home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:10:40 Lavilldrymn Pro Cyclin... 96 0038 00 assay dvlpm...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23581
  1 Bruger, 640 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 399 400 [401] 402 403 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1823473 gange)
Søren91
Landsholdsspiller

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #6000: 15 Jul 2008, 15:37 »

Jeg tror der kommer 1 forsvarspiller, 1 midtbanespiller er lidt i tvivl om der kommer en angriber men håber der gør.

Har læst i EB i dag at det er Peter Larsson vi går efter til midterforsvaret hviket passer mig fint ham eller Mattias Bjärsmyr. Derudover står der også at Anders Svensson handlen er sat lidt i bero, men at der stadigvæk er liv i den, og Svensson skulle ha sagt til hans klub at han gerne vil flytte, så ham er jeg begyndt at tror vi snart henter  Thumbs Up
FCK bliver nødt til at forstærke sig på flere positioner, hvis de vil tilbage til den overlegne stil.
Midterforsvaret: Den tidligere mur bestående af Hangeland og Gravgård er væk, og imo skal der hentes minimum 1 kvalitetsspiller. Her mener jeg virkelig landsholdsklasse!

Midtbanen: FCK mangler desperat en leder! Kunne man finde en spiller, der kunne stå for noget kreativt og samtidig have samme indflydelse som Linderoth.

Angrebet: Man har solgt endnu en ledertype i form af Allbæk, hvorfor der bør hentes endnu en spiller. Forsell kunne nemt være et frækt bud, men hvem ved?

Alt i alt mangler der ledere i FCK. Thomas Kristensen og Würtz er gode spillere, men ikke på Linderoth-niveau! I mine øjne skal FCK ud og bruge rigtigt mange penge, hvis man vil tilbage til CL-sæsonen. Hvad siger i andre?

-LFC-
Manager

« Svar #6001: 15 Jul 2008, 15:40 »

FCK bliver nødt til at forstærke sig på flere positioner, hvis de vil tilbage til den overlegne stil.
Midterforsvaret: Den tidligere mur bestående af Hangeland og Gravgård er væk, og imo skal der hentes minimum 1 kvalitetsspiller. Her mener jeg virkelig landsholdsklasse!

Midtbanen: FCK mangler desperat en leder! Kunne man finde en spiller, der kunne stå for noget kreativt og samtidig have samme indflydelse som Linderoth.

Angrebet: Man har solgt endnu en ledertype i form af Allbæk, hvorfor der bør hentes endnu en spiller. Forsell kunne nemt være et frækt bud, men hvem ved?

Alt i alt mangler der ledere i FCK. Thomas Kristensen og Würtz er gode spillere, men ikke på Linderoth-niveau! I mine øjne skal FCK ud og bruge rigtigt mange penge, hvis man vil tilbage til CL-sæsonen. Hvad siger i andre?
Forsell er skiftet til Tyskland for længe siden. Han scorede vistnok 10 mål i en 22-0 sejr over nogle amatører. Er sikker på, at det var Hannover 96 han skiftede til! Peace

Don AA
Manager

« Svar #6002: 15 Jul 2008, 15:59 »

de viser ikke kampen nogen steder vel?
Nej desværre heller ikke hvad jeg ved af  Skuffet

En styrmand på midtbanen har vi rigtigt brug for tror godt at Pontus Farnerud kunne være sådan en type men han ryger nok til Elfsborg (med mindre Brøndby tager ham) og så ryger Anders Svensson til FCK det er mit bud på hvad der kommer til at ske. 

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #6003: 15 Jul 2008, 16:01 »

Don AA: Det ændrer vel ikke på at i skal have en forsvarer eller to + en angriber. Alle skal være rutinerede ledertyper.

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #6004: 15 Jul 2008, 16:03 »

synes ikke vi mangler en angriber søren91 ?

Junior, Ailton og Nordstrand

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #6005: 15 Jul 2008, 16:07 »

Jo, vi mangler en Allback type, en gammel snu ræv, med fysik. Så har vi to store og 2 små.

