home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 799 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 458 459 [460] 461 462 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1972666 gange)
jallerpapie
Ynglingespiller

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #6885: 05 Aug 2008, 10:22 »

hmm har lige lavet en kæmpe opgave om hooliganisme... jeg tror bare at hvis vi flytter volden fra stadions, hvilket ville være perfekt, så vil volden rundt om i gaderne øges pga. disse fangrupper ikke vil lade være med at slås, bare fordi de ikke kan komme ind på stadions... det lyder måske godt nok, men så bliver det pludselig et saamfundsproblem og ikke klubbernes problem... vi skal derimod være godt eksembel... "smil det smitter".. og det er gør roliganisme også

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #6886: 05 Aug 2008, 10:25 »

hmm har lige lavet en kæmpe opgave om hooliganisme... jeg tror bare at hvis vi flytter volden fra stadions, hvilket ville være perfekt, så vil volden rundt om i gaderne øges pga. disse fangrupper ikke vil lade være med at slås, bare fordi de ikke kan komme ind på stadions... det lyder måske godt nok, men så bliver det pludselig et saamfundsproblem og ikke klubbernes problem... vi skal derimod være godt eksembel... "smil det smitter".. og det er gør roliganisme også

Det er allerede et samfundproblem. Generelt har folk mindre og mindre respekt for hinanden. Den her måde er efter min mening den eneste mulighed klubberne har. Udelukkelse af alle ballademagere.

jallerpapie
Ynglingespiller

« Svar #6887: 05 Aug 2008, 10:28 »

det er bare svært at finde ud af hvem ballademagerne er før de har lavet ballade... derfor skal vi først se et par kampe med ballade før vi kan undgå det? + der kommer hele tiden nye ballademagere til som ikk er registrert som bøller... de har frit lejde i et par kampe før de bliver pågrebet... men jeg sys vejle gør noget rigtigt når de giver sådan en kæmpe bøde til ham idioten der løb ind på banen mod OB.

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #6888: 05 Aug 2008, 10:37 »

det er bare svært at finde ud af hvem ballademagerne er før de har lavet ballade... derfor skal vi først se et par kampe med ballade før vi kan undgå det? + der kommer hele tiden nye ballademagere til som ikk er registrert som bøller... de har frit lejde i et par kampe før de bliver pågrebet... men jeg sys vejle gør noget rigtigt når de giver sådan en kæmpe bøde til ham idioten der løb ind på banen mod OB.

Hvad er din pointe? Registeret skal jo også ses som en forebyggende foranstaltning. Hvis folk ved, at det er slut med at se fodbold, hvis man laver ballade, så vil det formodentlig i de fleste tilfælde afholde dem fra at lave ballade. Hvis man fjerner ballademagere fra stadion, så vil der også komme færre nye til, da der ikke grupperinger på stadion, der kan "smitte" med dårlig opførsel.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #6889: 05 Aug 2008, 10:41 »

Enig med Johnson, volden på stadions er et resultat af et voksende samfundsproblem, og ja, de voldelige elementer vil sikkert også bare kaste sig over hinanden andre steder, hvis de ikke kan få lov at komme ind på stadion. Men en registrering gør trods alt, at det bliver lidt mere sikkert at gå på stadion, lader man bare stå til, så når vi til et punkt, hvor folk ikke længere tør tager ungerne med på stadion, af frygt for at de skal blive banket af hooligans, eller forbrændt af kastede romerlys etc.

Bødestraf tvivler jeg stærkt på har en præventiv effekt på hooligans, når først det slår klik i hovedet af dem, og de begynder at gejle hinanden op, så er konsekvenserne af deres handlinger det sidste de tænker på. De skal simpelthen afskæres muligheden for at nå til det punkt, det kan klubberne ikke gøre, men de kan til gengæld sørge for at disse individer ikke kommer ind og ødelægger deres fodboldkampe, hvis altså de får redskaberne til det, og her er registreringen jo en god mulighed. Så er det op til politikerne at finde ud af, hvordan vi får løst samfundsproblemet, og det er en helt anden snak.

Men måske vi skulle tage denne debat i en anden tråd?

jallerpapie
Ynglingespiller

« Svar #6890: 05 Aug 2008, 10:41 »

tja... tror bare ikk det holder i længeden... dem der vil lave ballade vil nok ikk finde sig i det... kan det ikk føre til voldsomme demonstrationer og kampe mod politiet? men du har fat i noget, med at der ikk vil komme så mange "nye" hvis der ikk er nogen "gamle"... håber også problemet bliver løst   Forlegen

jallerpapie
Ynglingespiller

« Svar #6891: 05 Aug 2008, 10:42 »

jeg starter en tråd om hooliganisme Peace

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #6892: 05 Aug 2008, 10:45 »

tja... tror bare ikk det holder i længeden... dem der vil lave ballade vil nok ikk finde sig i det... kan det ikk føre til voldsomme demonstrationer og kampe mod politiet?

Sådan en trussel skal man naturligvis ikke ligge under for. Det ville være helt til grin.

jeg starter en tråd om hooliganisme Peace

Der er helt sikkert en i forvejen. Vi har diskuteret det generelle hooliganregister en del.

jallerpapie
Ynglingespiller

« Svar #6893: 05 Aug 2008, 10:48 »

ingen tråde om hooliganisme på de første 5 sider...

