home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 794 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 439 440 [441] 442 443 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1974956 gange)
Don AA
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #6600: 24 Jul 2008, 22:13 »

Ser ikke ud til at Peter Larsson kommer i dag men mon ikke han så kommer i morgen og så synes jeg faktisk vi har vores trup på plads. Så da gerne vi havde en ordentlig indpisker på midterbanen men synes vi er godt besat på den centrale del og med et køb til den plads ville vi have for mange. Så dem vi har må sku bare træde i karakter, og vise de har fortjent at bære den smukke FCK trøje.
Mon ikke det ender med at vi køber Pontus Farnerud om 1½-2 år efter han har haft stor succes i Stabæk  Smiley

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

fc-hansen
Manager

« Svar #6601: 24 Jul 2008, 22:44 »

Ser ikke ud til at Peter Larsson kommer i dag men mon ikke han så kommer i morgen og så synes jeg faktisk vi har vores trup på plads. Så da gerne vi havde en ordentlig indpisker på midterbanen men synes vi er godt besat på den centrale del og med et køb til den plads ville vi have for mange. Så dem vi har må sku bare træde i karakter, og vise de har fortjent at bære den smukke FCK trøje.
Mon ikke det ender med at vi køber Pontus Farnerud om 1½-2 år efter han har haft stor succes i Stabæk  Smiley
helt enig. Vores trup ser stærk ud, men mener dog ikke at en indpisker skal til nu. Vi har lige fået T.K, OG som du selv er inde på, har vi mange til pladsen. Håber Würtz han slår til, og viser hvad han kan, for så har vi en superspiller til Smiley ang. Farnerud tror jeg ikke på den. Han ender nok i udlandet igen, forhan er virkelig en klassespiller Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

plutonium
Manager

« Svar #6602: 24 Jul 2008, 23:26 »

Jeg kunne faktisk godt se William Kvist som indpisker. Hvis han trådte lidt mere i karakter overfor sine medspillere, så kunne han være en bærende kraft på holdet. Det skal lige siges, at jeg er brændende fan af ham, og det kan godt være at jeg ser ham i et mere lyserødt lys end så mange andre, så I skal være velkomne til at være uenige. Det er hver mands ret.  crazy

Men jeg kunne som sagt godt se ham som en future-anfører og indspisker på midtbanen. Han har den der lidt fanden i voldske attitude overfor modstanderen (er ikke bange for at svine sig selv til, hvis det er det der skal til) samtidig med, at han har en god spilforståelse. Han har også lidt mellem ørerne, og det er aldrig skidt, hvis man gerne vil ligge i toppen af hierakiet.

Han har fighter-hjerte, uden at blive farlig for sine omgivelser.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

fc-hansen
Manager

« Svar #6603: 24 Jul 2008, 23:28 »

Jeg kunne faktisk godt se William Kvist som indpisker. Hvis han trådte lidt mere i karakter overfor sine medspillere, så kunne han være en bærende kraft på holdet. Det skal lige siges, at jeg er brændende fan af ham, og det kan godt være at jeg ser ham i et mere lyserødt lys end så mange andre, så I skal være velkomne til at være uenige. Det er hver mands ret.  crazy

Men jeg kunne som sagt godt se ham som en future-anfører og indspisker på midtbanen. Han har den der lidt fanden i voldske attitude overfor modstanderen (er ikke bange for at svine sig selv til, hvis det er det der skal til) samtidig med, at han har en god spilforståelse. Han har også lidt mellem ørerne, og det er aldrig skidt, hvis man gerne vil ligge i toppen af hierakiet.

Han har fighter-hjerte, uden at blive farlig for sine omgivelser.

jamen han ville ikke være hel dum til det, men så mere Würtz i den rolle Smiley

hay que joder?

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #6604: 24 Jul 2008, 23:38 »

jamen han ville ikke være hel dum til det, men så mere Würtz i den rolle Smiley

Würtz er og har aldrig været den store "skriger". Derved mener jeg ikke han har det som skal til for at blive kaldet indpisker. Så tror jeg chancerne er større ved Kvist, selvom jeg heller ikke ser ham som den store indpisker. Peter Larsson skulle efter sigende være en yderst intelligent forsvarsspiller der med overblik formår at styre folkene omkring ham. Måske skal vi se helt ned i bagerste led efter vores indpisker?

plutonium
Manager

« Svar #6605: 24 Jul 2008, 23:40 »

Jeg ser heller ikke Würtz som desideret indpisker, men snarere en effektiv oprydder med rimelige offensive evner. (langskud og pasninger).

Hvis Kvist trådte mere i karakter, så ville jeg sige, at han kunne blive en god indpisker. Han har et stort løbepensum og er en meget komplet spiller alt i alt.

Men ja, en forsvarsspiller som indpisker er jo heller ikke dum. Der har vi jo allerede Christiansen i de bagerste rækker  Wink

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

N17
Manager

« Svar #6606: 24 Jul 2008, 23:48 »

Nu er jeg ikke FCK fan, men vælger da lige at give mit besyv.

Personligt forstår jeg ikke, at William Kvist valgte at gå væk fra højreback, selvom han med indkøbet af Pospech nu er røget langt væk fra den plads som førstevalg. Omvendt, så har jeg stor respekt for, at han vælger med hjertet i stedet for hjernen i denne situation. Jeg har bare meget svært ved at se, at han skulle gå ind foran Hjalte eller Würtz(i topform) på den defensive midtbane.

Må indrømme, at jeg ikke ser det helt store lys i William Kvist - jo som back - men det kan være det ændre sig, hvis han ellers kommer til, at få noget spilletid i denne sæson, hvilket han selvfølgelig gør, hvis Ståle Solbakken holder fast i sit rotationsprincip.

Generelt set, så ser jeg FCK som svagest i forsvarskæden, også selvom Peter Larsson kommer til. På midtbanen har man mange muligheder, og et evt. indkøb af AS vil skabe alt for meget ravage i klubben, da der vil være for mange klassespillere, som pludselig må tage til takke med en bænkeplads oftere end de har lyst til. Nogen vil måske sige, at det er vilkårene i en storklub, men hvorfor behøver FCK mere end Thomas Kristensen, Atiba Hutchinson, William Kvist, Rasmus Würtz, César Santin, Hjalte Nørregaard, Libor Sionko. Nu står César Santin godt nok som angriber i truppen, hvilket jeg også havde forventet, men han er meget alsidig og kan med stor succes bruges på midten også. Derudover har man Jesper Grønkjær, som dog formentlig er ude resten af året - plus to store talenter i Jacob Neestrup og Mads Laudrup. To spillere, som man vil sylte endnu mere, hvis man vælger at hente nye spillere ind til deres pladser, hvor skal deres spilletid så komme henne - andet end i 2. division?
« Seneste Redigering: 25 Jul 2008, 00:10 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

fc-hansen
Manager

« Svar #6607: 25 Jul 2008, 00:02 »

Så er larsson officiel har netop fået en sms ( har bestilt sms på FC nyhederne Smiley). han får nummer 12, og tiltræder på en 5 årig aftale Smiley

hay que joder?

N17
Manager

« Svar #6608: 25 Jul 2008, 00:05 »

Det står jo også på hjemmesiden
http://fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=8172

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Don AA
Manager

« Svar #6609: 25 Jul 2008, 00:06 »

Så er larsson officiel har netop fået en sms ( har bestilt sms på FC nyhederne Smiley). han får nummer 12, og tiltræder på en 5 årig aftale Smiley
Jep en god nyhed at gå i seng på http://www.fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=8172  Thumbs Up

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

fc-hansen
Manager

« Svar #6610: 25 Jul 2008, 00:06 »

Det står jo også på hjemmesiden
http://fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=8172
jaja skulle det også meget gerne Smiley

hay que joder?

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #6611: 25 Jul 2008, 00:07 »

@ JS.

- Er helt enig i at William Kvist er meget bedre på den højreback - men selvfølgelig var han nød til at skifte op til midtbanen da Pospech kom til klubben, men at han aldrig vil spille den plads mere, forstår jeg ikke. Men selvfølgelig som du selv siger, han vælger med hjertet istedet for hjernen. (som jeg tror der skal stå).

Personligt håber jeg ikke Ståle fastholder sit rotationprincip, da det sidste kostede os nogle kampe. Synes hellere vi skal beholde en fast midtbane. I stedet for hele tiden ødelægge den rytme de får i løbet af en kamp. Men jeg tror dog alligevel han fastholder det, ellers ville der ikke blive købt endnu en midtbane. Håber dog vi får brugt vores to talenter Jacob Neestruop og Mads Laudrup, da jeg mener de to er klar til at prøve krafter med Sas ligaen.

Gad godt du begrundede hvorfor vores forsvar står så svagt, selvom vi har købt Peter Larsson. (:

N17
Manager

« Svar #6612: 25 Jul 2008, 00:21 »

@ JS.
Gad godt du begrundede hvorfor vores forsvar står så svagt, selvom vi har købt Peter Larsson. (:

Det vil jeg da så prøve her inden jeg smutter i seng... Smiley

Hvis man kigger på jeres forsvar, så har I følgende.

Centerforsvaret:
Mathias "Zanka" Jørgensen som uden tvivl er et af de største forsvarstalenter i dansk fodbold, men han laver sine fejl, hvilket han skal have lov til, så længe han er så ung. Jeg frygter dog, at han vil holde fast i de fejl i et længere stykke tid nu, hvor det må forventes, at han skal tage plads på bænken for at gøre plads til Larsson og Laursen. Ærgerligt synes jeg, men det har FCK jo aldrig været kendt for at tænke på - altså hvad jeg tænker. Wink

Ulrik Laursen har endnu ikke bevist hvad der fik FCK til at give op imod 20 millioner for en mand på 32 år. Han er ved at være over the hill i mine øjne, og har store mangler i hurtigheden. Det kan måske opvejes ved enten Zanka eller Larsson, men jeg synes faktisk, at han burde være tredjevalg, hvilket dog ikke sker, da han jo er holdets anfører. Trist, at en mand som Laursen kan holde et af Danmarks største forsvarstalenter ude af startelleve.

Peter Larsson skal jeg ikke sige så meget om. Det man læser om ham lyder meget positivt, så det virker som et godt køb, men omvendt, så er der jo igen presset i FCK at leve op til. Det har flere jo mærket, og nogle er faldet igennem. Jeg tror dog at svenskere klare skærene, og derfor håber jeg, at han sammen med Zanka skal udgøre midterfosvaret, men igen, det er nok utopisk at tro på.

Mikael Antonsson ved vi ikke hvor er. Hans hjerteproblemer gør ham til en meget ubekendt faktor, så vil ikke skrive mere om ham, da jeg ikke forventer at man ser meget til ham.

Nikolaj Hansen og Jacob Albrechtsen er de sidste to i midterforsvaret. Det blev vel egentlig bevist meget godt, at man i FCK ikke satser på ungdommen for alvor. Jeg har altid synes at Nikolaj Hansen er et stort talent, men tiltrods for mange skader, så valgte Ståle alligevel at overse ham i kampen mod Esbjerg fB. Sidstnævnte har jeg set et par gange, og har ikke set det store lys i ham, men rundt omkring får han stor ros, men jeg tror ikke han har niveauet. Jo til SAS-ligaen, men ikke til FCK.

Backs
Oscar Wendt og Niclas Jensen burde borge af kvalitet. Og som i min gennemgang, så er jeg meget imponeret af Wendt, men for søren hvor er I dårligt dækket ind på reserven.

Zdenek Pospech og Danni Jensen.. Igen er I meget sårbare i bredden. Det er nok der, hvor det for alvor halter, for i start-elleve er I stærke, men bredden er bare ikke god nok. Specielt giver det sig udslag på backen, men mon ikke man kunne overtale Kvist til at bakke af for Pospech, hvis han skulle blive skadet?
« Seneste Redigering: 25 Jul 2008, 00:48 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC

plutonium
Manager

« Svar #6613: 25 Jul 2008, 00:25 »

Jeg synes egentlig Kvist er en spiller, der spiller udemærket over hele banen. Men han er så god til at bruge sin hurtighed og fysik, at det er nemmest at bruge den i forsvaret.
Men hans vendinger er faktisk også ret gode, og når han en yderst sjælden gang imellem tager et raid fra midten og frem, så er det sjældent uden resultat. Måske ikke i en assist eller scoring, men han får skabt lidt uro, som kan være det, der gør at modstanderen bliver usikker. Kvist mangler at slå igennem på midtbanen, men jeg tror det er der han har sine største styrker. I en kamp (ganske vist venskabskamp, men alligevel) fungerede han som playmaker, og han var fanme (undskyld sproget) her der og alle vegne! Indlæg fra venstre, dribletur til højre.

Men der er lidt langt imellem snapsene  Ubeslutsom

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #6614: 25 Jul 2008, 00:29 »

Synes ikke midteforsvaret er så ringe endda.
Men det er selvfølgelig et spørgsmål, om Ulrik Laursen. Det eneste jeg ser som helt galt er vores højreback. Men er nærmest 100% på Kvist kommer derned hvis pospech skulle blive skadet.  Men det er et spørgsmål om tid, for at se hvor holdbart vores forsvar er.

Ellers udmærket gennemgang af vores forsvar Wink Wink

Sider: 1 ... 439 440 [441] 442 443 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010