home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
I går kl. 20:45:50 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 776 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 461 462 [463] 464 465 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1972175 gange)
Yessir
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #6930: 07 Aug 2008, 13:53 »

http://onside.dk/node/13620

Ja tak siger jeg bare!
Så har jeg også fået spillere på de pladser jeg hele tiden har sagt var nødvendige. 1 forsvarer, 2 midtbaner, 1 angriber. Kom så CV!

Don AA
Manager

« Svar #6931: 07 Aug 2008, 14:33 »

http://onside.dk/node/13620

Ja tak siger jeg bare!
Så har jeg også fået spillere på de pladser jeg hele tiden har sagt var nødvendige. 1 forsvarer, 2 midtbaner, 1 angriber. Kom så CV!
Ja vi mangler jo en fysisk stærk angriber udover Junior efter at Marcus Allbäck tog hjem til Sverige så det ville være ok hvis vi fik ham

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #6932: 07 Aug 2008, 14:45 »

Ja vi mangler jo en fysisk stærk angriber udover Junior efter at Marcus Allbäck tog hjem til Sverige så det ville være ok hvis vi fik ham

Ja, han er en oplagt afløser. Spændende at se, hvordan det kommer til at hænge sammen med Ståles udmeldinger om mere teknisk funderet fodbold. Ihvertfald giver Prica atter muligheden for at smide lange bolde op i skallen på de forreste for derefter at gå efter andenboldene.

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #6933: 07 Aug 2008, 15:03 »

At hente Prica ville være intet mindre end fantastisk! Han er simpelthen så stærk! Men tvivler dog lidt på det, men nu må vi se!

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Yessir
Manager

« Svar #6934: 07 Aug 2008, 15:08 »

At hente Prica ville være intet mindre end fantastisk! Han er simpelthen så stærk! Men tvivler dog lidt på det, men nu må vi se!

Økonomisk er det vel egentlig kun nogen af de norske hold og bif der kan følge med, der kan de norkse hold så sporstligt slet ikke være med imo. Så er der Sverige, som jo er hjemland, og derfor ikke kan afskrives. Men jeg er faktisk overrasket over AAB ikke er inde i billedet, med mulig chl deltagelse. Det + han har spillet der før, havde jeg troet ville være kraftigt inde i hans overvejelser.

plutonium
Manager

« Svar #6935: 07 Aug 2008, 16:23 »

Prica er den perfekte afløser for Allbäck i mine øjne. Hovedspillet og fysikken har de tilfælles. Junior blev købt som erstatning for Allbäck oprindeligt, men Prica er mere passende i mine øjne. Top dollar, hvis de får fingrene i hans underskrift!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager

« Svar #6936: 07 Aug 2008, 16:26 »

Men er lidt betænkelig med hvem han skal overtage pladsen for...

Ailton synes jeg ligner en top-spiller mere og mere, og Junior har vist at han har en super form i øjeblikket. Nordstrand fungerede rigtig godt som playmaker i kampen mod Cliftonville, men som spydspids er han lidt for tam i afslutningerne.

Jeg så jo sådan set gerne, at man havde Junior og Ailton oppe foran, men så er der ikke plads til Prica, som jeg også gerne vil have ind... Så skal der et rotationsprincip igang, og det er aldrig heldigt med angribere, da de skal have tillid og selvtillid for at performe bedst...

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Andreas93
Gæst

« Svar #6937: 07 Aug 2008, 16:33 »

Jeg så nu helst at junior og Ailton spillede fast sammen på toppen, da jeg tror at hvis de fik et par kampe sammen, i træk de kunne blive et rigtigt giftigt makkerpar. Hvis vi for prica, frygter jeg at vi går tilbage, til kun at losse bolden op i hovdet på angriberne.

plutonium
Manager

« Svar #6938: 07 Aug 2008, 16:35 »

Ja, jeg kunne godt frygte at du har ret...

Ailton og Junior har generelt været farlige indtil nu.. Prica er også er klasse, men det kræver at vi splitter vores brasilianske duo..  Skuffet

Don AA
Manager

« Svar #6939: 08 Aug 2008, 10:53 »

Citat fra sidelinien kl. 09.33 i dag:
Jeg var inde og få undersøgt mit knæ hos Frank Odgaard idag, da han siger at han har lidt travlt. Jeg bliver færdig og støder direkte ind i Rada Prica (lægecheck) Det ser vidst ret sikkert ud hva?

Ser ud til at Prica kommer med mindre personen er fuld af løgn

jallerpapie
Ynglingespiller

« Svar #6940: 08 Aug 2008, 10:57 »

sidelinien? hvem eller hvad er det? men tror det betyder at prica skal til lægetjæk hos fc?

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #6941: 08 Aug 2008, 11:05 »

Ja, jeg kunne godt frygte at du har ret...

Ailton og Junior har generelt været farlige indtil nu.. Prica er også er klasse, men det kræver at vi splitter vores brasilianske duo..  Skuffet

De to får jo alligevel aldrig lov til at spille sammen. Selv hvis samtlige angribre bortset fra de to er skadet skal han nok finde en eller anden ungdomsspiller istedet for en af dem.

Mit lille urealistiske håb er at vi så har to angrebsduoer. En med Prica - Nord og en med Ailton-Junior, men det kommer nok ikke til at ske.

It's gonna be legendary

Don AA
Manager

« Svar #6942: 08 Aug 2008, 11:31 »

Ser ikke godt ud for Grønkjær http://onside.dk/node/13669  Græder

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #6943: 08 Aug 2008, 11:37 »

Hvorfor skal vi have Prica? Har vi ikke nok angribere? Skaf dog noget i det defensive i stedet eller en kreativ midtbane

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Don AA
Manager

« Svar #6944: 08 Aug 2008, 11:50 »

sidelinien? hvem eller hvad er det? men tror det betyder at prica skal til lægetjæk hos fc?
Det burde du vide som FCK fan prøv at skrive sidelinien.dk og se hvad der sker  Smiley
Hvorfor skal vi have Prica? Har vi ikke nok angribere? Skaf dog noget i det defensive i stedet eller en kreativ midtbane
Kunne også frygte at et køb af Prica ville skubbe Junior og Ailton tilbage i kampen om en plads i startopstillingen så håbe at hvis vi henter Prica at vi går over og spiller med den opstilling som mod Cliftonville med Nord bag angriberne hvor han gjorde det rigtigt godt med 1 mål og 4 assist måske på en lidt billig baggrund

Sider: 1 ... 461 462 [463] 464 465 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010