3 ikke-eu-spillere på banen.

Da Jesper C. blev skadet skulle Coe ind, og derved var vi oppe på 4, hvilket tvang Ståle til at lave endnu en udskiftning. Jeg synes stadig et er vildt problematisk, at vi skal lide den risiko, at blive tvunget til at skifte en (måske) frisk mand ud, pga. noget så tåbeligt.

Så derfor håber jeg egentlig at vi til næste sæson skilder os af, en af ikke-eu-spillerne. Coe kunne være fin at komme af med, og i stedet satse på en eu-borger.

Er jeg den eneste der føler en vis bekymring over dette?
Nej har det på samme måde, den nemme løsning er at komme af med Coe, derudover tror jeg også snart at Atiba bliver solgt, hvilket jo også er med til at løse problemet med ikke eu spillere 
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Webber-XX
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8202: 16 Nov 2008, 19:51 »

han har fået en eller anden lyskeskadec  Ubeslutsom

<har godt læst det - ellers tak
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Webber-XX
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8203: 16 Nov 2008, 20:01 »

Jeg ved godt, at resultatet i dag, var mere en mange havde forventet. Men jeg vil gerne tilbage til noget af det jeg sagde før/i starten af sæsonen.

I dag var vi heldige. Ikke så meget pga. det spillemæssige og resultatet. Jeg tænker mere på reglen, at der kun at der max må optræde 3 ikke-eu-spillere på banen.

Da Jesper C. blev skadet skulle Coe ind, og derved var vi oppe på 4, hvilket tvang Ståle til at lave endnu en udskiftning. Jeg synes stadig et er vildt problematisk, at vi skal lide den risiko, at blive tvunget til at skifte en (måske) frisk mand ud, pga. noget så tåbeligt.

Så derfor håber jeg egentlig at vi til næste sæson skilder os af, en af ikke-eu-spillerne. Coe kunne være fin at komme af med, og i stedet satse på en eu-borger.

Er jeg den eneste der føler en vis bekymring over dette?


Jeg har flere gange siddet og tænkt på det samme, og synes ja a der skal gøres noget Wink

Coe er helt bestemt en mulighed, men vi skal huske a JC måske smutter til vinter og især med købet a Johan Wiland - og hvis vi saa også skal af med Coe, saa har vi kun 1 og skal ud og finde endnu en målmand ..

Tror desværre ikke a der er saa meget a gøre på det punkt, for vi vil helst ikke undværer nogle a de andre "IKKE EU" spillere som det står lige pt - med mindre CV får et godt tilbud på en af dem ...
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8204: 16 Nov 2008, 20:04 »

Jeg vil egentlig være ked af at miste Coe, da han er meget god reservemålmand, og så er der risikoen for, at JC ryger til sommer, grundet interesse fra udland og hans egen trang til at prøve noget nyt.

Vil hellere af med Junior, da jeg ikke rigtig bryder mig om hans spillestil. Og får vi Prica til vinter (som jeg stadig håber på), så ville vi ikke lide nød af at han gled ud af klubben.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 545 546 [547] 548 549 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010