home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
I går kl. 20:45:50 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 805 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 460 461 [462] 463 464 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1972376 gange)
plutonium
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #6915: 05 Aug 2008, 12:49 »

Det kan vi jo diskutere i en evighed. Men for sjovs skyld vil jeg i weekenden da lige spørge de folk jeg kender med kriminelle rødder, hvor stor forskellen er på at have oplysningerne fra start, og så selv at skulle bruge besvær på det...

Hvis forskellen ikke er noget synderligt, løber jeg straks ned til dIverse hAshklubber/rockerborge og giver dem mine oplysninger, just in case jeg skulle lave noget i fremtiden. Så ved de hvor de kan få fat på mig...

HVOR ER JEG FLAD AF GRIN  funny funny funny

ALt for nice bemærkning  Opstemt Thumbs Up

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #6916: 05 Aug 2008, 12:50 »

Det kan vi jo diskutere i en evighed. Men for sjovs skyld vil jeg i weekenden da lige spørge de folk jeg kender med kriminelle rødder, hvor stor forskellen er på at have oplysningerne fra start, og så selv at skulle bruge besvær på det...

Hvis forskellen ikke er noget synderligt, løber jeg straks ned til diverse hashklubber/rockerborge og giver dem mine oplysninger, just in case jeg skulle lave noget i fremtiden. Så ved de hvor de kan få fat på mig...

Sjovt. Hvorfor overdrive og blæse tingene helt ude af proportioner? Jeg forstår ikke din paranoia. Hvis du opfører dig ordentligt, så er der da intet at frygte.

Yessir
Manager

« Svar #6917: 05 Aug 2008, 12:54 »

Sjovt. Hvorfor overdrive og blæse tingene helt ude af proportioner? Jeg forstår ikke din paranoia. Hvis du opfører dig ordentligt, så er der da intet at frygte.

Overdrivelse fremmer forståelsen. Men det er nøjagtig de samme mennesker du bl.a giver dine oplysninger til, og blev derfor brugt som eksempel. Og om jeg opfører mig ordentligt eller ej, så er det ikke en rettighed der burde være dem tilladt.

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #6918: 05 Aug 2008, 13:02 »

Overdrivelse fremmer forståelsen. Men det er nøjagtig de samme mennesker du bl.a giver dine oplysninger til, og blev derfor brugt som eksempel. Og om jeg opfører mig ordentligt eller ej, så er det ikke en rettighed der burde være dem tilladt.
Måske ikke. Men oplysningerne er som udgangspunkt værdiløse, medmindre du beslutter dig for at spytte eller kaste flasker efter dem.

Yessir
Manager

« Svar #6919: 05 Aug 2008, 13:50 »

Måske ikke. Men oplysningerne er som udgangspunkt værdiløse, medmindre du beslutter dig for at spytte eller kaste flasker efter dem.

Jeg forstår ikke hvor du vil hen?
Men hvis du syntes det er i orden at kriminelle har nem adgang til dine personlige oplysninger, og at beskyttelsen af persondata loven bliver sat på en prøve der vil noget, så fint med mig. Jeg er bare ikke tilfreds med det.

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #6920: 05 Aug 2008, 13:57 »

Jeg forstår ikke hvor du vil hen?
Men hvis du syntes det er i orden at kriminelle har nem adgang til dine personlige oplysninger, og at beskyttelsen af persondata loven bliver sat på en prøve der vil noget, så fint med mig. Jeg er bare ikke tilfreds med det.

De persondata det kræver at komme med i FCK AWAY er i mine øjne ubrugelige for kriminelle, medmindre du direkte lægger dig ud med dem. Men hvorfor skulle man dog også gøre det?

Yessir
Manager

« Svar #6921: 05 Aug 2008, 14:35 »

De persondata det kræver at komme med i FCK AWAY er i mine øjne ubrugelige for kriminelle, medmindre du direkte lægger dig ud med dem. Men hvorfor skulle man dog også gøre det?

Det handler ikke om hvorvidt jeg gør eller ej. Det handler om at de ikke skal have muligheden for at se det!

jallerpapie
Ynglingespiller

« Svar #6922: 06 Aug 2008, 10:27 »

Ståle mener de manglende resultater er begrundet med tabet af linderoth, så skal FCK nemlig spille mere teknisk i stedet for fysisk... og det kræver en omlægning der tager tid

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #6923: 06 Aug 2008, 10:37 »

Ståle mener de manglende resultater er begrundet med tabet af linderoth, så skal FCK nemlig spille mere teknisk i stedet for fysisk... og det kræver en omlægning der tager tid

Åbenbart. Jeg synes mere det lyder som en dårlig undskyldning. FCK er jo ikke det eneste hold, der har oplevet en profils afgang. Det er hverdag i dansk fodbold. Linderoth udgjorde jo ikke holdet alene, selvom han var en meget vigtig brik. Det er da også min fornemmelse, at Ståles popularitet er stærkt dalende hos FCK-fans. Don Ø har det dog formodentlig ikke på samme måde, og det ser ud til at Ståle sidder forholdsvist trygt i sædet.

I øvrigt har det jo længe været tydeligt, at man manglede en afløser for Linderoth, men Carsten V. har ikke været i stand til at løse problemet. Det kunne man godt undre sig lidt over.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #6924: 06 Aug 2008, 10:47 »

Det tager tid at omstille sig fra tabet af en profil, ja, men er det ikke snart to år siden de solgte Linderoth? kan man ikke nå at omstille sig på den tid, så siger det mere om træneren, end om noget andet. Han har i hvert fald spillermaterialet til det tekniske spil, men har hele sidste sæson ikke selv vist nogen som helst vilje til at omstille sig til teknisk fodbold, frem for det Drillo bold han så gerne vil spille.

