Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
17 Jun 2025, 11:31
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37
Broen13
Blogs
Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23581
1 Bruger, 593 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
diannawiggins
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
F.C. København Tråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
517
518
[
519
]
520
521
...
1076
Forfatter
Emne: F.C. København Tråden (Læst 1822499 gange)
søgaard
Gæst
Sv: F.C. København Tråden
«
Svar #7770:
26 Okt 2008, 21:42 »
Citat af: DimitarBerbatov 26 Okt 2008, 19:49
Søgaard: Ja du har ret i hvad du siger og din betragtning omkring forskellen på Brøndby Stadion og Parken, men hvorfor bruge så mange penge på en arena man ikke kan fylde.. Så vil jeg fandme hellere ha en Arena hvor der er plads til 25.000 som så er lille og intens.. Det andet er noget lort eller bare få nogle mennesker der vil yde noget og heppe holdet frem på hjemmebane.. Det andet er simpelthen for lavt - også lad dog for gudsskyld vær med at smid folk ud bare fordi de går over stregen.. Lige det i næstved var sindssygt, men i det mindste skaber det en eller anden form for stemning .. Mere end de døde mennesker der sidder og bare kigger ..!
Du mener altså det er i orden, at nogle fans sidder og smider romerlys ned over familietribunen, hvor der sidder mange børnefamilier? Du må have gået galt i byen, da der skulle uddeles fornuft, hvis du mener, at det i næstved skabte stemning og det samme med den episode, som jeg nævner. Du siger folk ikke skal smides pga. de går over stregen? Hvorfor skal reglerne være anderledes på fodboldstadions end andre steder. Hvis du kaster noget i hovedet på en anden på et diskotek, så bliver du også smidt ud, hvis du skaber uroligheder alle andre steder i samfundet, så bliver du smidt væk, hvorfor skulle du så ikke også det på fodboldstadions? Fordi det skaber stemning? Det kan man også sagtens uden at lave uroligheder!
Well, der er fordele og ulemper ved alle stadions. Du kan sige hvad du vil, Parken er/var et af Danmarks flotteste stadions, og nok det mest moderne. Omkring opbygningen, så er der begrænsninger for, hvor godt det er, at det er en heksekedel, og der er meget larm. Man kan tage et eksempel fra USA, hvor Seattle Seahawks i NFL har et stadion, hvor spillerne på banen ikke kan høre hinanden råbe, når de står på banen, og kan ikke høre, hvis en af dommerne afblæser spillet. Det kan på ingen måde gavne spillet eller spillerne og tilskuerne, at stå i den larm.
DimitarBerbatov
Gæst
«
Svar #7771:
26 Okt 2008, 21:52 »
Citat af: Søgaard 26 Okt 2008, 21:42
Du mener altså det er i orden, at nogle fans sidder og smider romerlys ned over familietribunen, hvor der sidder mange børnefamilier? Du må have gået galt i byen, da der skulle uddeles fornuft, hvis du mener, at det i næstved skabte stemning og det samme med den episode, som jeg nævner. Du siger folk ikke skal smides pga. de går over stregen? Hvorfor skal reglerne være anderledes på fodboldstadions end andre steder. Hvis du kaster noget i hovedet på en anden på et diskotek, så bliver du også smidt ud, hvis du skaber uroligheder alle andre steder i samfundet, så bliver du smidt væk, hvorfor skulle du så ikke også det på fodboldstadions? Fordi det skaber stemning? Det kan man også sagtens uden at lave uroligheder!
Well, der er fordele og ulemper ved alle stadions. Du kan sige hvad du vil, Parken er/var et af Danmarks flotteste stadions, og nok det mest moderne. Omkring opbygningen, så er der begrænsninger for, hvor godt det er, at det er en heksekedel, og der er meget larm. Man kan tage et eksempel fra USA, hvor Seattle Seahawks i NFL har et stadion, hvor spillerne på banen ikke kan høre hinanden råbe, når de står på banen, og kan ikke høre, hvis en af dommerne afblæser spillet. Det kan på ingen måde gavne spillet eller spillerne og tilskuerne, at stå i den larm.
