home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 792 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 441 442 [443] 444 445 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1974750 gange)
fc-hansen
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #6630: 25 Jul 2008, 02:27 »

Det Gravgaard også havde var sku timingen.... Han var 90% af gangene, op på maks højde, da han headede boldende i nettet.
Ja det var verdensklasse Smiley tror også han bliver en luftkonge i Frankrig Wink

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

plutonium
Manager

« Svar #6631: 25 Jul 2008, 10:54 »

Gravgaard ville være guld værd for et hvilket som helst hold i VERDEN på offensive dødbolde. Han er ikke blandt de bedste langs jorden, men i luften kunne han konkurrere med alle.

Han ville være en trussel for ethvert forsvar på hjørne.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Don AA
Manager

« Svar #6632: 25 Jul 2008, 11:16 »

Lige et par kommentarer til snakken om Kvist. Hvis Pospech bliver skadet eller har karantæne så kommer Kvist ned og spiller højreback, Pospech sad ude et par kampe i foråret og der tog Kvist over så ingen problemer på det område.
Nu er jeg ikke FCK fan, men vælger da lige at give mit besyv.

Personligt forstår jeg ikke, at William Kvist valgte at gå væk fra højreback, selvom han med indkøbet af Pospech nu er røget langt væk fra den plads som førstevalg. Omvendt, så har jeg stor respekt for, at han vælger med hjertet i stedet for hjernen i denne situation. Jeg har bare meget svært ved at se, at han skulle gå ind foran Hjalte eller Würtz(i topform) på den defensive midtbane.
Tror heller ikke han får svært ved at få spilletid på midtbanen når Würtz kommer tilbage. Kvist var hvis jeg ikke husker helt galt den som spillede mest i foråret af vores midtbanespillere, han spillede både sammen med Würtz, Hjalte og Silber så tror ikke at du får ret i din påstand 

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

plutonium
Manager

« Svar #6633: 25 Jul 2008, 11:30 »

Jeg holder BT, og hen mod slutningen af forårssæsonen lavede BT en undersøgelse af FCK's opstillinger i løbet af foråret. De ville tjekke om der var hold i, at Ståle roterede for meget. William Kvist var, foruden Christiansen og Hutchinson, den eneste spiller der var med i startopstillingen i ALLE kampe. Så jo, han står højt på Ståles liste  Wink

Men Kvist spillede ikke centermidt i alle kampene. I enkelte tilfælde var han højre back.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Don AA
Manager

« Svar #6634: 25 Jul 2008, 11:38 »

Jeg holder BT, og hen mod slutningen af forårssæsonen lavede BT en undersøgelse af FCK's opstillinger i løbet af foråret. De ville tjekke om der var hold i, at Ståle roterede for meget. William Kvist var, foruden Christiansen og Hutchinson, den eneste spiller der var med i startopstillingen i ALLE kampe. Så jo, han står højt på Ståles liste  Wink

Men Kvist spillede ikke centermidt i alle kampene. I enkelte tilfælde var han højre back.
Mener nu ikke at han var i startopstillingen i alle kampene i foråret. Men du har ret i han ikke kun spillede på den centralemidtbanen, han fik et par kampe som højre back og også som højre midtbane.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #6635: 25 Jul 2008, 11:49 »

Du skal jo lige huske at han ikke spiller i FCK længere Wink

Ved sgu da godt han íkke er fck spiller mere  crazy

Håber ikke Kvist for alle kampe igen iår, når Wurtz kommer tilbage.
Ikke Kvist er en dårlig spiller, men Wurtz er en del bedre, men han kan jo gå hen og overraske, ham kvist  Peace

plutonium
Manager

« Svar #6636: 25 Jul 2008, 12:10 »

Mener nu ikke at han var i startopstillingen i alle kampene i foråret. Men du har ret i han ikke kun spillede på den centralemidtbanen, han fik et par kampe som højre back og også som højre midtbane.

Som sagt lavede de undersøgelsen hen ad forårssæsonen. De første 9 (ud af 15 i forårssæsonen) skulle han have været i startopstillingen, ifølge BT.

