home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 812 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 446 447 [448] 449 450 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1974167 gange)
stimo92
Gæst

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #6705: 28 Jul 2008, 11:35 »

Problemet med Atiba er, at han skal bo 7 år i DK, før han kan blive EU-borger. Eller 5 år i Sverige, så vidt jeg husker. Og der er laaaang tid til det sker!

Så vi må nok vænne os til, at have 5 ikke-eu-spillere (medregnet Coe). Så hvis Jesper Christiansen bliver skadet, så har vi et seriøst angrebs-problem. Min. 1 brasilianer oppe foran, Coe på mål og Atiba ELLER en brasser på venstre-kanten. Så skal bænken ellers bestå af danskere, hvis man ikke vil af med vores canadier på kanten. Og Ståle virker jo glad for manden med de lange tynde ben.
Det skal lige siges at man må ha' alle de Ikke-eu spillere på bænken man vil. Der må bare maks være 3 på banen.

plutonium
Manager

« Svar #6706: 28 Jul 2008, 11:36 »

Jeg er bare sådan i tvivl med Atiba. Han er nogen gange en klassespiller, men der er så langt imellem snapsene, at jeg har svært ved at se, om vi skal have ham i truppen eller ej. Han har jo selv sagt, at han gerne vil ud, så måske det var den bedste løsning for alle parter? At hive måske 20-25 mio ind for ham. Det skulle kunne lade sig gøre..

Og så ind med en spiller, der kan spille højre (ja, jeg siger højre) midtbane. Sionko kan spille på begge fløje, så hvis både Santin OG Grønkjær ikke kan spille af en eller anden grund, så ville Sionko kunne spille. Og desuden har vi ikke nogen desideret reserve for Sionko på højrekanten, måske pånær Kvist. Efter salget af Silber synes jeg det ser lidt tyndt ud med bredden på højrefløjen. Sionko er den bedste højrefløj i ligaen, men bliver han skadet er det sur røv  Skuffet

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager

« Svar #6707: 28 Jul 2008, 11:37 »

Det skal lige siges at man må ha' alle de Ikke-eu spillere på bænken man vil. Der må bare maks være 3 på banen.

I know, men hvis man ikke vil smide Atiba ud i løbet af en kamp, så SKAL man skifte brasser for brasser i sådan en kamp. Det giver meget begrænsede muligheder i angrebet.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager

« Svar #6708: 28 Jul 2008, 11:39 »

Don W:

Den opstilling ville jeg faktisk gerne se. Så kan jeg få set, hvad de unge i truppen kan! Det ville være fedt, så man ved hvor de står henne udviklingsmæssigt. Hvis de spiller godt, kunne det måske endda være, at vi kunne få nogle talenter i spil  Wink

Don W
Ynglingespiller

« Svar #6709: 28 Jul 2008, 11:43 »

Jeg er bare sådan i tvivl med Atiba. Han er nogen gange en klassespiller, men der er så langt imellem snapsene, at jeg har svært ved at se, om vi skal have ham i truppen eller ej. Han har jo selv sagt, at han gerne vil ud, så måske det var den bedste løsning for alle parter? At hive måske 20-25 mio ind for ham. Det skulle kunne lade sig gøre..

Og så ind med en spiller, der kan spille højre (ja, jeg siger højre) midtbane. Sionko kan spille på begge fløje, så hvis både Santin OG Grønkjær ikke kan spille af en eller anden grund, så ville Sionko kunne spille. Og desuden har vi ikke nogen desideret reserve for Sionko på højrekanten, måske pånær Kvist. Efter salget af Silber synes jeg det ser lidt tyndt ud med bredden på højrefløjen. Sionko er den bedste højrefløj i ligaen, men bliver han skadet er det sur røv  Skuffet

Jeg er helt enig, jeg må også indrømme at når jeg er i Parken så er det Atiba jeg råber mest af... Han er enten gal eller genial...

Men er rimelig overbevist om at TK også kan spille på højre-fløjen... Men han er selvfølgelig stærkest på midten...

