home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 578 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 400 401 [402] 403 404 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1822108 gange)
Mikkellas
Gæst

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #6015: 15 Jul 2008, 20:34 »

Jeg tror ikke fck henter flere midtbane spillere de har fundet en let og billig løsning i TK så nu kan de sige at de har hentet en midtbane, og hvis jeg skal være helt ærlig tror jeg TK bliver en kæmpe skuffelse Skuffet

Fck skal mindst ud og hente en forsvar og en midtbane + en der kan spille begge kanter, er træt af at se atiba ude på kanten !
Ja, Atiba skal ind på midten, hvor han virkelig kan løbe solen sort. Han er en rigtig boks til boks spiller - måske den bedste i Skandinavien, så jeg kan virkelig ikke forstå, hvorfor Ståle så konsekvent bruger ham ude på fløjen. Det er slet ikke der, han hører til. ATIBA PÅ MIDTEN!

Christopher10
Førsteholdsspiller

« Svar #6016: 15 Jul 2008, 20:35 »

Ja, Atiba skal ind på midten, hvor han virkelig kan løbe solen sort. Han er en rigtig boks til boks spiller - måske den bedste i Skandinavien, så jeg kan virkelig ikke forstå, hvorfor Ståle så konsekvent bruger ham ude på fløjen. Det er slet ikke der, han hører til. ATIBA PÅ MIDTEN!

Helt enig !  Thumbs Up

Mikkellas
Gæst

« Svar #6017: 15 Jul 2008, 20:41 »

Og mht. ham Dwayne de Rosario, så tror jeg ikke vi går ud og henter ham. Vi skal lige tænke på, at der højst må være 3 ikke-eu-spillere på banen samtidig. Vi har Ailton, Junior og Hutch i forvejen, mens også Coe kan få spilletid, hvis Jesper C. bliver skadet.

MLL
Manager

« Svar #6018: 15 Jul 2008, 20:42 »

Junior må da efterhånden ha' et europæisk pas, med alle de klubber han har været i rundt i Europa.. eller tager jeg fejl?

Tilbage på FmF Opstemt

Mikkellas
Gæst

« Svar #6019: 15 Jul 2008, 20:44 »

Det er jo ikke sikkert i og med, at han aldrig var særlig langt tid i et land Smiley

fc-hansen
Manager

« Svar #6020: 15 Jul 2008, 20:48 »

Og mht. ham Dwayne de Rosario, så tror jeg ikke vi går ud og henter ham. Vi skal lige tænke på, at der højst må være 3 ikke-eu-spillere på banen samtidig. Vi har Ailton, Junior og Hutch i forvejen, mens også Coe kan få spilletid, hvis Jesper C. bliver skadet. 
Junior og Hutch har da spillet noget tid i Europa? Hutch har da spillet nogle år i HIF og Junior rundt omkring i Europa.

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

jelle123
Ynglingespiller

« Svar #6021: 15 Jul 2008, 20:51 »

Hvis du skal have Europæisk pas så skal du jo have spillet 4-5 år i samme land + at spilleren skal have et ønske om at få det...  det er ikke nok at have spillet to år i sverige og tre i Danmark...

Førhen var mit liv tomt og værdiløst..
MEN,
Så prøvede jeg Football Manager..

Nu har jeg det meget bedre..
Tak Football Manager.

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #6022: 15 Jul 2008, 21:41 »

Thomas Kristensen skifte med det samme!!! Smiley

http://www.bold.dk/nyt/?vis=86326

YIIIR HAA DET FEDT Opstemt

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

verdenskrig
Manager

« Svar #6023: 15 Jul 2008, 21:45 »

Junior må da efterhånden ha' et europæisk pas, med alle de klubber han har været i rundt i Europa.. eller tager jeg fejl?

Man kan ikke få europæisk pas... Kun i det land man spiller... Og da han ikke har været i noget land længe nok til at få pas, har han det ikke Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

MLL
Manager

« Svar #6024: 15 Jul 2008, 21:51 »

Man kan ikke få europæisk pas... Kun i det land man spiller... Og da han ikke har været i noget land længe nok til at få pas, har han det ikke Smiley

ved jeg godt, men tænkte med alle de klubber han har været i, må han jo næsten have været i en længere periode i bare én klub.

Tilbage på FmF Opstemt

Don AA
Manager

« Svar #6025: 15 Jul 2008, 21:52 »

Meget enig her med et køb af Dwayne de Rosario får vi et lille problem med ikke eu spillere.
Men hensyn til Junior og Hutch hvis de kunne havde fået et eu pas så tror jeg også de havde gjort det mener det er 7 år i DK før man kan få dansk pas og det er begge spillere langt fra.

Thomas Kristensen puha ja har også en lille frygt for at han skuffer men håber da jeg tager fejl. En postitiv ved at vi har købt ham nu at vi kan bruge ham i Uefa cuppen hvis vi altså går videre hvis han nu havde spillet for FCN så var han spærret.  

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

FCK88
Manager

« Svar #6026: 15 Jul 2008, 21:54 »

Det er 7 år man skal have spillet HER i DK før man får dansk pas.. Razak Pimpong ved jeg ikk lige om han har dansk pas men han spillede her fra 99-06(i FCM).. så han burde have fået det.. Wink

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Don AA
Manager

« Svar #6027: 15 Jul 2008, 22:02 »

Kunne godt tyde på at Don Ø havde en finger med i spillet om TK skifte før tid http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-13164212.html

Allan K. Pedersen (bestyrelsesformand i FC Nordsjælland, red) og jeg tog et kammeratligt møde og så fandt vi en god løsning for alle parter. Hvorvidt vi har hævet buddet eller ej, vil jeg ikke kommentere," siger Østergaard til TV2 Sporten.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Thore
Manager

« Svar #6028: 15 Jul 2008, 22:05 »

Det er 7 år man skal have spillet HER i DK før man får dansk pas.. Razak Pimpong ved jeg ikk lige om han har dansk pas men han spillede her fra 99-06(i FCM).. så han burde have fået det.. Wink

Det kræver jo også at spilleren vil have det, det er jo langt fra sikkert.

Men det bliver spændende at følge FCK's nye mand, håber han får succes

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #6029: 15 Jul 2008, 22:17 »

Jeg tror på TK! Han har sku gjort det godt!

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Sider: 1 ... 400 401 [402] 403 404 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010