home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 811 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 444 445 [446] 447 448 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1974385 gange)
N17
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #6675: 27 Jul 2008, 18:42 »

Nu har FCK fået en ny darling. En god tæmning af Santin i starten, og så han darling Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #6676: 27 Jul 2008, 19:25 »

Nu har FCK fået en ny darling. En god tæmning af Santin i starten, og så han darling Smiley

Lol en latterlig kommentar! Grin

Jeg synes han var lort, sammen med Nord, Atiba, Ståle osv!

Raus alle sammen!

AAAARGH!

Lille raseri udburd, men det er bare for ringe!

Don AA
Manager

« Svar #6677: 27 Jul 2008, 19:32 »

1-1 var vel et fair resultat Randers skulle vel have haft frispark ved vores mål men sådan er det jo nogen gange, Ailton bliver snydt for en friløber i 1.halvleg og det kunne også se ud til at  Santin blev snydt i 2.halvleg.
Atiba var ikke god på kanten i dag men synes nu ikke det er en fejl at han spiller der han har også spillede gode kampe på kanten så slap nu af man skal også have lov til at have en off-day   

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Mac
Ynglingespiller

« Svar #6678: 27 Jul 2008, 19:34 »

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=197236 WHAT???

Skod resultat. Glæder mig til den dag, hvor vi slipper for Ståles migrænebold.

Don AA
Manager

« Svar #6679: 27 Jul 2008, 23:03 »

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=197236 WHAT???

Skod resultat. Glæder mig til den dag, hvor vi slipper for Ståles migrænebold.
Ved ikke helt med den artikel synes det er noget mærkeligt at skrive om, mon ikke han skrive et par autografer næsten hver gang vi har træning

Tror nu stadig på Ståle så jeg er bestemt ikke hoppet på Ståle raus holdet

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #6680: 28 Jul 2008, 00:19 »

Forstår ikke helt Ståle. Her er bare et eksempel :
Hans tre brasilienere har meldt ud, at hvis de kom til at spille sammen ville der blive samba-bold. De kunne have fået chancen idag. Både Satin og Ailton var inde sammen, men han vælger at tage Ailton ud, istedet for Nordstrand. Jeg synes da Ailton spillede bedre end Nordstrand idag. Så hvorfor skifte Ailton ud med Junior.

Håber virkelig at i næste kamp bliver det, Ailton & Junior i angrebet. Det skal det bare være. Hvor mange mål skal Junior score, før han kommer i startopstillingen ??

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #6681: 28 Jul 2008, 00:30 »

Forstår ikke helt Ståle. Her er bare et eksempel :
Hans tre brasilienere har meldt ud, at hvis de kom til at spille sammen ville der blive samba-bold. De kunne have fået chancen idag. Både Satin og Ailton var inde sammen, men han vælger at tage Ailton ud, istedet for Nordstrand. Jeg synes da Ailton spillede bedre end Nordstrand idag. Så hvorfor skifte Ailton ud med Junior.

Håber virkelig at i næste kamp bliver det, Ailton & Junior i angrebet. Det skal det bare være. Hvor mange mål skal Junior score, før han kommer i startopstillingen ??

Der må kun være 3 ikke-eu spillere på banen af gangen, derfor var det eneste andet alternativ udover Ailton, Atiba og han ville ubenbart ikke skifte sin midtbanespiller ud... For FCK hedder den enten de 3 brasilianere eller de to af dem og Atiba, medmindre de er tvunget til at bruge Nathan Coe på kassen, så kan de kun have 2 af de 4 på banen på samme tid...

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #6682: 28 Jul 2008, 00:32 »

Der må kun være 3 ikke-eu spillere på banen af gangen, derfor var det eneste andet alternativ udover Ailton, Atiba og han ville ubenbart ikke skifte sin midtbanespiller ud... For FCK hedder den enten de 3 brasilianere eller de to af dem og Atiba, medmindre de er tvunget til at bruge Nathan Coe på kassen, så kan de kun have 2 af de 4 på banen på samme tid...

Ja - Okay. Den skulle jeg måske lige have overvejet.
Men man kunne dog stadig have taget Atiba ud med Cesar. Da jeg synes Atiba, havde en virkelig skidt dag  Smiley

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #6683: 28 Jul 2008, 00:36 »

Det kan du have ret i, men altså jeg svarede bare på hvorfor Ståle tog Ailton ud istedet for Nordstrand, men ja, Atiba var skidt idag, men havde de taget ham ud på det tidspunkt, var de end med 4 angribere på banen på samme tid - Santin, Junior, Ailton og Nordstrand, og det er altså ikke altid lige godt at have 4 angribere inde på samme tid, når midtbanen samtidig også er ret offensiv, med Sionko og T. Kristensen...

