home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23583
  0 Brugere, 656 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Bwqkibor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 372 373 [374] 375 376 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1836520 gange)
Nemeth
Landsholdsspiller

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #5595: 04 Jul 2008, 17:27 »

72 mål i en karriere på 11 år, det ved jeg nu ikke om er en målscorer af karat, og det i et land, hvor fodbolden ikke rigtig var oppe for et par år siden. For mig at se, så er det en meget skuffende statistik. Desuden vragede AGF ham jo efter en prøvetræning, så vil overraske mig meget, hvis FCK vælger at hente ham. Mener slet ikke han er en spiller som burde være på tale hos FCK.

Jeg vil sige, at det er en svækkelse for FCK, hvis de vælger at hente De Rosario. En spiller som Ailton virkede til at komme lidt igang i FCK i foråret, og jeg tror, desværre, at han er ved at finde sig tilrette i Danmark. Godt nok var det mod de mindste hold at han scorede, men et eller andet sted skal man jo starte. Derudover har de Junior, som jeg ikke mener man har fået nok ud af - og det samme med Nordstrand.

Ham AGF har haft det lidt med at vrage de forkert, hvorefter de spillere som blev vraget er gået hen og blevet lidt mere betydningsfuld, så det argument sys jeg ikk rigtig du kan bruge Peace

fc-hansen
Manager

« Svar #5596: 04 Jul 2008, 19:36 »

Lad os nu se, der er mange ting som spiller ind før han bliver et super invest. Vi sagde jeg nøjagtig det samme om Ailton for 2 år siden, men det er jo ikke blevet til det helt store (endnu Smiley). Men hvad der vises på filmen virker han klart som en forstærkning Smiley.

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

fc-hansen
Manager

« Svar #5597: 04 Jul 2008, 19:38 »

Dit ambitionsniveau er vidst over Don Ø's.  Wink
Tror jeg ikke, men det er ikke realistisk Smiley

hay que joder?

Yessir
Manager

« Svar #5598: 04 Jul 2008, 20:54 »

72 mål i en karriere på 11 år, det ved jeg nu ikke om er en målscorer af karat, og det i et land, hvor fodbolden ikke rigtig var oppe for et par år siden. For mig at se, så er det en meget skuffende statistik. Desuden vragede AGF ham jo efter en prøvetræning, så vil overraske mig meget, hvis FCK vælger at hente ham. Mener slet ikke han er en spiller som burde være på tale hos FCK.

Jeg vil sige, at det er en svækkelse for FCK, hvis de vælger at hente De Rosario. En spiller som Ailton virkede til at komme lidt igang i FCK i foråret, og jeg tror, desværre, at han er ved at finde sig tilrette i Danmark. Godt nok var det mod de mindste hold at han scorede, men et eller andet sted skal man jo starte. Derudover har de Junior, som jeg ikke mener man har fået nok ud af - og det samme med Nordstrand.

Han er midbane spiller, så et snit på et mål i hver tredje kamp, er vel godkendt i en 11 år lang karriere?
I øvrigt stort set samme snit vores tidligere angiber M. Allbäck har i sin 16 årige karriere...

Jeg har set en del kampe med ham pga min lidenskab for Houston og alt hvad der har med byen at gøre. Og han er en spiller med et godt blik for de andre spillere på banen, arbejdsmoralen er i top! Han tekniske kunnen er ikke værst. Han ville i mine øjne være et klassekøb.

Han er de tre sidste år kommet på årets hold i MLS http://en.wikipedia.org/wiki/MLS_Best_XI
Tillige er han også de tre sidste år blevet kåret som bedste canadiske spiller.
« Seneste Redigering: 04 Jul 2008, 20:56 af Yessir » Logged

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #5599: 04 Jul 2008, 21:08 »

Men udover Dwayne De Rosario, hvem kunne i så tænke Jer til FCK?

Chippen

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #5600: 04 Jul 2008, 21:31 »

Begynder i ikke at have mange ikke-eu-spillere? Altså hvis i henter Rosario har i jo faktisk Ailton, Atiba, Junior og Rosario som alle burde starte inde? I må vel stadig kun benytte 3 af gangen?

verdenskrig
Manager

« Svar #5601: 04 Jul 2008, 21:41 »

Lad mig sige det sådan.. Håber ik i får ham... Han minder meget om peguero... Vildt fræk i alt hvad han foretager sig...

Ulækkert køb, set fra os andre fans Skuffet

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Don AA
Manager

« Svar #5602: 05 Jul 2008, 12:17 »

Stadig mulighed for at få Løvenkrads til FCK http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=156559

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

fc-hansen
Manager

« Svar #5603: 05 Jul 2008, 15:40 »

Stadig mulighed for at få Løvenkrads til FCK http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=156559
Ej den tror jeg sku ikke på længere. Når både ham og hans Agent, har afkræftet rygtet så er jeg sku mere end i tvivl om han kommer. Også set i det lys at vi jo jagter MLS stjernen de rosario, hvilket vi nok ikke ville gøre hvis peter var tilgængelig, så Den tror jeg sku ikke på mere Smiley

hay que joder?

dasmessi
Gæst

« Svar #5604: 05 Jul 2008, 16:54 »

Eftersom Peter og hans agent har afkræftet kontraktforbindelse n med FCK, tror jeg næppe han vil igen. Smiley

fc-hansen
Manager

« Svar #5605: 05 Jul 2008, 17:19 »

Tømrer tilbage til DK. http://www.bold.dk/nyt/?vis=85959
Måske FCK?

hay que joder?

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #5606: 05 Jul 2008, 17:28 »

Måske FCK?

I så flad ville jeg brække mig i lårtykke stråler. Den mand kan sgu ikke specielt meget mere, og hvis man hentede ham, var det lidt af et panikkøb!

Christopher10
Førsteholdsspiller

« Svar #5607: 05 Jul 2008, 17:34 »

Måske FCK?

han skal til sif Wink

fc-hansen
Manager

« Svar #5608: 05 Jul 2008, 17:36 »

han skal til sif Wink
Måske Smiley Den tror jeg nu også mest på

hay que joder?

Yessir
Manager

« Svar #5609: 05 Jul 2008, 17:49 »

Ej den tror jeg sku ikke på længere. Når både ham og hans Agent, har afkræftet rygtet så er jeg sku mere end i tvivl om han kommer. Også set i det lys at vi jo jagter MLS stjernen de rosario, hvilket vi nok ikke ville gøre hvis peter var tilgængelig, så Den tror jeg sku ikke på mere Smiley

Eftersom Peter og hans agent har afkræftet kontraktforbindelse n med FCK, tror jeg næppe han vil igen. Smiley

Peter og hans agent kan lige så godt have afkræftet rygtet, på ordrer fra FCK. Vi er notorisk kendte for ikke at lade pressen få fat i særlig meget om kommende transfers. Kunne forestille mig de fik mundkurv på, efter Schalke's sportsdirektør talte over sig. Faktisk så gav deres udtalelser mig en større tro på at der var noget under opsejling, men nu må vi se  Smiley

ps. Løvenkrands & Rosario er to totalt forskellige spillere, så den ene udelukker ikke den anden.

Sider: 1 ... 372 373 [374] 375 376 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010