home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 635 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 525 526 [527] 528 529 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1817721 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #7890: 03 Nov 2008, 13:41 »

Nu stopper du kraftedme galskaben! Han har sikkert et godt potentiale, men han kan ikke indfri det i FCK, han passer bare ikke ind. Selvfølgelig er jeg hård ved ham, han har kostet kassen, og han SLET ikke leveret varen. Jeg kan godt lide Ailton, specielt som en meget sympatisk mand, men han passer ikke ind i klubben - og sådan er det sgu bare.

Jeg mener Junior har noget af det vi mangler, han er stor og teknisk stærk, lidt en Mackan type, som vi har manglet lidt, specielt på en dag som i dag, hvor vi godt kunne bruge et stort lokum til at bryde deres forsvar op.

Må sige mig enig med Ghert her Smiley

Ailton er ganske vidst en glimrende boldspiler, som har et par tricks i ærmet.. Han problem er bare hans situationsfornemmel se... Han kæmper stadig med det problem som mange junior trænere er ved at få grå hår i hovedet af: Nemlig læren om hvornår man skal drible, og hvornår man skal afleverer for at holde det farlige moment, i angrebet...

Det magter Ailton ikke, og med det spil som fck har i øjeblikket, er det ikke nødvendigt med at holde på bolden, men at slippe den hurtigt, så der er flow i spillet, og så man dermed kan skabe overtal...

Ailton ville være super i en bundklub hvor han ligger alene fremme, og skal skabe chancer på egen hånd.. Han duer bare ikke på et hold, hvor spillet skal flyde.. Simpel taktisk logik, og jeg mener det er en klar klar fejlscouting af fck, ikke at købe en angriber der er den spillertype som gavner fcks angreb...  Peace

Dertil så jeg( eller ikke Rullende Øjne) også gerne at fck brugte Junior mere.. Jeg mener nemlig at fck til tider mangler lidt i feltet, og modsat ailton har junior situationsfornemmel se, og formår i høj grad at gøre spillet farligere, både med sin fysik, men sandelig også med sin teknik...

Det er mig en gåde at Ståle ikke bringer Junior på banen i en kamp som i går, så man får en og slå den op på, så holdet kan komme frem, da det åbenlyse problem for fck i anden halvleg var at bevare spillet på vejles banehalvdel.. Plus at de så havde haft en at sigte efter i feltet, for der er Nordstrand, og Santin med al respekt ikke meget værd Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #7891: 03 Nov 2008, 13:58 »

http://onside.dk/node/19773 Thumbs Up

Lugter af bundesligaklub for ham Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Dasmessi
Gæst

« Svar #7892: 03 Nov 2008, 14:43 »

Håber ikke han smutter, da han af og til spiller store kampe. Ved godt han har fået lidt kritik for hans driblinger, at han ikke kan kontrollere dem, men syntes han gør det fremragende nu. Så håber ikke der kommer nogen og byder. For så skal vi have en drible og kropsstærk som ham.

Don AA
Manager

« Svar #7893: 03 Nov 2008, 15:51 »

Jep tror også han er den næste som bliver solgt tror også godt vi kan få små 30 mio for ham.
Erstatninger:
Simon Poulsen har haft ved at komme på holdet i AZ og skulle være mulig at hente hjem
Der går Samba i den og vi henter Alanzinho fra Stabæk, tror dog det bliver svært der han gerne vil til en større liga.
Vi henter Rade Prica og Santin ryger ned på midtbanen.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #7894: 03 Nov 2008, 18:17 »

Jep tror også han er den næste som bliver solgt tror også godt vi kan få små 30 mio for ham.
Erstatninger:
Simon Poulsen har haft ved at komme på holdet i AZ og skulle være mulig at hente hjem
Der går Samba i den og vi henter Alanzinho fra Stabæk, tror dog det bliver svært der han gerne vil til en større liga.
Vi henter Rade Prica og Santin ryger ned på midtbanen.

Simon Poulsen kunne være spændende. Fx hvis man tænker på at Atiba er blevet brugt meget på wingen, hvor Simon P. er noget mere "rigtig" wing. Og kunne Løvenkrands også være en god mulighed.

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #7895: 04 Nov 2008, 12:50 »

http://onside.dk/node/19852

Synes efterhånden at Don Ø kommer med så mange ligegyldige kommentare, at det får ham til at fremstå mere arrogant end hvad godt! Udtalelsen vedr. Thomas Gill er da helt unødvendig?! Har tidligere syntes godt om ham men han fremstår lidt som en tosse i flere af hans seneste udtalelser. Samtidig bliver han voldsomt usaglig så snart at han bliver konfronteret med det mindste i diverse interviews.

Det skal lige siges at jeg ikke er anti-FCK'er, hvis ikke mit hold OB vinder DM, så håber jeg på FCK.

Dasmessi
Gæst

« Svar #7896: 04 Nov 2008, 16:39 »

http://tv2sport.dk/node/20840
Rart at vide  Opstemt
Ej, men hvis man tager hensyn til kampen imorgen tror jeg at FCK har en lille bitte chance for at få et super resultat, fra Mestilla. Der hvor jeg tror vi skal vinde, er i hovedspillet. Valencia har et super forsvar, og med Laursen ude, kræver det vare Antonsson kan vinde duellerne samt med Zanka. Det kan godt være Valencia tabte 4-2 til Racing her forleden, men så vil Valencia fans nok sige:
''Vi tæver bare det næste hold''
Ved godt Valencia er et super hold, men FCK spiller rigtig godt, dog ikke lige for tiden. Så et eller andet sted lurer der et super resultat tror jeg.

