home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:45:50 g00n Blogs Minimalistic 2020
08 Sep 2025, 18:37 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 873 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 471 472 [473] 474 475 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1970711 gange)
plutonium
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #7080: 15 Aug 2008, 15:27 »

Jeg synes egentlig Nordstrand er en bedre offensiv midt, end spydspids. Han fordeler spillet helt fantastisk! At han også scorer jævnligt er bare et plus! Han har omsider fundet sit ståsted i klubben, lader det til!

Han er tidligere blevet sammenlignet med Jon Dahl Tomasson. Jeg kan faktisk godt se ligheden, idet han fordeler spillet samtidig med at han scorer mål.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

fc-hansen
Manager

« Svar #7081: 15 Aug 2008, 15:30 »

Jeg synes egentlig Nordstrand er en bedre offensiv midt, end spydspids. Han fordeler spillet helt fantastisk! At han også scorer jævnligt er bare et plus! Han har omsider fundet sit ståsted i klubben, lader det til!

Han er tidligere blevet sammenlignet med Jon Dahl Tomasson. Jeg kan faktisk godt se ligheden, idet han fordeler spillet samtidig med at han scorer mål.
Syntes også det kunne være vildt fedt hvis man valgte at ændre spillestilen, men det tyder det ikke pt. på at Skalle vil gøre. Smiley Men hvem ved, hvis Prica kommer kunne det jo godt være at man ville ændre stilen Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

plutonium
Manager

« Svar #7082: 15 Aug 2008, 15:34 »

En hurtig ide slynget ud (ikke gennemtænkt)

GK Christiansen
VB Wendt
CB Laursen
CB Zanka (ham kunne jeg godt tænke mig at man satsede endnu mere på)
HB Pospech
CM/DM Nørregaard
CM Hutchinson
VM Santin
HM Sionko
OM Nordstrand
ST Ailton

(Jeg synes Junior har spillet bedst som indhopper i denne sæson. De kampe han er startet inde i (i SAS-ligaen) har han ikke været helt så god. Derfor synes jeg at han bør være vores 'super-sub'.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

fc-hansen
Manager

« Svar #7083: 15 Aug 2008, 15:40 »

En hurtig ide slynget ud (ikke gennemtænkt)

GK Christiansen
VB Wendt
CB Laursen
CB Zanka (ham kunne jeg godt tænke mig at man satsede endnu mere på)
HB Pospech
CM/DM Nørregaard
CM Hutchinson
VM Santin
HM Sionko
OM Nordstrand
ST Ailton

(Jeg synes Junior har spillet bedst som indhopper i denne sæson. De kampe han er startet inde i (i SAS-ligaen) har han ikke været helt så god. Derfor synes jeg at han bør være vores 'super-sub'.
mit bud:

Jesper C
Pospech-Larsson-Laursen-Wendt
                    Hjalte
Sionko                      Santin
                    Nord
               junior-Ailton

Mit argument for at bruge Larsson fremfor Zanka er at jeg tror ikke på at man bænker Peter arsson, hvilket i mine øjne også ville være forkert, eftersom jeg ser ham som en rigtig god stopper, med et stort udviklingpotentiale . Jeg håber lidt på at man holder 2 angribere fremme, da FCK i mine øjne er for stærke til at spille med en, hvis du/i forstår. Hjalte har virkelig startet sæsonen godt, og er klart førstevalg på den def. midt. Så vil jeg godt lige sige at jeg tror at Prica vil gå ind istedet for en Junior hvis han kommer Smiley 

hay que joder?

plutonium
Manager

« Svar #7084: 15 Aug 2008, 15:42 »

Jeg synes også at Larsson er et rigtig godt køb, men tror ikke man smider anføreren på bænken. Så ALLER helst Zanka og Larsson som i går, men det tror jeg ikke Ståle vil gøre..