Nej mente ikke det var iorden de smed romerlys i hovedet på folk og har jeg heller aldrig sagt !! Mener bare det er federe i England hvor hooligans grupperne står og tæsker hinanden .. Hvis det er det man vil synes jeg bare man ska ha lov til det.. Alle der ikke vil være med ka jo i princippet bare holde sig væk - men lige det med at kaste romerlys i hovedet på børn og børnefamilier eller andre mennesker for den sags skyld var ikke iorden..
Det der skete nede i Næstved var hjernedødt men de smadrede et hegn og nogle andre ting på stadion .. Også var de ved at komme op og slås med nogle kontrollørere osv.. Det er ikke iorden mener bare ikke man skal smides ud på ubestemt tid!
Jaa det er et top moderne stadion men personligt ville jeg som spiller nok hellere spille i en heksekedel end på et dødt stadion..! Man ska bare finde en god blanding af det hele.. Heksekedel og dødt stadion ska mixes sammen så man finder en balancegang mellem det..! og er så træt af at det hele ska være så fornuftigt i England ka man godt finde ud af det og ja der er mange hooligans og forhelvede hvor de slås uden så meget indblanding fra politiets side..
plutonium
Manager
«
Svar #7772:
26 Okt 2008, 22:00 »
Citat af: DimitarBerbatov 26 Okt 2008, 21:52
Nej mente ikke det var iorden de smed romerlys i hovedet på folk og har jeg heller aldrig sagt !!
Mener bare det er federe i England hvor hooligans grupperne står og tæsker hinanden
.. Hvis det er det man vil synes jeg bare man ska ha lov til det.. Alle der ikke vil være med ka jo i princippet bare holde sig væk - men lige det med at kaste romerlys i hovedet på børn og børnefamilier eller andre mennesker for den sags skyld var ikke iorden..
Det der skete nede i Næstved var hjernedødt men de smadrede et hegn og nogle andre ting på stadion .. Også var de ved at komme op og slås med nogle kontrollørere osv.. Det er ikke iorden mener bare ikke man skal smides ud på ubestemt tid!
Jaa det er et top moderne stadion men personligt ville jeg som spiller nok hellere spille i en heksekedel end på et dødt stadion..! Man ska bare finde en god blanding af det hele.. Heksekedel og dødt stadion ska mixes sammen så man finder en balancegang mellem det..! og er så træt af at det hele ska være så fornuftigt i England ka man godt finde ud af det og ja der er mange hooligans og forhelvede hvor de slås uden så meget indblanding fra politiets side..
Vær sød at sige, at du ikke mener det der!
Det er da så meningsløst som noget kan være! Man nyder en god fodboldkamp, synger og viser følelser. Men at gå så vidt som at slå på hinanden, så går man altså fra stemning til afstumpethed. Hvis man er nødt til at slå et andet menneske på grund af en fodboldkamp, så er man fanatisk i mine øjne. De er i mine øjne fodboldens terrorister.
'fodbold er intet uden os' skrev hooligans på et banner da de smed romerlys på Brøndby Stadion i foråret. Fodbold er ALT uden hooligans.
Ja tak til stemning, nej tak til vold. Det støtter på ingen måde klubben at slås og slå i stykker. Tvært imod.
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
søgaard
Gæst
«
Svar #7773:
26 Okt 2008, 22:02 »
Du har vist set lidt for meget fjernsyn
Der er slet ikke så mange slåskampe i England som det bliver gjort til i diverse hooligansfilm. I England er de meget mere skrappe angående uroligheder end i Danmark. Der må visse fans ikke tage til udekampe osv. Og hvis jeg ikke husker forkert, så har de en form for register for hooligans. Politiopdækningen til fodboldkampe i England er umenneskelig stor i forhold til den i Danmark. Så hooligansgrupperne står ikke bare og tæsker løs på hinanden.
At sige det er i orden, at de folk får lov til at tæske på hinanden lige så meget som de vil, er jo en syg tankegang. Ja, man kan bare holde sig væk, men det gør det jo ikke mere retfærdigt, at tæske en anden mand halvt ihjel. Da det også er ulovligt, så vil det nok heller aldrig ske, at de får lov til at tæske løs.
