home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  1 Bruger, 583 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 401 402 [403] 404 405 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1822427 gange)
Yessir
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #6030: 15 Jul 2008, 23:03 »

Jeg tror ikke fck henter flere midtbane spillere de har fundet en let og billig løsning i TK så nu kan de sige at de har hentet en midtbane, og hvis jeg skal være helt ærlig tror jeg TK bliver en kæmpe skuffelse Skuffet

Fck skal mindst ud og hente en forsvar og en midtbane + en der kan spille begge kanter, er træt af at se atiba ude på kanten !

Jeg kan ikke se hvorfor du ikke tror på flere midtbanespillere?
TK som afløser for Silber, fint nok. Men med Würtz og Grønkjær ude, skal der da minimum en mere til. Det må være åbenlyst for alle, inklusive træner team og ledelse...

Nogen der har bud på hvordan FCK's opstilling i weekenden kommer til at se ud?

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #6031: 15 Jul 2008, 23:05 »

TK som afløser for Silber, fint nok. Men med Würtz og Grønkjær ude, skal der da minimum en mere til. Det må være åbenlyst for alle, inklusive træner team og ledelse...

Jesper Christiansen
Pospech - Laursen - Antonsson (hvis han er klar, ellers Zanka) - Wendt
Sionko - Kvist - Hjalte (måske TK eller Würtz) - Hutchinson
Ailton - Nordstrand

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #6032: 15 Jul 2008, 23:06 »

synes vi burde give Wurtz flere chancer her i starten!

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Yessir
Manager

« Svar #6033: 15 Jul 2008, 23:14 »

Jesper Christiansen
Pospech - Laursen - Antonsson (hvis han er klar, ellers Zanka) - Wendt
Sionko - Kvist - Hjalte (måske TK eller Würtz) - Hutchinson
Ailton - Nordstrand

Laursen har karantæne, Antonsson er stadig igang med genoptræning, Wendt er småskadet har jeg hørt, Würts er skadet...

Andreas93
Gæst

« Svar #6034: 15 Jul 2008, 23:17 »

wendt er i hvertfald udtaget til cliftonville kampen, så han må da være klar igen. Det bliver da ikke det stærkeste forsvar vi stiller med i wekenden.

Don AA
Manager

« Svar #6035: 15 Jul 2008, 23:18 »

Würtz er ude max. hele august måned måske klar lidt før men ja ser også meget gerne vi henter en som kan spille kant/angriber nu hvor Grønkjær er ude et godt stykke tid.

Tror vi stille sådan op på mandag mod Esbjeg med mindre det kommer flere spiller i denne uge:

Jesper Christiansen
Pospech - Zanka- Antonsson - Wendt
Sionko - Kvist - TK - Hutchinson
Ailton - Junior

Mener at Laursen har karantæne i første runde så han kan ikke spille

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Yessir
Manager

« Svar #6036: 15 Jul 2008, 23:22 »

Würtz er ude max. hele august måned måske klar lidt før men ja ser også meget gerne vi henter en som kan spille kant/angriber nu hvor Grønkjær er ude et godt stykke tid.

Tror vi stille sådan op på mandag mod Esbjeg med mindre det kommer flere spiller i denne uge:

Jesper Christiansen
Pospech - Zanka- Antonsson - Wendt
Sionko - Kvist - TK - Hutchinson
Ailton - Junior

Mener at Laursen har karantæne i første runde så han kan ikke spille

Ahh ja mandag selvfølgelig, my bad  Wink

I forlængelse af mit andet indlæg længere oppe...

Laursen har karantæne, Antonsson er stadig igang med genoptræning, Wendt er småskadet har jeg hørt, Würts er skadet...

Så vi står med et muligt forsvar der kunne se sådan her ud:

Pospech - D. Jensen/Albrechtsen/Hansen - Zanka - N. Jensen/Wendt småskadet

Alternativt kunne man trække Wendt eller Jensen ind i midtforsvaret. Men hvor mange ønsker egentlig at se en langsom Jensen derinde, eller en Wendt der har defensive problemer nok i forvejen.

Andet alternativ er trække Pospech derind og sætte Kvist ned på hans position. Men af samme grund som Wendt, ønsker jeg heller ikke det.