Synes ellers din opstilling er god, men jeg tror ikke Ståle bænker Hutchinson. Derfor blev min taktik en slags 4-1-3-1-1, snarere end 4-1-2-1-2, som din er.

fc-hansen
Manager

« Svar #7085: 15 Aug 2008, 15:46 »

Jeg synes også at Larsson er et rigtig godt køb, men tror ikke man smider anføreren på bænken. Så ALLER helst Zanka og Larsson som i går, men det tror jeg ikke Ståle vil gøre..

Synes ellers din opstilling er god, men jeg tror ikke Ståle bænker Hutchinson. Derfor blev min taktik en slags 4-1-3-1-1, snarere end 4-1-2-1-2, som din er.
Ja du har helt ret. Anføreren bænker man ikke, men tror samtidig ikke på at han vil bruge Zanka. Havde han været i en mindre klub, hvor man ikke var så resultatfixeret, som vi jo er, kan det gå at spille ham ind, men går ikke i FCK tror jeg. Svært at sige mht. til taktikken, og som du siger svært mht. bænkning af Hutch. Puha det er sku et psulespil der er svært at få til at gå op! Opstemt

hay que joder?

plutonium
Manager

« Svar #7086: 15 Aug 2008, 15:50 »

Dét er det!

Men det er også lidt fedt, at man har gode nok spillere til, at man kan eksperimentere! Surt at have et hold, med kun 11 gode spillere  Wink

Rent bortset fra det, så synes jeg Zanka er den mest stabile forsvarsspiller på holdet lige nu. Laursen er hele tiden ude med skader her i starten, og Larsson skal spilles ind. Også i foråret synes jeg Zanka var meget god og stabil. Han skal bare have noget erfaring, da han til tider er lidt for impulsiv, og skal lære at veje situationerne. Men en super dygtig dreng, der bliver guld værd for klubben!

fc-hansen
Manager

« Svar #7087: 15 Aug 2008, 15:54 »

Dét er det!

Men det er også lidt fedt, at man har gode nok spillere til, at man kan eksperimentere! Surt at have et hold, med kun 11 gode spillere  Wink

Rent bortset fra det, så synes jeg Zanka er den mest stabile forsvarsspiller på holdet lige nu. Laursen er hele tiden ude med skader her i starten, og Larsson skal spilles ind. Også i foråret synes jeg Zanka var meget god og stabil. Han skal bare have noget erfaring, da han til tider er lidt for impulsiv, og skal lære at veje situationerne. Men en super dygtig dreng, der bliver guld værd for klubben!
ja vi har sku egentlig en meget bred trup Opstemt og tænk så hvis Prica kommer? Slikker mig om munden allerede Opstemt

hay que joder?

plutonium
Manager

« Svar #7088: 15 Aug 2008, 15:55 »

Ville give os en ekstra dimension offensivt, med mere fysisk styrke. En streng mere at spille på, så at sige. En ny Allbäck  Wink

Ville absolut være fedt!

fc-hansen
Manager

« Svar #7089: 15 Aug 2008, 15:58 »

Ville give os en ekstra dimension offensivt, med mere fysisk styrke. En streng mere at spille på, så at sige. En ny Allbäck  Wink

Ville absolut være fedt!
ja, og siden Møller, har vi vel egentlig ikke rigitg haft en hovedstødsstærk angriber? ved godt Allbäck kunne, men så ham ikke som en rigtig god header. Alle konkurrenterne har jo faktisk den luftstærke. Fall, Duncan, Saganowski, Kim C. Kunne altså være grande med Rade Opstemt

hay que joder?

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #7090: 15 Aug 2008, 16:17 »

JC
Pospech - Larsson - Laursen - Wendt.
Nørregaard
Sionko/Hutchinson - Santin/Grønkjær
Aílton/TK
Júnior - Nordstrand

Denne start 11'er, synes jeg FCK skulle til at forsøge sig med. Både Sionko og Grønkjær er ved at være op i årene, så ville det da være naturligt, at de snart blev afløst. Mit ud på deres afløsere er hhv. Hutchinson og Santin.