Og lige truppen:

1. Jesper Christiansen
2. Zdenek Pospech
3. Niclas Jensen
4. Hjalte Nørregaard
6. Rasmus Würtz
7. Ailton Almeida
8. William Kvist
9. Morten Nordstrand
11. Cesar Santin
13. Atiba Hutchinson
15. Mikael Antonsson
16. Thomas Kristensen
17. Oscar Wendt
18. José Junior
24. Libor Sionko
25. Mathias Zanka Jørgensen
30. Jacob Albrechtsen
41. Nathan Coe

Ulrik Laursen er ikke nået at blive klar ovenpå sin lyskeskade, og bliver hjemme i Danmark. Og så er det kun Larsson og Grønkjær som er ukampdygtige.

Don AA
Manager

« Svar #7897: 04 Nov 2008, 17:34 »

http://tv2sport.dk/node/20840
Rart at vide  Opstemt
Ej, men hvis man tager hensyn til kampen imorgen tror jeg at FCK har en lille bitte chance for at få et super resultat, fra Mestilla. Der hvor jeg tror vi skal vinde, er i hovedspillet. Valencia har et super forsvar, og med Laursen ude, kræver det vare Antonsson kan vinde duellerne samt med Zanka. Det kan godt være Valencia tabte 4-2 til Racing her forleden, men så vil Valencia fans nok sige:
''Vi tæver bare det næste hold''
Ved godt Valencia er et super hold, men FCK spiller rigtig godt, dog ikke lige for tiden. Så et eller andet sted lurer der et super resultat tror jeg.

Og lige truppen:

1. Jesper Christiansen
2. Zdenek Pospech
3. Niclas Jensen
4. Hjalte Nørregaard
6. Rasmus Würtz
7. Ailton Almeida
8. William Kvist
9. Morten Nordstrand
11. Cesar Santin
13. Atiba Hutchinson
15. Mikael Antonsson
16. Thomas Kristensen
17. Oscar Wendt
18. José Junior
24. Libor Sionko
25. Mathias Zanka Jørgensen
30. Jacob Albrechtsen
41. Nathan Coe

Ulrik Laursen er ikke nået at blive klar ovenpå sin lyskeskade, og bliver hjemme i Danmark. Og så er det kun Larsson og Grønkjær som er ukampdygtige.

Ja alt kan ske i fodbold så vi er da ikke uden en chance på torsdag, men det bliver meget svært. Kan vi spille en god kamp og undgå en røvfuld, så er jeg tilfreds (ved det godt taber indstilling  Skuffet Smiley) Desværre ser det ikke ud til at den kommer i TV Græder

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Andreas93
Gæst

« Svar #7898: 04 Nov 2008, 17:46 »

Ja alt kan ske i fodbold så vi er da ikke uden en chance på torsdag, men det bliver meget svært. Kan vi spille en god kamp og undgå en røvfuld, så er jeg tilfreds (ved det godt taber indstilling  Skuffet Smiley) Desværre ser det ikke ud til at den kommer i TV Græder

ja det ser sådan ud desværre Græder men lad os nu se om kanal 5 ikke træder til i sidste øjeblik. Det ville jo ikke være første gang Wink

Dasmessi
Gæst

« Svar #7899: 04 Nov 2008, 19:15 »

W00T!??
Intet Valencia - FCK i tv?
Damn, hvor er det trist. Nå, men håber at Kanal 5 hurtigt køber rettighederene idag, eller imorgen.

Flaekbuks
Ynglingespiller

« Svar #7900: 04 Nov 2008, 19:53 »

Jacob Albrechtsen i truppen, det er jo klasse:D han har gået på min skole:P

FCK!
ARSENAL!
BAYERN MUNCHEN!
UDINESE!

enged
Gæst

« Svar #7901: 04 Nov 2008, 20:01 »

Jeg tror sagtens vi kan få et godt resultat med, valencia lukkede jo trods alt 4 mål ind i weekenden, men det kræver at især pospech og wendt/jensen lukker rigtig godt af overfor deres kanter, vi så jo mod st. etteine at det var der de fik mange chancer

Onlymyself
Førsteholdsspiller

« Svar #7902: 04 Nov 2008, 20:06 »

Sig endelig til hvis det er forbudt det jeg skriver nu, men kampen kan blive set med live streaming på nettet..

Michael Joseph Jackson
29. august 1958 - 25. juni 2009
R.I.P.
The King of Pop!

absalonsen
Gæst

« Svar #7903: 04 Nov 2008, 20:15 »

Live streaming er (for det meste) ikke lovligt, og derfor heller ikke tilladt på FmFreaks. Smiley

andersfa123
Gæst

« Svar #7904: 04 Nov 2008, 20:18 »

Vi vinder sgu da mod Valencia. 0-4 til os Wink
Ej spøg til side.
Tror vi får en rigtig svær kamp og med det fodbold vi har spillet i de seneste 3 kampe, tror jeg ik Valencia får den store modstand + at det er på deres hjemmebane.
3-0 til dem vil jeg skyde på.

Sider: 1 ... 525 526 [527] 528 529 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010