home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 648 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 524 525 [526] 527 528 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1820458 gange)
Dasmessi
Gæst

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #7875: 02 Nov 2008, 19:51 »

Han skal bare have en pause som Gherte siger, for hans form begynder at dykke. Så kan vi i de seneste kampe se, en Ailton spille godt.

fc-hansen
Manager

« Svar #7876: 02 Nov 2008, 19:53 »

Han skal have en pause, fordi han har spillet alle kampene for os, og hans formkruve er på vej nedad.
Giv ham nu lige lidt mere tid, før vi siger hans formkurve er på vej ned. Han har spillet skidt i 2 kampe, hvilket alle prøver, også mere end en gang, og som jeg sagde til Dasmessi, så kan han lige pludselig eksploderer, og skabe nogetm, også derfor han tager Nord ud, for bedømt ud fra præstationen, så var Nord klart bedst idag Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #7877: 02 Nov 2008, 19:54 »

Ailton var skide elendig i dag, og han viser endnu en gang, at han altså bare kun er god mod dårlige hold, hvor han får plads. Da han spillede for Ørgryte, fik han jo massere af plads, da Ørgryte var et bundhold, og derfor spillede de andre hold offensivt mod Ørgryte, og så var der så plads til Ailtons kontras.

Giv ham nu lige lidt mere tid, før vi siger hans formkurve er på vej ned. Han har spillet skidt i 2 kampe, hvilket alle prøver, også mere end en gang, og som jeg sagde til Dasmessi, så kan han lige pludselig eksploderer, og skabe nogetm, også derfor han tager Nord ud, for bedømt ud fra præstationen, så var Nord klart bedst idag Smiley

Ikke enig. Det lyser ud af ham, at han har brug for en pause, og han er lidt uden idéer for tiden. 2 kampe i træk med elendigt spil, og ingen ting skabt, er et symbol på det.
« Seneste Redigering: 02 Nov 2008, 19:56 af Ghertesteas » Logged

fc-hansen
Manager

« Svar #7878: 02 Nov 2008, 19:55 »

Han skal bare have en pause som Gherte siger, for hans form begynder at dykke. Så kan vi i de seneste kampe se, en Ailton spille godt.
han har stadig kun været dårlig i 2 kampe, så jeg syntes det er tidligt at sige at formen er på vej ned, omvendt giver jeg dig ret i at Ailton skal have chancen, og Nord er godt spillende, så måske har du ret i Santin Smiley

hay que joder?

fc-hansen
Manager

« Svar #7879: 02 Nov 2008, 19:57 »

Ailton var skide elendig i dag, og han viser endnu en gang, at han altså bare kun er god mod dårlige hold, hvor han får plads. Da han spillede for Ørgryte, fik han jo massere af plads, da Ørgryte var et bundhold, og derfor spillede de andre hold offensivt mod Ørgryte, og så var der så plads til Ailtons kontras.
han havde et godt indhop mod OB, så den der med han kun kan mod dårlige hold køber jeg ikke. Kan have ret i at han er bedre når han får noget plads, men han har altså også nogle kvaliteter, som er rigtig gode. Giv ham nogle kampe, og så får vi se hvad han kan Smiley

hay que joder?

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #7880: 02 Nov 2008, 19:59 »

han havde et godt indhop mod OB, så den der med han kun kan mod dårlige hold køber jeg ikke. Kan have ret i at han er bedre når han får noget plads, men han har altså også nogle kvaliteter, som er rigtig gode. Giv ham nogle kampe, og så får vi se hvad han kan Smiley

Men han skaber forfaen aldrig noget der giver mål! Han er ikke farlig, han ved ikke hvornår han skal slippe bolden, og dermed ender det altid i lort.

"Giv ham nogle flere kampe, så skal han nok vise det". Sludder. Det er simpelthen til at blive sur over den sætning, hver gang Ailton bliver kritiseret kommer den frem. Han har haft chancerne for at bevise det han kan, og har været her i snart 2 år, så den køber jeg SLET ikke.

fc-hansen
Manager

« Svar #7881: 02 Nov 2008, 20:06 »

Men han skaber forfaen aldrig noget der giver mål! Han er ikke farlig, han ved ikke hvornår han skal slippe bolden, og dermed ender det altid i lort.

"Giv ham nogle flere kampe, så skal han nok vise det". Sludder. Det er simpelthen til at blive sur over den sætning, hver gang Ailton bliver kritiseret kommer den frem. Han har haft chancerne for at bevise det han kan, og har været her i snart 2 år, så den køber jeg SLET ikke.
"Han er ikke farlig" Manden har lige scoret 2 mål, og var meget tæt på med et hovedstød idag. Han havde en fremragende detalje mod Aab, der gav mål. Ja, men han kan da heller ikke bevise noget når han kun spiller 20 min. hver gang! Og du siger Santin skal have en pause, Så skal Ailton da også i aktion, så kan vi se hvad han kan.

hay que joder?

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #7882: 02 Nov 2008, 20:10 »

"Han er ikke farlig" Manden har lige scoret 2 mål, og var meget tæt på med et hovedstød idag. Han havde en fremragende detalje mod Aab, der gav mål. Ja, men han kan da heller ikke bevise noget når han kun spiller 20 min. hver gang! Og du siger Santin skal have en pause, Så skal Ailton da også i aktion, så kan vi se hvad han kan.

