home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:17:21 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
28 Jun 2025, 07:37 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23587
  1 Bruger, 557 Gæster Online.

Nyeste Bruger: hyderabadgodrej
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 335 336 [337] 338 339 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1848457 gange)
Matigol
Landsholdsspiller

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #5040: 16 Maj 2008, 16:13 »

Øh.. Han har sgu da scoret tre mål på en fucking halvleg!

Svagt spillende AaB-hold? HAHA!

Du kan fandme da ikke kalde dem et svagt AaB-hold, når de lige har udspillet Jer selv (går ud fra, at du er BØF-fan). Desuden var det UDELUKKENDE FCK's fortjeneste, at AaB ikke kom frem til en eneste chance i Parken. Det samme mod Viborg. FC kørte dem over. Kampen var jo totalt ensrettet mod Viborgs mål. Ailton skulle bruge en 20 minutter på at score to mål.

Enig . - men man kan ligeså godt ignorer indlægget, det er jo kun BØF-fans herinde.
De siger Ailton er en fiasko - 9pladsen - yiir

-LFC-
Manager

« Svar #5041: 16 Maj 2008, 16:19 »

I FCK fans er jo blinde. Inden Ailton som nu er gud ifølge jer scorede mod AaB gik der 364 dage fra sidste SAS Liga scoring. Imponerende af en angriber som blev købt for Superligaens største beløb EVER. Han er imo. Superligaens ALLERSTØRSTE flop ever. Bliver han topscorer næste år jamen så kan man da begynde og snakke om valuta for pengene.

verdenskrig
Manager

« Svar #5042: 16 Maj 2008, 16:22 »

I FCK fans er jo blinde. Inden Ailton som nu er gud ifølge jer scorede mod AaB gik der 364 dage fra sidste SAS Liga scoring. Imponerende af en angriber som blev købt for Superligaens største beløb EVER. Han er imo. Superligaens ALLERSTØRSTE flop ever. Bliver han topscorer næste år jamen så kan man da begynde og snakke om valuta for pengene.

Haha kunne ikke have sagt det bedre selv Cool

Men det siger vel også lidt om hvor meget storhedsvanvid der er i den klub.. Lige så snart klubben, eller en af jeres spillere gør det lidt godt, fjerne i straks alt fokus fra det negative, og fokuserer kun på hvor gudeagtige det hele er...

Jeg savner lidt objektivitet... Og jeg skal da være den første til at erkende at han har gjort det flot de seneste 2 kampe..

Men som Lfc siger... 364 dage.. Det er naivt at glemme det, bare fordi han spiller godt i en halvleg sammenlagt Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #5043: 16 Maj 2008, 16:24 »

Hvem fuck har sagt han er gud -
vi er bare glade for han score - prøv at overdriv lidt mere ?
Omfg . Gud - hvad fuck snakker du om .
Vi håber bare på det bedste - fordi han er ved at vise takterne.
Omg - du overdriver fandeme . Til grin.

verdenskrig
Manager

« Svar #5044: 16 Maj 2008, 16:26 »

Hvem fuck har sagt han er gud -
vi er bare glade for han score - prøv at overdriv lidt mere ?
Omfg . Gud - hvad fuck snakker du om .
Vi håber bare på det bedste - fordi han er ved at vise takterne.
Omg - du overdriver fandeme . Til grin.

I slår os jo nærmest ihjel når vi prøver at få jer lidt ned på jorden igen Shockeret

Ja flot at han har scoret.. Men siger det ikke lidt om hvor elendig han har været, hvis i kan glæde jer så meget over 3 scoringer fra ham.. Man skulle jo næsten tro at i var blevet mestre Rullende Øjne

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

dasmessi
Gæst

« Svar #5045: 16 Maj 2008, 16:26 »

Det er jo ikke altid man har heldet med i posen Wink

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #5046: 16 Maj 2008, 16:27 »

Haha kunne ikke have sagt det bedre selv Cool

Men det siger vel også lidt om hvor meget storhedsvanvid der er i den klub.. Lige så snart klubben, eller en af jeres spillere gør det lidt godt, fjerne i straks alt fokus fra det negative, og fokuserer kun på hvor gudeagtige det hele er...

Jeg savner lidt objektivitet... Og jeg skal da være den første til at erkende at han har gjort det flot de seneste 2 kampe..

Men som Lfc siger... 364 dage.. Det er naivt at glemme det, bare fordi han spiller godt i en halvleg sammenlagt Peace

Hvem er det der er naive. Hvem siger vi ikke stadig har i baghovedet at Ailton har gjort det dårligt.
Men da i vandt i jylland - efter en evolution's tid - var i ikke glade . ?
omfg . i har så travlt med at kigge ned på vores spiller . I LIGGER PÅ 9 PLADSEN .
Hvorfor må man ikk være glad fordi ens spiller - man virkelig har håbet på - begynder at score Huh

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #5047: 16 Maj 2008, 16:29 »

-LFC-
Jeg kan se, at du er 13 år gammel. Jeg er kun 6 år ældre end dig, men alligevel har jeg så på den baggrund set 6 års mere sas-liga fodbold end du har.