Don AA
Manager

« Svar #6894: 05 Aug 2008, 11:56 »

Det handler ikke om at have noget at skjule. Det handler bl.a om at overgive personlige oplysninger til civile mennesker, det holder jo ikke meter ifht persondata loven. Helt forkert retning i mine øjne, og bare endnu et skridt imod big brother samfundet... Men ok, hvis man alligevel sjældent er med ude at støtte FCK/Ikke har noget imod en masse mennesker render rundt med adgang til dine dybt personlige opysninger, så kan jeg godt forstå man ikke har et problem med det. Uanset hvad har det dræbt ALT stemning, og det kan ikke skubbes over på bro uheld (hvor man forresten sagtens kunne komme forbi, og nå til stadion anyway. Flot Hø Don Ø!) eller mandagsbold i regnvejr...

Danmark er snart som taget ud af et kapitel af V for Vendetta serien (overdrivelse fremmer forståelsen)
Her er de oplysninger man indlevere for at blive medlem af FCK AWAY:
Pasfoto. (Billedet skal være vellignende, taget lige forfra og egnet til indskanning. Alle regler gælder også for børn. Der må ikke bæres hovedbeklædning på billedet, der helt eller delvist dækker ansigtet.)
Fornavn
Efternavn
Fødselsdato
Adresse
Telefonnummer
Højde i Cm.
E-mailadresse (i tilfælde af man ikke har en e-mailadresse kan denne udelades)
Hvilke andre af F.C. Københavns/FCKFC's medlemsordninger er du medlem af?

Synes ikke der er noget hvor man tænker nej dette må de ikke vide (sikkert ikke alle som har det på samme måde).
Så da også gerne dette ikke var nødvendigt men der har bare været for mange dumme episoder med fans som ikke kan opfører sig ordentligt under fodboldkampe og det er ikke kun FCK fans jeg snakker om. Så lad os nu se om dette kan hjælpe på FCK afsnittene så kunne jeg godt forstille mig er andre klubber følger med.
Hørte ikke lige Don Øs undskyldning i går men vil nu heller ikke give vejret skylden og tror nu heller ikke at det er det nye FCK AWAY har den store skyld. Jeg ser 2 store grunde til at der ikke har været så mange fans i vores 2 udekampe indtil videre. 1. Mandagskamp i Jylland 2. Der er nok stadig en del som holder ferie.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

plutonium
Manager

« Svar #6895: 05 Aug 2008, 11:58 »

Altså de har allerede min addresse, eftersom jeg er medlem af FCKFC. Så det ville da ikke gøre fra eller til, at de også fik min addresse til FCK AWAY.

Og de andre oplysninger overlever jeg nok, at de er i besiddelse af. JESUS!! Jeg forstår ikke folks frygt for FCK AWAY.

Men ok, alle har ret til deres meninger.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Yessir
Manager

« Svar #6896: 05 Aug 2008, 12:05 »

Her er de oplysninger man indlevere for at blive medlem af FCK AWAY:
Pasfoto. (Billedet skal være vellignende, taget lige forfra og egnet til indskanning. Alle regler gælder også for børn. Der må ikke bæres hovedbeklædning på billedet, der helt eller delvist dækker ansigtet.)
Fornavn
Efternavn
Fødselsdato
Adresse
Telefonnummer
Højde i Cm.
E-mailadresse (i tilfælde af man ikke har en e-mailadresse kan denne udelades)
Hvilke andre af F.C. Københavns/FCKFC's medlemsordninger er du medlem af?

Synes ikke der er noget hvor man tænker nej dette må de ikke vide (sikkert ikke alle som har det på samme måde).
Så da også gerne dette ikke var nødvendigt men der har bare været for mange dumme episoder med fans som ikke kan opfører sig ordentligt under fodboldkampe og det er ikke kun FCK fans jeg snakker om. Så lad os nu se om dette kan hjælpe på FCK afsnittene så kunne jeg godt forstille mig er andre klubber følger med.
Hørte ikke lige Don Øs undskyldning i går men vil nu heller ikke give vejret skylden og tror nu heller ikke at det er det nye FCK AWAY har den store skyld. Jeg ser 2 store grunde til at der ikke har været så mange fans i vores 2 udekampe indtil videre. 1. Mandagskamp i Jylland 2. Der er nok stadig en del som holder ferie.

Først og fremmest så kan den ringe opbakning på udebane sagtens trackes tilbage til FCK AWAY. Det er et velkendt fact at FCKFC ikke kan fylde en bus til de fleste jydeture. Så står man tilbage med alle de uofficielle der bruger deres sparepenge på at følge holdet overalt. De kan nu heller ikke komme ind pga den famøse AWAY klub. Så står vi tilbage med 50-100 jydefans der dukker op til de kampe...

Problemet med registreringen har ikke så meget med selve registreringen at gøre, det handler om hvem der har kendskab til disse oplysninger. Ingen beskyttelse af private oplysninger what so ever. Til grin!

Grasshoppers
Landsholdsspiller

« Svar #6897: 05 Aug 2008, 12:08 »

Så står vi tilbage med 50-100 jydefans der dukker op til de kampe...

Det skal også siges at FCKFC, fanklubben med hele 22.000 medlemmer, sendte hele fem personer til Haderslev  Grin

plutonium
Manager

« Svar #6898: 05 Aug 2008, 12:09 »

Hvad kan du bruge de opslyninger til?

Du kan finde de oplysninger på degulesider.dk! Søg under et navn, så dukker addresse og telefonnummer op. Skal vi nu også forbyde det? Der er ingen forskel i tilgængeligheden på de oplysninger. Så jeg synes det er paranoia.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Yessir
Manager

« Svar #6899: 05 Aug 2008, 12:11 »

Det skal også siges at FCKFC, fanklubben med hele 22.000 medlemmer, sendte hele fem personer til Haderslev  Grin

Er skrevet i et tidligere indlæg  Wink

Sider: 1 ... 458 459 [460] 461 462 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010