home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
I går kl. 20:45:50 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  2 Brugere, 775 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 467 468 [469] 470 471 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1971420 gange)
-Johnson-
Førsteholdsspiller

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #7020: 12 Aug 2008, 12:29 »

tjo... men hvis vi ku bruge ham som højre fløj indtil sionko bliver klar ville det da være godt, + hvis pospech bliver skadet? eller wendt, så er jackobsen nok nåde bedre en jensen og kvist på de pladser... så han ville da være en meget god reserve.

Jacobsen skal da ikke spille fløj. Med de problemer FCK har rent offensivt, ville det være en skidt løsning. Og jeg tror ikke, at han er interesseret i en reservetjans.

jallerpapie
Ynglingespiller

« Svar #7021: 12 Aug 2008, 13:15 »

nej... men nu siger rygterne også at det kun bliver sidste udvej, altså hvis han ikke kan finde nogen anden klub... + fløj er også en mulighed for pospech, så længe vi både mangler grønkjær og sionko...

plutonium
Manager

« Svar #7022: 12 Aug 2008, 15:50 »

Jeg kan så slet ikke se hvad vi skal med Lars Jacobsen. Jovist, så er han en meget sympatisk fyr, og en rigtig dygtig boldspiller. MEN vi har altså backspladserne besat. Wendt har styr på venstrekanten, og som reserve er Niclas Jensen ganske fin. På højre er Pospech køb ret dyrt ind, og hvorfor så skulle til at smide ham på bænken. Han gør det jo rigtig godt. Som reserve kunne William Kvist hives ned - og han ville også gøre det udemærket. I midterforsvaret er der Zanka, Laursen, Larsson og Nikolaj Hansen.

Ståle har jo allerede bevist, at han ikke vil bruge Hansen, ved at rykke Kvist derned, da både Larsson og Laursen var ude. Så der kunne vi godt bruge en backup-spiller. Og angående backpladserne er godt besat: Jeg så hellere Jacobsen end Jensen på venstre back, når Wendt er forhindret. Og en backup for Pospech og til dels Sionko er da rar at have, eftersom Kvist ikke vil spille back!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #7023: 12 Aug 2008, 16:01 »

plutonium; Om han bliver brugt eller ej, er vel underordnet. Han er vel reserve alligevel. Men det er ligegyldigt i denne diskussion, da Jacobsen heller ikke vil være 4. mand i centerforsvaret. Og heller ikke som back.

En skifte vil være unødvendigt, og vil kun bidrage negativt, der de allerede er nok forsvarsspillere i truppen.

plutonium
Manager

« Svar #7024: 12 Aug 2008, 16:23 »

Det er jo som man ser det. Jeg synes godt vi kunne bruge ham. Men ja, han ville ikke gå ind og forstærke vores startopstilling. Men han ville give en bredde, synes jeg.

Men synes det er en god diskussion at få. Dem har der manglet i denne tråd synes jeg  Wink

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #7025: 12 Aug 2008, 16:26 »

Det er jo som man ser det. Jeg synes godt vi kunne bruge ham. Men ja, han ville ikke gå ind og forstærke vores startopstilling. Men han ville give en bredde, synes jeg.

Men synes det er en god diskussion at få. Dem har der manglet i denne tråd synes jeg  Wink

Det jeg mener er bare at en spiller som Jacobsen jo uden problemer kan spille alle sæsonens kampe på højrebacken - og det samme kan Pospech jo også. Og ingen af dem vil sidde og vente på at der kommer en skade eller karentæne hos deres konkurrent.

Derfor mener jeg det vil have en negativ effekt.

plutonium
Manager

« Svar #7026: 12 Aug 2008, 16:30 »

Der kan jeg godt se en pointe...

Men i mine øjne ville Jacobsen skulle fungere som alt-mulig-mand. Sionko har været ude et stykke tid, og der kunne vi have brugt ham som højrefløj, eller rykket Pospech frem, så Jacobsen blev back.

