home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23583
  2 Brugere, 626 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Bwqkibor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 378 379 [380] 381 382 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1834781 gange)
fc-hansen
Manager

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #5685: 07 Jul 2008, 12:36 »

Nej ville helst have Bjamyr Djævel
ja selvfølgelig. Havde også foretrukketham hvis jeg var BIF'er Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

verdenskrig
Manager

« Svar #5686: 07 Jul 2008, 12:39 »

ja selvfølgelig. Havde også foretrukketham hvis jeg var BIF'er Smiley
Hehe  Wink

Hehe har personligt kun set Hagen spille, og er du gal et forsvarsmonster... Og en leder.. Håber sku ik i får ham selvom han vel er 33 eller noget i den stil Ubeslutsom

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

fc-hansen
Manager

« Svar #5687: 07 Jul 2008, 12:41 »

Hehe  Wink

Hehe har personligt kun set Hagen spille, og er du gal et forsvarsmonster... Og en leder.. Håber sku ik i får ham selvom han vel er 33 eller noget i den stil Ubeslutsom
32 Smiley JA, Han og Granqvist er også mine favoritter Opstemt

hay que joder?

Don AA
Manager

« Svar #5688: 07 Jul 2008, 12:58 »

Jeg må sige jeg er ikke tryg ved Bjärsmyr. Så god virker han ikke, og tror vi kommer til at mangle en del på dødbolde. Havde nu set en stor europæisk profil komme og afløse M.G, men okay intet er jo underskrevet Smiley
Så da også gerne vi hentet Per Krøldrup til at afløse Gravgaard men det kommer nok ikke til at ske. Andreas Granqvist så jeg også gerne i FCK men kender ham kun gennem fm, kendte heller ikke Brede da vi hentet ham og tror godt vi alle kan blive enig om han var et godt køb så bare fordi man ikke kender dem betyder det ikke de ikke kan gå ind og være en profil på holdet.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

dasmessi
Gæst

« Svar #5689: 07 Jul 2008, 13:09 »

Hvad med Petter Hansson?-.

Mac
Ynglingespiller

« Svar #5690: 07 Jul 2008, 13:11 »

Så da også gerne vi hentet Per Krøldrup til at afløse Gravgaard men det kommer nok ikke til at ske. Andreas Granqvist så jeg også gerne i FCK men kender ham kun gennem fm, kendte heller ikke Brede da vi hentet ham og tror godt vi alle kan blive enig om han var et godt køb så bare fordi man ikke kender dem betyder det ikke de ikke kan gå ind og være en profil på holdet.

Krøldrup spiller vidst mere eller mindre fast i Fiorentina, så er nok lidt for urealistisk.

Kunne godt tænke mig et midterforsvar med Lars Jacobsen og Andreas Granqvist.
Eventuelt med ham der Birger Madsen fra Norge som backup.
Ulrik Laursen kan bare smutte, hvis han ikke tager sig sammen og spiller bare nogenlunde godt fodbold.

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #5691: 07 Jul 2008, 13:20 »

Krøldrup spiller vidst mere eller mindre fast i Fiorentina, så er nok lidt for urealistisk.

Kunne godt tænke mig et midterforsvar med Lars Jacobsen og Andreas Granqvist.
Eventuelt med ham der Birger Madsen fra Norge som backup.
Ulrik Laursen kan bare smutte, hvis han ikke tager sig sammen og spiller bare nogenlunde godt fodbold.

Lars Jacobsen? Han er 180 ca. og vejer vel ikke mere end 80 kg. Han ville aldrig kunne spille midterforsvar på et hold som FCK's. Så er vi sgu bedre med Laursen og Zanka.

Men hvorfor skal vi absolut have en ny midterforsvarer? Er det ikke nu vi skal spille Zanka ind? Vi ved hvor svært de unge har det i FCK, og køber vi en ny mand til forsvaret, kan der gå 3-4-5 sæsoner før Zanka får pladsen. Og hvem tror han gider vente på det.

Jeg mener vi skal satse på Laursen-Zanka næste år, og i stedet styrke holdet med 1-2 fløje. Men Grønkjærs skader, så ser det håbløst ud. Og Hutchinson er IKKE fløj, selvom Ståle bruger ham derude. DET er håbløst.