Jeg går med den overbevisning, at du synes hooliganisme er sejt, og man er virkelig hardcore, hvis man er hooligan? Men så er det sgu efterhånden på tide at vågne op og se, at de personer mangler noget i deres liv. At man skal tæske en anden mand halvt ihjel, for at få noget tilfredsstillelse, siger da virkelig, at der er noget galt oppe i hovedet på personerne!
søgaard
Gæst
«
Svar #7774:
26 Okt 2008, 22:05 »
Citat af: plutonium 26 Okt 2008, 22:00
Vær sød at sige, at du ikke mener det der!
Det er da så meningsløst som noget kan være! Man nyder en god fodboldkamp, synger og viser følelser. Men at gå så vidt som at slå på hinanden, så går man altså fra stemning til afstumpethed. Hvis man er nødt til at slå et andet menneske på grund af en fodboldkamp, så er man fanatisk i mine øjne. De er i mine øjne fodboldens terrorister.
'fodbold er intet uden os' skrev hooligans på et banner da de smed romerlys på Brøndby Stadion i foråret. Fodbold er ALT uden hooligans.
Ja tak til stemning, nej tak til vold. Det støtter på ingen måde klubben at slås og slå i stykker. Tvært imod.
Netop, hvis man ser på Danmarks landshold siden 86, så er vi kendt for en kanon stemning med vores rooligans, og ikke hooligans. Så man kan skabe en kanon stemning uden vold, og fyrværkeri. Sang, og sammenhold på tribunerne er langt bedre, og giver en meget bedre klubstemning, end hvis man har 20 idioter der står ovre i hjørnet og ødelægger det for resten af klubbens fans, som de jo faktisk har gjort nogle gange efterhånden!
Andreas93
Gæst
«
Svar #7775:
26 Okt 2008, 22:07 »
De fleste engelske klubber, mener jeg har noget registering ala Fck Away
andersfa123
Gæst
«
Svar #7776:
26 Okt 2008, 22:08 »
Citat af: plutonium 26 Okt 2008, 22:00
OMG!!! HOOLIGANS?!
Jeg hader seriøst folk der ikke kan skælne mellem hooligans og ultras-fans...
ARG!
plutonium
Manager
«
Svar #7777:
26 Okt 2008, 22:09 »
Amen, Søgaard!
Roliganisme tilbage
Roligans står jo får fed stemning. Øl og hotdog og masser af glæde. Fans i medgang og modgang, og efter kampen fester vi videre. Danske fans var jo kendt i hele Europa for at være meget medgørlige og sprede fodboldglæde omkring dem!
plutonium
Manager
«
Svar #7778:
26 Okt 2008, 22:10 »
Citat af: andersfa123 26 Okt 2008, 22:08
OMG!!! HOOLIGANS?!
Jeg hader seriøst folk der ikke kan skælne mellem hooligans og ultras-fans...
ARG!
Sorry. Vidste ikke der var forskel. Ultrafans der smider med romerlys rundt omkring sig er altså ikke hooligans? Vil gerne vide hvad forskellen er, så jeg kan lære at skelne. Vil nødig være 'hadet' af folk
andersfa123
Gæst
«
Svar #7779:
26 Okt 2008, 22:11 »
Citat af: plutonium 26 Okt 2008, 22:10
Sorry. Vidste ikke der var forskel. Ultrafans der smider med romerlys rundt omkring sig er altså ikke hooligans? Vil gerne vide hvad forskellen er, så jeg kan lære at skelne. Vil nødig være 'hadet' af folk
Hooligans slås.
Dér er forskellen
Ultras er folk der rejser landet rundt med pyro flag og sang hvis man kan sige det sådan
andersfa123
Gæst
«
Svar #7780:
26 Okt 2008, 22:13 »
Hooligans:
http://da.wikipedia.org/wiki/Hooligan
Ultras:
http://da.wikipedia.org/wiki/Ultras
plutonium
Manager
«
Svar #7781:
26 Okt 2008, 22:13 »
Citat af: andersfa123 26 Okt 2008, 22:11
Hooligans slås.