Og på daværende tidspunkt var det kun Christiansen, Hutchinson og Kvist der var faste startere.

fc-hansen
Manager

« Svar #6637: 25 Jul 2008, 12:52 »

Ved sgu da godt han íkke er fck spiller mere  crazy

Håber ikke Kvist for alle kampe igen iår, når Wurtz kommer tilbage.
Ikke Kvist er en dårlig spiller, men Wurtz er en del bedre, men han kan jo gå hen og overraske, ham kvist  Peace
Der syntes jeg du er hård i bedømmelsen. Kvist er en klassespiller i mine øjne, og tæt på lige så god som Würtz

hay que joder?

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #6638: 25 Jul 2008, 13:01 »

Jeg vil ikke sige Kvist er en klasse spiller.
Og slet ikke lige så god som Wurtz i topform.

fc-hansen
Manager

« Svar #6639: 25 Jul 2008, 13:03 »

Jeg vil ikke sige Kvist er en klasse spiller.
Og slet ikke lige så god som Wurtz i topform.
Det mener jeg han er. Han har et enormt løbearbejde, et godt spark, en rimelig god teknik, hurtig på lang distance, og kan spille begge veje. Vi kan godtblive enig om at han, nbår wurtz er i topform, så er han ikke der, men det bliver uden tvivl

hay que joder?

fc-hansen
Manager

« Svar #6640: 25 Jul 2008, 13:07 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=86764 slikker mig om munden ved tanken Opstemt

hay que joder?

plutonium
Manager

« Svar #6641: 25 Jul 2008, 13:13 »

Det kunne være smukt, at få lidt tekniske lækkerier. Ailton i sidste kamp var simpelthen et friskt pust. Driblinger og spilleglæde i hidtil uset grad for FCK.

Det er dejligt at se, at han omsider er begyndt at vise sit niveau. Hvis han kan holde sit spil på det niveau han havde i kampen i mandags, så bliver han uhyre vigtig i UEFA-cuppen. Der manglede bare et mål  crazy

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #6642: 25 Jul 2008, 13:21 »

Det mener jeg han er. Han har et enormt løbearbejde, et godt spark, en rimelig god teknik, hurtig på lang distance, og kan spille begge veje. Vi kan godtblive enig om at han, nbår wurtz er i topform, så er han ikke der, men det bliver uden tvivl

Kvist er helt klart en god spiller, men jeg synes bare han er en lille smule overvurderet...

http://www.bold.dk/nyt/?vis=86764 slikker mig om munden ved tanken Opstemt

Bliver sindsyg lækkert.

Det kunne være smukt, at få lidt tekniske lækkerier. Ailton i sidste kamp var simpelthen et friskt pust. Driblinger og spilleglæde i hidtil uset grad for FCK.

Det er dejligt at se, at han omsider er begyndt at vise sit niveau. Hvis han kan holde sit spil på det niveau han havde i kampen i mandags, så bliver han uhyre vigtig i UEFA-cuppen. Der manglede bare et mål crazy

Jeg synes også at man kan se Ailton har fået spilleglæden tilbage. Han oser af selvtillid.  Wink

Romafan
Landsholdsspiller

« Svar #6643: 25 Jul 2008, 13:22 »

Det lyder bestemt spændende... Nu skal i bare have en træner der vælger at lade dem gøre det, ellers skal Ståle vidst skifte stil... Men kunne være sjovt at se FCK spille All-Out Samba fodbold... Det tror jeg aldrig jeg har set bare tilnærmelsesvis fra FCK...

fc-hansen
Manager

« Svar #6644: 25 Jul 2008, 13:24 »

Kvist er helt klart en god spiller, men jeg synes bare han er en lille smule overvurderet...

Bliver sindsyg lækkert.

Jeg synes også at man kan se Ailton har fået spilleglæden tilbage. Han oser af selvtillid.  Wink
Jeg vil sige omkring Ailton at han ikke startede kampen sprængfyldt med selvtilid, men gennem kampen, hvor flere og flere ting lykkedes kom selvtiliden, og han kørte rundt med EFB Smiley lad os bare se det samme i Randers Opstemt

hay que joder?

Sider: 1 ... 441 442 [443] 444 445 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010