Yoggidk
Gæst

« Svar #6006: 15 Jul 2008, 16:08 »

Jo, vi mangler en Allback type, en gammel snu ræv, med fysik. Så har vi to store og 2 små.

er helt enig, trods jeg ikke er fck fan mener jeg i mangler en som Allback, men sådan nogen findes der ikke mange af.-..

Don AA
Manager

« Svar #6007: 15 Jul 2008, 16:17 »

Don AA: Det ændrer vel ikke på at i skal have en forsvarer eller to + en angriber. Alle skal være rutinerede ledertyper.
Er meget sikker på at der også kommer en forsvar spiller og det bliver nok Peter Larsson hvilket er fint nok ser også gerne en angriber gerne en Allback type men er ikke så sikker på vi får en. En forsvar og en midtbane spiller er jeg 100% sikker på snart kommer 

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #6008: 15 Jul 2008, 19:07 »

Tk skifter til jer omgående, det står der på fcn's hjemmeside.

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #6009: 15 Jul 2008, 19:18 »

Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde... Grine over FCK's latterlige indkøbspolitik, som overhoved ikke giver mening. Eller græde over at FCK nu har valgt at købe TK, som jo "spærre" for køb af andre spillere, som jeg MEGET hellere havde set i FCK. Jeg håber CV hiver et eller andet op af hatten snart, ellers må Don Ø overveje at finde en ny sportsdirektør samt træner. For de indkøb der er blevet lavet med de to som styrmænd, har bestemt ikke været overbevisende.

Don AA
Manager

« Svar #6010: 15 Jul 2008, 20:04 »

Tk skifter til jer omgående, det står der på fcn's hjemmeside.
Ja og her på FCKs http://www.fck.dk/index.php?pageid=754&newsid=8137

fc-hansen
Manager

« Svar #6011: 15 Jul 2008, 20:06 »

Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde... Grine over FCK's latterlige indkøbspolitik, som overhoved ikke giver mening. Eller græde over at FCK nu har valgt at købe TK, som jo "spærre" for køb af andre spillere, som jeg MEGET hellere havde set i FCK. Jeg håber CV hiver et eller andet op af hatten snart, ellers må Don Ø overveje at finde en ny sportsdirektør samt træner. For de indkøb der er blevet lavet med de to som styrmænd, har bestemt ikke været overbevisende.
Jeg må også indrømme at jeg tvivler lidt på deres kompetencer når det vedrører sig transfers. Men lad os få Dwayne de Rosario

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

dasmessi
Gæst

« Svar #6012: 15 Jul 2008, 20:08 »

Kom så Dwayne. Får vi Dwayne, er jeg tilfreds.

Mikkellas
Gæst

« Svar #6013: 15 Jul 2008, 20:21 »

De ter da fint nok med en midtbanemand. Det manglede vi efter Silbers afgang, men jeg synes stadig, at vi mangler lidt fløje. Vi har Grønkjær og Sionko. Grønkjær er skadet, og misser nok store dele af efteråret. Vi har alternativer som Kvist og Hutch, men altså, de er ikke fuldblodsfløje.

Til sidst mangler vi lige at investere i en midterforsvarer. Mattias Bjärsmyr og Peter Larsson har jeg aldrig set spille, men det går jeg ud fra at FCK har, så de må have set noget i disse to.

En angriber kunne også være dejligt, medmindre Ståle går over i en 4-5-1, men det regner jeg sgu ikke med at han gør, for så vil den norske spillestil være fuldendt! Smiley

Christopher10
Førsteholdsspiller

« Svar #6014: 15 Jul 2008, 20:29 »

Jeg tror ikke fck henter flere midtbane spillere de har fundet en let og billig løsning i TK så nu kan de sige at de har hentet en midtbane, og hvis jeg skal være helt ærlig tror jeg TK bliver en kæmpe skuffelse Skuffet

Fck skal mindst ud og hente en forsvar og en midtbane + en der kan spille begge kanter, er træt af at se atiba ude på kanten !

Sider: 1 ... 399 400 [401] 402 403 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010