home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:45:50 g00n Blogs Minimalistic 2020
08 Sep 2025, 18:37 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 867 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 477 478 [479] 480 481 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1970523 gange)
dasmessi
Gæst

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #7170: 17 Aug 2008, 18:58 »

Kæft en sejr man. Flot spil og Santin viser sit værd i dag. God teknik og godt flow. Kvist topscorer???

plutonium
Manager

« Svar #7171: 17 Aug 2008, 19:06 »

Endelig spiller FCK det bold, jeg ved de kan! Tempo og fight. Det her er den bedste FCK-kamp jeg har set i over et år! Hele sidste sæson kom ikke op på siden af denne her kamp! Vildt lækkert spil!

Og så kom idolet på måltavlen hele to gange  Thumbs Up

Hvis FCK fortsætter med at spille denne her slags fodbold, så er mesterskabet hjemme. Det her var international klasse. Bare surt, at vi lige lader FCM score til sidst. Det var den eneste plet på en ellers skinnende dag!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #7172: 17 Aug 2008, 19:08 »

Er der nogen der ved, hvad dagens tifo forestillede / hvad der stod? Var nemlig selv i Parken (har sæsonkort til Nedre C2), og på storskærmen kunne man ikke se det ordentligt.

dasmessi
Gæst

« Svar #7173: 17 Aug 2008, 19:10 »

Ja det var lidt irriterende at FCM skal score i slutningen. Det er det eneste minus.
Er der nogen der ved, hvad dagens tifo forestillede / hvad der stod? Var nemlig selv i Parken (har sæsonkort til Nedre C2), og på storskærmen kunne man ikke se det ordentligt.
Tror der stod ''FC MUU'' . Det sagde de i tv.

plutonium
Manager

« Svar #7174: 17 Aug 2008, 19:12 »

Det var en sjov tifo  Grin

Men det viser jo også bare (som kommentatorerne nævnte) at FCM er blevet et hold vi må respektere. Det er jo kun op til topkampe, at der bliver lavet så gennemførte tifos. Normalt er det kun Brøndby, hvor der virkelig bliver lavet sådan noget.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #7175: 17 Aug 2008, 19:13 »

Det var en sjov tifo  Grin

Men det viser jo også bare (som kommentatorerne nævnte) at FCM er blevet et hold vi må respektere. Det er jo kun op til topkampe, at der bliver lavet så gennemførte tifos. Normalt er det kun Brøndby, hvor der virkelig bliver lavet sådan noget.

Ok, så det var derfor, at det var i FCM's farver Opstemt

Ja, det er rigtigt, men de bliver jo også lavet til Europa Cup kampene Smiley

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #7176: 17 Aug 2008, 20:20 »

Ja det var lidt irriterende at FCM skal score i slutningen. Det er det eneste minus.

Faktisk, synes jeg det største minus, var kampens dommer. Vores annulerede mål, var der noget i vejen der? Og gang på gang mærkelig frispark og indkast, plus en skandaløs offside kendelse, hvor Hjalte var mindst 18 meter onside Smiley

Don AA
Manager

« Svar #7177: 17 Aug 2008, 20:26 »

Faktisk, synes jeg det største minus, var kampens dommer. Vores annulerede mål, var der noget i vejen der? Og gang på gang mærkelig frispark og indkast, plus en skandaløs offside kendelse, hvor Hjalte var mindst 18 meter onside Smiley
Synes nu det annulerede mål var i orden men ja den sidste med Hjalte ved ikke om dommeren og injedommeren havde fået noget i øjet for det var ikke offside

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

plutonium
Manager

« Svar #7178: 17 Aug 2008, 20:50 »

Hjaltes offside-kendelse var helt ad h til, lad os bare blive enige om det!

Offside reglen siger, at HELE kroppen skal være onside, ikke sandt? I så fald var Santin OFFside, da hans fod (og kun hans fod) var offside. Hold øje med det lille målfelts streg. FCMs forsvarsspillere står på linien, hvor Santins ene fod stikker ud...

Så det var en god kendelse af dommeren

absalonsen
Gæst

« Svar #7179: 17 Aug 2008, 21:00 »

http://www.onside.dk/node/14257

Tre fck'ere på flop-listen. Hvad siger folket til dette? Enige?

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #7180: 17 Aug 2008, 21:03 »

Jeg synes det er alt for tidligt at lave sådan en.

Jeg synes ikke Santin har floppet. Heller ikke Djemba-Djemba. Junior har scoret mange vigtige mål - dog mest i Europasammenhæng.

Lav sådan en artikel igen om 2 måneder, Onside, så kan jeg begynde at tage den seriøst.

andersfa123
Gæst

« Svar #7181: 17 Aug 2008, 21:06 »

Ailton kan jeg godt være enige. Men slet ikke Juniors og Santin, hvorfor har de floppet allerede?
Junior, spiller da godt, og Santin har kun spillet et par kampe  Ubeslutsom

tturbo1
Manager

« Svar #7182: 17 Aug 2008, 21:09 »

Latterlig liste i mine øjne......
Sæsonen er knapt nok startet og flere af medlemmerne på listen er nye folk i deres klubber. Og alle ved at det tager tid at vænne sig til en ny klub, et nyt land og en anden spillesti...

Til gengæld syntes jeg at FCK har hentet alt for mange angribere. Der er efterhånden 4-5 klasse angriber til 2 pladser, og der kommer aldrig kontiunitet (staveplade) i deres angrebsspil når de skifter ud hele tiden.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #7183: 17 Aug 2008, 21:15 »

Den mest useriøse liste, der nogensinde er lavet. Det undrer mig, at en så rutineret/god debattør som dig, Absa, poster sådan en gang lort, som den liste, hvor du virker seriøs. Af dem på listen, er det jo kun Valencia og Ailton der har floppet. Resten har fået 3-4 kampe. De har lavet den, bare for at skrive noget, og at der er så mange FCK'ere, og ikke en gang Peter Madsen er på, viser også bare, at de bare ville skrive noget, for at hagle FCK ned.

Peace

absalonsen
Gæst

« Svar #7184: 17 Aug 2008, 21:18 »

Den mest useriøse liste, der nogensinde er lavet. Det undrer mig, at en så rutineret/god debattør som dig, Absa, poster sådan en gang lort, som den liste, hvor du virker seriøs. Af dem på listen, er det jo kun Valencia og Ailton der har floppet. Resten har fået 3-4 kampe. De har lavet den, bare for at skrive noget, og at der er så mange FCK'ere, og ikke en gang Peter Madsen er på, viser også bare, at de bare ville skrive noget, for at hagle FCK ned.

Peace

Glemte du et "(ia)"?
For må ærligt indrømme, at jeg undrer mig over det, du skriver om mig.

Sider: 1 ... 477 478 [479] 480 481 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010