home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Jun 2025, 22:17 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23596
  1 Bruger, 779 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Macmal
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 284 285 [286] 287 288 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1880018 gange)
kerzhakov
Førsteholdsspiller

Sv: F.C.København Tråden
« Svar #4275: 16 Apr 2008, 21:14 »

haha (: , kan godt være , men jeres krise er fandme for ringe (:

haha først skal i jo lærer og score mål (:

Ja. Det vil jeg sku også sige. Heller ligge nr. 8 uden at kunne nå noget end at være 2er og tabe 2 kampe i træk.

It's gonna be legendary

FTR
Førsteholdsspiller

« Svar #4276: 16 Apr 2008, 21:14 »

Av så tæt på og så alligevel ikke godt komme igen efter Esbjerg scorer men heldet var bare ikke med os i dag synes vi spiller godt og selvom vi laver 2 mål så skal vi sku lave flere med de chancer. Synes også vi blev snydt for et straffespark men det kan vi jo ikke gøre noget ved nu vi er ude af pokalen og så må vi bare forsøge at give den gas i sas ligaen

HØRT

dasmessi
Gæst

« Svar #4277: 16 Apr 2008, 21:16 »

HØRT
Damn!, kan ægre mig sååå meget

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #4278: 16 Apr 2008, 21:17 »

Av så tæt på og så alligevel ikke godt komme igen efter Esbjerg scorer men heldet var bare ikke med os i dag synes vi spiller godt og selvom vi laver 2 mål så skal vi sku lave flere med de chancer. Synes også vi blev snydt for et straffespark men det kan vi jo ikke gøre noget ved nu vi er ude af pokalen og så må vi bare forsøge at give den gas i sas ligaen

Du er simpelthen en helgen, Don AA! Du er så befriende at høre på! Er helt enig, vi skal ikke gå og græde snot over det, det lader vi de andre fans om! Hvis i skal græde snot, så lad være at gøre det på et forum. Sket er sket, der er intet vi kan gøre!

En positiv ting, er at Ståle udtaler sig meget surt til pressen, og det kan Don Ø ikke lide, plus at resultaterne har været lidt for dårlige på det sidste. Det bringer muligheden for en ny træner! Måske.

dasmessi
Gæst

« Svar #4279: 16 Apr 2008, 21:19 »

Du er simpelthen en helgen, Don AA! Du er så befriende at høre på! Er helt enig, vi skal ikke gå og græde snot over det, det lader vi de andre fans om! Hvis i skal græde snot, så lad være at gøre det på et forum. Sket er sket, der er intet vi kan gøre!

En positiv ting, er at Ståle udtaler sig meget surt til pressen, og det kan Don Ø ikke lide, plus at resultaterne har været lidt for dårlige på det sidste. [b]Det bringer muligheden for en ny træner![/b
ja forhåbentlig

verdenskrig
Manager

« Svar #4280: 16 Apr 2008, 21:22 »

Fremragende kommentar. den slår sgu hårdt.  Den holder næsten det niveau du har lagt i den her tråd. Behøver jeg at minde dig om hvor i ligger i ligaen? eller kan du selv huske det. Men fint nok. Hover når du får chancen. Det må havde været hårdt at være til grin det sidste halvandet år. Kan godt forstå du skal ud med nogle frusdtationer.

Hvem sagde nærtagende  Rullende Øjne

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #4281: 16 Apr 2008, 21:23 »

Hvem sagde nærtagende  Rullende Øjne
Ja, det ved jeg sku heller ikk?

EDIT:
Jeg tror det var dig.

It's gonna be legendary

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #4282: 16 Apr 2008, 21:30 »

Kan kun være enig i at; Jesper Lange! er gay!

Som taget ud af mc's signatur.

I ain't playin', nigga

verdenskrig
Manager

« Svar #4283: 16 Apr 2008, 22:31 »

Ja, det ved jeg sku heller ikk?

EDIT:
Jeg tror det var dig.

Ja og den var rettet mod DIG Thumbs Up

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #4284: 17 Apr 2008, 07:44 »

Ja og den var rettet mod DIG Thumbs Up
Sjovt. Synes faktisk at du må ha taget den debat vi havde ret nærtagende siden du nu angriber mange af mine indlæg.Og så vil du måske stoppe OT nu?

