home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 732 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 254 255 [256] 257 258 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1977281 gange)
GudenEricsson
Gæst

Sv: F.C.København Tråden
« Svar #3825: 22 Mar 2008, 18:05 »

Tror desværre fck kører den hjem Skuffet

Der er ikke meget plads til Gilberto og Lawan nede bag ved FCKs bagkæde. Hvis det ikke ændres så kommer de ikke tilbage

Don AA
Manager

« Svar #3826: 22 Mar 2008, 19:10 »

Jep så er vi tilbage på 1.pladsen efter dagens 1-0 sejr over Horsens men mon ikke AAB tager 1.pladsen igen i morgen.
Dagens kamp en nogen super køn kamp synes ellers vi spiller bold fint rundt i perioder men i et alt for lavt tempo også skal vi til at lukker sådan nogen kampe ikke sjovt at sidde og være nervøs over de skal scorer til 1-1.
Sejren dog fuldt fortjent og straffetsparket også i orden.

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

verdenskrig
Manager

« Svar #3827: 22 Mar 2008, 19:17 »

Jep så er vi tilbage på 1.pladsen efter dagens 1-0 sejr over Horsens men mon ikke AAB tager 1.pladsen igen i morgen.
Dagens kamp en nogen super køn kamp synes ellers vi spiller bold fint rundt i perioder men i et alt for lavt tempo også skal vi til at lukker sådan nogen kampe ikke sjovt at sidde og være nervøs over de skal scorer til 1-1.
Sejren dog fuldt fortjent og straffetsparket også i orden.

Jeg begynder så småt og funderer over om det her i virkeligheden er jeres sande niveau... Godt nok vinder i, samtidig med, at i holder clean sheet, men jeres spil er så kedeligt, fantasiløst, og uden tempo at det er lige før vi spiller mere underholdende i Helsinge  Peace

Jeg mener i burde spille drømmefodbold med de spillere i har til rådighed... HVIS vi havde de samme slags spillere i Brøndby ville vi jo køre samtlige hold ud af banen... Selvom vi nu allerede spiller bedre fodbold, end fck med de spillere vi har til rådighed... I er bare bedre i felterne.. Skuffet
 Det virker næsten som om fck spillerne elsker den spænding der er til sidst... Rullende Øjne

Opskriften hvis man skal have noget med fra Parken er meget klar: Kom foran 1-0 Thumbs Up Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #3828: 22 Mar 2008, 19:20 »

Jeg begynder så småt og funderer over om det her i virkeligheden er jeres sande niveau... Godt nok vinder i, samtidig med, at i holder clean sheet, men jeres spil er så kedeligt, fantasiløst, og uden tempo at det er lige før vi spiller mere underholdende i Helsinge  Peace

Jeg mener i burde spille drømmefodbold med de spillere i har til rådighed... HVIS vi havde de samme slags spillere i Brøndby ville vi jo køre samtlige hold ud af banen... Selvom vi nu allerede spiller bedre fodbold, end fck med de spillere vi har til rådighed... I er bare bedre i felterne.. Skuffet
 Det virker næsten som om fck spillerne elsker den spænding der er til sidst... Rullende Øjne

Opskriften hvis man skal have noget med fra Parken er meget klar: Kom foran 1-0 Thumbs Up Peace

I første halvleg var det langt fra fantasiløst. Junior, Allback, Sionko og Kvist lavede en masse comboer, og jeg vargodt tilfreds. I 2. halvleg kontrolerer vi den på kedelig vis, men spilleros frem til store chancer, indtil 20 mins igen, hvir der går lort i den. Som vi spillede hele tiden i alle kampene i efteråret.

Jeg kan se små forbedringer Rullende Øjne

verdenskrig
Manager

« Svar #3829: 22 Mar 2008, 19:21 »

I første halvleg var det langt fra fantasiløst. Junior, Allback, Sionko og Kvist lavede en masse comboer, og jeg vargodt tilfreds. I 2. halvleg kontrolerer vi den på kedelig vis, men spilleros frem til store chancer, indtil 20 mins igen, hvir der går lort i den. Som vi spillede hele tiden i alle kampene i efteråret.