Mac
Ynglingespiller

« Svar #5692: 07 Jul 2008, 13:29 »

Lars Jacobsen? Han er 180 ca. og vejer vel ikke mere end 80 kg. Han ville aldrig kunne spille midterforsvar på et hold som FCK's. Så er vi sgu bedre med Laursen og Zanka.

Men hvorfor skal vi absolut have en ny midterforsvarer? Er det ikke nu vi skal spille Zanka ind? Vi ved hvor svært de unge har det i FCK, og køber vi en ny mand til forsvaret, kan der gå 3-4-5 sæsoner før Zanka får pladsen. Og hvem tror han gider vente på det.

Jeg mener vi skal satse på Laursen-Zanka næste år, og i stedet styrke holdet med 1-2 fløje. Men Grønkjærs skader, så ser det håbløst ud. Og Hutchinson er IKKE fløj, selvom Ståle bruger ham derude. DET er håbløst.

Lars Jacobsen spillede midterforsvar i OB, med stor succes.

dasmessi
Gæst

« Svar #5693: 07 Jul 2008, 13:34 »

Lars Jacobsen spillede midterforsvar i OB, med stor succes.
Ja, men han har ikke højden.

fc-hansen
Manager

« Svar #5694: 07 Jul 2008, 13:36 »

Nej dette er ikke tidspunktet Zanka skal spilles ind, da vi altså skal ud i Europa og helst præsterer, så der skal et nyt etableret navn ind og spille ved siden af laursen. Hvis vi Vinder mesterskabet 10 runder inden det er slut, kan man spille Zanka ind, men ikke nu.

hay que joder?

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #5695: 07 Jul 2008, 13:49 »

Kan sagtens se at det ville være fornuftigt at lade to af de midterforsvarere vi har nu spille fast, da endnu en ny mand i midterforsvaret ville tage tid at vænne sig til.  Jeg mener bare at med det de 2 leverede i efteråret er jeg langt fra sikker på, at de har niveauet. Hvis vi lader de to spille er det et meget stort skridt nedad stigen i forhold til Gravgaard og Hangeland.

Jeg mener at man bør købe sn ny midterforsvar med høj klasse. Helst en skandinav/baltisk mand, der er inde omkring landsholdet. Og så lade ham og Ulrik spille i denne sæson, med Zanka på bænken/1. backup. Det vil give Zanka rimeligt med spilletid. Hvis Anton vil blive er han et utrolig godt 4.valg i midterforsvaret. Tvivler dog på at han vil, i så fald må vi formentlig ud og hente en spiller her.

It's gonna be legendary

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #5696: 07 Jul 2008, 13:51 »

Nej dette er ikke tidspunktet Zanka skal spilles ind, da vi altså skal ud i Europa og helst præsterer, så der skal et nyt etableret navn ind og spille ved siden af laursen. Hvis vi Vinder mesterskabet 10 runder inden det er slut, kan man spille Zanka ind, men ikke nu.

Uanset hvor godt FCK så skulle spille er det at vinde 10 runder før tid, totalt urealistisk! Og ville man kunne smide et etableret navn på bænken?

Jeg tror også de fleste Brøndby-fans er glad nok for at BIF ikke valgte at købe et etableret navn efter salget af Andreas Jakobsson. Hvorfor kan FCK ikke prøve at tage bare lidt ved lære?

Jeg kan seriøst ikke huske det sidste internationale talent som FCK selv har forstret siden Christian Poulsen, som egentlig var udviklet mest gennem Holbæk.

MLL
Manager

« Svar #5697: 07 Jul 2008, 14:31 »

Tilbage på FmF Opstemt

Altid FCK
Manager

« Svar #5698: 07 Jul 2008, 14:36 »

Men med 30 mio ekstra i pengepungen burde de kunne få et fuldgod erstatning

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

fc-hansen
Manager

« Svar #5699: 07 Jul 2008, 14:36 »

hay que joder?

Sider: 1 ... 378 379 [380] 381 382 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010