Dér er forskellen
Ultras er folk der rejser landet rundt med pyro flag og sang hvis man kan sige det sådan
Ok. Jeg skal nok lade være at blande de to grupper sammen i fremtiden, men må indrømme at jeg ikke er til nogen af delene (dog er jeg nok endnu mere imod hooligans, men kan ikke se det 'fede' i pyroteknik på stadions, medmindre det er officiel fejring af fx guldmedaljer)
DimitarBerbatov
Gæst
«
Svar #7782:
26 Okt 2008, 22:14 »
Hm har sgu set en hooligans slåskamp hvor jeg stod mindre end 100 meter derfra da jeg var i London sååh jo de slås sgu .. Det er endda ikke noget at gøre med diverse hooligans film for det lort ser jeg ikk.. Har ik engang set nogle af de film du omtaler for det er så meget iscenesat så det gider jeg ikke.. Men når man bliver hooligan ved man hva man går ind til .. Det er jo ikke sådan at de ik aner hvad der foregår i det miljø og et eller andet sted er de vel afklaret med det ..
Jeg er ik hooligan selv og har heller ikke tænkt mig at blive det for det er bare ikke mig.. Man mangler noget spænding i sit liv.. Men som Troels Bech sagde det.. Han er træt af at se fodbold blive til en sport hvor man ska side på sin pind og kigge.. Man må jo intet til en fodbold kamp mere og jaa det er sgu ærgeligt .. Du må sidde ned og glo ik engang romerlys må du ha med.. Det ved jeg rigtigt mange er utilfredse med og det har endda intet med at være hooligan at gøre.. Det er bare nederen for de er med til at skabe stemning ..
Tilgengæld er jeg træt af at se alting blive så politisk korrekt.. Jaa og du nævner før det med diskotekerne hvor man bliver smidt ud hvis mna laver lort i den .. Ja det gør man da men det er ik på ubestemt tid som til fodboldkampe.. For nej hvor er jeg blevet smidt ud af nogle diskoteker mange gange da jeg var yngre men ku da stadig komme ind ugen efter .. Tror der er mange der er blevet smidt ud .. Fordi når man er stiv så ska der mindre til at komme op og toppes med folk osv sååh.. Eller andre føler sig provokeret af en også bliver det osse et problem.. Så hva er forskellen hvorfor skal fodboldfans dømmes hårdere for at lave lort i den end andre gør fx i nattelivet eller folk der smadrer en hel bydel ! Brug dog tiden på at dæmme op for bandekriminalitet i stedet for hooliganisme lige pt i hvert fald.. Det er sgu da værre at man på det forkerte tidspunkt det forkerte sted i KBH ka blive skudt ned.. Det er for mig at se meget værre end en slåskamp til en fodboldkamp
BenMusalho
Gæst
«
Svar #7783:
26 Okt 2008, 22:16 »
Citat af: andersfa123 26 Okt 2008, 22:11
Hooligans slås.
Dér er forskellen
... Og Ultrafans kaster bare romerlys på folk, eller hvordan?
Kan slet ikke forstå dig, DimitarB? Det er jo sygt i hovedet at slås pga. fodbold (og at slås i det hele taget)..! Så har man seriøst ikke noget liv! Kan godt være fodbold betyder meget, men at blive banket sønder og sammen?! Så er man jo mildest talt dum.
DB: Man skal da ikke sidde ned og glo? Du må lave al den stemning, du har lyst til, ved at råbe og skrige din stemme ud. Man behøves ikke romerlys for at skabe stemning. Tag et flag med, og skrig dig hæs. Det giver stemning.
«
Seneste Redigering: 26 Okt 2008, 22:19 af BenMusalho
»
andersfa123
Gæst
«
Svar #7784:
26 Okt 2008, 22:17 »
Citat af: BenMusalho 26 Okt 2008, 22:16
... Og Ultrafans kaster bare romerlys på folk, eller hvordan?
Øhh nej. Ser man tit at der bliver kastet med romerlys mod folk?
Sider:
1
...
517
518
[
519
]
520
521
...
1076
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »