home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 824 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 542 543 [544] 545 546 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1545341 gange)
Dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8145: 16 Nov 2008, 01:12 »

Nogenlunde enig, men man kan slet ikke udelukke en Kvist eller Niclas Jensen ville starte inde. Det bliver pisse spændende imorgen, og jeg tør ikke spå om resualtatet.
Tror ikke Ståle tør lade Jensen starte inde imorgen ihvf. Kvist kan jeg gå med til. Smiley
Logged

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8146: 16 Nov 2008, 01:12 »

uha det skal nok blive spændende =) jeg er desværre på arbejde mens kampen blir spillet (jeg arbejder næsten altid der, det er typisk)
Men tilbage til truppen, jeg synes altså mads laudrup kunne blive byttet ud med hjalte, det kan godt være han kan sparke, men på det seneste er han blevet til mere en slags 'simpel boldflytter' han sender bolden bagud langt ofter end han sender den frem. Mads kunne der i mod få noget spilletid og hvis han bare har halvdelen af sin fars talent som bare venter på at komme frem så er det en god idé at holde på ham Wink
Logged

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8147: 16 Nov 2008, 01:14 »

Nogenlunde enig, men man kan slet ikke udelukke en Kvist eller Niclas Jensen ville starte inde. Det bliver pisse spændende imorgen, og jeg tør ikke spå om resualtatet.

Det tør jeg godt! Opstemt de to sidste gange jeg gjorde det herinde da har jeg jo haft ret Wink jeg skulle lige prøve heldet af og spille på 3-0 over lyngby, den gik så ikke så jeg må bare stoppe med det :b

men kampen i morgen tror jeg bliver 3-1  Peace
Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8148: 16 Nov 2008, 01:14 »

uha det skal nok blive spændende =) jeg er desværre på arbejde mens kampen blir spillet (jeg arbejder næsten altid der, det er typisk)
Men tilbage til truppen, jeg synes altså mads laudrup kunne blive byttet ud med hjalte, det kan godt være han kan sparke, men på det seneste er han blevet til mere en slags 'simpel boldflytter' han sender bolden bagud langt ofter end han sender den frem. Mads kunne der i mod få noget spilletid og hvis han bare har halvdelen af sin fars talent som bare venter på at komme frem så er det en god idé at holde på ham Wink
Jeg tror altså ikke Laudrup starter inde imorgen. Desuden er han heller ikke med Smiley. Men at sætte Laudrup ind på banen eller starte på banen, mod FCM på SAS Arena, der er så svær at komme med point fra, tror jeg næppe Ståle vil gøre. Men jeg håber, at Laudrup en dag, snart starter inde.
Logged

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8149: 16 Nov 2008, 01:18 »

Jeg tror altså ikke Laudrup starter inde imorgen. Desuden er han heller ikke med Smiley. Men at sætte Laudrup ind på banen eller starte på banen, mod FCM på SAS Arena, der er så svær at komme med point fra, tror jeg næppe Ståle vil gøre. Men jeg håber, at Laudrup en dag, snart starter inde.

nej nej, jeg mente også at han burde få mere spilletid, jeg synes i hvert fald han skulle være med i stedet for hjalte  Peace
Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8150: 16 Nov 2008, 01:20 »

Jeg syntes nu Hjalte imponerer kamp for kamp. Før hen var han lort, nu er han blevet bedre. Han afleverede nogen ringe bolde før hen, det gør han ikke nu. Han holdt for meget på bolden og endte med boldtab. Det gør han ikke mere syntes jeg. Så jeg syntes Hjalte skal blive på midtbanen, men det kræver også han bliver ved med at holde formen.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8151: 16 Nov 2008, 01:23 »

Laudrup er flere kilometer væk fra holdet, manden har vel kanp nok spillet en hel kamp til sammen, og jeg tror der skal en del indskiftninger med gode præstationer til, før han kan starte inde. Stop med at tro han er god pga. hans navn, for faktuk er, at han aldrig vil nå at komme i nnærheden af det som hans far og onkel og bedstefar har gjort Peace
Logged

enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8152: 16 Nov 2008, 01:30 »

Jeg syntes nu Hjalte imponerer kamp for kamp. Før hen var han lort, nu er han blevet bedre. Han afleverede nogen ringe bolde før hen, det gør han ikke nu. Han holdt for meget på bolden og endte med boldtab. Det gør han ikke mere syntes jeg. Så jeg syntes Hjalte skal blive på midtbanen, men det kræver også han bliver ved med at holde formen.

Det syntes jeg også han var, men prøv at holde øje med det, 75% af hans afleveringer er tilbage til en af vores forsvarsspillere.

Laudrup er flere kilometer væk fra holdet, manden har vel kanp nok spillet en hel kamp til sammen, og jeg tror der skal en del indskiftninger med gode præstationer til, før han kan starte inde. Stop med at tro han er god pga. hans navn, for faktuk er, at han aldrig vil nå at komme i nnærheden af det som hans far og onkel og bedstefar har gjort Peace

Nej han kommer sku aldrig op på det niveau, så var han røget afsted for længst Wink men jeg tror altså stadig der er mere i ham end han har fået lov til at vise ind til videre
Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8153: 16 Nov 2008, 01:31 »

Det syntes jeg også han var, men prøv at holde øje med det, 75% af hans afleveringer er tilbage til en af vores forsvarsspillere.