Og så ville han kunne gå ind som erstatning på alle pladser i forsvaret. Og imod et hold med hurtige front-løbere ville en duo bestående af Zanka og Jacobsen kunne stække modstanderne effektivt. Desværre er Jacobsen ikke en ørn i hovedspillet...

jallerpapie
Ynglingespiller

« Svar #7027: 12 Aug 2008, 16:40 »

nej desværre, og det er jo lidt hovedspillet ståle satser på, men tror også han kan bruges som all round... især fordi han desværre kan blive lidt desperat efter at finde en klub, så han vil nok hellere spille en plads end ingen... spørgsmålet er om ståle er interesseret i at bruge ham allround... han er jo ikk billig i løn...

jallerpapie
Ynglingespiller

« Svar #7028: 12 Aug 2008, 16:46 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=87647 jesper eneste FC'er med af de første 15... men lad os nu se omm ikk der blir plads til kvist, TK eller Nordstrand... til gengæld er tidliger FC'er hangeland blevet anføre for Norge http://www.bold.dk/nyt/?vis=87635 og sverige har udtaget både FC's Larsson og Wendt der kan få debu...  Wink http://www.bold.dk/nyt/?vis=87639

plutonium
Manager

« Svar #7029: 12 Aug 2008, 17:04 »

Jeg tror Kvist bliver udtaget, fordi han ses som fremtidens mand på landsholdet.

Mit bud på FCK'ere der har chance for at blive udtaget:

Kvist
Nordstrand (som hængende angriber. Morten Olsen har tidligere nævnt, at Nord har samme kvaliteter som Jon Dahl)

Mit bud på boblere:

Laursen
Zanka
Kristensen
Niclas Jensen (der mangler alternativer på pladsen, så han kan vælges grundet erfaring)

Don AA
Manager

« Svar #7030: 12 Aug 2008, 17:13 »

Jeg tror Kvist bliver udtaget, fordi han ses som fremtidens mand på landsholdet.

Kvist
Nordstrand (som hængende angriber. Morten Olsen har tidligere nævnt, at Nord har samme kvaliteter som Jon Dahl)

Mit bud på boblere:

Laursen
Zanka
Kristensen
Niclas Jensen (der mangler alternativer på pladsen, så han kan vælges grundet erfaring)
Laursen er skadet så han kommer ikke med, Zanka tror jeg nu ikke på endnu men man ved jo aldrig ellers enig 

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

jallerpapie
Ynglingespiller

« Svar #7031: 12 Aug 2008, 17:19 »

Kvist

Mit bud på boblere:

Laursen
Zanka
Kristensen
tror ellers også han kan vælge TK... men ikk så meget på Zanka... tror det blir gravgård (lidt underligt han ikk er med allerede)

ellers helt enig

plutonium
Manager

« Svar #7032: 12 Aug 2008, 17:28 »

Gravgaard er helt sikkert med! Men han er jo ikke FCK'er mere. Ser Zanka som bobler, fordi han er så ung. Kunne være med, fordi det er en venskabskamp. Kristensen er nok også en god mulighed, som jeg havde overset. Tror også han har en god chance.

Men hvis enten Zanka eller Laursen skal med, så kræver det at Olsen fravælger Krøldrup. Ellers er landsholdsrækkefølg en i det centrale forsvar:

1 - Agger
2 - Laursen
3 - Gravgaard
4 - Krøldrup

Det synes jeg i hvert fald har været en tendens hos Morten Olsen hidtil.

S!mon
Ynglingespiller

« Svar #7033: 12 Aug 2008, 17:35 »

Ikk  Agger på venstre back....

Kaninen skal dominere verden!
             (\__/)
             (O.o )
             (> < )

Yessir
Manager

« Svar #7034: 12 Aug 2008, 17:38 »

Det jeg mener er bare at en spiller som Jacobsen jo uden problemer kan spille alle sæsonens kampe på højrebacken - og det samme kan Pospech jo også. Og ingen af dem vil sidde og vente på at der kommer en skade eller karentæne hos deres konkurrent.

Derfor mener jeg det vil have en negativ effekt.

Omvendt kan det jo også skærpe konkurrencen på den højreback, hvor Pospech har siddet lidt for sikkert imo. Syntes Pospech har det med at lave nogen kedelige fejl i kampene, og en konkurrent til pladsen vil forhåbentlig skærpe hans træning og kampindsats.

Vi kan kigge på den anden backplads, hvor Wendt kun har nydt godt af at have Jensen som konkurrent.
Samtidig kan Jacobsen dække så mange pladser, og har en så god indstilling at jeg kun kan sige ja tak til en kortvarig kontrakt med ham Smiley

Sider: 1 ... 467 468 [469] 470 471 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010