home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  2 Brugere, 712 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  F.C. København Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 249 250 [251] 252 253 ... 1076 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København Tråden  (Læst 1977486 gange)
GudenEricsson
Gæst

Sv: F.C.København Tråden
« Svar #3750: 19 Mar 2008, 22:27 »

Narj, vi er stadig lige arrogante! Jeg holder i hvert fald ikke med FCK mere, før vi vinder. Sådan er plastic-fans jo!

Det var nu ikke en hentydning til at i er plastik fans, mere at i tror i er åh så gode, og at i har drømme om champions league osv. Prøv lige at ligge nr 1 først! Men godt at i har indset i er af plastik Thumbs Up

verdenskrig
Manager

« Svar #3751: 19 Mar 2008, 22:31 »

Det var nu ikke en hentydning til at i er plastik fans, mere at i tror i er åh så gode, og at i har drømme om champions league osv. Prøv lige at ligge nr 1 først! Men godt at i har indset i er af plastik Thumbs Up

sandhed på sandhed på sandhed på sandhed... Det er ikke ofte at man finder et så kort indlæg med så mange sandheder  Opstemt Grin Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #3752: 19 Mar 2008, 22:32 »

Synes også vi er uheldige i dag. Første mål bliver rettet af, af Ulrik Laursen, mens målet til 2-0 er på et korrekt dømt straffe, som JC får fingrene på. Og så har vi 2 stolpeskud.

Men det er selvfølgelig ikke godt nok.

N17
Manager

« Svar #3753: 19 Mar 2008, 22:33 »

2 stolpeskud?? Ulrik Laursens ramte den stiver der går bag målet... Hvornår ramte I stolpen to gange? Og jeres mål var også et der blev rettet af!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #3754: 19 Mar 2008, 22:36 »

2 stolpeskud?? Ulrik Laursens ramte den stiver der går bag målet... Hvornår ramte I stolpen to gange? Og jeres mål var også et der blev rettet af!

Det var en taste fejl. Der skulle stå 1 skud. Laursen ramte ydersiden af stolpen.

N17
Manager

« Svar #3755: 19 Mar 2008, 22:39 »

Det var en taste fejl. Der skulle stå 1 skud. Laursen ramte ydersiden af stolpen.

Nope... Den ramte den stiver som går fra samlingen i krogen - altså den der går bag stolpen og holder nettet.

Ligesom den stiver der går bagved samlingen her - den ramte den

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

verdenskrig
Manager

« Svar #3756: 19 Mar 2008, 22:44 »

Tak Wink

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

fc-hansen
Manager

« Svar #3757: 19 Mar 2008, 22:46 »

Det her var noget af de pinligste jeg har set af FC og hvis de mener at Ailton er på vej dertil hvor han var i örgryte så er han ikk 22 mio. værd. jeg syntes ikke at han var særlig god idag, men man skal intet tage fra EFB! super indsats fra dem af det må man bare tage hatten af for de var sg kyniske og effektive Thumbs Up

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #3758: 19 Mar 2008, 22:49 »

Jeg vil nu ikke sige at FCK fansene har så meget storhedsvanvid mere. Faktisk så er der krisestemning inde på Sidelinien Smiley
Ingen er tilfredse med spillet og effektiviteten.

verdenskrig
Manager

« Svar #3759: 19 Mar 2008, 22:50 »

Jeg vil nu ikke sige at FCK fansene har så meget storhedsvanvid mere. Faktisk så er der krisestemning inde på Sidelinien Smiley
Ingen er tilfredse med spillet og effektiviteten.

Nå det var da også på tide at sandheden gik op for jeg Peace

Ej med mig som træner ville der komme skub i tingene  Thumbs Up... Der er jo tydeligt for enhver at ståle ikke magter begrebet "Taktik"  Rullende Øjne

Cool

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #3760: 19 Mar 2008, 22:52 »

Ej med mig som træner ville der komme skub i tingene  Thumbs Up... Der er jo tydeligt for enhver at ståle ikke magter begrebet "Taktik"  Rullende Øjne

Taktisk tror jeg ikke han fejler. Men jeg tror hans problemer med at få spillerne sat op til kampene er det store problem.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #3761: 19 Mar 2008, 22:52 »

Der har været krisestemning siden oktober tror jeg Rullende Øjne

Ja Ståle skulle rives i hans lange hår, og så skulle han sendes til Irak i en kuvert.

verdenskrig
Manager

« Svar #3762: 19 Mar 2008, 22:54 »

Taktisk tror jeg ikke han fejler. Men jeg tror hans problemer med at få spillerne sat op til kampene er det store problem.

Det har absolut INTET med sat op og gøre, for fck spillerne kæmper da fint.. Det er bare tydeligt at fck ikke kommer til noget med den taktik  Peace... Når holdende så ikke længere giver de dumme dødbolde væk længere får fck ingen chancer..

Logik for burhøns  Peace

Cool

GudenEricsson
Gæst

« Svar #3763: 19 Mar 2008, 22:54 »

Okay for lige at tage anti FCK brillerne af.

Synes det er en taktisk fejl af Ståle Solbakken, at han starter ude med Junier. Så ved jeg ikke hvorfor de/I går starter kampen med 4-5-1? Troede vi havde vist i Brøndby at det ikke fungerede? Wink Men Junier og Ailton har gjort det godt i træningskampene, og er begyndt at finde et sammenspillet. Alligevel vælger Ståle at starte ude med dem...
Hmm, synes det er en mærkelig disposition at lægge det sikre 4-4-2 system om til 4-5-1. .Det må da forvirre spillerne, da de efter mine kilder ikke har spillet andet end 4-4-2 i træningskampene.

På tid med en ny træner i FCK! (Og i Brøndby for den sags skyld Wink)

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #3764: 19 Mar 2008, 22:56 »

Ærgerligt og unødvendigt nederlag. Esbjerg var lige så ringe som FCK idag. Jeg vil gå så langt at kalde det uheld. Og manglende dommertække.
Vi kunne spille meget bedre og jeg fatter virkelig ikke Ståle. Hvorfor sparer han folk i dag. Kampe i Esbjerg er da langt sværere end hjemme mod Horsens. Og Ailton alene på toppen. Huh Grønkjær hører desuden til på kanten. Midtbanen er elendig. Især Würtz, men fløjene får heller aldrig skabt noget.

Og så Vejlgaard. Manden har ingen linie. Laursen får et OK gult kort, men Onstad har lige lave noget præcist tilsvarende i den anden ende uden straf. Esbjerg fik også flere gange lov til at begå professionelle frispark uden nogen følgestraf. Og straffet Sur Jeg synes de var lige gode om den. Zanka skubber Lange, men Lange river altså også Zanka ned samtidig, men da jeg så situationen var jeg da ikke i tvivl om at Fejlgaard vil give dem straffe.

Og som en anden skriver virkede FCK spillerne ikke særligt motiverede i dag. Faktiks langt fra.

It's gonna be legendary

Sider: 1 ... 249 250 [251] 252 253 ... 1076 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010