home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:17:21 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
28 Jun 2025, 07:37 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23587
  0 Brugere, 486 Gæster Online.

Nyeste Bruger: hyderabadgodrej
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 311 312 [313] 314 315 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1848621 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: F.C. København Tråden
« Svar #4680: 05 Maj 2008, 21:47 »

Og nej FCK ville ikke hellere have Gilberto fremfor Ailton - hvis Gilberto kom til FCK ville han have det ligeså svært som Ailton - ikke ét sekund i tvivl.

Og sådan er det bare! Eller hvad? Har du et argument?

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #4681: 05 Maj 2008, 21:48 »

Det må da efterhånden være gået op jer at i ikke har det bedste materiale... På papiret måske...

Men på banen er i langt fra det.. Jeg har sagt det maaaaange gange... Men i må sande at jeres storhed er forbi, og at i igen har et dødeligt hold som ikke er det bedste i dk.. At man har det på papiret giver ikke 3 point Smiley Peace

Og jeres form i foråret bekræfter vel i højeste grad min teori Thumbs Up

Haha, kan ikke lade være med at grine af din kommentar, bærer tydeligt præg af at du holder med Brøndby - ingen skam i det, men hvis jeg skal debattere skal alle være objektive og det er det her ikke. Så gider ikke bruge længere tid på mit svar.

Niko
Gæst

« Svar #4682: 05 Maj 2008, 21:50 »

"det er bare hans spillermateriale som ikke er godt nok i forhold til de andre SAS Liga-hold." DET PASSER IKKE, FCK har nok den bedste trup i hele ligaen, at spillerne så ikke har præsteret er en anden ting, men at side at deres spillermateriale ikke er godt nok, det tror jeg ikke på. Og nej FCK ville ikke hellere have Gilberto fremfor Ailton - hvis Gilberto kom til FCK ville han have det ligeså svært som Ailton - ikke ét sekund i tvivl.

Den bedste trup, nu må jeg grine. De har de største spillere, men ikke den bedste trup. På papiret, ja, men ikke på banen, som er det der tæller. Gilberto Macena er en bedre fodboldspiller end Ailton, så du ikke hvordan han driblede rundt med jer og lagde bolden over til Lauser?

Gilberto er bedre end Ailton, se på banen og papiret. Der fører Horsens-spilleren begge steder, han spiller for en dårligere klub, men laver flere mål end ham. Alle vil da gerne have Gilberto i Danmark, han er en af de bedste angribere.

Hvorfor ville han have det svært?

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #4683: 05 Maj 2008, 21:51 »

Og sådan er det bare! Eller hvad? Har du et argument?

Ja. Ailton og Gilberto er nogenlunde samme spilletype, Ailton bedst vil jeg mene. Forskellen er bare, at Ailton ikke passer ind i FCK's spillesystem, Da han spillede i Örgryte spillede han på et hold som primært levede af kontra angreb og der var Ailton meget stærk og så var det FCK (og mange andre klubber) fik øjnene op for ham. Men nu er han kommet til et hold der er spilstyrende og dermed får Ailton ikke de store muligheder for at lave hans raids. Men hvis Ståle gav Ailton en 4-5 kampe i streg (ligemeget med præstationerne - overdrivelse fremmer forståelse) så tror jeg på, at han ville slå igennem. Ja, lidt svært at tro på, men jeg gør, da spillere som ham har brugt for selvtilid - og det får man ikke, af at få de sidste 10 minutter af hver kamp.

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #4684: 05 Maj 2008, 21:53 »

Den bedste trup, nu må jeg grine. De har de største spillere, men ikke den bedste trup. På papiret, ja, men ikke på banen, som er det der tæller. Gilberto Macena er en bedre fodboldspiller end Ailton, så du ikke hvordan han driblede rundt med jer og lagde bolden over til Lauser?

Gilberto er bedre end Ailton, se på banen og papiret. Der fører Horsens-spilleren begge steder, han spiller for en dårligere klub, men laver flere mål end ham. Alle vil da gerne have Gilberto i Danmark, han er en af de bedste angribere.

FCK har den bedste trup på papiret som jeg hele tiden har sagt - men problemet er at de har underpræsteret, jeg har ikke på noget tidspunkt sagt at FCK har det bedste hold som sådan, jo bedste spillere, men ikke HOLD - håber i forstår meningen. For svar om Gilberto - se mit forrige indlæg.

fc-hansen
Manager

« Svar #4685: 05 Maj 2008, 21:55 »

