home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
08 Sep 2025, 18:37 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
05 Sep 2025, 17:14 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 661 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 479 480 [481] 482 483 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1969866 gange)
absalonsen
Gæst

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #7200: 17 Aug 2008, 22:26 »

haha absa, godt forsøgt.

Vi ved sqda godt, at du er mere end pissed, fordi netop at Brøndby fik klask af AGF og i forrige uge, Randers FC, endda på hjemmebane (auch!). Og netop, som du fandt denne liste, måtte frustrationerne gå udover en anden klub, den mest oplagte klub, FCK. Jeg synes det er virkelig småligt og barnligt, at poste sådan en liste, pga. selvmedlidenhed og mangel på at erkende, hvor skidt i egentlig præstere. Hver dog en mand, sig det lige ud fra posen, "i spillede kræftedme godt idag". Istedet for, at forsøge at nedgøre os.

Synes ikke den liste at værd at debattere i hvert fald ikke i fck tråden men i en tråd som flop i sas ligaen. Kunne måske blive fortolkes som en mindre provokation af Absa når han sikkert godt ved at listen er til grin.

I er jo helt på herrens mark. Ja, jeg er lidt bitter over AGFs sejr, men jeg prøver på INGEN MÅDE at nedgøre Jer! Kan slet ikke forstå, hvor I får det fra.. Jeg lagde mærke til, at der var tre fck'ere på, og forsøger derefter at starte en lille debat om det. Come on!

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #7201: 17 Aug 2008, 22:27 »

og forresten forstår jeg ikke, hvorfor folk og medier hele tiden fremhæver vores/fck's "scoringskrise", da vi har scoret flere mål end Brøndby, Vejle, Sønderjyske, Aab, Esbjerg, FCN og lige så mange som AGF.
Få jer dog et liv!

Thaurat al Shabab

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #7202: 17 Aug 2008, 22:30 »

I er jo helt på herrens mark. Ja, jeg er lidt bitter over AGFs sejr, men jeg prøver på INGEN MÅDE at nedgøre Jer! Kan slet ikke forstå, hvor I får det fra.. Jeg lagde mærke til, at der var tre fck'ere på, og forsøger derefter at starte en lille debat om det. Come on!

For satan da Absa!

Er du seriøs? der er bleven spillet 5 runder, og så skal vi allerede debattere, om at halvdelen af FCK's mandskab har floppet fælt? Se dog på tabellen mester! vi ligger nummer 2, og har stadig flest spillere på den forpulede liste... Se dog på aab, bif, fcn, efb. Selvom de ligger under os/fck på listen kan man stadigvæk ikke, kalde dem for flops. Ellers skulle halvdelen af bifs hold, aabs hold, Bernier, DOrvaldsson osv.. Jeg kunne fortsætte.
Konklussion: Listen er det værste lort.... fatter ikke du kan tage det seriøst.

Thaurat al Shabab

Don AA
Manager

« Svar #7203: 17 Aug 2008, 22:32 »

Synes bare ikke en liste over flop i sas ligaen høre hjemme i fck tråden hvis det havde været en liste over FCKs 5 største fejlkøb/flop havde det været en anden sag.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

søgaard
Gæst

« Svar #7204: 17 Aug 2008, 22:32 »

Wtf.. mfsjovhat. Absalonsens indlæg var sat op, som et debatskabende indlæg, og slet ikke som en provokation, hvilket jeg på ingen måde kan se, hvorfor det skulle være det ? Alle der kigger på listen, vil kunne se, at det blot er fordi Onside manglede en historie, så satte de sig, og fandt 13 spillere, som journalisten ikke kunne lide. Absalonsen tager lige netop ikke listen seriøst, men sætter spørgsmåltegn ved den, så kan ikke se, hvorfor du skal skabe den stemning, som du gør ved at fare op sådan.

absalonsen
Gæst

« Svar #7205: 17 Aug 2008, 22:34 »

For satan da Absa!