Nej han kommer sku aldrig op på det niveau, så var han røget afsted for længst Wink men jeg tror altså stadig der er mere i ham end han har fået lov til at vise ind til videre
Jeg betragter nu Hjalte som defensiv. Ikke offensiv.
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8154: 16 Nov 2008, 01:34 »

Jeg betragter nu Hjalte som defensiv. Ikke offensiv.

Jeg synes faktisk at det virker, som om at Hjalte har overtaget Linderoth-rollen, som den defensive opryder, der opsnapper boldene, og sender dem videre til de mere kreative. Synes ikke man ser så meget til ham mere, men det er kun positiv - tænk fx på en Makelele, som man heller aldrig så i fx Real eller Chelsea.
Logged


enged
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8155: 16 Nov 2008, 01:39 »

Jeg kan desværre ikke prale af at have set mange af vores kampe på det seneste, da jeg ofte arbejder søndag aften, men de jeg har set, der har han altså ikke spillet specielt godt, man kan godt sige han gør det godt defensivt, men han er midtbanespiller, han skal også kunne deltage offensivt. makelele kan jo også ligge nogen super gode afleveringer til de hurtige angribere, det gør hjalte jo nærmest aldrig og det er trods alt vores angrebs styrke Smiley
Logged

Dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8156: 16 Nov 2008, 12:06 »

Idag bliver det en meget svær kamp mod FCM. FCM vil tættere på os, og det er op til os, at forsvare 3.pladsen.
Tror vi hiver en meget meget svær 0-1er hjem, og hårdtrængt. Scoret af Santin
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8157: 16 Nov 2008, 12:23 »

Laudrup er flere kilometer væk fra holdet, manden har vel kanp nok spillet en hel kamp til sammen, og jeg tror der skal en del indskiftninger med gode præstationer til, før han kan starte inde. Stop med at tro han er god pga. hans navn, for faktuk er, at han aldrig vil nå at komme i nnærheden af det som hans far og onkel og bedstefar har gjort Peace

Ja, han er langt væk fra holdet. Men de par kampe han har spillet (ganske vist var det venskabskampe, men alligevel) har faktisk været udmærket. Han er fuldt ud god nok til at spille på holdet, men det er svært at sætte en ung knægt ind og erstatte to super gode spillere som Hjalte og Kristensen, eller Würtz og Kvist, for den sags skyld. Der mangler han jo erfaring, og den får han ikke på bænken. Måske at leje ham ud ville være en god ide, for jeg synes faktisk han har et meget godt talent.

Jeg synes faktisk at det virker, som om at Hjalte har overtaget Linderoth-rollen, som den defensive opryder, der opsnapper boldene, og sender dem videre til de mere kreative. Synes ikke man ser så meget til ham mere, men det er kun positiv - tænk fx på en Makelele, som man heller aldrig så i fx Real eller Chelsea.

Ud over Linderoth var en bedre indpisker, så vil jeg give dig ret. Hjalte er en super oprydder, og jeg har haft mange lange diskussioner med min far om Hjalte som spiller på holdet. Min far husker dengang Hjalte var en offensiv kreatør, frem for at se på ham som det han er idag. En balancespiller med styr på defensiven. Han har bare ændret sig, og sådan er det! Vi manglede en defensiv oprydder, og det er Hjalte blevet. Han er rigtig god for holdet!

Idag bliver det en meget svær kamp mod FCM. FCM vil tættere på os, og det er op til os, at forsvare 3.pladsen.
Tror vi hiver en meget meget svær 0-1er hjem, og hårdtrængt. Scoret af Santin

Kampene mod Midtjylland plejer vi at vinde. Vi har et god tag på dem, men kampene er ALTID præget af stenhård fight fra begge hold. Jeg tror på en 2-1 sejr til os, og så en 4-5 gule kort som minimum. Santin og faktisk også Ailton kunne vise sig at være dem der afgør kampen med deres speed og evne til at trække opmærksomheden i forsvaret, så der bliver plads til Kristensens og Sionkos langskud.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8158: 16 Nov 2008, 18:23 »

Kæft hvor er vi blevet snydt for et mål. Hutchinsons underkendte mål, skulle slet ikke være dømt. Man kan tydeligt se, at han er onside. Meget endda. Skidt af dommerne. Men vi fører 1-0, og det er det vigtigste. Syntes vi presser godt, og hvor er det godt at Antonsson, Kvist og Ailton gøre det så godt på banen. De er virkelig gode spillere.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København Tråden
« Svar #8159: 16 Nov 2008, 18:25 »

Er meget fortrøstningsfuld angående den her kamp! Synes ikke FCM kommer frem til meget. Bare surt, at Christiansen er skadet...

Tror godt vi kan score et mål mere, der ikke bliver underkendt  Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 542 543 [544] 545 546 ... 1076 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010