Derfor synes jeg på ingen måde du kan udtale dig om, at han er sas-ligaens største flop EVER, IMO, og hvad du ellers vil bruge er udtryk.

Jeg kan heller ikke udpege sas-ligaens største flop - jeg har jo ikke været med fra starten, og har trods alt ikke orket at se de gamle videoer i arkiverne!

Desuden er det en klar fejl af folk at tro, at Ailton selv har bedt om at blive købt for 22 mio. kr.
Det er dit argument for at han er det største flop. Det er jo konkurrencen, der gør det. Han var vigtig for sin klub, der vidste, FCK havde pengene. Desuden var BIF angiveligt i konkurrence med dem, så jeg synes lige så godt, at det argument kan blive pakket sammen.

Jeg har gennemskuet din ironi i ordet "imponerende", og desuden vil jeg da henvise til nipserstat.dk - en side der kan komme med faktuelle betragtninger til denne tråd, for det mangler det.

Faktum er, at Ailton er indskiftet 18/19 gange i SAS-ligaen i denne sæson.
Faktum er, at i samtlige kampe, han har scoret, er han blevet bænket kampen efter. Hvordan ville I selv have det?
Faktum er, at han kun har spillet 6 hele SAS-liga kampe.

Jeg vil nærmere sige, at på det punkt, er det Ståle, der flopper.

Jeg forsvarer Ailton. Måske ikke fuldt berettiget, fordi han til tider har underpræsteret. Men forudsætningerne har heller ikke været der.
Det sjove er at se alle dem, der nu er efter dem, der er glade for at han scorer.
Du må hellere end gerne svare på denne.

Og nej, blind er jeg ej.

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #5048: 16 Maj 2008, 16:29 »

I slår os jo nærmest ihjel når vi prøver at få jer lidt ned på jorden igen Shockeret

Ja flot at han har scoret.. Men siger det ikke lidt om hvor elendig han har været, hvis i kan glæde jer så meget over 3 scoringer fra ham.. Man skulle jo næsten tro at i var blevet mestre Rullende Øjne

Hvorfor har vi ikke ret til at være glade ti min. efter vores dyreste spiller har scoret to mål på 20 min,
I er der med det samme .- og det er pisse træls. Vi kom på en andenplads - i kom på en 9plads.
Jeg ved godt det er underligt for jer når folk er glade, med den sæson i har haft,
Men hvad med du blev i din egen tråd - og lavede din sign. om ?

verdenskrig
Manager

« Svar #5049: 16 Maj 2008, 16:32 »

Hvem er det der er naive. Hvem siger vi ikke stadig har i baghovedet at Ailton har gjort det dårligt.
Men da i vandt i jylland - efter en evolution's tid - var i ikke glade . ?
omfg . i har så travlt med at kigge ned på vores spiller . I LIGGER PÅ 9 PLADSEN .
Hvorfor må man ikk være glad fordi ens spiller - man virkelig har håbet på - begynder at score Huh

Nu ved jeg ikke hvad i har i hovedet( hvis i har noget Opstemt)
Men som de fleste skriver her, virker det ikke som om i husker særlig meget af de seneste 364 dage, hvor Ailton har været lige så farlig, som jeg scorer mål ( jeg er målmand Rullende Øjne)

Hehe jo vi var da glade, men det var fordi HOLDET havde vundet.. Jeg har sku aldrig været så glad for at en spiller scorede.. Var da glad da Elmander endelig fik huld på bylden mod viborg, men det her er jo nærmest grinagtigt.. For mig virker det som om i totalt havde opgivet ham, men at han nu pludseligt er steget op fra graven, og bliver topscorer næste år, ligesom Holger Danske vågner og redder Danmark, hvis vi kommer i problemer... Grin

Selvfølgelig må i da være glade, men der må også være en grænse..  Peace..

Det er da flot at Ailton måske er kommet i gang, men at i kan være så glade over det, siger vidst alt om jeres sæson Rullende Øjne

Cool

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #5050: 16 Maj 2008, 16:32 »

-LFC-
Jeg kan se, at du er 13 år gammel. Jeg er kun 6 år ældre end dig, men alligevel har jeg så på den baggrund set 6 års mere sas-liga fodbold end du har.

Derfor synes jeg på ingen måde du kan udtale dig om, at han er sas-ligaens største flop EVER, IMO, og hvad du ellers vil bruge er udtryk.

Jeg kan heller ikke udpege sas-ligaens største flop - jeg har jo ikke været med fra starten, og har trods alt ikke orket at se de gamle videoer i arkiverne!

Desuden er det en klar fejl af folk at tro, at Ailton selv har bedt om at blive købt for 22 mio. kr.
Det er dit argument for at han er det største flop. Det er jo konkurrencen, der gør det. Han var vigtig for sin klub, der vidste, FCK havde pengene. Desuden var BIF angiveligt i konkurrence med dem, så jeg synes lige så godt, at det argument kan blive pakket sammen.

Jeg har gennemskuet din ironi i ordet "imponerende", og desuden vil jeg da henvise til nipserstat.dk - en side der kan komme med faktuelle betragtninger til denne tråd, for det mangler det.