Aílton har virket virkelig god, som spilfordeler og iscenesætter. Han prøver, at skabe noget konstant. Men vi kan alle blive enige om, at han ikke scorer nok mål. Derfor har jeg valgt, at sætte ham som en offensiv midt/hængende angriber, hvilket jeg tror passer ham perfekt. Junior har spillet imminent og knaldet kasse efter kasse ind. Nordstrand ser også ud til, at være kommet i målform igen.

« Seneste Redigering: 15 Aug 2008, 16:22 af mfsjovhat » Logged

Thaurat al Shabab

fc-hansen
Manager

« Svar #7091: 15 Aug 2008, 16:24 »

JC
Pospech - Larsson - Laursen - Wendt.
Nørregaard
Sionko/Hutchinson - Santin/Grønkjær
Aílton/TK
Júnior - Nordstrand

Denne start 11'er, synes jeg FCK skulle til at forsøge sig med. Både Sionko og Grønkjær er ved at være op i årene, så ville det da være naturligt, at de snart blev afløst. Mit ud på deres afløsere er hhv. Hutchinson og Santin.

Aílton har virket virkelig god, som spilfordeler og iscenesætter. Han prøver, at skabe noget konstant. Men vi kan alle blive enige om, at han ikke scorer nok mål. Derfor har jeg valgt, at sætte ham som en offensiv midt/hængende angriber, hvilket jeg tror passer ham perfekt. Junior har spillet imminent og knaldet kasse efter kasse ind. Nordstrand ser også ud til, at være kommet i målform igen.

ja Ailton er en dygtig iscenesætter, men Nord er endnu bedre Smiley og vi får ikke rigtig fuldt udbytte af hans kompetencer oppe i angrebet, ikke i mine øjne i hvert fald.

hay que joder?

plutonium
Manager

« Svar #7092: 15 Aug 2008, 18:51 »

ja Ailton er en dygtig iscenesætter, men Nord er endnu bedre Smiley og vi får ikke rigtig fuldt udbytte af hans kompetencer oppe i angrebet, ikke i mine øjne i hvert fald.

Jeg er enig. Men uanset hvad, så skal vi først have overbevist Ståle om, at der skal lidt nytænkning til ala (staves?) kampene i europa. Mod Cliftonville var det jo en helt anden opstilling (diamant) end i ligaen, og det tror jeg godt kunne praktiseres i ligaen. Selvom niveauet er højere, så giver det os en større offensiv styrke, og da vores offensiv er teknisk meget dygtig, så er det dumt ikke at udnytte den.

Vores holds kvaliteter er ikke de samme, som de var for 2 år siden. Dengang havde vi stærke spillere, der kunne holde modstanderne på afstand. Desuden var vores presspil væsentlig mere effektivt. Idag har vi mere teknisk begavede spillere, og så skal vi ændre spillestil, så den passer til det. Det har Ståle ikke gjort, selvom han siger at det er det han prøver på. For mig at se, er det kun i Europa at han prøver at eksperimentere!

Don AA
Manager

« Svar #7093: 16 Aug 2008, 13:12 »

Truppen mod FCM:

1. Jesper Christiansen
2. Zdenek Pospech
3. Niclas Jensen
4. Hjalte Nørregaard
7. Ailton Almeida
8. William Kvist
9. Morten Nordstrand
11. Cesar Santin
12. Peter Larsson
13. Atiba Hutchinson
16. Thomas Kristensen
17. Oscar Wendt
25. Mathias Zanka Jørgensen
28. Mads Laudrup
29. Danni Jensen
41. Nathan Coe

Jesper Grønkjær, Ulrik Laursen, Libor Sionko, Mikael Antonsson, Rasmus Würtz og José Junior alle ude med skader

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

andersfa123
Gæst

« Svar #7094: 16 Aug 2008, 13:20 »

Det er fandme nederen at Junior er skadet! Skuffet

Sider: 1 ... 471 472 [473] 474 475 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010