En dårlig undskyldning, det er hvad det er. Man kan ikke lægge skylden for manglende resultater over på en spiller der ikke har spillet i klubben i et par år, og da slet ikke i en klub med FCK's økonomiske status. Skylden kan kun lægges et sted, og det er på trænerbænken, men det ved Ståle jo sikkert også godt, og det er nok derfor han forsøger at sende aben videre.

plutonium
Manager

« Svar #6925: 06 Aug 2008, 11:17 »

Det tager tid at omstille sig fra tabet af en profil, ja, men er det ikke snart to år siden de solgte Linderoth?

Det er nøjagtig 1 år siden. Vi købte Würtz sidste år som erstatning.

Jeg ville være glad, hvis Ståle gad spille mere teknisk bold, for det synes jeg vi har spillermaterialet til. Men jeg tror ikke på det. Der mangler mod i offensiven. Det er jo praktisk taget kun Sionko og Hutchinson der tør lave langskud uden for feltet. Det er som om, de ikke tør tage chancen. Men et angreb uden en afslutning, god eller dårlig, er et fejlet angreb.

Ailton og Junior har lidt at modet, Sionko OSER af det. Men der skal mere til, hvis vi vil vinde fodboldkampe. Det er ikke nok at have 60-70 % af spillet. Det skal jo også bruges til noget

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

jallerpapie
Ynglingespiller

« Svar #6926: 06 Aug 2008, 11:47 »

jeg har lige siddet og læst i et gammelt nummer af goal.dk fra juni 2007
goal har kåret sas liga all-star hold... træneren er ståle solbakken. begrundelse: "det kan godt være ,at ståle har en solid pengetank i ryggen, fine forhold at arbejde under og skandinaviens bedste mandskab at rykke rundt med, men historien har vist sig at det i sig selv ikke er garanti for succes. ståle har formået at gøre FCK til en sportslig mastiodont på hjemlig grund og måske vigtigst af alt: at føre løverne til og dansk fodbold ud på den største scene af dem alle, CHL. Med en kombination af dygtige indkøb, glimrende mandskabspleje og et bekvemt spilsystem der både fungere nationalt og ude i EU, er det intet under at don Ø kalder ståle for sine bedste signings overhovedet. FCN's wighorst var også kandidat til Sasligaens træner. men ståles præstationer er ikke til at forbigå".

plutonium
Manager

« Svar #6927: 06 Aug 2008, 12:53 »

jeg har lige siddet og læst i et gammelt nummer af goal.dk fra juni 2007
goal har kåret sas liga all-star hold... træneren er ståle solbakken. begrundelse: "det kan godt være ,at ståle har en solid pengetank i ryggen, fine forhold at arbejde under og skandinaviens bedste mandskab at rykke rundt med, men historien har vist sig at det i sig selv ikke er garanti for succes. ståle har formået at gøre FCK til en sportslig mastiodont på hjemlig grund og måske vigtigst af alt: at føre løverne til og dansk fodbold ud på den største scene af dem alle, CHL. Med en kombination af dygtige indkøb, glimrende mandskabspleje og et bekvemt spilsystem der både fungere nationalt og ude i EU, er det intet under at don Ø kalder ståle for sine bedste signings overhovedet. FCN's wighorst var også kandidat til Sasligaens træner. men ståles præstationer er ikke til at forbigå".

Det tror jeg nu også er rigtigt. Men hans spilssystem er for forsigtigt. Spillerne skal af en eller anden grund kun skyde, når de er 99% sikre på at ramme målet. Der bliver ikke taget chancer. Sionko og Hutchinson er de eneste der jævnligt tager langskud (Pospech gør det også en gang imellem), og ellers mangler der altså noget drive på holdet. Vi har super-kompetente spillere på hele banen, men de yder ikke det de kan. Om det så er Ståles taktik der hæmmer dem, eller om det er fordi de ikke tør, det aner jeg ikke.

Jeg mener dog stadig, at Ståle er en meget dygtig træner, men jeg tror han er i sin karrieres første resultat-mæssige krise, og det taget jo lidt tid at komme ud af. Han er jo en meget ung træner. Han skal nok blive god igen  Peace

jallerpapie
Ynglingespiller

« Svar #6928: 06 Aug 2008, 13:01 »

tja... men jeg får bare et indtryk af at det hold Hans Backe efterlod til ståle var mere velspillede og det egentlig er hans fortjæneste at fck vandt guld med ståle som styrmand og ikke ståles ejen...og efter som stammen på det gamle hold er væk, er det ståle der først fik opgaven sidste sæson... men den tanke er for grusom til at tænke som realistisk...

plutonium
Manager

« Svar #6929: 06 Aug 2008, 15:35 »

Ja, Backe efterlod et super-hold. Men man kan ikke komme i CL OG vinde mesterskabet, hvis man er en dårlig træner. Det kræver jo at man kan motivere dine spillere (noget Ståle var sublim til i sit første år som træner), at man lægger en god taktik, at man holder spillerne fit for fight til træning samt at man formår at tilpasse sin taktik til sit mandskab.

I mine øjne er det det sidste punkt, hvor ståle fejler i øjeblikket. Klubben henter gode spillere ind (selvom de også sælger de bedste i truppen), men vi nærmer os et hold, der kan spille teknisk flot fodbold, med spillere der kan på egen hånd, fremfor de, som fightede sig igennem kampene. Hans taktik lægger bare ikke op til champagnefodbold...

Men han skal nok blive god igen. Jeg synes han er en meget talentfuld træner, der lige skal have noget erfaring, og det kan jo ikke gå gnidningsfrit. Men han skal snart se at få lavet sig nogle overbevisende sejre, hvis han vil have lukket munden på sine kritikere.

Sider: 1 ... 460 461 [462] 463 464 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010