Faktum er, at Ailton er indskiftet 18/19 gange i SAS-ligaen i denne sæson.
Faktum er, at i samtlige kampe, han har scoret, er han blevet bænket kampen efter. Hvordan ville I selv have det?
Faktum er, at han kun har spillet 6 hele SAS-liga kampe.

Jeg vil nærmere sige, at på det punkt, er det Ståle, der flopper.

Jeg forsvarer Ailton. Måske ikke fuldt berettiget, fordi han til tider har underpræsteret. Men forudsætningerne har heller ikke været der.
Det sjove er at se alle dem, der nu er efter dem, der er glade for at han scorer.
Du må hellere end gerne svare på denne.

Og nej, blind er jeg ej.

Pisse dejligt at have en herinde i tråden - der er bare lidt sofistikeret.
Ailton kan jo ikke gøre for han er en dyr spiller.
Han har haft kæmpe forventninger, og bliver jo bænket i hver kamp.
Selvom han scorer mod Sas -ligaens tophold - bliver han bænket mod sasligaens bundhold.
Han pwner også jer i næste runde.

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #5051: 16 Maj 2008, 16:35 »

Men som de fleste skriver her, virker det ikke som om i husker særlig meget af de seneste 364 dage, hvor Ailton har været lige så farlig, som jeg scorer mål ( jeg er målmand Rullende Øjne)

Hehe jo vi var da glade, men det var fordi HOLDET havde vundet.. Jeg har sku aldrig været så glad for at en spiller scorede.. Var da glad da Elmander endelig fik huld på bylden mod viborg, men det her er jo nærmest grinagtigt.. For mig virker det som om i totalt havde opgivet ham, men at han nu pludseligt er steget op fra graven, og bliver topscorer næste år, ligesom Holger Danske vågner og redder Danmark, hvis vi kommer i problemer... Grin

Det er da flot at Ailton måske er kommet i gang, men at i kan være så glade over det, siger vidst alt om jeres sæson Rullende Øjne

Det var igår Huh
Hvad fuck er det for en grænse du snakker om.
Du var lige efter kampen - UHA SE AILTON BARCA VENTER PÅ DIG , -FRELSER .
og alt dit andet ironiske pis. Må man ikk være glad . også dagen efter.
Kunne forstå hvis der var gået en uge. MEN 1DAG .

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #5052: 16 Maj 2008, 16:37 »

Hvorfor skal man lægge bånd på glæden?
Jeg bryder mig ikke videre om, at du skal bestemme, hvor lykkelig jeg er Wink

Ej, men du har nu i bund og grund ikke ret i, at Ailton er ligeså (u)farlig som dig.

Han er jo kommet ind med 10 minutter tilbage i mange kampe og enten bliver der smidt lange bolde op til en mand, der tæller 180 cm, eller også skal han være med til at forsvare en føring. Ofte er han blevet brugt på venstre kant.

Desuden har han også været farlig - det kan jeg bestemt dokumentere, men har desværre ikke rådighed over FCK's kampe.

verdenskrig
Manager

« Svar #5053: 16 Maj 2008, 16:38 »

Hvorfor har vi ikke ret til at være glade ti min. efter vores dyreste spiller har scoret to mål på 20 min,
I er der med det samme .- og det er pisse træls. Vi kom på en andenplads - i kom på en 9plads.
Jeg ved godt det er underligt for jer når folk er glade, med den sæson i har haft,
Men hvad med du blev i din egen tråd - og lavede din sign. om ?

Hehe jo hvis det holdt sig til det.. Men roserne vil jo ingen ende tage..  crazy

Ja vi er der med det samme.. Selvfølgelig er vi det.. Som jeg siger har vi nu gennem de senere år hørt på jeres storhedsvanvid om at i var åhhh så fantastiske, danmarks bedst hold, og alt hvad i lavede var gude agtigt osv osv osv.. Så må i sku da også kunne tage at få lidt igen.. Plus at det jeg skriver ER sandheden.. Grunden til at du hidser dig op, er at det er sandt.. Sandheden er altid ilde hørt som man siger Peace

Det sidste siger vel bare alt om at jeg har ramt rigtigt Smiley.. Hvorfor skulle jeg i øvrigt lave min signatur om Huh.. Det rager da overhoved ikke dig hvad JEG skriver i den.. Så pas du bare dig selv min ven!

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #5054: 16 Maj 2008, 16:39 »

Det var igår Huh
Hvad fuck er det for en grænse du snakker om.
Du var lige efter kampen - UHA SE AILTON BARCA VENTER PÅ DIG , -FRELSER .
og alt dit andet ironiske pis. Må man ikk være glad . også dagen efter.
Kunne forstå hvis der var gået en uge. MEN 1DAG .

Min pointe er blot at jeg ikke forstår hvorfor i ikke glæder jer over at i endelig er tilbage på sporet, istedet for pludseligt at skulle belære os om hvor fantastisk Ailton er Smiley?

Cool

Sider: 1 ... 335 336 [337] 338 339 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010