home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:45:50 g00n Blogs Minimalistic 2020
08 Sep 2025, 18:37 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 789 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 470 471 [472] 473 474 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1971030 gange)
GHERTESTEAS
Gæst

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #7065: 14 Aug 2008, 19:15 »

De ligger 3. sidst i Tippeligaen. Tror i vinder 1-0. Smiley

Det ved jeg jo godt ffs, men de er i god form for tiden, og de har et godt hold, med blandt andre Helge Riise og Oliver Occean, så de skal ikke vurderes ud fra deres position i Tippeligaen imo Smiley

Ben92
Gæst

« Svar #7066: 14 Aug 2008, 19:18 »

Det ved jeg jo godt ffs, men de er i god form for tiden, og de har et godt hold, med blandt andre Helge Riise og Oliver Occean, så de skal ikke vurderes ud fra deres position i Tippeligaen imo Smiley
Kan godt være at de har gode spillere, men helt godt spillende kan de da ikke være når de ligger tredje sidst. Smiley

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #7067: 14 Aug 2008, 19:23 »

Kan godt være at de har gode spillere, men helt godt spillende kan de da ikke være når de ligger tredje sidst. Smiley

Jeg mener bare, at vi skal gå mere efter at de har vundet 3 ud af deres sidste 4 kampe, og er på vej tilbage, plus at deres profiler på dagen kan gøre det.

Peace

FCKboy
Reserveholdsspiller

« Svar #7068: 14 Aug 2008, 19:24 »

Lillestrøm har slitt hele sesongen, men har i det siste begynt å vinne kamper igjen Wink
Nøkkelen for FCK ville vere å bruke hurtige spillere fremme på banen (forsvaret til Lillestrøm er fysisk sterke, men like hurtig som en 70 åring Smiley

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #7069: 14 Aug 2008, 19:29 »

Lillestrøm har slitt hele sesongen, men har i det siste begynt å vinne kamper igjen Wink
Nøkkelen for FCK ville vere å bruke hurtige spillere fremme på banen (forsvaret til Lillestrøm er fysisk sterke, men like hurtig som en 70 åring Smiley

Christiansen
Pospech - Larsson - Zanka - Wendt
Santin - Nørregaard - Kristensen - Hutchinson
         Nordstrand - Ailton

Pospech, Santin, Nordstrand og Ailton, og til dels Wendt er sådanne typer du beskriver. For en gangs skyld får Ståles tilfældigheds generator nok ramt plet! Og derudover er TK og Hutch jo stærkest ved fødderne, omend Hutch mister den anyway Peace

Tror stadig ikke vi vinder, for de skal nok fucke det up, på en eller anden måde Peace

Don AA
Manager

« Svar #7070: 14 Aug 2008, 21:57 »

3-1 er fint at tage til Lillestrøm med noget pis at de scorer til sidst 3-0 så var vi næsten sikker videre men alt i alt fint nok. spillemæssigt var det ikke super godt vi har det svært ved at brude igennem hold som står med 9 mand bag bolden men vi fik da 3 mål i dag  Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Schjelde
Førsteholdsspiller

« Svar #7071: 14 Aug 2008, 21:59 »

Det var dejligt, at se det tempo der var i spillet!

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #7072: 14 Aug 2008, 21:59 »

Helt enig Don AA .
Aldrig sjovt at spille mod sådan et hold, så 3 mål er sgu godt ..

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #7073: 14 Aug 2008, 22:06 »

Deres sidste mål kan vise sig at være en gevinst for os. Med 3-0, ville vi tro vi var videre med lethed, og måske lave en Aberdeen/Gorica, hvoriomd spillerne er meget godt klar over, at 3-1 er en føring, som kan mistes, og derfor er de oppe på dupperne.

Smiley

dasmessi
Gæst

« Svar #7074: 14 Aug 2008, 22:06 »

Flot sejr idag. Godt spil også. Ailtons finte kan jeg sku godt lide. God præstation af ham og Santin idag. Og hvorfor SKAL de lige have det mål Skuffet

Zinck82
Juniorspiller
**

« Svar #7075: 14 Aug 2008, 22:09 »

Ved et rigtig hvad jeg skal sige til det. Santin var rigtig god idag, Junior gør det fortræffeligt da han kommer ind (Bejler den mand ikke snart til en startplads?), og nord løber r*ven ud af bukserne. Men for søren vi smider mange nemme bolde væk. Men mod en mere kvalficeret modstander, bliver vi sku starffet for de fejl. Vores forsvar tåger i rigtig mange situationer idag - Når det så er sagt tror jeg på vi kommer videre fra denne kamp, og der da trods alt er lidt fremgang i vores spil  Thumbs Up FC for altid!!!

!Succes Is Temporary - Loyalty Is Forever!

dasmessi
Gæst

« Svar #7076: 14 Aug 2008, 22:11 »

Jeg syntes også snart Junior fortjener en startplads. Og som sagt vi smider for mange bolde væk.

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #7077: 14 Aug 2008, 22:17 »

Junior er helt sikkert klar til sin startplads.
Ham & Ailton.
Så må hutch lige få en pause, selvom jeg tvivler
på at Ståle bænker ham.. Hutch gjorde det også
rigtig godt idag..

plutonium
Manager

« Svar #7078: 14 Aug 2008, 22:46 »

Jeg vil sige det sådan, at i perioder spiller vi det bedste fodbold jeg har set i over et år! Kreativt, fremadrettet og dog tålmodigt, skudforsøg og masser af gåpåmod. Men de perioder var ikke mere end 2 minutter lange, og så var vi ellers lige lovlig tilbagetrukne for min smag. Men godt spil alt i alt.

For en gangs skyld imponerede Hutch mig. Han var meget bevægelig idag, og lavede kun få fejl af betydning. Var godt med i alt det offensive spil.

Vi står godt til at rykke videre til 1. runde af UEFA cuppen! Så må vi bare se hvem vi skal møde dér  Peace

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

fc-hansen
Manager

« Svar #7079: 15 Aug 2008, 11:43 »

Junior er helt sikkert klar til sin startplads.
Ham & Ailton.
Så må hutch lige få en pause, selvom jeg tvivler
på at Ståle bænker ham.. Hutch gjorde det også
rigtig godt idag..
Jeg tror ikke på begge brasilianere. Derimod tror jeg at Nord er 100% fast, og en af Brasserne skal spille ved siden af, hvem må tiden vise Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Sider: 1 ... 470 471 [472] 473 474 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010