Ja. Ailton og Gilberto er nogenlunde samme spilletype, Ailton bedst vil jeg mene. Forskellen er bare, at Ailton ikke passer ind i FCK's spillesystem, Da han spillede i Örgryte spillede han på et hold som primært levede af kontra angreb og der var Ailton meget stærk og så var det FCK (og mange andre klubber) fik øjnene op for ham. Men nu er han kommet til et hold der er spilstyrende og dermed får Ailton ikke de store muligheder for at lave hans raids. Men hvis Ståle gav Ailton en 4-5 kampe i streg (ligemeget med præstationerne - overdrivelse fremmer forståelse) så tror jeg på, at han ville slå igennem. Ja, lidt svært at tro på, men jeg gør, da spillere som ham har brugt for selvtilid - og det får man ikke, af at få de sidste 10 minutter af hver kamp.
100% enig. Ailton, kan vi da godt blive enige om, ikke har præsteret, men jeg syntes heller ikkew at han får mulighed for at blive spillet ordentligt igang, men Havde Ailton spillet i Horsens var han ligaens bedste angriber

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Don AA
Manager

« Svar #4686: 05 Maj 2008, 21:56 »

Alt det der "vi kan ikke vinde hvert år" er altså lidt for blåøjet i mine øjne.

Nej, det kan I ikke, men såfremt I ender uden for top tre og dermed går glip af Europa, er det en skandale, og i så fald kan en fyring af Ståle sagtens forsvares. Jeres startellever er klart Danmarks bedste, og at ligge nummer fire med fem kampe igen med sådan en forudsætning burde ikke betragtes som acceptabelt.

Sang Horsens-tilhængerne det i dag? Genialt Opstemt
Enig i at hvis ikke kommer i top 3 er det en skandale men tror nu også vi ender i top 3

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

verdenskrig
Manager

« Svar #4687: 05 Maj 2008, 21:57 »

Haha, kan ikke lade være med at grine af din kommentar, bærer tydeligt præg af at du holder med Brøndby - ingen skam i det, men hvis jeg skal debattere skal alle være objektive og det er det her ikke. Så gider ikke bruge længere tid på mit svar.

Grin Du taler konstant om at være objektiv, men glemmer det selv... Se dog på jeres kampe... Det er da naivt at sige, at man har det bedste hold, når man spiller som i spiller igennem en så lang periode nu... Der var engang en der sagde: Tabellen lyver aldrig... Og gud hvor er det dog sandt i det her tilfælde!!

Min teori bliver bekræftet i dit holds spil... så jeg er aldeles objektiv.. Jeg har jo ikke snakket om at Brøndby er bedre eller noget, plus at jeg har fremført nogle argumenter for det jeg mener... Det er bare dig som ikke vil se realiteterne i øjnene  Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

United-styrer
Gæst

« Svar #4688: 05 Maj 2008, 21:57 »

Ja. Ailton og Gilberto er nogenlunde samme spilletype, Ailton bedst vil jeg mene.

Vi foretager det første mellemstop her, for hvad er det helt præcist, du drager den konklusion ud fra? Har du set en hel masse kampe med Ailton i Sverige? For ellers kan jeg slet ikke forstå, at du vurderer Ailton højere. Manden kan ikke score mål, og selv den mest inkarnerede FCK-tilhænger burde erkende, at han med det ekstreme prisskilt i baghovedet er det vel nok største fejlkøb i Superligaens historie. Omvendt har Gilberto i en længere periode vist, hvor giftig han er - og det endda på et hold, hvor medspillerne ikke er nær så gode som Ailtons.

I mine øjne er du altså heller ikke selv vanvittig god til at forholde dig objektivt.

Forskellen er bare, at Ailton ikke passer ind i FCK's spillesystem, Da han spillede i Örgryte spillede han på et hold som primært levede af kontra angreb og der var Ailton meget stærk og så var det FCK (og mange andre klubber) fik øjnene op for ham. Men nu er han kommet til et hold der er spilstyrende og dermed får Ailton ikke de store muligheder for at lave hans raids. Men hvis Ståle gav Ailton en 4-5 kampe i streg (ligemeget med præstationerne - overdrivelse fremmer forståelse) så tror jeg på, at han ville slå igennem. Ja, lidt svært at tro på, men jeg gør, da spillere som ham har brugt for selvtilid - og det får man ikke, af at få de sidste 10 minutter af hver kamp.

Hvor mange chancer skal en mand få? Han har på det seneste fået meget kort snor, men det hænger så sandelig da sammen med, at han i snart 18 måned har vist, at han måske er to af de 22 mio. kr. værd. Han har fået sine chancer tidligere, er faldet fuldstændig igennem og gør det stadig. Jeg forstår ikke, at man ikke bare erkender, at han var en opreklameret spiller, som slet ikke var pengene værd. Det er ingen skam at lave et fejlkøb. Anders Bjerregaard er f.eks. ret god til det.

