|
fc-hansen
|
|
hvem tror i bvliver den foretrukne dou i front henover foråret
|
|
|
|
|
|
Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"
hay que joder?
|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
har i iøvrigt hørt det med at Daniel Majstrorovic var foretrukket frem for Ulrik i trasfervinduet?
|
|
|
|
|
|
hay que joder?
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
har i iøvrigt hørt det med at Daniel Majstrorovic var foretrukket frem for Ulrik i trasfervinduet?
Ja der står noget om det her http://www.bold.dk/nyt/?vis=81150 han siger ikke lige mig noget så jeg er tilfreds med at vi hentet Ulrik Laursen
|
|
|
|
|
|
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Truppen til kampen mod Esbjerg:1. Jesper Christiansen 2. Zdenek Pospech 4. Hjalte Nørregaard 5. Ulrik Laursen 6. Rasmus Würtz 7. Ailton Almeida 8. Michael Silberbauer 9. Morten Nordstrand 10. Jesper Grønkjær 13. Atiba Hutchinson 15. Mikael Antonsson 17. Oscar Wendt 18. José Junior 23. William Kvist 25. Mathias Zanka Jørgensen 41. Nathan Coe Niclas Jensen, Libor Sionko og Marcus Allbäck får sig en pause 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
Kan så orientere om at han er en utrolig hovedstødsstærk stopper som lokrerere på sin gode spilforståelse og er heller ikke just den hurtigste. Derudover kan jeg så også sige at jeg foretræk Ulrik i dette sammenhæng.
|
|
|
|
|
|
hay que joder?
|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
Truppen til kampen mod Esbjerg:1. Jesper Christiansen 2. Zdenek Pospech 4. Hjalte Nørregaard 5. Ulrik Laursen 6. Rasmus Würtz 7. Ailton Almeida 8. Michael Silberbauer 9. Morten Nordstrand 10. Jesper Grønkjær 13. Atiba Hutchinson 15. Mikael Antonsson 17. Oscar Wendt 18. José Junior 23. William Kvist 25. Mathias Zanka Jørgensen 41. Nathan Coe Niclas Jensen, Libor Sionko og Marcus Allbäck får sig en pause  Ja man må sige at til trods for at der er mange vigtige spillere ude, så er truppen utrolig stærk
|
|
|
|
|
|
hay que joder?
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Ja man må sige at til trods for at der er mange vigtige spillere ude, så er truppen utrolig stærk
Det må man siger der mangler jo også Gravgaard som ikke er helt klar endnu. Så er alle klar så må vi spare 4 "stjerne spillere" og hvis Zanka stare inde så ryger der en mere det så vi søndags hvor Antonssons måtte se kampen fra tilskuerpladserne og omvendt hvis Zanka starter på banken så ryger der ikke nogen ud af truppen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Flaekbuks
|
|
dejligt at Wendt formentligt starter inde for Niller er jo piv elendig også dejligt at allbäck heller ikke er med.. selvfølig trist at Sionkos fysik ikke kan klarer alle de kampe.. jeg tror vi vinder 2-0 hvor Ailton scorer 1 og den sidste lader vi stå i uvisheden;)
|
|
|
|
|
|
FCK! ARSENAL! BAYERN MUNCHEN! UDINESE!
|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
dejligt at Wendt formentligt starter inde for Niller er jo piv elendig også dejligt at allbäck heller ikke er med.. selvfølig trist at Sionkos fysik ikke kan klarer alle de kampe.. jeg tror vi vinder 2-0 hvor Ailton scorer 1 og den sidste lader vi stå i uvisheden;)
Så siger jeg at Junior scorer den anden så er oddsene lagt
|
|
|
|
|
|
hay que joder?
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
Kan så orientere om at han er en utrolig hovedstødsstærk stopper som lokrerere på sin gode spilforståelse og er heller ikke just den hurtigste. Derudover kan jeg så også sige at jeg foretræk Ulrik i dette sammenhæng.
Ja og havde i fået ham, havde i nok også foretrukket ham frem for ulrik laursen...  Men kampen i dag bliver spændende tror jeg... Jeg har personligt en fornemmelse for esbjerg sejr.. Dog tror jeg det bliver en lige kamp som godt kan risikerer at blive afgjort til aller sidst  Denne dag står ihvertfald i fodboldens tegn  Edit: Så rundede jeg endnu en milepæl i fck tråden  ... Indlæg nr. 900 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 19 Mar 2008, 14:27 af verdenskrig »
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
Ja og havde i fået ham, havde i nok også foretrukket ham frem for ulrik laursen...  Men kampen i dag bliver spændende tror jeg... Jeg har personligt en fornemmelse for esbjerg sejr.. Dog tror jeg det bliver en lige kamp som godt kan risikerer at blive afgjort til aller sidst  Denne dag står ihvertfald i fodboldens tegn  Edit: Så rundede jeg endnu en milepæl i fck tråden  ... Indlæg nr. 900  Det er svært at sige syntes at Ulrik er en fremragende stopper, men Daniel er også god
|
|
|
|
|
|
hay que joder?
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Bud på start 11'er til dagens kamp Christiansen Pospa - Laursen - Anton - Wendt Silber - Atiba - Wurtz - Grønkjær Ailton - Junior Bænken: Coe, Zanka, Hjalte, Kvist, Nordstrand Tror også det bliver en meget tæt kamp kan oplyse at vi aldrig har vundet i Esbjeg under Ståle men statistikker er til for at blive brudt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fc-hansen
|
|
Bud på start 11'er til dagens kamp Christiansen Pospa - Laursen - Anton - Wendt Silber - Atiba - Wurtz - Grønkjær Ailton - Junior Bænken: Coe, Zanka, Hjalte, Kvist, Nordstrand Tror også det bliver en meget tæt kamp kan oplyse at vi aldrig har vundet i Esbjeg under Ståle men statistikker er til for at blive brudt  Er helt enig i 11'eren Don AA og tror faktisk at vi sætter tingene på plads i EFB iaften
|
|
|
|
|
|
hay que joder?
|
|
|
|
|
Andreas93
Gæst
|
|
Jeg tror at det bliver en 2-0 sejr til byens hold, vores 2 brasser laver en kasse hver. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don AA
|
|
Dagens startopstilling:
Christiansen Pospech - Zanka - Laursen - Wendt Silberbauer - Würtz - Nørregaard - Hutchinson Ailton - Grønkjær
Bænken: Antonsson, Kvist, Junior, Coe
Så Nordstrand må se kampen på tribunen er overrasket over den centrale midtbanen med Würtz og Hjalte som Ståle ellers har udtalt han ikke var tilfreds med i efteråret
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|