|
|
|
Matigol
|
|
Jeg klapper i mine små hænder over at i kan slå selveste Esbjerg.. det har selv vi prøvet  tillykke ! Så skulle vi jo nærmest fejre jer :p
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Flaekbuks
|
|
det er ikke så meget sejren over Esbjerg, det er første sejr i April måned/6kampe såå.. men i har også undgået sejr i 24 eller 25 udekampe..
|
|
|
|
|
|
FCK! ARSENAL! BAYERN MUNCHEN! UDINESE!
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
tillykke ! Så skulle vi jo nærmest fejre jer :p
Vent hellere med det til torsdag 
|
|
|
|
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|
|
Flaekbuks
|
|
Hader Ståle Solbakken, hvad bilder han sig ind at storme ud af sit felt og juble foran Esbjergs trænerbænk. Det er så usportsligt, håber han får noget for det.  Fodbold er følelser
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
Der var klart frispark inden han skød ham pospech - jeg håber at ukpai er skadet så han ikke er med i pokal finalen  ufortjent fck vandt.
|
|
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
|
Schjelde
|
|
Vi fik da konstateret en ting "Aiton kan ike score på nogle chancer"
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GudenEricsson
Gæst
|
|
Fodbold er følelser
Ja men her håner han jo modstanderen, det har han vel ikke en træng til 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
det er ikke så meget sejren over Esbjerg, det er første sejr i April måned/6kampe såå.. men i har også undgået sejr i 24 eller 25 udekampe..
Ja men den brød vi i oktober så det er vidst rimelig meget fortid nu 
|
|
|
|
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|
|
Andreas93
Gæst
|
|
Vent hellere med det til torsdag  ja i ligger jo flot til i ligaen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
Gæst
|
|
Fodbold er følelser
Ja, men det er respektløs. Enig med Slikkel, ikke en fortjent sejr, i spiller ikke godt. Og dem der siger at Ailton ikke er et fejlkøb  Han kommer ind og gør ingen nytte..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Matigol
|
|
Vent hellere med det til torsdag   Venter spændt  ________ Nice lavet af Ståle  Vi fik da konstateret en ting "Aiton kan ike score på nogle chancer"
BAAAAAAAAH ' TAG DIG SAMMEN. Har sionko ikke brændt sådanne chancer. synes du skal lukke din numse
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Flaekbuks
|
|
Ja men her håner han jo modstanderen, det har han vel ikke en træng til  jeg har kun set klippet en gang og der syns jeg ikke det ligner han håner men der tog sejrs rusen også godt fast;) men håber så sandelig ikke han decideret håner
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andreas93
Gæst
|
|
Der var klart frispark inden han skød ham pospech - jeg håber at ukpai er skadet så han ikke er med i pokal finalen  ufortjent fck vandt. ufortjent? hva for en kamp så du
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
Ja men her håner han jo modstanderen, det har han vel ikke en træng til  Ikke den diskusion igen  Nej ved i hvad.. Jeg tror faktisk ikke det er bevidst.. Jeg tror simpelthen bare at han løer igennem fordi han er så lettet, og pludselig står han foran esbjergs bænk  .. ( har jeg lige forsvaret en fra fck  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|