home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 625 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 521 522 [523] 524 525 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1820688 gange)
sells!
Førsteholdsspiller

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #7830: 31 Okt 2008, 19:23 »

det jeg var gladest for at se igår, var faktisk Jesper Christiansen. Han lavede en verdensklasse redning i anden halvleg og han havde i det hele taget en klasse kamp. Jeg synes han sidste sæson var dårlig, men mod OB og igår har han været høj klasse!

plutonium
Manager

« Svar #7831: 31 Okt 2008, 22:51 »

Jeg er enig. Sidste sæson havde Christiansen ikke sit normalt så høje niveau.

For to år siden var JC jo suverænt den bedste keeper i DK i mine øjne. Spillede fantastisk i Champions League! Men sidste sæson var ikke lige så prangende. Så hvis han kunne finde sit 'gamle' niveau tilbage, så er den sidste skanse i Parken nærmest ugennemtrængelig  Opstemt

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager

« Svar #7832: 01 Nov 2008, 12:32 »

http://www.bold.dk/nyt/Galatasaray-vil-af-med-Linderoth

KØB KØB KØB KØB KØB

Selvom vi har en god midtbane, så ville han være en klar forstærkning none the less!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #7833: 01 Nov 2008, 12:42 »

Uha.
Jeg ved bare ikke om det ville være smart at få Linderoth tilbage. Vi er et andet hold nu, anden spillestil, men med ham kan vi jo ligge et helt andet slags pres, plus at vi nu med offensive back, faktisk ville være godt med ham på holdet.

Omvendt Han kan jo nærmest kun skuffe? Han har spillet forrygende for os. Hvem ved, dog tvivler jeg på at vi ser ham i København
« Seneste Redigering: 01 Nov 2008, 12:53 af Vestjyde » Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #7834: 01 Nov 2008, 12:44 »

Omvend
Hvad skal vi med en spiller der har været skadet i snart 1½ år, og som formetlig er løntung. Hans skader forsvinder nok ikke fordi han bor i KBH.

Jeg siger nej tak, så hellere give Mads Laudrup chancen, og bygge holdet op om en spiller, som ikke skal pensioneres om 2-3 sæsoner

Dasmessi
Gæst

« Svar #7835: 01 Nov 2008, 12:50 »

Omvend
Hvad skal vi med en spiller der har været skadet i snart 1½ år, og som formetlig er løntung. Hans skader forsvinder nok ikke fordi han bor i KBH.

Jeg siger nej tak, så hellere give Mads Laudrup chancen, og bygge holdet op om en spiller, som ikke skal pensioneres om 2-3 sæsoner
Jeg siger også nej tak, foreløbigt. Han har mange skader, og så syntes jeg også det er på tide at give Laudrup chancen.

Szczesny
Manager

« Svar #7836: 01 Nov 2008, 13:00 »

Laudrup?? Hvad snakker i om? Hellere have et navn end en kvalitetsspiller løbende derinde??? Han er jo ikke engang i nærheden af holdet uden Linderoth i truppen, så hvorfor faen sku' han ha' chancen i stedet for???

Er bange for at i har overset noget - knægten er og ligner langt fra sin papah!

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #7837: 01 Nov 2008, 13:01 »

Laudrup?? Hvad snakker i om? Hellere have et navn end en kvalitetsspiller løbende derinde??? Han er jo ikke engang i nærheden af holdet uden Linderoth i truppen, så hvorfor faen sku' han ha' chancen i stedet for???

Er bange for at i har overset noget - knægten er og ligner langt fra sin papah!

Det jeg siger, at at jeg hellere vil beholde den nuværende trup, og give Laudrup Jr. et par kampe i ny og næ, end at købe en gammel Linderoth, som er skadet/løntung, og derved holde et talent helt ude.

Dasmessi
Gæst

« Svar #7838: 01 Nov 2008, 13:02 »

plutonium
Manager

« Svar #7839: 01 Nov 2008, 13:05 »

Ja, Linderoth har været meget skadet, og ja han er sandsynligvis løntung, men han kunne give os noget ekstra i europæiske kampe, hvor jeg synes FCK har været knapt så gode som tidligere. Linderoth er (ligesom Allbäck var det) en fantastisk indpisker, og ville i mine øjne kunne forbedre vores europæiske spil. Der mangler en fighter på holdet, når vores tekniske spil ikke går som planlagt.

Om det bliver Linderoth eller en anden med samme kvaliteter er jeg ligeglad med, men nu kunne noget tyde på at han er ledig.

plutonium
Manager

« Svar #7840: 01 Nov 2008, 13:06 »

Og det er kvist der tager flest hjørne og er mest pasningsikker. Det kan jeg lide  Peace

Szczesny
Manager

« Svar #7841: 01 Nov 2008, 13:07 »

Det jeg siger, at at jeg hellere vil beholde den nuværende trup, og give Laudrup Jr. et par kampe i ny og næ, end at købe en gammel Linderoth, som er skadet/løntung, og derved holde et talent helt ude.

Okay, er for så vidt også enig om at han ikke er nødvendig (ikke i liga-sammenhæng anyways), men Royal League blev ikke til noget, så Laudrup Jr. skal ikke regne med andet end træningskampe resten af sæsonen.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

plutonium
Manager

« Svar #7842: 01 Nov 2008, 13:12 »

Laudrup har (ligesom Danni Jensen) spillet udemærket i de venskabskampe og cup-kampe jeg har set dem i. De har uden tvivl begge en fremtid på holdet, men FCK er ikke kendte for at give talenter chancen. Kvist var i truppen i 2-3 år før han fik chancen i flere kampe. Han greb så chancen og er nu fast mand. Zanka blev købt så ung, og er ikke af egen avl. Ellers er det altså småt med talenter der får gennembrud på det her hold..

Men hvis der bliver satset lidt på de to unge drenge i løbet af sæsonen, så tror jeg de bliver gevinster. Vil også gerne se Jacob Albrechtsen og Neestrup. Neestrup har jo været på førsteholdet længe, og må snart få bare lidt mere spilletid, selvom det er på den centrale midtbane vi har aller flest spillere at vælge imellem.

Dasmessi
Gæst

« Svar #7843: 01 Nov 2008, 16:25 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=91471&direkte=true
Personligt håber jeg FCK henter ham. Der bliver større og større interesse for Wendt med årene, og Jensen er for gammel. Så Mtiliga er vel en god afløser for Wendt, hvis han smutter?

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #7844: 01 Nov 2008, 16:46 »

Truppen mod Vejle:

1. Jesper Christiansen
2. Zdenek Pospech
3. Niclas Jensen
4. Hjalte Bo Nørregaard
5. Ulrik Laursen
6. Rasmus Würtz
7. Ailton
8. Wiliam Kvist Jørgensen
9. Morten Nordstrand
10. Cesar Santin
13. Atiba Hutchinson
15. Mikael Antonsson
16. Thomas Kristensen
17. Oscar Wendt
18. José Junior
24. Libor Sionko
25. Mathias Zanka Jørgensen
41. Nathan Coe

Jeg tror at vi igen ser Santin og Nordstrand i angrebet, samt Libor på højrekanten og måske Würtz i startopstillingen.
Det ville være meget spændende. Niclas Jensen ligner også en starter

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Sider: 1 ... 521 522 [523] 524 525 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010