It's gonna be legendary

verdenskrig
Manager

« Svar #4285: 17 Apr 2008, 08:13 »

Sjovt. Synes faktisk at du må ha taget den debat vi havde ret nærtagende siden du nu angriber mange af mine indlæg.Og så vil du måske stoppe OT nu?

Jeg angriber skam ikke mange, jeg angriber et... Fordi det er til at brække sig over at man ikke kan tage bare en lille smule hån, hvilket dybest set er noget som er en del af fodbold... Men det er du så ikke ene om... Nu valgte jeg bare dig ud, da dit lugtede langt væk af det crazy

Og hvor angriber jeg ellers dine indlæg Rullende Øjne..

Ellers: Surt for fck at de ikke lige kunne holde den til sidst. Det burde ikke kunne lade sig gøre at man lukker et mål ind så sent, og dermed reelt smider den eneste pokal man har mulighed for at vinde på gulvet... Ellers skal der godt nok andre boller på suppen for jer Shockeret...  Men jeg klager ikke da Esbjerg bliver nemmere i finalen end fck Thumbs Up

SES I PARKEN Thumbs Up Opstemt

Cool

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #4286: 17 Apr 2008, 08:36 »

Synes det er foragteligt at hævde at Esbjerg bliver lettere i finalen end FCK - vi spiller mange mange tætte opgør med Brøndby, og giver god modstand...i vandt 2-1 sidste gang (lidt heldigt endda) og forrige opgør vandt vi 3-2, hvor vi tillod os at brænde straffe!

Så forvent mere modstand!

verdenskrig
Manager

« Svar #4287: 17 Apr 2008, 08:44 »

Synes det er foragteligt at hævde at Esbjerg bliver lettere i finalen end FCK - vi spiller mange mange tætte opgør med Brøndby, og giver god modstand...i vandt 2-1 sidste gang (lidt heldigt endda) og forrige opgør vandt vi 3-2, hvor vi tillod os at brænde straffe!

Så forvent mere modstand!

Hvor skriver jeg at jeg ikke forventer god modstand  Huh

Jeg vil bare til enhver tid hellere have esbjerg end fck som så havde fyldt parken ud med masser af fck fans, og selvom fck spiller skidt for tiden, vil de altid være en kæmpe trussel mod os.. Mere end esbjerg.. Og esbjerg har vi ikke problemer med hjemme, på samme måde som ude, hvilket vi alt andet lige må kalde os selv med den opbakning drengene får i parken.

Så jeg siger ikke at jeg ikke forventer god modstand, jeg tror bare vi får det nemmere end mod fck...  Thumbs Up

Edit: Havde slet ikke lugtet at du var esbjeg fan  Grin... For det første vandt vi fuldt fortjent i lørdags, og det straffe i fik, fik i 2-3 min inde i overtiden, så det havde reelt ingen indflydelse på om i vandt crazy
« Seneste Redigering: 17 Apr 2008, 08:50 af verdenskrig » Logged

Cool

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #4288: 17 Apr 2008, 14:54 »

Jeg angriber skam ikke mange, jeg angriber et... Fordi det er til at brække sig over at man ikke kan tage bare en lille smule hån, hvilket dybest set er noget som er en del af fodbold... Men det er du så ikke ene om... Nu valgte jeg bare dig ud, da dit lugtede langt væk af det crazy

Og hvor angriber jeg ellers dine indlæg Rullende Øjne..

Ellers: Surt for fck at de ikke lige kunne holde den til sidst. Det burde ikke kunne lade sig gøre at man lukker et mål ind så sent, og dermed reelt smider den eneste pokal man har mulighed for at vinde på gulvet... Ellers skal der godt nok andre boller på suppen for jer Shockeret...  Men jeg klager ikke da Esbjerg bliver nemmere i finalen end fck Thumbs Up

SES I PARKEN Thumbs Up Opstemt

En ting der er værd at brække sig over er en mand, hvis hold selv har været elendigt igennem længere tid, skal ind og skrive kom så ESbjerg på 6 forskellige måder i en FCK-tråd.

It's gonna be legendary

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #4289: 17 Apr 2008, 15:05 »

En ting der er værd at brække sig over er en mand, hvis hold selv har været elendigt igennem længere tid, skal ind og skrive kom så ESbjerg på 6 forskellige måder i en FCK-tråd.

Sider: 1 ... 284 285 [286] 287 288 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010