home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 817 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 445 446 [447] 448 449 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1974299 gange)
Don AA
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #6690: 28 Jul 2008, 10:41 »

Ja ser desværre sådan ud selvom Coe kontrakt udløber til sommer tror jeg ikke på hverken Jesper eller Johan vil sidde på bænken. Så ja tror også at Jesper bliver solgt i næste transfervindue  Skuffet

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #6691: 28 Jul 2008, 11:07 »

Virkelig, virkelig noget pis hvis JC skifter. Han er Danmarks bedste målmand. Ingen tvivl. Tror ikke Johan kan udfylde det hul som der kommer når JC skifter. Men håber virkelig.

Noget andet er det her: http://www.bold.dk/nyt/?vis=86909 . Han er ikke den eneste der undrer sig. Start dog med ham inde. Han scorer kamp på kamp, hvorfor så ikke starte med ham inde?

stimo92
Gæst

« Svar #6692: 28 Jul 2008, 11:10 »

Har han ikke scoret tre mål i tre kampe Smiley?

Don W
Ynglingespiller

« Svar #6693: 28 Jul 2008, 11:14 »

Ja ser desværre sådan ud selvom Coe kontrakt udløber til sommer tror jeg ikke på hverken Jesper eller Johan vil sidde på bænken. Så ja tror også at Jesper bliver solgt i næste transfervindue  Skuffet

Coe har også tidligere givet udtryk for at blive i klubben, og han er ung men samtidig ydmyg. Og så har han været sikker i de kampe han har stået, så for mig er han er perfekt reserve. Men håber også Jesper Christiansen bliver, han er sku den bedste målmand FCK nogensinde har haft!

"Crazy people don't know they're going crazy, they think they're getting saner."
--John Locke - LOST

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #6694: 28 Jul 2008, 11:16 »

Har han ikke scoret tre mål i tre kampe Smiley?

Jo, det tror jeg  Smiley
- Det er uretfærdigt for ham, og jeg sagtens forstå han er frustreret!

stimo92
Gæst

« Svar #6695: 28 Jul 2008, 11:20 »

synes de skulle spille med Ailton og Junior på toppen. De er klart de farligste de har synes jeg

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #6696: 28 Jul 2008, 11:21 »

synes de skulle spille med Ailton og Junior på toppen. De er klart de farligste de har synes jeg
Helt enig  Wink

Ailton & Junior har virkelig vist godt spil, når de spiller sammen. Hvorfor kan Staale ikke se det ?

dasmessi
Gæst

« Svar #6697: 28 Jul 2008, 11:21 »

Ja, jeg syntes de skal smide Nordstrand væk.

stimo92
Gæst

« Svar #6698: 28 Jul 2008, 11:23 »

tror måske grunden til de ikke spiller sammen, er så bruger de for mange ikke EU-spillere. De må trods alt kun bruge 3, og Atiba er ikke eu, santin er ikke eu og junior og ailton er ikke eu. Efter min skolegang kan jeg regne ud det er 4 Peace

dasmessi
Gæst

« Svar #6699: 28 Jul 2008, 11:25 »

tror måske grunden til de ikke spiller sammen, er så bruger de for mange ikke EU-spillere. De må trods alt kun bruge 3, og Atiba er ikke eu, santin er ikke eu og junior og ailton er ikke eu. Efter min skolegang kan jeg regne ud det er 4 Peace
Atiba har måske noget med EU alligevel. Det står vidst længere omme i tråden.

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #6700: 28 Jul 2008, 11:27 »

Du må sgu ligge til et 12tal  crazy
Men ja, det er sikkert derfor. Så sælg Ailton.

Atiba har måske noget med EU alligevel. Det står vidst længere omme i tråden.
Atiba er ikke Eu. sådan har jeg forstået det.

dasmessi
Gæst

« Svar #6701: 28 Jul 2008, 11:29 »

Du må sgu ligge til et 12tal  crazy
Men ja, det er sikkert derfor. Så sælg Ailton.
Atiba er ikke Eu. sådan har jeg forstået det.
Nej sælg Coe. Og i FM er Atiba da EU
EDIT: My bad. Han er IKKE-EU

plutonium
Manager

« Svar #6702: 28 Jul 2008, 11:31 »

Problemet med Atiba er, at han skal bo 7 år i DK, før han kan blive EU-borger. Eller 5 år i Sverige, så vidt jeg husker. Og der er laaaang tid til det sker!

Så vi må nok vænne os til, at have 5 ikke-eu-spillere (medregnet Coe). Så hvis Jesper Christiansen bliver skadet, så har vi et seriøst angrebs-problem. Min. 1 brasilianer oppe foran, Coe på mål og Atiba ELLER en brasser på venstre-kanten. Så skal bænken ellers bestå af danskere, hvis man ikke vil af med vores canadier på kanten. Og Ståle virker jo glad for manden med de lange tynde ben.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #6703: 28 Jul 2008, 11:32 »

Nej sælg Coe. Og i FM er Atiba da EU
EDIT: My bad. Han er IKKE-EU

crazy - Det bliver sgu nok JC vi sælger.

Problemet med Atiba er, at han skal bo 7 år i DK, før han kan blive EU-borger. Eller 5 år i Sverige, så vidt jeg husker. Og der er laaaang tid til det sker!

Så vi må nok vænne os til, at have 5 ikke-eu-spillere (medregnet Coe). Så hvis Jesper Christiansen bliver skadet, så har vi et seriøst angrebs-problem. Min. 1 brasilianer oppe foran, Coe på mål og Atiba ELLER en brasser på venstre-kanten. Så skal bænken ellers bestå af danskere, hvis man ikke vil af med vores canadier på kanten. Og Ståle virker jo glad for manden med de lange tynde ben.

Ja - Håber vi sælger Atiba - Men han er jo Ståles dreng :b
Og - ja, vi har seriøst et problem, hvis JC bliver skadet.

Don W
Ynglingespiller

« Svar #6704: 28 Jul 2008, 11:34 »

Så må Santin jo bare starte ude...

Mener også at Nordstrand har set svagest ud indtil videre, men omvendt er Junior mere eksplosiv, så han kan gøre en større forskel når han bliver skiftet ind end f.eks Nordstrand. Men der kommer en kamp på torsdag hvor jeg syntes Ståle skal give nogle "reserver" chancen...

Coe

Danni Jensen - Zanka - Larsson - Niclas Jensen

T. Kristensen - Hjalte - Laudrup - Santin

Ailton - Junior

Det kunne være super at se dem i aktion!  Peace

"Crazy people don't know they're going crazy, they think they're getting saner."
--John Locke - LOST

Sider: 1 ... 445 446 [447] 448 449 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010