home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:29:14 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
I går kl. 17:14:28 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 764 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 488 489 [490] 491 492 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1968001 gange)
DenckerDK
Ynglingespiller

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #7335: 29 Aug 2008, 13:40 »

ja det må vi jo være. men russiske hold er ikke dårlige. Nordsjælland fik olympiakos. Kan lade sig gøre på en rigtig god dag. De tabte jo til et hold fra cypern  Grin

Football Manager spillene - The Best Manager Games EVER.

Flere point til dansk klubfodbold i europæisk sammenhæng, TAK

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #7336: 29 Aug 2008, 13:40 »

Jeg vil faktisk mene at Dortmund nok var dem der lå bedst til jer, det bedste hold, men spillestilen i Tyskland ligger generelt bedre til danske hold... Men i skulle kunne slå dem ud! Men det bliver nok ikke en walkover... Smiley

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

dasmessi
Gæst

« Svar #7337: 29 Aug 2008, 13:55 »

Så blev det Moskva der kalder. Udemærket selvom vi kunne have trukket Dortmund

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #7338: 29 Aug 2008, 14:05 »

Så blev det Moskva der kalder. Udemærket selvom vi kunne have trukket Dortmund

Nu modsiger du dig nok en gang dig selv. Du siger det er godt, selvom vi kunne have trukket Dortmund, altså siger du, at Dortmund ville være de letteste at trække...

Anyway, forfærdelig lodtrækning, russerne har et godt hold, og vi skal også ud i en hård hjemmekamp.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #7339: 29 Aug 2008, 14:07 »

Så fik I FC Moskva. Kender ikke det fjerneste til dem. De ligger pt. nummer 12 i Rusland (ud af 16), så jeg vil nok giver Jer farvoritværdigheden. :-)

Zenit lå også nummer 12 i rusland, da de hev Uefa Cuppen hjem, så man skal ikke ligge voldsomt meget i det, men ja, det giver jo nok os favortiværdigheden Peace

KasperSchmidt
Gæst

« Svar #7340: 29 Aug 2008, 14:08 »

hvilke andre gode kunne vi møde?

vondracek
Gæst

« Svar #7341: 29 Aug 2008, 14:08 »

hvilke andre gode kunne vi møde?

De kunne riskikere at trække Dortmund, Krakow, FC Moskva, Barac eller Žilina.

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #7342: 29 Aug 2008, 14:09 »

Nu modsiger du dig nok en gang dig selv. Du siger det er godt, selvom vi kunne have trukket Dortmund, altså siger du, at Dortmund ville være de letteste at trække...

Anyway, forfærdelig lodtrækning, russerne har et godt hold, og vi skal også ud i en hård hjemmekamp.
Forfærdelig? Hvem kender du fra FC Moskva? FCK har jo vundet over Lokomotiv Moskva tidligere. Og de er da et tak højre end FC Moskva. Jeg siger at FCK nemt kan komme i gruppespillet. Fatter ikke hvordan andre kan være så kritiske omkring vores danske hold i europa. Det er nogle modstandere som vi godt kan komme videre fra.

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #7343: 29 Aug 2008, 14:21 »

Forfærdelig? Hvem kender du fra FC Moskva? FCK har jo vundet over Lokomotiv Moskva tidligere. Og de er da et tak højre end FC Moskva. Jeg siger at FCK nemt kan komme i gruppespillet. Fatter ikke hvordan andre kan være så kritiske omkring vores danske hold i europa. Det er nogle modstandere som vi godt kan komme videre fra.

Maxi Lopez bland andet. Russiske hold er virkelig stærke, vi ser dem gang på gang levere gode resultater (CSKA og Zenits Uefa cup sejre), og vi så også det russiske landshold vær stærke, med flere spillere fra de hjemlige ligaer. Det, og også at vi kunne have trukket fucking Barac eller Zilina.

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #7344: 29 Aug 2008, 14:47 »

Tillykke med lodtrækningen.. Hvis i vil videre skal i være glade for at i undgik Dortmund.. Opstemt

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

fc-hansen
Manager

« Svar #7345: 29 Aug 2008, 16:29 »

Jeg er ikke glad for denne lodtrækning. De russiske hold er garante for at have et ford hjemme, og som der tidligere er sagt, så er den russiske liga meet stærk, og med navne som Maxi Lopez, kan dette godt blive svært. Jeg ville egentlig lige så gerne have Dortmund, men okay, lad os se hvad de har at komme med.....

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Don AA
Manager

« Svar #7346: 29 Aug 2008, 16:40 »

Lodtrækningen kunne havde værer bedre men når det er sagt vil jeg nu mene at vi er lille favorit til den kamp kender dog intet til dem

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Andreas93
Gæst

« Svar #7347: 29 Aug 2008, 17:01 »

nu tror jeg ikke at vi skal gøre Maxi Lopez bedere end han er, sidste gang han var målfarlig, var vel da barca hentede ham i river plate.

-LFC-
Manager

« Svar #7348: 29 Aug 2008, 17:15 »

Jeg kan ikke forstå, at i evt. skulle være bange for FC Moskva - Hold som CSKA, Lokomotiv, Spartak, Dynamo er alle bedre. Det er ikke andet end et russisk top-midterhold og dem burde i da kunne slå, hvis i fortsætter jeres ellers overraskende flotte spil fra seneste tid.

De har kun Maxi Lopez, som ikke er så farlig igen. Peace

plutonium
Manager

« Svar #7349: 30 Aug 2008, 01:08 »

Moskva må ikke undervurderes. Østeuropæiske hold er traditionelt bedre end man tror. Men jeg er ikke sen til at give os favoritværdigheden. FCK er stærke nok til at konkurrere med selv de stærkeste russiske hold. Men ikke desto mindre skal vi ikke gå til kampen uden et stærkt organiseret hold. Vi skal fortsætte vores klasse-angrebsspil, men defensivt har der altså været sprækker, primært grundet de store udskiftninger i centerforsvaret i år (når én blev klar efter skade lægger den næste sig). Ved godt vi ikke har lukket mange mål ind, men vores modstandere har skabt flere chancer end de har gjort tidligere. Selvom vi ikke længere har hverken Gravgaard eller Hangeland, så burde vores forsvarsspillere stadig have den klasse der skal til at stække angribere fra skandinaviske hold. Det er mangelen på erfaring med hinanden, der giver den øgede usikkerhed. Men på længere sigt kan det vise sig at være en styrke, naturligvis, da alle vores centrale forsvarsspillere kender hinandens spillestil og styrker.

Jeg vil mene at vores chance for avancement til gruppespillet er 70-30, måske lidt lavere, afhængigt af hvor usikkert/sikkert vores centerforsvar er om nogle uger, når første kamp bliver spillet.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 488 489 [490] 491 492 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010