Don AA
Manager

« Svar #4689: 05 Maj 2008, 21:59 »

Kunne godt tænke mig at høre hvem du synes har den bedste trup nu hvor FCKs er til grin i din verden

fc-hansen
Manager

« Svar #4690: 05 Maj 2008, 22:00 »

Enig i at hvis ikke kommer i top 3 er det en skandale men tror nu også vi ender i top 3
Grin Du taler konstant om at være objektiv, men glemmer det selv... Se dog på jeres kampe... Det er da naivt at sige, at man har det bedste hold, når man spiller som i spiller igennem en så lang periode nu... Der var engang en der sagde: Tabellen lyver aldrig... Og gud hvor er det dog sandt i det her tilfælde!!

Min teori bliver bekræftet i dit holds spil... så jeg er aldeles objektiv.. Jeg har jo ikke snakket om at Brøndby er bedre eller noget, plus at jeg har fremført nogle argumenter for det jeg mener... Det er bare dig som ikke vil se realiteterne i øjnene  Peace
Ja tabellen lyver aldrig det er rigtigt, og i denne periode er vi ikke DK's bedste, men når der er spillet 18 kampe af den nye sæson, ville FCK være DK's bedste

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

verdenskrig
Manager

« Svar #4691: 05 Maj 2008, 22:01 »

Kunne godt tænke mig at høre hvem du synes har den bedste trup nu hvor FCKs er til grin i din verden

Niveauet i en trup afspejles vel af hvordan holdet spiller.. Så på nuværende tidspunkt er der sku mange hold i suppen som har en bedre trup end fck.. Når vi snakker på papiret er det en helt anden snak Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #4692: 05 Maj 2008, 22:03 »

Vi foretager det første mellemstop her, for hvad er det helt præcist, du drager den konklusion ud fra? Har du set en hel masse kampe med Ailton i Sverige? For ellers kan jeg slet ikke forstå, at du vurderer Ailton højere. Manden kan ikke score mål, og selv den mest inkarnerede FCK-tilhænger burde erkende, at han med det ekstreme prisskilt i baghovedet er det vel nok største fejlkøb i Superligaens historie. Omvendt har Gilberto i en længere periode vist, hvor giftig han er - og det endda på et hold, hvor medspillerne ikke er nær så gode som Ailtons.

I mine øjne er du altså heller ikke selv vanvittig god til at forholde dig objektivt.

Hvor mange chancer skal en mand få? Han har på det seneste fået meget kort snor, men det hænger så sandelig da sammen med, at han i snart 18 måned har vist, at han måske er to af de 22 mio. kr. værd. Han har fået sine chancer tidligere, er faldet fuldstændig igennem og gør det stadig. Jeg forstår ikke, at man ikke bare erkender, at han var en opreklameret spiller, som slet ikke var pengene værd. Det er ingen skam at lave et fejlkøb. Anders Bjerregaard er f.eks. ret god til det.

Ailton og Gilberto ER samme spiltype, begge er pænt hurtige kan godt lide små driblinger og er allerbedst hvis de har en makker som de fungere perfekt sammen med.
Ja, jeg har set en del kampe med Ailton i sverige efter købet af ham blev offentligjort så jeg en del kampe med ham, for at se hvilken spiller han var, og må sige, jeg var meget imponeret!
Ja, Ailton har indtil videre både været det dyreste, men også dårligste køb (i forhold til pris) i Superligaen - kæmpe skuffelse er hvad han er. Men mener og tror stadig, at hvis han fik chance i 4-5 kampe fra start, evt sammen med Nordstrand eller Junior som jeg ser som ideelle makkere til ham, så tror jeg på at han kunne slå igennem - ikke nødvendigvis men chance er større end hvis han forsætter med at få de sidste 10 min af hver kamp.   

Don AA
Manager

« Svar #4693: 05 Maj 2008, 22:03 »

Det må da efterhånden være gået op jer at i ikke har det bedste materiale... På papiret måske...

Men på banen er i langt fra det.. Jeg har sagt det maaaaange gange... Men i må sande at jeres storhed er forbi, og at i igen har et dødeligt hold som ikke er det bedste i dk.. At man har det på papiret giver ikke 3 point Smiley Peace

Og jeres form i foråret bekræfter vel i højeste grad min teori Thumbs Up
Det hænger ikke samme på banen det kan en hver se hvis man ser på resultaterne synes bestemt ikke alle vores nederlag har været fortjente men piv piv det kan man ikke bruge til noget som helst. Vores storhed forbi? Måske i denne sæson men tror vi kommer meget stærkt tilbage i næste sæson

verdenskrig
Manager

« Svar #4694: 05 Maj 2008, 22:03 »

Ja tabellen lyver aldrig det er rigtigt, og i denne periode er vi ikke DK's bedste, men når der er spillet 18 kampe af den nye sæson, ville FCK være DK's bedste

1. I har da lige talt om at i har Danmarks bedste trup, ergo må i vel have det bedste hold... I modsiger jer selv!

2. Din påstand om næste sæson, savner et argument... For mig bekendt sagde i nogenlunde det samme i vinterpausen Peace..

Cool

Sider: 1 ... 311 312 [313] 314 315 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010