home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 642 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 511 512 [513] 514 515 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1823320 gange)
AlexSN
Landsholdsspiller

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #7680: 23 Okt 2008, 23:10 »

der er bare ingen andre der kan se noget positivt i det. god underholdning og dejligt at se santin give alt hvad han havde.
sys det er lidt sølle at fordi vi spiller sådan en her kamp så flegner samtlige fck fans på fmfreaks ud Smiley

Hvor var den omtalte gode underholdning? jeg syntes egentligt det var ret ydmygende...

darkzt4r
Reserveholdsspiller

« Svar #7681: 23 Okt 2008, 23:13 »

igen negativt. jeg forstår godt man er nede over resultatet. men forstå nu at Etienne er altså også gode.

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #7682: 23 Okt 2008, 23:17 »

igen negativt. jeg forstår godt man er nede over resultatet. men forstå nu at Etienne er altså også gode.

Jo da, det er de. Men det burde FCK også være... hvis ikke man skulle være irriteret og lidt negativ over sådan et resultat, hvornår så? De fejl der kostede mål var rent og skær amatør fejl, og det er bare ikke ok på dette niveau når 20,000 mennesker betaler over 300 kroner for at se kampen.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #7683: 23 Okt 2008, 23:18 »

Skal man være positiv over man taber eller ?? Kan ikke helt se hvad du vil med det.. Det er da klart man ikke er jublende lykkelig over man lige har tabt.. Jaa de er gode men det er ik et hold der er i klasse med de absolut bedste som Valencia hvor man kan sige: "vi havde ikke en chance" for det havde FCK idag..

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #7684: 23 Okt 2008, 23:19 »

Skal man være positiv over man taber eller ?? Kan ikke helt se hvad du vil med det.. Det er da klart man ikke er jublende lykkelig over man lige har tabt.. Jaa de er gode men det er ik et hold der er i klasse med de absolut bedste som Valencia hvor man kan sige: "vi havde ikke en chance" for det havde FCK idag..

Præcis  Smiley

darkzt4r
Reserveholdsspiller

« Svar #7685: 23 Okt 2008, 23:21 »

kan bare ikke se hvorfor i skal bitche over det?
helt seriøst så burde i måske se på jer selv og så tænke over om i har haft en offday nogensinde?
klart man er nede over resultatet men man kan ikke vinde hver gang Smiley

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #7686: 23 Okt 2008, 23:26 »

kan bare ikke se hvorfor i skal bitche over det?
helt seriøst så burde i måske se på jer selv og så tænke over om i har haft en offday nogensinde?
klart man er nede over resultatet men man kan ikke vinde hver gang Smiley

Som fan bitcher man da altid over et surt resultat. Og ja, man har da offdage, men der var jo slet ingen vilje til at vinde kampen. Vi kom frem til skid det sidste kvarter og hver anden aflevering røg til en superbest farvet mand.

darkzt4r
Reserveholdsspiller

« Svar #7687: 23 Okt 2008, 23:33 »

ja men så skal jeg nok blande mig udenom hvis folk så gerne vil bitche over det.
sys bare at man burde bare sige til sig selv at ingen af os kunne have gjort det bedre. det var en offday og sådan er det, kunne forstå hvis vi lå sidste i ligaen og spillede som en pose nødder der og Smiley
men come on en uefa cup kamp som kan gå begge veje også går skal man bitche.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #7688: 23 Okt 2008, 23:34 »

Nej men man har fandme ret til at være sur over det..
Alle har haft en offday.. Forskellen er bare mentaliteten hos folk..
Når jeg læser interviews med NFL spillere (amerikanske idrætsudøvere) fx så efter de har tabt bitcher de helt vildt over det.. Det er pga. det man kalder vindermentalitet.. Det er ikke iorden at tabe - det er bare den samme attitude jeg savner fra danske fodboldspillere og idrætsudøvere.. Er træt af at høre på den samme gamle taber indstilling hvor man siger: "det er sgu okay"..
Vil man vinde eller ej ? havde det været mig så havde jeg bitchet for sygt over nederlaget og sagt det ikke er okay og at visse ting sku ændres osv osv..Men det er bare mig og jaa har selv spillet meget sport i min tid men har ALDRIG sagt: "det er sgu okay" efter et nederlag.. Det er kun folk med taberindstilling der går ud og siger det i pressen !!! Det er ligesom "tab og vind med samme sind".. Taber indstilling

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #7689: 23 Okt 2008, 23:36 »

ja men så skal jeg nok blande mig udenom hvis folk så gerne vil bitche over det.
sys bare at man burde bare sige til sig selv at ingen af os kunne have gjort det bedre. det var en offday og sådan er det, kunne forstå hvis vi lå sidste i ligaen og spillede som en pose nødder der og Smiley

Nej kunne vi nok ikke Wink Men får vi 3-5 mio. om året for at spille fodbold??  Huh  Thumbs Up

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #7690: 23 Okt 2008, 23:36 »

Det er da det mest naturlige at bitche over et dårligt resultat til ens hold  Huh Hvor meget fan er man hvis ikke man er trist over et nederlag? og selvfølgelig ville jeg ikke kunne klare det bedre selv, men jeg tjener heller ikke 100,000 om ugen for det.

Andreas93
Gæst

« Svar #7691: 23 Okt 2008, 23:45 »

arrgghh hvor var det ringe i dag, vores forsvar sejlede rundt som om de havde glemt knopperne på støvlerne. Rent offensivt var det, det ene boldtab og fejlaflevering efter den anden. Jeg savner en fysisk stærk angriber ala Gomis, og en Central midtbane mand med det internationale snit som kan gå ind og tackle igennem på midtbanen og piske holdet fremad.

plutonium
Manager

« Svar #7692: 24 Okt 2008, 07:28 »

arrgghh hvor var det ringe i dag, vores forsvar sejlede rundt som om de havde glemt knopperne på støvlerne. Rent offensivt var det, det ene boldtab og fejlaflevering efter den anden. Jeg savner en fysisk stærk angriber ala Gomis, og en Central midtbane mand med det internationale snit som kan gå ind og tackle igennem på midtbanen og piske holdet fremad.

Kort sagt Allbäck og Linderoth  Wink

Erstaningen for Allbäck kunne syntes at være Prica. Fin erstatning, synes jeg.

Erstatningen for Linderoth ved jeg ikke hvem skulle være. En af samme spillertype/mentalitet. Men dem er der langt imellem...

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Don AA
Manager

« Svar #7693: 24 Okt 2008, 13:13 »

Hvis på tide med lidt godt nyt efter i går: Vi har i dag lavet en ny aftale med Kappa som skulle være den største aftale nogensinde i Norden mellem en leverandør af tøj og en professionel sportsklub http://www.fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=8492

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Dasmessi
Gæst

« Svar #7694: 24 Okt 2008, 15:07 »

Skidt spillet igår. Pospech var især den ringeste af dem alle. Han lavede godt nok mange fejlafleveringer. Og vores spil hang slet ikke sammen. Skandaløst. Saint Etienne derimod spillede fremragende. Og det er også fortjent de vandt. Nordstrands brændte straffe, tog pusten af os.

Sider: 1 ... 511 512 [513] 514 515 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010