Manden har scoret to mål... mod fucking Næstved. Come on, han præsterer jo ikke særlig meget, vel? Han scorede mod AaB. Bravo, vi havde vundet der, og AaB var i dyb krise. Det med han kun spiller 20 mins per kamp er bare hans egen skyld, især i starten af hans FCK karriere spillede han hele tiden fra start. Han præsterede ikke, det var nok derfor at man siden har hentet Santin, Junior og Nordstrand?

Santin skal have en pause ja. Det betyder ikke at det SKAL være Ailton. Junior kan man også prøve, godt nok var han elendig mod Næstved, men jeg tror nu godt han har noget vi mangler. Han har ikke rigtig fået chancen på det sidste, og da slet ikke fået den så mange gange som Ailton.

Andreas93
Gæst

« Svar #7883: 02 Nov 2008, 20:26 »

Det kan godt være at ståle, blev kritiseret i foråret for at rotere for meget. Men det betyder alså ikke, at han skal stille med det samme hold igen og igen. Som der også er blevet skrevet tidligere i tråden, så burde santin få en pause.

Det var for ringe i dag, hvor at tingene slet ikke lykkes offensivt. Vejle spillerne sad også tæt på vores spillere i dag, og gjorde det svært for dem.

fc-hansen
Manager

« Svar #7884: 02 Nov 2008, 20:55 »

Manden har scoret to mål... mod fucking Næstved. Come on, han præsterer jo ikke særlig meget, vel? Han scorede mod AaB. Bravo, vi havde vundet der, og AaB var i dyb krise. Det med han kun spiller 20 mins per kamp er bare hans egen skyld, især i starten af hans FCK karriere spillede han hele tiden fra start. Han præsterede ikke, det var nok derfor at man siden har hentet Santin, Junior og Nordstrand?

Santin skal have en pause ja. Det betyder ikke at det SKAL være Ailton. Junior kan man også prøve, godt nok var han elendig mod Næstved, men jeg tror nu godt han har noget vi mangler. Han har ikke rigtig fået chancen på det sidste, og da slet ikke fået den så mange gange som Ailton.
Junior skal ud, han har nemlig ikke det vi mangler. Idag mangler vi bevægelse fra angriberne, hvilket vi har haft de andre kampe, mewn det kan Junior slet ikke give. du satme hård ved Ailton. Jeg syntes han har et stort potentiale, som han dog mangler at indfri.

hay que joder?

absalonsen
Gæst

« Svar #7885: 02 Nov 2008, 20:58 »

Manden har ikke indfriet noget som helst. Han har været i klubben i to år. Han kostede 22 mil. Så er det klart, at man er en smule hård ved ham.

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #7886: 02 Nov 2008, 21:14 »

Ja, virkelig et dårligt køb af FCK ledelsen.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #7887: 02 Nov 2008, 21:41 »

Junior skal ud, han har nemlig ikke det vi mangler. Idag mangler vi bevægelse fra angriberne, hvilket vi har haft de andre kampe, mewn det kan Junior slet ikke give. du satme hård ved Ailton. Jeg syntes han har et stort potentiale, som han dog mangler at indfri.

Nu stopper du kraftedme galskaben! Han har sikkert et godt potentiale, men han kan ikke indfri det i FCK, han passer bare ikke ind. Selvfølgelig er jeg hård ved ham, han har kostet kassen, og han SLET ikke leveret varen. Jeg kan godt lide Ailton, specielt som en meget sympatisk mand, men han passer ikke ind i klubben - og sådan er det sgu bare.

Jeg mener Junior har noget af det vi mangler, han er stor og teknisk stærk, lidt en Mackan type, som vi har manglet lidt, specielt på en dag som i dag, hvor vi godt kunne bruge et stort lokum til at bryde deres forsvar op.

Ja, virkelig et dårligt køb af FCK ledelsen.

Hvad skal vi helt konkret bruge det indlæg til? Rullende Øjne

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #7888: 02 Nov 2008, 21:55 »

Ja har længe haft det sådan med Ailton, at han er en spiller som lige pludselig slår til, og derefter vil han bombe. Men ærligt talt, så er tålmodigheden ved at være opbrugt. Han har slet, slet ikke været, noget der ligner, udslagsgivende i nogle af han kampe. Ikke én eneste som jeg husker i hvert fald.

22 millioner, er mange penge, og det er også den eneste grund til at vi ser Ailton i FCK stadigvæk. Havde han kostet 3-4 millioner, var han nok forlængst skrottet. Men netop hans pris gør, at FCK-ledelsen håber til det sidste, at Ailton slår igennem.

Men det skal være snart. Jeg vil gerne give ham til sæsonen er slut, men derefter er det adios Ailton. Sympatisk menneske. God boldspiller, måske, men ikke i FCK.

Flaekbuks
Ynglingespiller

« Svar #7889: 03 Nov 2008, 13:20 »

Jeg har det med Ailton som du har det^^
men han viser jo nogle gange glimrende teknik og gode afleveringer..
men han fejler tit det samme som Hutchinson, de vil gerne lige holde bolden lidt længere, og så dør angrebet eller de mister bolden..

FCK!
ARSENAL!
BAYERN MUNCHEN!
UDINESE!

Sider: 1 ... 524 525 [526] 527 528 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010