Jeg behøver knap at argumentere mere for at vi skal have min. 4 signings mere Smiley

Yessir
Manager

« Svar #6037: 15 Jul 2008, 23:24 »

wendt er i hvertfald udtaget til cliftonville kampen, så han må da være klar igen. Det bliver da ikke det stærkeste forsvar vi stiller med i wekenden.

Præcis ligesom i FM, kan du også udtage småskadede spillere til en kamp  Wink

Andreas93
Gæst

« Svar #6038: 15 Jul 2008, 23:30 »

Mikkellas
Gæst

« Svar #6039: 16 Jul 2008, 11:02 »

Jeg tror ikke, at TK starter inde. Det er sgu heller ikke sikkert, at han får spilletid i og med, at han først er kommet til klubben nu, og han overhovedet ikke er sammenspillet med de andre endnu og heller ikke kender systemet endnu. Han starter på bænken, det er jeg sikker på, og måske får han lidt spilletid Smiley

Er i sikre på, at Laursen har karantæne? I så fald, hvorfor er han så udtaget til truppen?

Don AA
Manager

« Svar #6040: 16 Jul 2008, 12:08 »

Jeg tror ikke, at TK starter inde. Det er sgu heller ikke sikkert, at han får spilletid i og med, at han først er kommet til klubben nu, og han overhovedet ikke er sammenspillet med de andre endnu og heller ikke kender systemet endnu. Han starter på bænken, det er jeg sikker på, og måske får han lidt spilletid Smiley

Er i sikre på, at Laursen har karantæne? I så fald, hvorfor er han så udtaget til truppen?
Det er i sas ligaen 1.runde han har karantæne og ikke i Uefa cuppen

Mikkellas
Gæst

« Svar #6041: 16 Jul 2008, 12:10 »

Okay, så bliver det jo ikke et problem med forsvaret som I andre siger. Mit bud på en startopstilling:

Jesper C.
Pospech - Zanka - Laursen - Wendt
Sionko - Kvist - Hjalte - Hutchinson
Ailton - Nordstrand

Jeg går ud fra, at Cliftonville har nogle ordentlige brød nede i deres forsvar, så Ailton og Nordstrand er det naturlige valg, da de vil kunne drive gæk med dem Smiley

Don AA
Manager

« Svar #6042: 16 Jul 2008, 14:12 »

Så vi står med et muligt forsvar der kunne se sådan her ud:

Pospech - D. Jensen/Albrechtsen/Hansen - Zanka - N. Jensen/Wendt småskadet

Alternativt kunne man trække Wendt eller Jensen ind i midtforsvaret. Men hvor mange ønsker egentlig at se en langsom Jensen derinde, eller en Wendt der har defensive problemer nok i forvejen.

Andet alternativ er trække Pospech derind og sætte Kvist ned på hans position. Men af samme grund som Wendt, ønsker jeg heller ikke det.

Jeg behøver knap at argumentere mere for at vi skal have min. 4 signings mere Smiley
4 køb mere synes jeg er for mange får vi 2-3 mere så er jeg tilfreds. En ny midterforsvar så er hullet efter Gravgaard dækket også ser vores forsvar fint ud efter min mening. Den centrale midtbane er også dækket godt ind efter vi hentet TK før tid så nu tror jeg ikke på vi henter Anders Svensson. Med Grønkjær ude et stykke tid og Atiba tæt på den eneste som kan spille på venstrekanten har vi brug for forstærkning her også. Fremme i angrebet er der et hul efter Allbäck så her ser jeg også gerne vi henter en spiller dog vil jeg være tilfreds hvis vi henter en som både kan spille kant og angriber f.eks. Løvenkrands.

Så en ny midterforsvar, en kantspiller og en angriber eller en som kan spille både kant samt angriber så er vi klar til sæsonen

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #6043: 16 Jul 2008, 14:16 »

Mener nu nok at vi mangler en central styrmand med international klasse, som gerne på koste 20+ millioner. Det har vi altså ikke løst, det probelm. Ellers er jeg igen helt enig, Don AA Smiley

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #6044: 16 Jul 2008, 14:16 »

Jeg glæder mig til at se FCK købe ind .

Thomas Kristensen er da kun set som reserve : han skal slå kvist , atiba og hjalte for at komme i start 11`eren .

Nu er jeg jo Brøndby fan og jeg er glad for at Brøndby har købt de spillere ind og at FCK har solgt Gravgaard Opstemt

Vi skal alle være her.

Sider: 1 ... 401 402 [403] 404 405 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010