Er du seriøs? der er bleven spillet 5 runder, og så skal vi allerede debattere, om at halvdelen af FCK's mandskab har floppet fælt? Se dog på tabellen mester! vi ligger nummer 2, og har stadig flest spillere på den forpulede liste... Se dog på aab, bif, fcn, efb. Selvom de ligger under os/fck på listen kan man stadigvæk ikke, kalde dem for flops. Ellers skulle halvdelen af bifs hold, aabs hold, Bernier, DOrvaldsson osv.. Jeg kunne fortsætte.
Konklussion: Listen er det værste lort.... fatter ikke du kan tage det seriøst.

For satan da mfsjovaht!

Jeg spørger blot hvad I mente om den? Men jeg skal åbenbart hagles ned? Trist!

Synes bare ikke en liste over flop i sas ligaen høre hjemme i fck tråden hvis det havde været en liste over FCKs 5 største fejlkøb/flop havde det været en anden sag.

Når de sætter tre af jeres spillere på, er det vel fair nok at spørge jer? Eller hvad?

Edit: TAK, søgaard! Endelig en sjæl der forstår mig!

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #7206: 17 Aug 2008, 22:35 »

Okay, hvorfor smider han så listen med, "top-13 flops i sasligaen" i FCK-tråden? Fordi, at der er 3 på den? Og hvis han udemærket godt kan se, at den er useriøs/ubrugelig, hvorfor så poste den? Så er det da klart, at man opfatter det som en provokation.

Thaurat al Shabab

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7207: 17 Aug 2008, 22:36 »

Enig med søgaard - kritikken af Absa er noget malplaceret. Han spørger til jeres mening om listen, så bare frem med den, i stedet for at betvivle Absas motiver.

absalonsen
Gæst

« Svar #7208: 17 Aug 2008, 22:36 »

Okay, hvorfor smider han så listen med, "top-13 flops i sasligaen" i FCK-tråden? Fordi, at der er 3 på den? Og hvis han udemærket godt kan se, at den er useriøs/ubrugelig, hvorfor så poste den? Så er det da klart, at man opfatter det som en provokation.

Fordi jeg (stadig) spørger, hvad I mener om den? Skal det forklares igen?

søgaard
Gæst

« Svar #7209: 17 Aug 2008, 22:43 »

Han smider den herind, da der findes tre af jeres spillere på listen, og I derfor er topscorere på listen. Ja, den er ubrugelig, da det er elendig journalistik, men stadig så viser den, at Onside er og forbliver et subjektivt program/hjemmeside. Journalisten har ikke set kampene i år, da spillere som Nomvethe ikke har spillet endnu. Santin har jo spillet udmærket og har da overhovedet ikke været en skuffelse. Ailton har hævet sit niveau, selvom der ikke er kommet mål endnu, så vil jeg sige, der er andre der har skuffet mere i de første fem runder. Junior har siddet på bænken det meste af tiden, og derfor kan de ikke vurdere, hans niveau endnu. Hvis man kigger på listen, så er mange blot reserver i deres respektive klubber, og derfor er det klart de har skuffet, når de ikke spiller fast eller har været skadet.

Du må da være meget nem og hidse op, hvis du bliver sur over sådan en artikel, som man ikke kan gøre andet, end at grine af. Enhver kan kigge på den, og hurtigt se, at det slet ikke er i nærheden af en seriøs artikel.

plutonium
Manager

« Svar #7210: 17 Aug 2008, 23:16 »

Drop hetzen mod Absalonsen! Han nedgør os ikke på NOGET tidspunkt i sine indlæg, og så er der ingen grund til at kritistere ham for, at stille et spørgsmål til debat!

Listen er til grin, og jeg blev lidt skuffet over BT, at de allerede laver sådan en liste. Jeg synes BT er den bedste danske sportsavis. Men det her er under lavmålet...

Men derimod er jeg blevet lidt mere i tvivl om Ailtons rolle på holdet. Som målscorende angriber har han floppet totalt. Men som chanceskaber og spilstation er han faktisk ganske udmærket. Hvis man brugte ham som hængende angriber/playmaker ville man måske få mere ud af ham, og få hans potentiale ud.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #7211: 17 Aug 2008, 23:18 »

Drop hetzen mod Absalonsen! Han nedgør os ikke på NOGET tidspunkt i sine indlæg, og så er der ingen grund til at kritistere ham for, at stille et spørgsmål til debat!