"Crazy people don't know they're going crazy, they think they're getting saner."
--John Locke - LOST

plutonium
Manager

« Svar #6710: 28 Jul 2008, 11:44 »

Det vil ja da håbe!

Og ja, den vending er perfekt til at beskrive Atiba:
Gal eller genial   Grin

Don AA
Manager

« Svar #6711: 28 Jul 2008, 11:47 »

Så må Santin jo bare starte ude...

Mener også at Nordstrand har set svagest ud indtil videre, men omvendt er Junior mere eksplosiv, så han kan gøre en større forskel når han bliver skiftet ind end f.eks Nordstrand. Men der kommer en kamp på torsdag hvor jeg syntes Ståle skal give nogle "reserver" chancen...

Coe

Danni Jensen - Zanka - Larsson - Niclas Jensen

T. Kristensen - Hjalte - Laudrup - Santin

Ailton - Junior

Det kunne være super at se dem i aktion!  Peace
Hm.. spændene opstilling men nu blev Larsson og Santin jo hentet sent så tror ikke vi må bruge dem i den kamp  Smiley

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Don W
Ynglingespiller

« Svar #6712: 28 Jul 2008, 11:50 »

Hm.. spændene opstilling men nu blev Larsson og Santin jo hentet sent så tror ikke vi må bruge dem i den kamp  Smiley

Sådan noget lort! Kunne ellers være spændende at se de tre brasser sammen!  Peace

"Crazy people don't know they're going crazy, they think they're getting saner."
--John Locke - LOST

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #6713: 28 Jul 2008, 11:51 »

Haha - Atiba : Gal eller Genial. Peace

fc-hansen
Manager

« Svar #6714: 28 Jul 2008, 13:16 »

Jo det må vi godt, da ingen asf dem har spillet europæisk for deres klubber i denne sæson Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #6715: 28 Jul 2008, 13:19 »

Så kunne det være sjovt at se vores talenter i spil (:

plutonium
Manager

« Svar #6716: 28 Jul 2008, 13:23 »

Jo det må vi godt, da ingen asf dem har spillet europæisk for deres klubber i denne sæson Smiley

De skal være registrerede for klubben til denne runde af UEFA-cuppen. Og de kom til EFTER vi skulle registrere vores spillere. Så vi må vente til den næste runde af turneringen. Desværre..  Ubeslutsom
Det var et rent lykketræf, at FCK fik lov at bruge Kristensen, da han også kom til dagen efter registreringen, eller noget lignende.

fc-hansen
Manager

« Svar #6717: 28 Jul 2008, 13:31 »

De skal være registrerede for klubben til denne runde af UEFA-cuppen. Og de kom til EFTER vi skulle registrere vores spillere. Så vi må vente til den næste runde af turneringen. Desværre..  Ubeslutsom
Det var et rent lykketræf, at FCK fik lov at bruge Kristensen, da han også kom til dagen efter registreringen, eller noget lignende.
Nå okay, mig der er gået skævt ind i reglerne Smiley

hay que joder?

fc-hansen
Manager

« Svar #6718: 29 Jul 2008, 19:50 »

http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=158081 Syntes det lyder lidt mærkeligt, eftersom man anser den norske liga, for at være bedre end den svenske Smiley

hay que joder?

plutonium
Manager

« Svar #6719: 30 Jul 2008, 00:04 »

Den svenske mentalitet på grønsværen. Svenskere er kendte for at fighte, hvilket vores nyerhvervede forsvarsspiller er et glimrende eksempel på! Nordmændene er jo heller ikke kendt for et særlig højt teknisk niveau. Sjovt nok ses danskerne som de bedste i norden på det punkt  crazy

Går ud fra at det er derfor. FCK har jo altid helst ville have spillere der løb i alle 90 minutter. Nørregaard, Allbäck, Hutchinson, Kvist, Silberbauer, Linderoth, Sionko, Albrechtsen, Jacobsen. Alle spillere der konstant var i bevægelse i kampene. Det gør jo også, at FCK plejer at kunne afgøre kampene i de døende minutter, fordi vi har spillere der har et naturligt stort løbepensum.

Sider: 1 ... 446 447 [448] 449 450 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010