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #6684: 28 Jul 2008, 00:42 »

Det kan du have ret i, men altså jeg svarede bare på hvorfor Ståle tog Ailton ud istedet for Nordstrand, men ja, Atiba var skidt idag, men havde de taget ham ud på det tidspunkt, var de end med 4 angribere på banen på samme tid - Santin, Junior, Ailton og Nordstrand, og det er altså ikke altid lige godt at have 4 angribere inde på samme tid, når midtbanen samtidig også er ret offensiv, med Sionko og T. Kristensen...

Det jeg mener var at skifte Atiba ud med Santin, istedet for Kvist.
Så det var sådan her på midtbanen: Santin - KVIST - Hjalte - Sionko. 
Og så skifte Junior ind, istedet for Nordstrand - Kunne godt tænke mig at se, om de kunne lave noget samba bold. Smiley
« Seneste Redigering: 28 Jul 2008, 00:47 af JakobHove » Logged

plutonium
Manager

« Svar #6685: 28 Jul 2008, 00:44 »

Atiba er en spiller, jeg har svært ved at snuppe. Den ene kamp spiller han gude bold, og laver assist og lækre driblinger. De næste 10 spiller han som en hovedløs kylling. Løber rundt og fumler.

Atiba har spillet acceptabelt i sin tid i FCK, men jeg har aldrig været glad for at have ham i truppen. Når han skyder ender bolden som regel flere meter over mål. Det er kun når han har driblet sig vej ind til det lille målfelt, han plejer at være farlig...

Men selvom Atiba røg ud og Santin kom ind, så tror jeg stadig ikke vi ville få sambabold. Det kræver, at man giver hele angrebet frie tøjler, og det vil give en blanding af dumme boldtab og fantastiske driblinger. Og jeg tror ikke at Ståle vil risikere, at skabe farlige situationer på grund af en fiks finte der gik i vasken. (det ville jeg nu heller ikke). Men noget mere direkte spil langs jorden og et par (GODE) langskud ville ikke gøre noget. Udfordre målmanden lidt. Lidt ligesom Sionko. Han tør sgu tage chancen, og går det galt, så knokler han for at rette fejlen op igen.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager

« Svar #6686: 28 Jul 2008, 00:45 »

Det jeg mener var at skifte Atiba ud med Santin, istedet for Kvist.
Så det var sådan her på midtbanen: Santin - Atiba - Hjalte - Sionko. 
Og så skifte Junior ind, istedet for Nordstrand - Kunne godt tænke mig at se, om de kunne lave noget samba bold. Smiley

Altså:

Ailton - Junior
Santin - Atiba - Hjalte - Sionko

Det kan ikke lade sig gøre. Igen: MAX 3 ikke-eu spillere på banen ad gangen.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #6687: 28 Jul 2008, 00:49 »

Atiba er en spiller, jeg har svært ved at snuppe. Den ene kamp spiller han gude bold, og laver assist og lækre driblinger. De næste 10 spiller han som en hovedløs kylling. Løber rundt og fumler.

Atiba har spillet acceptabelt i sin tid i FCK, men jeg har aldrig været glad for at have ham i truppen. Når han skyder ender bolden som regel flere meter over mål. Det er kun når han har driblet sig vej ind til det lille målfelt, han plejer at være farlig...

Men selvom Atiba røg ud og Santin kom ind, så tror jeg stadig ikke vi ville få sambabold. Det kræver, at man giver hele angrebet frie tøjler, og det vil give en blanding af dumme boldtab og fantastiske driblinger. Og jeg tror ikke at Ståle vil risikere, at skabe farlige situationer på grund af en fiks finte der gik i vasken. (det ville jeg nu heller ikke). Men noget mere direkte spil langs jorden og et par (GODE) langskud ville ikke gøre noget. Udfordre målmanden lidt. Lidt ligesom Sionko. Han tør sgu tage chancen, og går det galt, så knokler han for at rette fejlen op igen.

Jeg selv, tror heller ikke rigtig på det med samba. Men synes ikke vi skal afskrive før de får chancen.

Altså:

Ailton - Junior
Santin - Atiba - KVIST - Hjalte - Sionko

Det kan ikke lade sig gøre. Igen: MAX 3 ikke-eu spillere på banen ad gangen.

Mente Kvist i stedet for Atiba Wink

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #6688: 28 Jul 2008, 10:29 »

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #6689: 28 Jul 2008, 10:32 »

Det lugter lidt af det. Svenskeren forlader ikke Elfsborg for at sidde på bænken. Og JC er formodentlig også klar på endnu et smut til udlandet.

Sider: 1 ... 444 445 [446] 447 448 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010