Jeg kan se små forbedringer Rullende Øjne

Jeg har ikke snakket om at i ikke skaber nogle chancer... Jeg mener at jeres SPIL er røvsygt at se på... Men det var da bedre idag en mod Esbjerg... Den ros skal i da have Peace

Men det kunne heller ikke blive meget være Grin crazy

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #3830: 22 Mar 2008, 19:23 »

Jeg har ikke snakket om at i ikke skaber nogle chancer... Jeg mener at jeres SPIL er røvsygt at se på... Men det var da bedre idag en mod Esbjerg... Den ros skal i da have Peace

Men det kunne heller ikke blive meget være Grin crazy

Jeg snakker om at vores spil er blevet bedre. Derfor snakker jeg om de gode kombinationer vi laver. Men anden halvleg var meget dårlig!

Christopher10
Førsteholdsspiller

« Svar #3831: 22 Mar 2008, 19:26 »

Jeg mener at jeres SPIL er røvsygt at se på...

I det mindste ligger vi ikke nummer 9 Wink

Rossonero
Gæst

« Svar #3832: 22 Mar 2008, 19:29 »

Det er sjovt at se, som Brøndby-fans kritiserer FCK's spil, når de selv slet ikke er i nærheden er deres niveau. Jeg synes, det er forkert, at kritisere andre holds fodbold, når ens yndlingsklub ikke selv leverer godt fodbold. Når Brøndby kommer op på et acceptabelt niveau, er det helt klart retmæssigt at spytte lort ud, men ellers er det lige til at grine af.

verdenskrig
Manager

« Svar #3833: 22 Mar 2008, 19:29 »

I det mindste ligger vi ikke nummer 9 Wink

Hvis du nu læste mit indlæg ,ville du finde ud af at jeg også mener ,at i er mere effektive end os  Wink Peace

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #3834: 22 Mar 2008, 19:29 »

Det er sjovt at se, som Brøndby-fans kritiserer FCK's spil, når de selv slet ikke er i nærheden er deres niveau. Jeg synes, det er forkert, at kritisere andres holds fodbold, når ens yndlingsklub ikke selv leverer godt fodbold. Når Brøndby kommer op på et acceptabelt niveau, er det helt klart retmæssigt at spytte lort ud, men ellers er det lige til at grine af.

Kom igen når du har set vores seneste kampe  Thumbs Up

Men kan godt se hva du menere, og det har du da i princippet ret i Peace

Cool

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #3835: 22 Mar 2008, 19:31 »

Hvis du nu læste mit indlæg ,ville du finde ud af at jeg også mener ,at i er mere effektive end os  Wink Peace

Men lige præcis det er jo ikke tilfældet idag, eller hele efteråret. Så er BIF jo extremt ineffektive. Så FCK må jo skabe rigtig mange chancer. Men spillet, ja det er ikke så godt (undtagen kampen hjemme mod Benfica i kvallen, som er noget nær det bedste fobol et dansk hold har spillet i Europa i lang tid) Grin

-LFC-
Manager

« Svar #3836: 22 Mar 2008, 19:32 »

Rosso: Jeg synes da ellers selv Børndby har leveret god fodbold på det seneste?

Men ja ud med Solbakken også bliver i sikkert mere spændende at se på! Thumbs Up

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #3837: 22 Mar 2008, 19:32 »

Kom igen når du har set vores seneste kampe  Thumbs Up

Men kan godt se hva du menere, og det har du da i princippet ret i Peace

Amen, de første 25 minutter spiller i super flot. Men ellers er jeres mål da lige så tilfældige som FCK's, og spillet ikke så godt.

verdenskrig
Manager

« Svar #3838: 22 Mar 2008, 19:34 »

Men lige præcis det er jo ikke tilfældet idag, eller hele efteråret. Så er BIF jo extremt ineffektive. Så FCK må jo skabe rigtig mange chancer. Men spillet, ja det er ikke så godt (undtagen kampen hjemme mod Benfica i kvallen, som er noget nær det bedste fobol et dansk hold har spillet i Europa i lang tid) Grin

Enig i det hele... Specielt det sidste... Det var virkelig imponerende... Men hvorfor spiller i ikke sådan til hverdag Tunge

Men hvis du ligger mærke til det så skaber fck ikke særlig mange chancer hvis modstanderen ikke giver dem dumme dødbolde Peace

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #3839: 22 Mar 2008, 19:34 »

Amen, de første 25 minutter spiller i super flot. Men ellers er jeres mål da lige så tilfældige som FCK's, og spillet ikke så godt.

Kan kun sige til dig som jeg sagde til rossonerro...

Se det andet mål før du udtaler dig  Thumbs Up

Cool

Sider: 1 ... 254 255 [256] 257 258 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010