fc-hansen
|
|
Ok men Brøndby vandt jo også pokalen her hjemme og de spillede i 1.runde plus de er seedet i 2.kval runde og det er Lillestrøm jo ikke men det kan da godt være fordi er Norge er højere rangeret end Danmark så
Jeg tror det har noget at gøre med Branns præstationer tidliger, og Rosenborg mangeårige CHL deltagelse, som gør at de først træder ind denne runde 
|
|
|
|
Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"
hay que joder?
|
|
|
|
Don AA
|
|
Dette har noget at gøre med hvad klubberne har præsteret tidligere ude i Europa. BIF og FCK har jo begge været i gurppespillet, men det har FCN og FCM aldrig, derfor er de F. eks ikke seedet. Nøjagtigt ligesom Lillestrøm  Ved jer godt men undre mig bare over at Lillestrøm ikke spillede i 1.runde men det kan jo være fordi som Absalonsen siger at Norge er højere rangeret end Danmark
|
|
|
|
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
|
|
|
|
Yessir
|
|
Ok men Brøndby vandt jo også pokalen her hjemme og de spillede i 1.runde plus de er seedet i 2.kval runde og det er Lillestrøm jo ikke men det kan da godt være fordi er Norge er højere rangeret end Danmark så
Hehe det er jo også det jeg siger. Norge ligger højere rangeret 
|
|
|
|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
Ved jer godt men undre mig bare over at Lillestrøm ikke spillede i 1.runde men det kan jo være fordi som Absalonsen siger at Norge er højere rangeret end Danmark
Det er netop derfor. Norge er højere rangeret end DK, som der er blevet sagt et par gange nu 
|
|
|
|
hay que joder?
|
|
|
|
Don AA
|
|
Hehe det er jo også det jeg siger. Norge ligger højere rangeret  Ok troede du kun mente Lillestrøm at det var pga. de var norsk pokalmester og lå højt rent koefficent mæssigt men kunne ikke få det til at hænge sammen da de ikke var seedet i 2.runde. Det er netop derfor. Norge er højere rangeret end DK, som der er blevet sagt et par gange nu  Fint så har vi det på plads 
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Så er truppen mod SønderjyskE på plads:
1. Jesper Christiansen 2. Zdenek Pospech 3. Niclas Jensen 4. Hjalte Nørregaard 5. Ulrik Laursen 7. Ailton Almeida 8. William Kvist 9. Morten Nordstrand 11. Cesar Santin 12. Peter Larsson 13. Atiba Hutchinson 16. Thomas Kristensen 17. Oscar Wendt 18. José Junior 25. Mathias Zanka Jørgensen 41. Nathan Coe
|
|
|
|
|
|
|
|
kerzhakov
|
|
Så er truppen mod SønderjyskE på plads:
1. Jesper Christiansen 2. Zdenek Pospech 3. Niclas Jensen 4. Hjalte Nørregaard 5. Ulrik Laursen 7. Ailton Almeida 8. William Kvist 9. Morten Nordstrand 11. Cesar Santin 12. Peter Larsson 13. Atiba Hutchinson 16. Thomas Kristensen 17. Oscar Wendt 18. José Junior 25. Mathias Zanka Jørgensen 41. Nathan Coe
Selv om det er på udebane synes jeg vi burde stille ret offensivt op, men det ender nok i den normale 4-4-2. Har kun en bøn til Ståle. PLZ PLZ PLZ la Ailton og Junior starte på banen i angrebet. men det sker jo aldrig så her er mit bud på opstilling. JC Pospech Ulrik Larsson Wendt(måske Jensen får chancen i denne kamp) Svært her(måske TK eller Kvist rykkes ud) TK/kvist/Hjalte Hutch Santin Nord Junior( han må starte inde på et tidspunlt)
|
|
|
|
It's gonna be legendary
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Tror på den her
Jesper Zdenek Ulrik Peter Oscar Atiba Thomas William Cesar Morten José
|
|
|
|
|
|
|
|
Yessir
|
|
Tror på den her
Jesper Zdenek Ulrik Peter Oscar Atiba Thomas William Cesar Morten José
Skal Atiba nu også til at spille højrekant  JC Pospech Laursen Larsson Wendt Kristensen Kvist Nørregaard Hutch Ailton Junior Medmindre Solbakken selvfølgelig tør spille samme koncept som i onsdags, så må det være ud med Nørregaard og ind med Nordstrand
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Skal Atiba nu også til at spille højrekant  JC Pospech Laursen Larsson Wendt Kristensen Kvist Nørregaard Hutch Ailton Junior Medmindre Solbakken selvfølgelig tør spille samme koncept som i onsdags, så må det være ud med Nørregaard og ind med Nordstrand Ja, det vil jeg tro. Så ham dog gerne spille bænk 
|
|
|
|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
Ja, det vil jeg tro. Så ham dog gerne spille bænk  Så er vi to. Syntes han er dalet enormt siden han ikke kom væk, da han vel egentlig meget gerne ville. Mit bud er, på trods af at det er en klassespiller, sælg ham! Han skal have nye græsgange, luftforandring, hvilket jeg syntes er fair når han har været en så stærk mand for os de seneste år. Derudover spærrer han jo en plads, som ikke EU spiller 
|
|
|
|
hay que joder?
|
|
|
|
Don AA
|
|
Håber vi ser en opstilling i samme stil som mod Cliftonville f.eks. Christiansen Pospech- Laursen-Larsson-Wendt Kvist Kristensen - Hutchinson Nordstrand Ailton - Junior Men den bliver det nok desværre ikke Dagens kamp mod SønderjyskE ja der er ikke så meget at sige der SKAL 3 point på kontoen
|
|
|
|
|
|
|
|
plutonium
|
|
Ifølge Ståle på bold.dk så vil han ikke stille i diamant eller 4-3-3 i dag. Men han vil ikke udelukke det undervejs i kampen.
|
|
|
|
|
|
|
|
jallerpapie
|
|
tja... men det er fedt at vi satser offensivt... han siger også at de kun vil spille 4-4-1-1 i de svære kampe...men 4-3-3 er en fed opstilling 
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
kampen er jo lidt forsinket så til dem som ikke har set vores startopstilling:
Christiansen Pospech - Larsson - Laursen - Wendt Hutchinson - Nørregaard - Kvist - Santin Nordstrand - Junior
|
|
|
|
|
|
|
|