Listen er til grin, og jeg blev lidt skuffet over BT, at de allerede laver sådan en liste. Jeg synes BT er den bedste danske sportsavis. Men det her er under lavmålet...

Men derimod er jeg blevet lidt mere i tvivl om Ailtons rolle på holdet. Som målscorende angriber har han floppet totalt. Men som chanceskaber og spilstation er han faktisk ganske udmærket. Hvis man brugte ham som hængende angriber/playmaker ville man måske få mere ud af ham, og få hans potentiale ud.

Præcis! Ligesom min hold opstiling et par sider tilbage viser, er Aílton placeret som hængende angriber, men du valgte alligevel, at give FC-Hansen ret i, at Nordstrand skulle have den rolle.

Thaurat al Shabab

plutonium
Manager

« Svar #7212: 17 Aug 2008, 23:21 »

Ja, der synes jeg Nordstrand er endnu bedre. Det har han vist i de sidste par kampe, men kunne jo også stille op i slags juletræsformation  crazy

4-3-2-1

Junior/Santin helt oppe foran, med Nord og Ailton hængende bagved. De fighter begge to godt for bolden, så de vil kunne tage del i presspillet. Bagved kunne man have Sionko og Hutchinson ude på fløjene og Nørregaard/Kristensen/Kvist i midten.

Uden fis, jeg tror det kunne lade sig gøre. Men ellers har jeg det sådan, at vi burde spille med hængende angriber, enten Nordstrand eller Ailton.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Yessir
Manager

« Svar #7213: 18 Aug 2008, 03:32 »

Jeg kan sgu ikke se hvorfor man skal komme efter Absa for at poste et link Huh Han lægger op til debat og det er jo en ringe liste (åbenbart) så det er da et oplagt emne, så folk kan komme i gang med at disse onside. Det kan vel på ingen måde være Absa's skyld Huh

Wtf.. mfsjovhat. Absalonsens indlæg var sat op, som et debatskabende indlæg, og slet ikke som en provokation, hvilket jeg på ingen måde kan se, hvorfor det skulle være det ? Alle der kigger på listen, vil kunne se, at det blot er fordi Onside manglede en historie, så satte de sig, og fandt 13 spillere, som journalisten ikke kunne lide. Absalonsen tager lige netop ikke listen seriøst, men sætter spørgsmåltegn ved den, så kan ikke se, hvorfor du skal skabe den stemning, som du gør ved at fare op sådan.

Men kan vi blive enige om at der burde have været lidt mere kød på det originale indlæg?
Kan godt se hvordan modparten har kunne se det som en lille stikpille. Imo er det en dårlig måde at lægge op til debat på. Plejer at have den holdning, at hvis man ikke selv kan starte med at give sit besyv med, skal man holde sig fra at forsøge sig med debatskaber rollen  Smiley

Om jeg følte mig provokoret? Næh det er jeg sgu for glad til.
Om jeg gider at debattere selve listen? Næh det er den for useriøs til. Hvis nogen til gengæld giver udtryk for en mening til listen der er markant anderledes end min, vil jeg overveje om det er besværet værd  Smiley

Don AA
Manager

« Svar #7214: 18 Aug 2008, 17:51 »

I morgen spiller vi en lille træningskamp mod Taarbæk IF kl. 18.00 på Springforbi Fodboldbaner i Klampenborg.
Truppen er:

Nathan Coe
Frederik Vang Larsen
Niclas Jensen
Danni Jensen
Nikolaj Hansen
Bongumusa Mthethwa
Hjalte Nørregaard
Jacob Neestrup
Thomas Kristensen
Mads Laudrup
Thomas Delaney
Kevin Bechmann Timm
Thomas Christiansen
Nicklas Kristensen
William Kvist
Cesar Santin
Ailton Almeida

En del unge spillere i truppen hvilket nok ikke er den store overraskelse men også mulighed for måske at se en ny brasiliansk duo i front nemlig Santin og Ailton

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Sider: 1 ... 479 480 [481] 482 483 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010