|
dasmessi
Gæst
|
|
Enig. Da jeg sidst var oppe og se SønderjyskE var der slet ingen kontrol. Jeg kunne have medbragt 100 romerlys eller håndgranater om så jeg ville det. Det er sgu pinligt at være med til.
Hah, nice nok Spezi 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dasmessi
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Matigol
|
|
Håber jeg fandeme ikke :S Ville blive mega skuffet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dasmessi
Gæst
|
|
Nej men en god nyhed er: FCK vil have landsholdsspillere til transfervinduet d. 1 juli. Så håber jeg de henter Leon A eller M Laursen eller Løvenkrands eller sådan en. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
FCK vil have landsholdsspillere til transfervinduet d. 1 juli. Så håber jeg de henter Leon A eller M Laursen eller Løvenkrands eller sådan en.  Ja ikke den store overraskelse selvom det ikke er 100 % endnu men mon ikke han havde skrevet under på en ny kontrakt hvis han skulle blive. En skam har altid synes godt om Silber men fornyelse fryder og som du selv siger så kommer der nok landsholdsspillere til FCK til sommer hvilket der også står her http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=153018 ser meget gerne Leon til FCK men tro desværre ikke på det havde troet mere på det hvis Fulham var rykket ned, Løvenkrands tror jeg godt vi kan få til FCK
|
|
|
|
|
|
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
|
|
|
|
|
dasmessi
Gæst
|
|
Eller Søren Larsen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Xavi_Hernandez
|
|
Nej men en god nyhed er: FCK vil have landsholdsspillere til transfervinduet d. 1 juli. Så håber jeg de henter Leon A eller M Laursen eller Løvenkrands eller sådan en.  Leon A sker ikke.. de overlevede saa han bliver.. Martin Laursen bliver formentlig stadig fast mand saa han skifter heller ikke.. Loevenkrands kunne i maaske godt faa.. det ville da give jer to klassekanter.
|
|
|
|
|
|
Barcá - Més que un club
Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez
AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang
Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!
|
|
|
|
|
|
|
Mac
|
|
Martin Laursen er fast mand hos Aston Villa. Han blev samtidig kåret til årets spiller i klubben, så ham får vi med 100% sikkerhed ikke.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
andersfa123
Gæst
|
|
Det kan godt være folk alligevel havde kigget lidt, hvis du kom med en trillebør fyldt med håndgranater  Sidst jeg var på stadion var på NRGI Park i Aarhus og der tjekkede de heller ikke. Og jeg lagde ikke mærke til nogen overhovedet det blev tjekket. Men en kæmpeskandale det i går. Begge holds fans havde gang i romerlysene, men det UC lavede var jo livsfarligt. Hvis et hooligansregister er det der skal til for at holde sådan nogle møgsvin ude fra stadions, synes jeg det er en god ide. ARG! FÅR SNART SPAT! FAT DET DOG, DET VAR JO IKKE UC!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dasmessi
Gæst
|
|
ARG! FÅR SNART SPAT! FAT DET DOG, DET VAR JO IKKE UC!
Det var FCKs supportere.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sheriffen87
|
|
At Carsten V vil købe landsholdsspillere betyder jo ik nødvendigvis DANSKE landsholdsspillere 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dasmessi
Gæst
|
|
At Carsten V vil købe landsholdsspillere betyder jo ik nødvendigvis DANSKE landsholdsspillere  Siger jeg heller ikke. Siger bare 2 forstærkninger. Men en Espen Ruud ville være fantastisk. Eller Hangeland tilbage.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Djævlen